Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2013 mama's

+39
Happydobby
Jasmine
Caramba
Shopaholic
Purpleflower
koNijntje
Zenna
M-G
Dora
Suus
Caroow
Exogenesis
Pien
Clapperdie
Aimee
Bloempjuh23
Mida4you
Printje
Poisongirl
blondje1313
Amber-
ingrid82
Jade
Flower_L
Flip Fluitketel
nillis
mzcharlotte
Nana
Annemie
Jelin
Shisha
Muppetje
Bimbam
Funk
Pineco
Silver
Supertalentje
Teddyaapje
Slakje
43 plaatsers

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Poisongirl ma 5 aug 2013 - 20:38

Jasmine
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Silver ma 5 aug 2013 - 22:37

Jasmine schreef:En weer een ochtend zonder nieuws. Gisteravond was mijn buik ontzettend onrustig, maar er heeft weer niks doorgezet. Vandaag weer een dag alleen thuis met J. Hopen dat ze een beetje wil luisteren.

hug hug hug hug hug 
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Silver ma 5 aug 2013 - 22:41

Hier gaat het super! Ties doet het heel erg goed. We hadden hem afgelopen nacht voor het eerst in de wandelwagen bak op de slaapkamer. Want in de wieg was het op de 1 of andere manier drama. Krijsen, eerst dachten we krampjes e.d. maar na een behoorlijk klote nacht daarvoor dacht ik gister laten we die bak eens naar boven halen. En ja hoor, hij sliep netjes door! Moest hem wakker maken om te voeden. Very Happy Dat soort nachten willen we zien.

Met mij gaat het wat minder, ik heb geen controle over mijn blaas, waardoor ik nu het liefst ook alle bezoek buiten de deur houdt. Ik voel het wel aankomen, maar als het iets te lang duurt, dan loopt alles eruit... Cry 
Maar toch, dan kijk ik naar Ties en dat maakt het allemaal weer goed, ik heb ook vertrouwen erin dat het weer beter gaat worden. Dus daar haal ik mijn houvast ook uit. smile 
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Supertalentje ma 5 aug 2013 - 23:11

Lekker Silver! Leuk dat je even komt updaten, was al benieuwd hoe het met je is!

Jasmine; hopelijk kun je rustig aan doen vandaag!

@All; hoorde ik gister bij de vk dat ik morgen nog even voor een groeiecho mag, ze is toch wat klein. Komen ze nou mee ;( Nou ja, ze geeft feestjes in mijn buik en loopt marathons dus ik maak me niet druk, nog even zwaaien voor ze binnenkort geboren wordt!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Marin ma 5 aug 2013 - 23:13

Ja gaat het nog allemaal goed Sup?!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Annemie ma 5 aug 2013 - 23:47

Wat fijn Silver dat hij vanacht goed geslapen heeft. Wat vervelend van je blaas, hopelijk word het snel beter, wat zegt de kraamhulp/verloskundige er dan van? Geef je trouwens bv of kv? Nou geniet lekker van je mannetje!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Slakje di 6 aug 2013 - 0:34

Ga je naar de kinesist, Silver? Misschien dat dat interessant is om je spieren terug te trainen. Ik heb bij mijn ontslag uit het ziekenhuis al oefeningen meegekregen en binnen 3 weken moet ik naar de kinesist om mijn buikspieren terug te trainen.

Supertalentje; zoals ik al zei, volgens mij moet je je nergens druk om maken. De laatste echo die ze bij Julie hadden gemaakt was rond 39w en toen zou volgens de echo Julie 3 weken achter hebben gelegen met groei.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Annemie wo 7 aug 2013 - 19:43

Het is rustig hier, nou bijna alle baby's er zijn :-)

Silver, hoe gaat het? En met je blaas?
Slakje, hoe gaat het bij jou?
Supertalentje, hoe is het bij jou? Al gerommel in de buik? Hoe was de groeiecho?
Jasmine, hopen dat bij jou de kleine zo komt, max een week nog, toch?

@all, ik ben zo blij dat het niet meer zo warm is, slaap tenminste weer lekker en kan wat meer doen in huis. Ik heb wel erg last van mijn bekkenbodemspieren, als ik loop zak ik soms letterlijk door de benen van de pijn, gisteren was het helemaal erg, gejankt van de pijn. Morgen de gyn maar eens vragen of ik er iets aan kan doen, hopelijk is het na de zwangerschap weg. Mijn zoontje is met 37+1 geboren, dat is vandaag, best apart, maar denk dat deze nog wel ff blijft zitten.

Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Jasmine wo 7 aug 2013 - 21:53

Wordt idd. rustig hier. Hoe is het met alle baby's?

Hier nog alles rustig. Of rustig, harde buiken en krampen genoeg, maar kleine man zwemt en spartelt nog vrolijk rond. Hij heeft geen zin om in te dalen en alles blijft even dicht en stug.

Annemie: vervelend dat je zo veel pijn hebt. Ligt je kindje al helemaal ingedaald?

Silver: hoe is het met je blaas? Gaat dat alweer wat beter?

Supertalentje: heb jou ook al even niet meer zien reageren. Je bent toch niet stiekem al bevallen?


41 weken, nooit verwacht dat ik die zou halen. Vooral niet omdat de bedoeling was om met 39 weken in te leiden. Maar zoals ik hier boven dus al zei is er niks dat aanslaat. Veters doen niks, een ballonnetje is niet verantwoord, omdat hij nog zo hoog ligt. Pff. Eigenwijs mannetje. Nu al.


Laatst aangepast door Jasmine op wo 7 aug 2013 - 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Shisha wo 7 aug 2013 - 21:59

Balen Jasmine! Maar nog max een week. Blijf wel hopen voor jou dat hij wel eerder komt. hug 

Spannend Annemie, het kan in principe elk moment zover zijn. Maar vervelend dat je zoveel pijn hebt. Ik hoop dus ook voor jou dat het niet meer te lang duurt. hug 

Hier is alles rustig. Ik heb zelf net een griepje gehad. Veel buikkrampen en volgens mij had D. daar ook wat last van want hij was 2 dagen erg huilerig en hangerig. Gelukkig weer aardig opgeknapt nu, alleen nog een beetje moe/slap.
En D. is net voor het eerst van buik naar rug gedraaid! Hij wordt ook veel te snel groot.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Annemie wo 7 aug 2013 - 22:16

Jasmine, ja, de kleine ligt helemaal ingedaald, dat voel ik ook wel. Jouw mannetje nog niet dus, wat vervelend zeg.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Slakje wo 7 aug 2013 - 22:35

Wat goed, Shisha! Fijn dat je je beter voelt! Ze worden ook echt zo snel groot. Ik heb nu al de behoefte om Julie klein te houden...

Jasmine, wat gaan ze nu doen als uiteindelijk niets werkt?


Julie doet het heel goed. Een lekker alert meisje. Je hoort ze eigenlijk amper, ze huilt bijna nooit. 's Avonds heeft ze wel veel last van krampjes, maar dan clustert ze ook. Gisteravond heb ik haar naakt op mijn naakt bovenlichaam gelegd en dan was ze heel snel terug rustig. De kraamzorg is ook echt heerlijk. Gisteren heeft ze tot 11u op Louise gepast en ook op Julie (ze kwam Julie brengen als het tijd was om te drinken) waardoor ik nog even heb kunnen slapen. Ze doet ook al mijn achterstallige was en kookt. Heerlijk!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Silver wo 7 aug 2013 - 23:14

Sorry, dat ik ook niet echt meer actief reageer.. We genieten vollop van ons kleine mannetje, en de kraamhulp is er nu ook nog, en we hebben veel te leren dus niet echt tijd om actief te reageren. Volgende week moeten we het allemaal alleen gaan doen, dat wordt nog wel spannend.
Met mij gaat het wel aardig, ik heb mijn blaas (nouja de bekkenbodemspier) nog niet volledig onder controle, maar hij doet het wel zeg maar. Ik kan wel voelen wanneer ik naar het toilet moet, dus "kleine" ongelukjes zijn er na die ene keer gelukkig niet meer geweest. Wel houd ik daarom de visite nog mooi deze week buiten de deur. Alleen familie (broers, zussen en ouders) kunnen gewoon langs komen, de rest wacht nog maar even.
T. doet het super goed! zijn geboortegewicht was 3130, eergister was ie 2860 en gister zat ie op een mooie 3005 gram! Dus vanaf gister konden we starten met voeden op verzoek. Volgende vraag beantwoord ik geef borstvoeding. Afgelopen nacht kwam hij om 5.15 en ik was daarna klaar wakker, dus mijn rust pak ik vanmiddag nog wel even. Volgende week zal ik mijn bevalplan eens typen, en een fotootje plaatsen. smile 

Jasmine je krijgt gewoon elke keer een hug van me, en hopelijk hebben jullie snel jullie mannetje in jullie armen.

De rest van de meiden uiteraard ook nog succes met de laatste loodjes, en natuurlijk genietse! I love you
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  maiadebij do 8 aug 2013 - 18:10

Ik moet binnenkort echt even bij gaan lezen maar het ontbreekt me echt aan tijd!

Met ons gaat alles goed! Ons gezinnetje draait gewoon lekker, de kinderen zijn beide gek op T en T groeit ook als kool. Gister te wegen geweest en hij weegt nu 5580 gram echt een stevig mannetje. Hij lacht al een paar weken en nu ook soms met geluid. Ook 'kletst' hij op zijn manier, echt super schattig!

Bv loopt ook prima al is hij een onrustige drinker. Gelukkig heb ik al wat ervaring anders had het me denk ik behoorlijk onzeker gemaakt!

Even een vraagje, het bloedverlies stopte bij mij na een week of 2 na de bevalling. Alleen vorige week, 7 weken erna, had ik ineens weer een klein beetje bloedverlies. Echt weinig hoor. Maar we hebben een week daarvoor sex gehad zonder enig voorbehoedsmiddel. Bij J kwam mijn cyclus na 17 maanden pas weer dus ik dacht dat kan wel Neutral  nu blijf ik een beetje met dat bloedverlies in mijn maag zitten. Straks was het een innestelingsbloeding!?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Poisongirl do 8 aug 2013 - 18:18

Maia je bent verminders vruchtbaar als je bv geeft, maar het kan wel. Je zal niet de eerste zijn... Ik zou voor de zekerheid wel ff testen over een week ofzo. 

Silver lekker dat het zo goed gaat!

Slakje julie doet t goed, heerlijk toch

Jasmine nog steeds niks alleen gerommel?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Purpleflower do 8 aug 2013 - 18:21

Ik zou het dan vanaf nu veilig doen.

Binnenkort maar even een testje doen?
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Slakje vr 9 aug 2013 - 4:35

Ik zou ook voor de zekerheid testen en sowieso een voorbehoedsmiddel gebruiken nu.


Julie heeft reflux. Heuj. Deze middag zijn we met haar en Louise naar de ka geweest en het was een heel duidelijk plaatje. We hebben nu gaviscon meegekregen. Moeten we telkens na de voeding geven (max. 5 keer per dag). Als het na het weekend niet is gebeterd moeten we Losec geven (en dat wil ik liever niet...). En Louise heeft een oog- en oorontsteking.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Exogenesis za 10 aug 2013 - 23:32

Wie van de zomermama's moet nu nog bevallen?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Pien za 10 aug 2013 - 23:41

Volgens mij alleen Annemie nog uit dit topic, maar zij verschilt volgens mij maar 5 dagen met mij!


edit: en Supertalentje natuurlijk nog!!


Laatst aangepast door Pien op za 10 aug 2013 - 23:43; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Jasmine za 10 aug 2013 - 23:42

Is Supertalentje ook al bevallen dan?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Dora za 10 aug 2013 - 23:43

Supertalentje, Annemie en _masimaro_ (schrijf ik die goed?). Zijn allen in augustus uitgerekend. En dan komt Pien op 2 september.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Annemie zo 11 aug 2013 - 0:23

Dora schreef:Supertalentje, Annemie en _masimaro_ (schrijf ik die goed?). Zijn allen in augustus uitgerekend. En dan komt Pien op 2 september.
Inderdaad, nog 1 wachtende voor me :-) Spannend!

Hoe gaat het supertalentje?

Jasmine, hoe gaat het met je? En met de kleine man?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Jasmine zo 11 aug 2013 - 2:04

Hier gaat het super! Kleine man slaapt tot nu toe de nachten door (moet hem na 5 uur echt wakker maken voor een voeding), hij is heerlijk rustig en tevreden. Hij drinkt zijn flesjes goed. Gister zat hij op 3190 gram, vandaag op 3170, dus hij is nauwelijks nog afgevallen.

Met mij gaat het ook goed. Heb nog wel wat pijn aan mijn wond, maar ik kan al prima uit bed en rondlopen. Heb helemaal niet meer het idee dat ik 48 uur geleden nog op de OK lag.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Jasmine zo 11 aug 2013 - 2:09

Enige smet op de blauwe wolk is dat vrijdagavond de opa van mijn man een hartinfarct heeft gehad. Hij wordt kunstmatig in slaap gehouden. Ze zijn hem nu langzaam aan het opwarmen, maar de vooruitzichten zijn niet gunstig
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Annemie zo 11 aug 2013 - 2:16

Jasmine, Oh wat erg van de opa van je man, dat is idd niet fijn.
Ben je natuurlijk bevallen of heb je een keizersnede gehad?

Edit: ik zie het al in het andere topic staan. Doe rustig aan en het gaat dan elke dag een beetje beter.


Laatst aangepast door Annemie op zo 11 aug 2013 - 3:28; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum