Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

+43
Middleme
Parisienne
Rouxxxe
Fortissimo
Lot
Bliss
Jeanette
Tsjip
Caribbeanlover
Siamsa
Sea of Trees
Gympie
Sushi
Atelier Madame
Twellie
Bacio
Mermaid
_Lacey_
Bisq
Moira
Lady Starstruck
Susan
Engelse Drop
Alex
Schaapke
Blond
Caroow
Marin
Ragazza
Mizz_S
Punk'd
Caresses
Flower_L
Sun88
Maple
GeKKiE
luisa
Razz
Lilypie
Paper Crown
Sam
Exogenesis
Ilovethe90s
47 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Ilovethe90s ma 29 jul 2013 - 5:33

Ga jij ook voor de Russen zoals de meeste mensen of irriteer jij je aan andere nationaliteiten/mensen?

Rus op vakantie: 'bloedirritant'  
 
Op vakantie ergeren we ons het meest aan Russische toeristen. Dit blijkt uit een onderzoek van vakantiesite Zoover.

De enquête werd gehouden onder ruim 12.000 vakantiegangers uit 20 Europese landen. Maar liefst 42 procent van de ondervraagde Europeanen gaf aan zich van alle Europese nationaliteiten het meest te storen aan de 'Rus op vakantie'.

Voordringen

Op Zoover komen klachten over Russische vakantiegangers terug in de vakantiebeoordelingen. Veelgebruikte termen zijn: luidruchtig, onbeschoft, ongemanierd en asociaal. Als grootste ergernis staat voordringen bij het buffet op één.

Top-6

Hoewel je de meeste kans hebt Russen tegen te komen in all-inclusive resorts in Turkije en Egypte, maak je bij de Spaanse costa's inmiddels ook een goede kans. Spanje staat in de top 3 favoriete vakantiebestemmingen van de Russen. Daarna volgt op 4 Griekenland, op 5 Cyprus en op 6 Tunesië.

Na de Russen zijn Europese vakantiegangers het minst gecharmeerd van Duitse (17%) en Engelse (13%) toeristen. Engelsen worden vaak negatief genoemd in vakantiebeoordelingen over het Spaanse Mallorca en de Costa del Sol. 'Vervelende' Duitsers tref je vooral in het Turkse Side en op Mallorca.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Exogenesis ma 29 jul 2013 - 5:53

Russen en Engelsen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Sam ma 29 jul 2013 - 5:57

Nr 1 is toch wel het 'handdoekje leggen'.
Russen kom ik eigenlijk niet tegen, zoek het hotel erop uit.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Paper Crown ma 29 jul 2013 - 5:57

Russen.. Dit jaar heb ik ze voor het eerst meegemaakt en dit waren dan nog de rijkere, familie-russen. Laat staan dat je die jongeren hebt. Heel vervelend.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Lilypie ma 29 jul 2013 - 6:01

Russen maar dan vooral inderdaad met het buffet.
Allemaal borden volladen en vervolgens er maar 1 stukje van nemen.
Of alles in de tas gooien:lol: .
Maar dat vind ik gewoon asociaal.


Maar hollanders kunnen ook behoorlijk luidruchtig zijn op vakantie hoor.
Ik vond de engelsen in het hotel waar wij zaten eigenlijk wel meevallen, ik heb me meer gestoord aan de hollanders  die midden in de nacht staan te schreeuwen in de gang(en dat in een familiehotel) en menen dat ze de hele dag 6 bedjes bij het zwembad nodig hebben terwijl er maar 2 liggen of ze komen pas tegen 4 uur aankakken.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Razz ma 29 jul 2013 - 6:37

Engelse en dan vooral de jongeren. Die komen alleen maar op vakantie om zich de hele dag klem te zuipen, vol te vreten en herrie te maken lijkt wel. En ze zijn vooral goed om bij een lopend buffet borden vol te scheppen en vervolgens de helft te laten liggen. Ook al heb je all inclusive vind ik het nog onbeschoft om zoveel eten te laten liggen.

Russen, Duitsers, Polen en Nederlanders doen het misschien ook wel maar die keren dat ik op vakantie ben geweest vielen Engelse mensen mij het meest op.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  luisa ma 29 jul 2013 - 18:41

Amerikanen. Vreselijk overdreven bij alles wat ze zien of doen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Paper Crown ma 29 jul 2013 - 18:46

luisa schreef:Amerikanen. Vreselijk overdreven bij alles wat ze zien of doen.

 En heel nationalistisch. Heel vervelend op een tropisch oord waar niet alles zoals thuis is, regelmatig heb ik ze horen klagen in hotels waar het echt meer dan prima was!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  GeKKiE ma 29 jul 2013 - 18:46

De laatste keer dat ik met een vriendin in Turkije was, hebben wij ons ook erg geïrriteerd aan de Russen.
Vorige keren kwamen we ze nooit tegen.

Maar er waren ook wel irritante Nederlanders!
Soms gingen wij dan Engels met elkaar praten, zodat ze ons niet herkende als mede Nederlanders.
Want anders gingen ze meteen tegen je praten... Daar heb ik dan niet zo'n behoefte aan op vakantie!
Waren dan vooral van die families.
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Maple ma 29 jul 2013 - 18:54

Japanners. Maar eigenlijk zijn die ook wel weer komisch.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Sun88 ma 29 jul 2013 - 19:15

Niet speciaal aan.mensen uit een.bepaald land, heb nog nooit all incl gezeten. Maar wat ik echt heel irritant vind zijn jongeren die na het stappen handdoeken op de bedjes leggen. Dus hoe vroeg je ook naar het zwembad gaat, je bent altijd te laat, en dan uitslapen tot halvewege de middag. ik vind het dan ook erg vervelend als het personeel daar niets aan doet.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Gast ma 29 jul 2013 - 19:37

Ik ga niet vaak op vakantie, maar waar ik woon komen wel veel toeristen. En ik moet zeggen dat ik vooral de Nederlanders erg luidruchtig vind. Die schreeuwen zo veel naar elkaar. Ik ga dan ook vaak een andere taal spreken, want anders heb je zo een 'gezellig' gesprek en daar heb ik niet altijd zin in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Flower_L ma 29 jul 2013 - 19:38

Ik gooi die handdoeken er vaak af, en sleep het bed stuk verderop smile 
Sommige hotelmedewerkers spuiten die handdoeken zelfs nat.

Russen, handdoeken, volwassenen die wild doen in kinderbad, buffetschransen, ....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Paper Crown ma 29 jul 2013 - 19:51

Flower_L schreef:Ik gooi die handdoeken er vaak af, en sleep het bed stuk verderop smile 
Sommige hotelmedewerkers spuiten die handdoeken zelfs nat.

Russen, handdoeken, volwassenen die wild doen in kinderbad, buffetschransen, ....

 Heel irritant he! Je bent bijna verplicht het ook te doen. Wij waren dit jaar met kind, dus moesten echt perse een bed met parasol. Heeft mijn man de bewaker omgekocht haha, die legde onze handdoekjes einde dienst neer (rond 05:00) en dan ook de smurf handdoek van Julian want anders zouden we t niet herkennen in een door ons aangewezen gebied. Werkte goed, kostte maar €50,- slecht eigenlijk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Caresses ma 29 jul 2013 - 20:11

PC Hahaha, de bewaker omkopen zou ik zelf nooit bedacht hebben, slim.

Op nr 1 staan bij mij vieze mensen die gerust hoesten voor het buffet zonder hun gezicht even weg te draaien of in hun neus peuteren.
2 mij mensen die de hele dag bedjes vasthouden met handdoeken maar zelf afwezig zijn.
3 Mensen die luidruchtig en snel praten, met name in een lelijke taal.

Verder zorgen wij ervoor dat we een hotel kiezen waar over het algemeen geen stapjongeren komen, want 's nachts wakker worden door andere gasten vind ik ook heel irritant, maar dat komt gelukkig nooit voor.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Punk'd ma 29 jul 2013 - 20:32

Gelukkig heb ik nog nooit echt vervelende mensen meegemaakt. Ben ook maar een aantal keer all inclusive geweest en daar zat van elke nationaliteit wat (geen Russen hahaha). Maar dat komt misschien omdat ik nog nooit in Egypte en Turkije ben geweest :P 

Ik heb mezelf wel vaker stuk gelachen om grappige dingen. All Inclusive op de Malediven.. Zaten wat Duitsers en Nederlanders die allemaal op slippertjes door het zand liepen. Komt er een hele Italiaanse familie aan met mega gala jurken en stiletto's waar je bang van wordt naar het diner. Maar de eetzaal lag helemaal vol met zand zodat je lekker op je blote voeten of slippertjes kon komen. Echt ik heb ze zien zwikken daar. En elke avond weer opnieuw Laughing 

En in Spanje de Engelse jongeren, die kleding! Veel te volle meiden met mega korte rokjes die maten te klein zijn en dan zo'n klein flesje wodka tussen hun tieten hebben zitten whahaha.

Op Curacao, schip vol Amerikanen kwam aan. (Echt ik ga nooit cruisen! Wat een volk komt daar vanaf zeg). Stel je voor, een man, veel te dik en dan met name zijn buik, die een hawaii zwembroek aanheeft maar deze dan opgetrokken heeft tot boven zijn buik, dus zeg maar tot onder zijn borst. Midden op het strand trekt hij zijn flippers al aan inclusief snorkelbril en snorkel op zijn hoofd. Dan gaat hij vanaf midden van het strand met die flippers, zwembroek en snorkel op zijn hoofd naar het water lopen. Schiet voor geen meter op! Ik lag helemaal dubbel met mijn vriend. Wil hij zo ook het water inlopen, maar dat gaat niet met flippers (of je moet achteruit lopen maar dat deed hij niet). Hij wilde dus echt stappen nemen met flippers.. en hoppaa! Daar ging hij hoor recht vooruit het water in. Struikelde over zijn eigen flipper. Echt hillarisch Yes 


Maar goed, hier dus vooral veel gekke mensen kijken op vakantie haha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Mizz_S ma 29 jul 2013 - 20:50

Ikerger me eigenlijk nooit aan buitenlandse toeristen, maar ik ga gelukkig ook nooit op dit soort all in vakabties, denk dat dat scheelt.De enige aan wie ik me erger zijn over het algemeen nederlanders, die gedragen zich vaak zo dom en naief, vooral gezinnen. Gelukkig komen we bijna nooit Nederlanders tegen op vakantie.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Ragazza ma 29 jul 2013 - 21:11

Ik heb nog nooit een all inclusive vakantie meegemaakt en in Frankrijk op de camping kom je doorgaans geen Russen tegen.. Waar ik me aan zou kunnen ergeren is Nederlanders. Ik vind dat ze vaak te nadrukkelijk aanwezig zijn en vaak te gauw amicaal worden met andere (vreemde) mensen, ik hou daar niet zo van.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Paper Crown ma 29 jul 2013 - 21:23

LOL Punk'd! 

Bij ons had je ook van die Gala-gangers naar t buffet.. Zo sjiek niet normaal. Moet je ook maar zin in hebben, haar helemaal uitgefohnt, make-up lekker aangezet en dan hoge hakken. Waarom? In die hitte verdraag ik alleen maar luchtige katoenen dingen, geen dik, stug corset achtige stuff.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Gast ma 29 jul 2013 - 21:40

Haha! Ik ben nog nooit in een all inclusive resort geweest en ook nog nooit vervelende Russen tegen gekomen eigenlijk!
Nederlanders kunnen er ook wat van hoor, haha! Toen ik in Athene in een hotel zat stond er een man best wel uit zijn dak te gaan tegen de receptionist dus ik vroeg me al af waar dat om ging. Sta ik later bij hem in de lift blijkt dat hij zo boos werd omdat ze geen WASHANDJES hebben. Hahahaha. Er waren van die gastendoekjes, normale handdoeken en grote handdoeken maar geen washandjes, hoe moest hij zich dan wassen?! Hij was er helemaal van in de war.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Marin ma 29 jul 2013 - 21:43

Ik ben eigenlijk in geen eeuwen naar van dat soort resorts geweest waar je veel van dat soort horror toeristen tegenkomt.
Maar in Tanzania hoorde ik wel verhalen van te rijke Amerikanen en Russen die voor 100.000 dollar (geen grapje) gaan jagen op wild, echt belachelijk en walgelijk.
Ik hoorde ook dat dat soort mensen gerust een nieuwe Jeep als fooi geven als t ze goed bevalt, maar ook gerust hun hele fooi weg laten als het de gids niet is 'gelukt' hen de Big Five te laten zien. Echt bah.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Caroow ma 29 jul 2013 - 21:54

Ik erger me niet zo snel op vakantie. Handdoekjes leg ik op een stapeltje op een tafeltje als ik weet dat die mensen nog lang niet komen. En als ik weg ga bij het zwembad leg ik ze weer terug. Bij het eten kan ik me alleen maar vermaken met kijken naar gierige mensen die zo veel mogelijk opscheppen en het dan toch niet eten. En luidruchtige Engelsen kan ik prima negeren.

Vorig jaar zaten we tussen de Turkse mensen en Engelsen, die Engelsen maakte altijd plaats op een mooi ligbedje (Pregnant Lady Laughing ) en van de Turkse mensen kregen we heel veel lekkers omdat het het eind van de Ramadan was. Dat die Turkse kinderen 24/7 elkaar met een hoop herrie elkaar aan het afslachten waren in het zwembad en die Engelsen om 15.00 al dronken waren kan ik dan wel mee leven.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Blond di 30 jul 2013 - 0:17

Russen ben ik echt nog nooit tegengekomen op vakantie, maar ik ben dan ook nog nooit All-inclusive geweest en ook nog nooit naar Turkije of Egypte, dus dat schranzen en maar blijven opscheppen heb ik nog nooit gezien.

Ik vind Britten over het algemeen het meest vervelend. Ze doen zo superieur (en je vraagt je af waarom, want ze zijn stuk voor stuk even lelijk). Ik was ooit bij het Koninklijk Paleis in Oslo, loopt daar zo'n Brits gezin. "Nothing compears with the Buckingham Palace". En die toon erbij. Nu vind ik het BP ook al helemaal niet mooi dus het viel extra op.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Gast di 30 jul 2013 - 0:26

Ik kan me nog herinneren dat we een rondleiding door San Siro voetbalstadion in Milaan kregen. De gids zei duidelijk dat je bijvoorbeeld niet op het veld mocht lopen. Dan gaan alle Nederlanders natuurlijk een paar meter het veld op lopen om een foto te maken, zo asociaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Schaapke wo 31 jul 2013 - 2:48

Ik ga eigenlijk altijd kamperen. Waar ik me dan eigenlijk het meest aan stoor zijn de mensen die luidruchtig blijven, nadat het 'reglement' voorschrijft dat het 'stil' moet zijn.
Op zich: het is vakantie, maar als ik nou de volgende dag kon uitslapen....maar dan beginnen de kinderen van de buren alweer om 7 uur  's ochtends naast je tent te bleren!pale

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum