Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2013 mama's

+39
Happydobby
Jasmine
Caramba
Shopaholic
Purpleflower
koNijntje
Zenna
M-G
Dora
Suus
Caroow
Exogenesis
Pien
Clapperdie
Aimee
Bloempjuh23
Mida4you
Printje
Poisongirl
blondje1313
Amber-
ingrid82
Jade
Flower_L
Flip Fluitketel
nillis
mzcharlotte
Nana
Annemie
Jelin
Shisha
Muppetje
Bimbam
Funk
Pineco
Silver
Supertalentje
Teddyaapje
Slakje
43 plaatsers

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Shisha zo 21 jul 2013 - 23:29

Ja eindelijk Jasmine! En nu hopen dat hij goed blijft liggen! :cheering: 

Logisch dat je zenuwachtig bent Silver. Dat was ik ook. Ik hoop dan niet dat je net zoals mij dan de 42 weken haalt. Dat was op het eind echt niet grappig meer. laughcry 
D. drink nu wel weer veel maar komt ook wel door het weer. Maar vandaag wel weer een goede dag, hij lag net zelf in de box te 'spelen' en is net in slaap gevallen. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Jasmine zo 21 jul 2013 - 23:47

Heb ook een slechte nacht gehad. Veel last van de warmte, maar ook veel voorwerk. Dat voorwerk duurt gewoon al 48 uur vrij regelmatig. Maar het is niet voor niets, er zit vooruitgang in!

Donderdag weer controle, ben benieuwd.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Silver ma 22 jul 2013 - 0:53

Toen ik de juichende poppetjes zag dacht ik even dat je al bevallen was Jasmine.

Maar wat fijn dat hij goed gedraaid is! En ook al aan het indalen, super joh! Zo'n dwarsligger is het dus niet.

Pipi, hier ook een vreselijk slechte nacht gehad, steeds wakker en er weer uit.
Nu lig ik wel even op bed om maar wat 'bij' proberen te slapen. Buiten is het helemaal niet uit te houden. Zelfs niet in het zwembad.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  koNijntje ma 22 jul 2013 - 2:04

Teddyaapje schreef:
Silver schreef:
koNijntje schreef:volgens mij zijn er tot nu toe alleen nog maar jongens in dit topic, of heb ik het mis?
Nee, dat heb je mis Zenna is bevallen van een meisje Wink

ijsbeer en bloempjuh ook

oh ja, hoe kan ik de drieling nou vergeten? Embarassed 

shisha, hier ook zo'n plakkerd, al komt dat hier niet door het weer. L slaapt tussen 8-24uur sowieso weinig, maar eigenlijk alleen op schoot of in de auto. niet altijd even handig en haalbaar aangezien hij de 2e is, maar als ik hem al slapend in de box/kinderwagen/wieg leg wordt hij wakker en is hij boos. Erg frustrerend en vermoeiend.. gelukkig slaap hij 's nachts wel aardig goed in de wieg.

jasmine, wat fijn dat hij nu goed ligt!  hopelijk daalt hij snel verder in en is er voor hem geen weg terug! Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Jasmine ma 22 jul 2013 - 4:03

Silver: was het maar waar! Nee, kleine man zit nog binnen. Er rommelt en gebeurt al wel van alles, maar nog geen bevalling.

Ik lig al de hele middag plat. Dochter is lekker buiten met water aan het spelen. Af en toe kijk ik even buiten of ze niet in zeven sloten tegelijk loopt en af en toe komt ze even binnen kijken. Dat is dan wel weer het voordeel van wat meer leeftijdsverschil, ik kan J. nu wat makkelijker zelf laten spelen.

Jullie nog actieve plannen deze week? En hoe houden de baby's zich met deze warmte?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Poisongirl ma 22 jul 2013 - 4:16

Jasmine wst fijn dat hij is gedraaid! 

H. Houdt zich gelukkig goed met dit weer. Ze heeft alleen helaas weer spruw Sad
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Silver ma 22 jul 2013 - 4:26

Jasmine, fijn dat J. zichzelf goed kan vermaken en jij er niet steeds bij hoeft te zijn. Maar rommelen, dat doet het nu al bijna 2 weken of niet?

Ik voel me vandaag een echte kluizenaar. Zit de hele dag al binnen. Buiten is gewoon niet te wezen. En actieve plannen? Het enige actieve wat ik ga doen is vanavond naar de gym, en donderdag boodschappen doen. Voor de rest doe ik helemaal niks.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Slakje ma 22 jul 2013 - 6:37

Ik zit ook al bijna een hele dag binnen. Juist Louise naar het kdv gebracht en naar de winkel gedaan. En mijn vriend heeft me mee naar de McDo genomen voor een lekkere milkshake in de auto met airco.

Hier is het nu (binnen) 31,5° Buuuhh, ik denk dat we morgen ons eigen huis gaan ontvluchten en bij anderen gaan zitten.

 Heb trouwens sinds deze namiddag flink last van harde buiken en een zweetreet waardoor ik steeds als een gek ga controleren of mijn vliezen niet zijn gebroken :p Mijn broek is zeiknat van het zweet en het dekentje waarop ik zit ook.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Silver ma 22 jul 2013 - 18:20

Yeah! Dit was weer eens een nacht wat ik vaker moet hebben. Ben nu ook al fris en fruitig opgestaan. Alle ramen en deuren open gezet en ga zo even poetsen. Zolang het niet warm is. Kan dat prima. Zou dit die welbekende nesteldrang zijn? laughcry

Slakje, die zweetreet had ik gister ook heel erg.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Jasmine ma 22 jul 2013 - 18:37

Haha Silver, dat klinkt opgewekt.

Denk dat ik zo ook mijn bed laat voor wat het is en even wat ga doen. Straks nog even wat boodschapjes halen en dan zien we wel weer.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Annemie ma 22 jul 2013 - 18:46

Silver, jij bent fanatiek..hihi... Ik ben ook vroeg opgestaan,.ben nu de diepvries aan het ontdooien, moest nog nodig gebeuren en nu is het nog niet zo warm.
Ik heb vanacht voor geen meter geslapen, bloedheet boven, bah hopen dat het snel koeler word buiten, vind dit niks. Gisteren de hele tijd harde buiken en wat Slakje zegt, mijn broek was ook steeds helemaal nat van het zweet :-(
Wij zijn sinds zondag bezig met zindelijk maken van mijn zoontje, ben je wel druk mee, maar het gaat bovenverwachting goed, hij plast netjes op het potje. Hij heeft 2 dagen in zijn blote kont gelopen en vandaag een boxer aan, ben benieuwd hoe dat gaat.
Jasmine, wat fijn dat je zoontje goed ligt.
@all, succes met deze hitte en doe rustig aan! :-) fijne dag!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  ingrid82 ma 22 jul 2013 - 19:11

Jeetje silver, wat actief!

Annemie, wat goed zeg van je zoontje!

Bah wat een nacht,verschrikkelijke hitte zelfs de ventilator hielp niet. Wat ook niethielp was een droom nouja meer een nachtmerrie, ik ging bevallen, bleek toch zwanger te zijn van een tweeling en ze overleefde beide de bevalling niet Sad 

Vandaag weer controle en maar ergens afkoelen waar ze airco hebben, succes dames
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Woonplaats : boxtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Mida4you ma 22 jul 2013 - 19:13

Ik heb ook heel slecht geslapen vannacht, lag te zweten als een otter en de ventilator hielp niets. Ik hoop dat ik de dag een beetje doorkom vandaag met mijn dochter. Zou niet weten wat we gaan doen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Purpleflower ma 22 jul 2013 - 19:50

Sterkte allemaal met de warmte/hitte!!!
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Silver ma 22 jul 2013 - 20:27

Jaaa, ik mag ook wel eens een keer opgewekt zijn Very Happy 
Elke keer een barslechte nacht achter de rug. Nu eens een keer niet. Denk dat de gym ook wel daarmee te maken heeft.. Heb de ramen boven (in ieder geval voor incl babykamer) en de wc's gedaan, er staat 1 wasje aan. Stofzuigen is morgen aan de beurt. smile Nu zit ik nog buiten straks verkas ik wel weer naar binnen...

Jasmine, succes met boodschapjes doen. Ik stuur mijn vriend eind van de middag erop uit. smile 

Annemie, oef de vriezer ja dat is ook een helse klus. Heb ik vorige week al gedaan. angel Wat goed van je zoontje! Ennuh, doe jij ook niet teveel op zo'n warme dag? Wink 

Ingrid, soms heb je van die drukke dagen.. En vandaag heb ik zo'n dag. Bah... Wat een nare nachtmerrie.. Maar niet teveel over nadenken. Die levendige dromen horen erbij... Hopelijk is je controle goed vandaag!

Mida,
maar plekjes bezoeken waar het lekker koel is. Succes vandaag!

Owja, een tip voor iedereen de kruidvat heeft van die plak ooievaars in de aanbieding 7,99 (voor degene die nog geen ooievaar heeft en er wel 1 wil hebben.)
Sterkte allemaal vandaag!


Laatst aangepast door Silver op ma 22 jul 2013 - 20:37; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Annemie ma 22 jul 2013 - 20:35

Silver, ik doe nu niks meer de rest van de dag :-) ja die ooievaar gaan wij ook halen bij de kruidvat :-) Hier is het wel gebruikelijk dat de buurt versiert, maar die hebben vast geen plak ooievaar.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Slakje ma 22 jul 2013 - 20:36

Zo, allemaal bezige bijtjes hier. Ik heb net Louise met de fiets naar het kdv gebracht en dat was het voor vandaag. Sta helemaal nat in het zweet. Lekker bankhangen nu.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Purpleflower ma 22 jul 2013 - 21:39

Jasmine, neem even je rust!

Je meisje vind het prachtig hier!!
Zit lekker in een zwembroek van E. Op een kleedje fruit te eten.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  koNijntje ma 22 jul 2013 - 21:52

jasmine, wat lekker dat je dochter even bij purpleflower is, geniet van de rust!

silver, had jij laatst niet een fotoshoot laten doen? heb je daar al foto's van?

alle hoogzwangere dames: succes met de hitte, ik hoop dat jullie je er een beetje goed doorheen slaan!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Silver ma 22 jul 2013 - 22:10

We hebben helaas geen fotoshoot meer gedaan... Sad Buikje was al gezakt en vriend was elke keer te druk met van alles.. Waardoor het er bij in geschoten is...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Jasmine ma 22 jul 2013 - 22:20

Purpleflower: doe ik zeker. Fijn dat ze het zo naar d'r zin heeft en nogmaals: dank je!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Teddyaapje di 23 jul 2013 - 5:44

Ik lees nog mee hoor dames, heb alleen niet zoveel tijd om te reageren. 

Pff, wat een weertje he! Ben blij dat ik bevallen ben, wil niet weten hoe heet ik het anders gehad zou hebben! Het enige nadeel van al bevallen zijn is dat ik niet mag gaan zwemmen.

Hier gaat alles goed, J. doet t super. Net als konijntje (jij was t toch?) hebben we een kopie van ons oudste zoontje. Het enige verschil is dat T. rood haar heeft en J. blond is. Zal binnenkort eens kijken of ik foto's kan plaatsen.
Met de borstvoeding gaat t ook goed, zit alleen weer met een flinke productie. Ik heb, zonder te kolven, op een dag minimaal 100cc wat de vriezer in kan. Ik moet af en toe melk laten weglopen omdat J. het anders niet aankan. Dit vang ik op in een kolfflesje en zo leg ik alvast een voorraadje aan. Ik hoop dat t snel minder wordt want openbaar voeden zit er zo niet echt in laughcry  Gelukkig heb ik nog geen last van harde plekken, al zal ik heel blij zijn als de stuwing weg is!

Zwangere dames, sterkte met de hoge temperaturen en zet m op als de bevalling begint!!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Bloempjuh23 wo 24 jul 2013 - 0:23

@ teddyaapje had helemaal gemist dat je bevallen bent. Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!  Hoe vind je zoontje zijn broertje? 

Ik heb te doen met alle hoog zwangere.  Zelfs zonder dikke buik wordt ik al gek van de hitte! Hopelijk s het einde voor jullie snel in zicht. Sterkte dames!

Hier gaat het allemaal wel. Ik wordt ellendig van dit weer en kan niet wachten tot het eens gaat af koelen. Elke keer zo'n lijfje of lijfjes  tegen me aangeplakt helpt dan niet mee. Vanaf aanstaand weekend heeft mijn man 3 weken vakantie.  Eens zien hoe we dat weer gaan redden. Daarna moet ik het toch echt alleen doen en daar zie ik nu al tegenop!

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Aimee wo 24 jul 2013 - 0:28

Ahh Bloempje, ik heb echt met je te doen! Natuurlijk ben je blij met al je kindjes, maar wat zal het ook zwaar zijn zeg hug 
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Annemie wo 24 jul 2013 - 0:44

Aimee schreef:Ahh Bloempje, ik heb echt met je te doen! Natuurlijk ben je blij met al je kindjes, maar wat zal het ook zwaar zijn zeg hug 

+1, en als ik dan al weleens zit te klagen moet ik meteen aan jouw denken bloempjuh. Fijn dat je man zo 3 weken vakantie heeft.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum