Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

+48
Weetjewel
Elliot
Snoes
Engelse Drop
Lady4
xxjojootjexx
ellibre
Lejow
Marcellah89
Vixen
Razz
Twellie
Printje
Pineco
Thunder
Moon
Pancake
TukTuk
Mamsie
Lonely Goatherd
Takkie
M@niek
rianne287
Atelier Madame
Maple
Sanne
Paper Crown
Destino
Luce
Zonnetje
Rush
Fortissimo
Sophiee
Lynn_
Annie24
Shisha
Aagje!
Ilovethe90s
Nyx
GreenGrass
Artemis
Aziraphale
Highway
Schaapke
Charles
Tania
Linda
Reeza
52 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Nyx do 15 aug 2013 - 21:49

Ja, dat zullen de normale starttarieven zijn. Maar ikzelf heb het niet over starters.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Marin do 15 aug 2013 - 21:50

Nyx schreef:Ja, dat zullen de normale starttarieven zijn. Maar ikzelf heb het niet over starters.
Het gros van de forummers zal niet al 10+ jaar werkervaring hebben, neem ik aan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Nyx do 15 aug 2013 - 21:55

Marin schreef:
Nyx schreef:Ja, dat zullen de normale starttarieven zijn. Maar ikzelf heb het niet over starters.
Het gros van de forummers zal niet al 10+ jaar werkervaring hebben, neem ik aan.
Dat zal ook wel niet.

Als ik kijk naar loonverschillen, dan kijk ik naar mensen met jaren ervaring. Een starter, vers van school, zal echt net zoveel verdienen als een ander. Het grappige aan de loonstijgingen, veranderingen is dat iemand uit het westen meer te wensen heeft, omdat zij (buiten de crisis om) meer bedrijven en dus meer mogelijkheden hebben om te onderhandelen. Blijf je hier in het noorden wonen, dan is er gewoon minder aanbod en moet je nogal een topper zijn, wil je heel veel verdienen. Heb op een cursus gezeten met mensen uit het hele land, maar zelfde beroep en hun lonen lagen met ons noordelingen een heel stuk hoger. Oneerlijk, maar hun leven is ook duurder. Wij leven hier vrij 'goedkoop'.

Mijn stiefoom komt uit Utreg en verdient op jaarbasis meer dan een ton. Daar vergelijk ik mezelf niet mee. Dan zit ik er een ton naast. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Marin do 15 aug 2013 - 21:57

Nyx schreef:

Mijn stiefoom komt uit Utreg en verdient op jaarbasis meer dan een ton. Daar vergelijk ik mezelf niet mee. Dan zit ik er een ton naast. :P
Heb je dezelfde baan dan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  rapa nui do 15 aug 2013 - 21:58

deel van een artikel uit 2012:
"In Midden-Nederland (Utrecht, ‘t Gooi, Almere en Betuwe) liggen de bruto jaarsalarissen het hoogst namelijk gemiddeld genomen 4,9% hoger dan het landelijk gemiddelde. De Randstad scoort 1,8%, terwijl dat in 2009 nog ruim 3% was. Hiermee is de altijd leidende Randstad eindelijk van zijn troon verstoten als best betalende regio.
Noord-Nederland is de laagst betalende regio met een gemiddeld verschil van 6,5%, gevolgd door Oost-Nederland (-4%) en Zuid-Nederland (-3%). Een modaal inkomen (€33000) valt in het noorden met € 2380,- ongeveer € 290,- lager uit dan in het midden van het land."

 
Voor bepaalde functies waren de verschillen nog hoger omdat er in het westen een te kort was aan bepaalde arbeidskrachten zodat bedrijven wel een hoger salaris moesten betalen om de juiste mensen te krijgen. CAO's zijn wel voor het hele land hetzelfde. Het bedrijf waar ik werk heeft ook een vestiging in het westen. Het was daar moeilijk om bepaalde functies gevuld te krijgen voor het salaris wat bij ons (oosten) gebruikelijk was. Dus de mensen die in het westen aangenomen werden kregen een hoger salaris.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Nyx do 15 aug 2013 - 22:00

Marin schreef:
Nyx schreef:

Mijn stiefoom komt uit Utreg en verdient op jaarbasis meer dan een ton. Daar vergelijk ik mezelf niet mee. Dan zit ik er een ton naast. :P
Heb je dezelfde baan dan?
Ja, duh! Ik ben toch ook directeur. :P 

Even serieus. Er zijn banen waarbij je de vergelijking niet kunt trekken, dat wilde ik ermee aangeven. Want hoeveel banen zijn er nu werkelijk van meer dan een ton op jaarbasis?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Marin do 15 aug 2013 - 22:01

Nyx schreef:
Marin schreef:
Nyx schreef:

Mijn stiefoom komt uit Utreg en verdient op jaarbasis meer dan een ton. Daar vergelijk ik mezelf niet mee. Dan zit ik er een ton naast. :P
Heb je dezelfde baan dan?
Ja, duh! Ik ben toch ook directeur. :P 

Even serieus. Er zijn banen waarbij je de vergelijking niet kunt trekken, dat wilde ik ermee aangeven. Want hoeveel banen zijn er nu werkelijk van meer dan een ton op jaarbasis?
Hahaha genoeg, maar daar ga ik mezelf echt niet mee vergelijken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Marin do 15 aug 2013 - 22:01

Dank je Rapa Nui, interessant ook dat blijkbaar Midden Nederland nog hoger ligt dan de Randstad.

Maar de huizenprijs wordt echt niet alleen bepaald door salaris denk ik, al zal het wel een wisselwerking zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  rapa nui do 15 aug 2013 - 22:02

http://www.gemiddeld-inkomen.nl/startsalaris-hbo-wo
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Nyx do 15 aug 2013 - 22:02

Marin schreef:
Nyx schreef:
Marin schreef:
Nyx schreef:

Mijn stiefoom komt uit Utreg en verdient op jaarbasis meer dan een ton. Daar vergelijk ik mezelf niet mee. Dan zit ik er een ton naast. :P
Heb je dezelfde baan dan?
Ja, duh! Ik ben toch ook directeur. :P 

Even serieus. Er zijn banen waarbij je de vergelijking niet kunt trekken, dat wilde ik ermee aangeven. Want hoeveel banen zijn er nu werkelijk van meer dan een ton op jaarbasis?
Hahaha genoeg, maar daar ga ik mezelf echt niet mee vergelijken.
Ik ook niet. En ik bedoelde weer in vergelijking met normale banen en lonen. Ik ga lekker vandaag! En de dag is nog maar net begonnen. silent 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  ellibre do 15 aug 2013 - 22:02

Nyx schreef:
Marin schreef:
Nyx schreef:

Mijn stiefoom komt uit Utreg en verdient op jaarbasis meer dan een ton. Daar vergelijk ik mezelf niet mee. Dan zit ik er een ton naast. :P
Heb je dezelfde baan dan?
Ja, duh! Ik ben toch ook directeur. :P 

Even serieus. Er zijn banen waarbij je de vergelijking niet kunt trekken, dat wilde ik ermee aangeven. Want hoeveel banen zijn er nu werkelijk van meer dan een ton op jaarbasis?
Dat waren er 145.000 in 2011, volgens dit artikel uit de Telegraaf van maart 2013:
In 2011 hebben volgens het CBS 145.000 mensen meer dan een ton aan salaris ontvangen. Dat zocht uit hoe hoog de lonen van alle 7,9 miljoen banen in Nederland zijn. Het gemiddelde jaarloon was 31.340 euro.

In die cijfers zijn alle banen meegerekend: dus naast fulltimewerk ook bijbanen en parttimebanen. Bonussen en eindejaarsuitkeringen tellen ook mee. In 1,8 procent van alle banen kwam het ontvangen salaris uit op meer dan een ton uit. Drieduizend mensen kregen zelfs meer dan vier ton mee.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Rush do 15 aug 2013 - 22:04

Ik kom dit op een 'gemiddeld inkomen' website tegen.

Waar in Nederland hebben mensen gemiddeld het laagste salaris?

In de provincies Groningen en Friesland hebben de inwoners het laagste gemiddeld salaris. Mensen in de gemeenten Reiderland, Eemsmond en Pekela verdienen het minst. Mensen hebben hier een gemiddeld salaris van ongeveer 25.000 euro per jaar. Hun inkomen ligt daarmee 17% tot 22% lager dan het gemiddelde salaris van Nederland. Het verschil met het gemiddeld salaris is de laatste jaren overigens steeds verder gegroeid.

Daar kan je dus net 1 ton mee lenen, maar hoeveel huizen zijn er nou onder 1 ton? Een rijtjeswoning is hier ook vanaf €150.000 ongeveer. Dat gaat niet lukken op 1 'normaal' salaris.


Laatst aangepast door Rush op do 15 aug 2013 - 22:07; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Nyx do 15 aug 2013 - 22:06

Wat een leven, met vier ton.

Dat is toch weinig? 145.000 mensen met een ton, terwijl we in Nederland met bijna 17 miljoen mensen zijn.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  ellibre do 15 aug 2013 - 22:08

Nyx schreef:Wat een leven, met vier ton.

Dat is toch weinig? 145.000 mensen met een ton, terwijl we in Nederland met bijna 17 miljoen mensen zijn.
Waarvan er 7,9 miljoen een betaalde baan hebben. Waarvan weer een groot deel een bijbaan of part-time baan is. Ik vind het dus eerder schokkend hoe weinig mensen een full-time baan hebben. Dat waren er eind 2009 4,5 miljoen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Nyx do 15 aug 2013 - 22:11

ellibre schreef:
Nyx schreef:Wat een leven, met vier ton.

Dat is toch weinig? 145.000 mensen met een ton, terwijl we in Nederland met bijna 17 miljoen mensen zijn.
Waarvan er 7,9 miljoen een betaalde baan hebben. Waarvan weer een groot deel een bijbaan of part-time baan is. Ik vind het dus eerder schokkend hoe weinig mensen een full-time baan hebben. Dat waren er eind 2009 4,5 miljoen.
Dat is inderdaad heel erg weinig. Dat krijg ik ook niet mee in mijn omgeving, omdat iedereen fulltime wil werken of werkt.

Rush, van Pekela kan ik me wel voorstellen dat hun lonen zo laag liggen. Dat is net zo'n gemeente als waar ik woon. Als ze hier het gemiddelde gaan uitrekenen, dan worden we nog gecorrigeerd door een elitewijk, dat wat Pekela niet heeft. Maar de lonen komen me inderdaad bekend voor.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Rush do 15 aug 2013 - 22:16

Nou, laten we dan het hogere loon nemen van €30.000 per jaar. Daar kan je volgens het bericht van ellibre ongeveer €130.000 mee lenen. Dan kan je nog steeds geen woning op 1 salaris kopen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  ellibre do 15 aug 2013 - 22:19

Nee precies. Waar je ook woont, voor jonge mensen met een normale baan en zonder een aanzienlijk spaarvermogen is het bijna onmogelijk om een normale woning te kopen op 1 inkomen. Je krijgt er in het noorden misschien een klein flatje voor maar daar groei je al zo snel uit dat dat niet echt de moeite waard is.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Marin do 15 aug 2013 - 22:23

Dan zijn we weer rond toch? Want dan geldt dat eigenlijk voor iedereen, of je nou in 't noorden of midden woont, de salarissen en woonlasten zijn zo op elkaar afgestemd dat je lastig op 1 salaris kunt kopen :P


Daarmee is alleen jouw Dagobert Duck vraag niet beantwoord Rush Wink Maar daar heb ik ook geen antwoord op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Rush do 15 aug 2013 - 22:26

Marin schreef:Dan zijn we weer rond toch? Want dan geldt dat eigenlijk voor iedereen, of je nou in 't noorden of midden woont, de salarissen en woonlasten zijn zo op elkaar afgestemd dat je lastig op 1 salaris kunt kopen :P


Daarmee is alleen jouw Dagobert Duck vraag niet beantwoord Rush Wink Maar daar heb ik ook geen antwoord op.
Ja, dat is ook rond en ik denk dat het ook gewoon in verhouding is. Lonen lager/goedkopere huizen en huizen duurder/hogere lonen. Dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken toen Artemis zei dat je hier makkelijk een huis op 1 salaris kunt kopen. Als je op 1 salaris 160.000 kunt lenen, dan kan je hier inderdaad wel een leuk huisje kopen. Maar zo hoog zijn de salarissen dus niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Rush do 15 aug 2013 - 22:27

@Marin, vrienden van ons hebben gisteren een woning gekocht voor een bedrag wat wij ook ongeveer willen lenen. Dus we kunnen mooi afkijken! Very Happy 
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Marin do 15 aug 2013 - 22:28

Rush schreef:@Marin, vrienden van ons hebben gisteren een woning gekocht voor een bedrag wat wij ook ongeveer willen lenen. Dus we kunnen mooi afkijken! Very Happy 
Kijk dat is handig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  M@niek do 15 aug 2013 - 22:41

Ik vind een hbo startsalaris van 1200-1400 netto erg weinig. Ik verdiende al bijna 1500 netto als mbo starter.

Wij kunnen wel op 1 salaris een huis kopen. Mijn man verdient ongeveer 40.000 euro per jaar. We kunnen dan 190.000 euro lenen + een starterslening van 30.000 euro! Voor dat bedrag kunnen we een mooie nieuwbouw woning kopen met garage. Het is dat mijn man een enorme studieschuld heeft (niet van duo) dat we daarom mijn salaris erbij nemen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Moira do 15 aug 2013 - 23:21

ellibre schreef:
Moira schreef:Mijn vriend en ik willen in de toekomst ook kopen. Maar wat ik mij nu afvraag: Loont het om het huis gelijk met wat spaargeld af te kopen of maakt dat niet zo gek veel uit?

Het plan is om flink te gaan sparen samen zodra ik mijn studie heb behaald (en hopelijk nog wat te stijgen in salaris). Daar staat tegenover dat we dan nog een aantal jaar zuinig aan moeten doen. En dat ben ik nu ook wel een beetje zat.
Hoe meer je zelf inlegt, hoe lager je maandlasten.

Als je een hypotheek met NHG van €200.000 hebt tegen 4,3% rente zijn je bruto maandlasten excl. verzekeringen zo'n €990. Over de hele looptijd betaal je na aftrek van 42% hypotheekrenteaftrek €90.660 rente.

Als je €20.000 zelf inlegt en dus €180.000 leent zijn je bruto maandlasten €891 en betaal je over te hele looptijd netto €81.600 rente. Je bespaart dus netto €9.000 aan rente over een periode van 30 jaar.

Als je diezelfde €20.000 op de bank zet tegen 2% rente gedurende 30 jaar krijg je daar €16.230 rente over. Dat bedrag groeit dus aan tot €36.230 en blijft daarmee onder de grens van het heffingvrij vermogen van 2x €21.139, dus je betaalt er ook geen vermogensrendementsheffing over, tenzij je nog ander spaargeld hebt.

Extra geld inleggen wordt dus pas interessant op het moment dat je daarvoor ook een korting op je hypotheekrente krijgt. Bij ING krijg je bijvoorbeeld 0,3% korting als je tot 80% van de koopsom financiert, maar dan zou je dus €40.000 eigen geld moeten inleggen in dit voorbeeld.
Bedankt! Dat heb je duidelijk uitgelegd. Ik ga mij er een keer in verdiepen, vind het wel interessant.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Artemis vr 16 aug 2013 - 0:16

Rush schreef:
Marin schreef:Dan zijn we weer rond toch? Want dan geldt dat eigenlijk voor iedereen, of je nou in 't noorden of midden woont, de salarissen en woonlasten zijn zo op elkaar afgestemd dat je lastig op 1 salaris kunt kopen :P


Daarmee is alleen jouw Dagobert Duck vraag niet beantwoord Rush Wink Maar daar heb ik ook geen antwoord op.
Ja, dat is ook rond en ik denk dat het ook gewoon in verhouding is. Lonen lager/goedkopere huizen en huizen duurder/hogere lonen. Dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken toen Artemis zei dat je hier makkelijk een huis op 1 salaris kunt kopen. Als je op 1 salaris 160.000 kunt lenen, dan kan je hier inderdaad wel een leuk huisje kopen. Maar zo hoog zijn de salarissen dus niet.
Zo hoog zijn de salarissen daar ook hoor. Je vergelijkt nu alleen het salaris van een 34jarige hbo er met 10 jaar werkervaring met iemand van begin 20 en geen hoge opleiding. Jij had hier met dezelfde baan niet opeens een significant hoger loon gehad, misschien een beetje, maar geen honderden per maand.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Artemis vr 16 aug 2013 - 0:19

Overigens: het is een luxe om een huis te kunnen kopen, en het is ook een luxe om minder te kunnen werken met kinderen. Er is geen regel dat dat moet, je kunt ook huren en je kunt ook blijven werken met kinderen.
We zijn iets teveel luxe gewend hier de laatste jaren, het is niet meer vanzelfsprekend dat je een huis kunt kopen en ook niet dat je zomaar minder kunt werken, in een heleboel landen was dat al het geval, hier moeten we er nog aan wennen
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?  - Pagina 7 Empty Re: Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum