Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

+43
Middleme
Parisienne
Rouxxxe
Fortissimo
Lot
Bliss
Jeanette
Tsjip
Caribbeanlover
Siamsa
Sea of Trees
Gympie
Sushi
Atelier Madame
Twellie
Bacio
Mermaid
_Lacey_
Bisq
Moira
Lady Starstruck
Susan
Engelse Drop
Alex
Schaapke
Blond
Caroow
Marin
Ragazza
Mizz_S
Punk'd
Caresses
Flower_L
Sun88
Maple
GeKKiE
luisa
Razz
Lilypie
Paper Crown
Sam
Exogenesis
Ilovethe90s
47 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Fortissimo ma 5 aug 2013 - 3:04

Hey CBL, zal ik jou eens wat vertellen? Toen wij naar Turkije waren, heb ik geen rus gespot!!

Ik vind niet snel dingen vervelend op vakantie. Enige wat ik nog wel eens vervelend kan vinden zijn bijvoorbeeld luidruchtige buren op de camping. En dan echt niet gewoon het gekeuvel tot in de nacht, dat maakt me niet uit, maar eeuwig geschreeuw of een harde radio. Door het jaren kamperen heb ik wel een schildje opgebouwd denk ik. En daarbij; Als je kampeert, weet je dat je last kunt hebben van anderen.

En het is natuurlijk ook maar net waar je je druk om maakt hé? Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Ilovethe90s ma 5 aug 2013 - 6:27

Caribbeanlover schreef:Waarom heb je het gefilmd als ik vragen mag?
Doet dat er iets toe? We wilden het ook even aan het thuisfront laten horen. En wie weet kun je zoiets ook laten zien als er om bewijs wordt gevraagd.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Ilovethe90s ma 5 aug 2013 - 6:33

Kleine irritatie vind ik trouwens ook het handdoeken leggen, doe hier zelf ook absoluut niet aan mee. Op onze bestemming van vorig jaar waren de bedjes opgestapeld en er lag een ketting omheen. Ook langs het zwembad stonden paaltjes met een ketting erdoor. Toch elke dag mensen die zelfs al handdoeken op de grond gingen leggen Laughing 
Ik slaap liever nog 2 uurtjes langer, het is vakantie!

Er zijn ook zoveel Nederlanders die commentaar hebben op het eten. Tja, het is anders dan je thuis gewend bent maar er is vaak genoeg keuze. Ik maak thuis namelijk geen buffet klaar en ben altijd benieuwd wat die mensen dan thuis eten.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Rouxxxe ma 5 aug 2013 - 16:19

Mijn vriend vind Chinese toeristen verschrikkelijk. Ze schreeuwen hard, dringen voor, passen zich aan geen enkele cultuur aan, kortom; hij vind ze asociaal.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Parisienne ma 5 aug 2013 - 22:49

Ik erger me niet heel snel op vakantie, gelukkig maar. 

Afgelopen twee weken heb ik wel even wat irritaties gehad bij rondrennende oudere kinderen en jongeren door het kinder- en babybad. Daar heb ik ook (netjes!) iets van gezegd. Hetzelfde geldt voor het overgooien van balletjes in deze zwembaden. Als er veel kleine kinderen rondlopen en 'zwemmen' vind ik dat je hier niet met ballen hoort te gooien. Daarvoor kan je naar de diepere zwembaden. Er zit een Aquapark op de camping, dus er waren zwembaden genoeg. 

Ook op mijn all-inclusive vakanties heb ik me nooit snel geërgerd. Een handdoek neerleggen en vervolgens een paar uur wegblijven vind ik niet netjes, maar het was altijd wel lekker rustig in de ochtend aan het zwembad laughcry
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Caribbeanlover di 6 aug 2013 - 3:00

Fortissimo schreef:Hey CBL, zal ik jou eens wat vertellen? Toen wij naar Turkije waren, heb ik geen rus gespot!!

Ik vind niet snel dingen vervelend op vakantie. Enige wat ik nog wel eens vervelend kan vinden zijn bijvoorbeeld luidruchtige buren op de camping. En dan echt niet gewoon het gekeuvel tot in de nacht, dat maakt me niet uit, maar eeuwig geschreeuw of een harde radio. Door het jaren kamperen heb ik wel een schildje opgebouwd denk ik. En daarbij; Als je kampeert, weet je dat je last kunt hebben van anderen.

En het is natuurlijk ook maar net waar je je druk om maakt hé? Wink

 Ze zijn daar niet overal zo massaal idd. Ik las ergens iets over Le Jardin, dat hotel is in fransen handen en blijkbaar hebben russen het niet zo op fransen dus dan blijven ze weg................................ik zeg lekker rustig!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Caribbeanlover di 6 aug 2013 - 3:12

Ilovethe90s schreef:Kleine irritatie vind ik trouwens ook het handdoeken leggen, doe hier zelf ook absoluut niet aan mee. Op onze bestemming van vorig jaar waren de bedjes opgestapeld en er lag een ketting omheen. Ook langs het zwembad stonden paaltjes met een ketting erdoor. Toch elke dag mensen die zelfs al handdoeken op de grond gingen leggen Laughing 
Ik slaap liever nog 2 uurtjes langer, het is vakantie!

Er zijn ook zoveel Nederlanders die commentaar hebben op het eten. Tja, het is anders dan je thuis gewend bent maar er is vaak genoeg keuze. Ik maak thuis namelijk geen buffet klaar en ben altijd benieuwd wat die mensen dan thuis eten.

 Pardon hoor het was maar een vraag en ik vroeg het toch netjes! Dat handdoeken leggen zie je overal en als men zegt er niet aan mee te doen lieg je dat je barst............................iedereen doet dat! Ik dus ook, schaam me er niet voor, maar laat de stoel niet uren onbeheerd achter hoor. Zo iets voor 9.00 leg ik ze erop, dan gaan we ontbijten en zijn we hooguit 45 min. weg. Dan leggen we de spullen neer, gaan even zwemmen, gaan liggen en zo om en om zwemmen. Dat zwemmen is vaak ook niet langer dan een uur.
Kettingen meenemen vind ik zwaar overdreven en ook nog eens zwaar in me koffer Razz . Waar wij heen gaan zijn voldoende bedjes. Handdoeken op de grond leggen snap ik niet zo, dan heb je toch geen strandbed.

Over het eten lees ik ook vaak verschillende meningen. Wij gaan altijd all in in de caribbean, de keuze is reuze en dan nog klagen mensen. Kijk als het vaak lauw en/of koud is dan mag je klagen van mij en/of als de koude gerechten te warm zijn ook.
Vorig jaar waren de glazen regelmatig op en de gasten waren letterlijk aan het wachten totdat ze waren afgewassen. Ik heb toen de manager erop aangesproken, maar hij vondt het blijkbaar niet boeiend en wilde het liefst pauze gaan houden gezien zijn bord vol met eten dan naar een serieuze klacht luisteren.

Overigens ben ik niet de enige die dat opviel, want gezien de reviews logen die er niet om. Het stomme is dat de zusterhotels dezelfde problemen ondervonden dus die keten zou ik niet gauw meer kiezen.

Later heb ik ze nog gemaild of op Facebook er wat van gezegd. Heb ze gezegd dat de oplossing simpel was door gewoon alleen al 100 extra glazen te bestellen. Dit probleem was niet alleen bij het buffet, ook bij de bars.
Als reactie hadden ze niet veel nuttigs te zeggen en hoopte mij daar ooit weer eens te verwelkomen. Heb ze dus maar even gezegd dat ik natuurlijk niet terug zou komen aangezien ik ook nog eens reviews las van een aantal jaren geleden en toen waren die problemen er ook al.

Dan denk ik ''jullie lezen die reviews zelf ook, doe er wat aan !''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Middleme di 6 aug 2013 - 6:25

Caribbeanlover schreef:
Ilovethe90s schreef:Kleine irritatie vind ik trouwens ook het handdoeken leggen, doe hier zelf ook absoluut niet aan mee. Op onze bestemming van vorig jaar waren de bedjes opgestapeld en er lag een ketting omheen. Ook langs het zwembad stonden paaltjes met een ketting erdoor. Toch elke dag mensen die zelfs al handdoeken op de grond gingen leggen Laughing 
Ik slaap liever nog 2 uurtjes langer, het is vakantie!

Er zijn ook zoveel Nederlanders die commentaar hebben op het eten. Tja, het is anders dan je thuis gewend bent maar er is vaak genoeg keuze. Ik maak thuis namelijk geen buffet klaar en ben altijd benieuwd wat die mensen dan thuis eten.

 Pardon hoor het was maar een vraag en ik vroeg het toch netjes! Dat handdoeken leggen zie je overal en als men zegt er niet aan mee te doen lieg je dat je barst............................iedereen doet dat! Ik dus ook, schaam me er niet voor, maar laat de stoel niet uren onbeheerd achter hoor. Zo iets voor 9.00 leg ik ze erop, dan gaan we ontbijten en zijn we hooguit 45 min. weg. Dan leggen we de spullen neer, gaan even zwemmen, gaan liggen en zo om en om zwemmen. Dat zwemmen is vaak ook niet langer dan een uur.
Kettingen meenemen vind ik zwaar overdreven en ook nog eens zwaar in me koffer Razz . Waar wij heen gaan zijn voldoende bedjes. Handdoeken op de grond leggen snap ik niet zo, dan heb je toch geen strandbed.

Over het eten lees ik ook vaak verschillende meningen. Wij gaan altijd all in in de caribbean, de keuze is reuze en dan nog klagen mensen. Kijk als het vaak lauw en/of koud is dan mag je klagen van mij en/of als de koude gerechten te warm zijn ook.
Vorig jaar waren de glazen regelmatig op en de gasten waren letterlijk aan het wachten totdat ze waren afgewassen. Ik heb toen de manager erop aangesproken, maar hij vondt het blijkbaar niet boeiend en wilde het liefst pauze gaan houden gezien zijn bord vol met eten dan naar een serieuze klacht luisteren.

Overigens ben ik niet de enige die dat opviel, want gezien de reviews logen die er niet om. Het stomme is dat de zusterhotels dezelfde problemen ondervonden dus die keten zou ik niet gauw meer kiezen.

Later heb ik ze nog gemaild of op Facebook er wat van gezegd. Heb ze gezegd dat de oplossing simpel was door gewoon alleen al 100 extra glazen te bestellen. Dit probleem was niet alleen bij het buffet, ook bij de bars.
Als reactie hadden ze niet veel nuttigs te zeggen en hoopte mij daar ooit weer eens te verwelkomen. Heb ze dus maar even gezegd dat ik natuurlijk niet terug zou komen aangezien ik ook nog eens reviews las van een aantal jaren geleden en toen waren die problemen er ook al.

Dan denk ik ''jullie lezen die reviews zelf ook, doe er wat aan !''.

Pardon, iedereen doet het? Ik toch echt niet.....
Ik erger me niet zo snel op vakantie aan anderen. Vorig jaar op Madeira waren er sowieso genoeg bedjes vrij om bij het zwembad te liggen.
Alleen schreeuwen en (lang) luidruchtig zijn kan ik slecht tegen. En mensen die zeuren dat er niet genoeg keuze voor het eten is.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Ilovethe90s di 6 aug 2013 - 6:57

Als wij opstaan poetsen we onze tanden en kleden we ons aan. We gaan ontbijten en gaan daarna onze zwemspullen pakken en we kleden ons eventueel nog om. Dan gaan we naar het zwembad en zoeken we een bedje uit.
Dus nee, niet iedereen doet dat met die handdoeken. Dat ik me hier ook nog ga verantwoorden trouwens ... het moet niet gekker worden Laughing
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Davinia di 6 aug 2013 - 7:02

Ik heb ook nog nooit handdoeken op stoelen gelegd. Ik zou er eigenlijk niet eens op komen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Zijn alle stoelen bezet (wat mij dus altijd overkomt), dan heb ik gewoon pech. En hou ik heel goed in de gaten als er iemand weg gaat. 

Verder irriteer ik me niet zo aan iets op vakantie.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  _Liv di 6 aug 2013 - 9:54

Ik vind het vervelend als mensen negatief zijn op vakantie en alles vergelijken met iets wat beter is. Je bent op vakantie, geniet ervan!
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Fortissimo di 6 aug 2013 - 9:58

Haha CBL, iedereen? Wij niet hoor.. bij ons waren het voornamelijk de Engelse tokkies die in het hotel zaten. Vind jouw uitspraak echt heel onnozel.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Destino di 6 aug 2013 - 21:40

Liv, daar kan ik me ook in vinden.
Ik draai soms ook weleens met mijn ogen als er mensen klagen over een uitgebreid lopend buffet, omdat er dingen niet zijn, terwijl ze dan dus niet kijken naar wat er allemaal wel ligt.

Verder denk ik vaak ook van leven en laten leven, je te veel ergeren op vakantie is ook weer verspilde energie vind ik..
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  koalabeer do 8 aug 2013 - 5:47

Bij mij staat op nummer 1 echt Amerikanen. Die denken dat ze heel wat zijn in Costa Rica. Beetje voor dringen bij de bagage band.
koalabeer
koalabeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 07-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Exogenesis do 8 aug 2013 - 5:58

Dat van die handdoeken is ook niet echt mijn stijl.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Caribbeanlover do 8 aug 2013 - 9:50

Destino schreef:Liv, daar kan ik me ook in vinden.
Ik draai soms ook weleens met mijn ogen als er mensen klagen over een uitgebreid lopend buffet, omdat er dingen niet zijn, terwijl ze dan dus niet kijken naar wat er allemaal wel ligt.

Verder denk ik vaak ook van leven en laten leven, je te veel ergeren op vakantie is ook weer verspilde energie vind ik..
 Wij moesten een keer een nacht extra verblijven omdat het vliegtuig die dag niet weg kon. Het hele vliegtuig werdt onder gebracht in 2 hotels die super de luxe waren. We gingen met een grote groep dineren in het buffetrestaurant en er was een vrouw die het nodig vond om meerdere keren zeggen ''ze hebben geen mayo'', ''ik ben weer even gaan kijken en er is nog steeds geen mayo''.

Ik had serieus de neiging om er wat van te zeggen en dacht dan eet je je friet toch zonder of met ketchup wat ook nog eens gezonder is.
We mochten van alle faciliteiten gebruik maken, hebben ontbijt, lunch en diner in buffetvorm mee gemaakt, maar die waren alle 3 zeer uitgebreid.

Oh en we zaten in Riu Palace Las Americas, google maar eens, zeer luxe en nog nog zeiken over mayo. Bovendien werd alles ook nog eens vergoed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Caribbeanlover do 8 aug 2013 - 9:57

koalabeer schreef:Bij mij staat op nummer 1 echt Amerikanen. Die denken dat ze heel wat zijn in Costa Rica. Beetje voor dringen bij de bagage band.
 Ze staan juist bekend om hun beleefdheid zelfs naar vreemden toe. Een keer in Cancun kwamen wij aan in het hotel toen groette een jongeman ons en ik zo om me heen kijken zo van ''hij heeft het tegen een ander'', maar er was in de buurt niemand. Had ook een canadees kunnen zijn, maar aangezien er vee amerikanen in dat hotel zaten en Cancun onderhand bestaat voor hun was het denk ik een amerikaan.

Toen ik zowat stikte in mij eten was er een amerikaanse (denk ik dan) die een tafel verderop zat en vroeg of het wel ging.

Ze staan juist erom bekend dat zij geduldig in de rij staan voor de bakker, loket ed dat heb ik ooit ergens gelezen. Complimenten geven aan vreemden doen ze ook gerust en dus ook groette zoals ik zei.

Het is wel een apart volk, dat wel, want iedereen lijkt hun gesprek te moeten horen. Ze kunnen vrij luiddruchtig zijn en ook hun tafelmanier dmv alles met 1 hand met en vork te eten incl. de andere onder de tafel of soms de andere arm voor of boven het bord getuigd nou niet van mensen die weten hoe het hoort.

Verder heb ik ze als oke mee gemaakt, zijn altijd erg geinteresseerd in anderen en willen weten waar je vandaan komt ook al weten veel geen eens waar Nederland ligt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 4 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum