Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

+43
Middleme
Parisienne
Rouxxxe
Fortissimo
Lot
Bliss
Jeanette
Tsjip
Caribbeanlover
Siamsa
Sea of Trees
Gympie
Sushi
Atelier Madame
Twellie
Bacio
Mermaid
_Lacey_
Bisq
Moira
Lady Starstruck
Susan
Engelse Drop
Alex
Schaapke
Blond
Caroow
Marin
Ragazza
Mizz_S
Punk'd
Caresses
Flower_L
Sun88
Maple
GeKKiE
luisa
Razz
Lilypie
Paper Crown
Sam
Exogenesis
Ilovethe90s
47 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Alex wo 31 jul 2013 - 2:58

Ik vind vooral mijn schoonvader bloedirritant. En Russen, maar ik ben al heel lang niet op vakantie geweest naar resorts waar Russen verblijven, dus dat is alleen gebaseerd op vroegere vakantie-ervaringen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Engelse Drop wo 31 jul 2013 - 3:22

Daarom gaan wij dus nooit op een all inclusive vakantie. Echt vreselijk lijkt me dat. Ik zou me ook kapot vervelen, de hele dag een beetje liggen aan zo'n zwembad. Begrijp niet wat daar de lol van is. Wij huren meestal een huisje, niet op een park, maar gewoon van een particulier, ergens waar het lekker rustig is, midden in de natuur en waar dus geen hordes toeristen rondhangen. Heerlijk is dat.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Punk'd wo 31 jul 2013 - 3:39

Wij huren ook bijna altijd particuliere appartementen. Ik vind dat ook echt heel leuk. Je 'woont' gewoon een beetje op die plek. Vorig jaar in Rome en dit jaar in Barcelona. Ik heb sowieso echt niets met hotels. Wij willen trouwens wel echt wat te doen hebben, dus rusten in de natuur is dan weer niets voor ons, maar lekker struinen door een stad. Geweldig Very Happy Nu dus twee weken Barcelona waar iedereen ons voor gek verklaard. (Want wat moet je daar 2 weken.. Eeuhh winkelen, eten, zwemmen, zonnen, mooie dingen bekijken.. Ik vermaak me wel hoor haha!)

Op de Malediven vind ik het trouwens een ander verhaal. Daar zit je sowieso all inclusive en wij zaten op een klein resort met maar 25 huisjes. Dat is echt heerlijk rustig met een eigen stukje strand I love you 

Maar ieder zijn ding. Ik vind het bijvoorbeeld niet erg om te koken of uit eten te gaan op vakantie. Ik ken ook mensen in mijn omgeving die dat niet ontspannen genoeg vinden. Ja dan blijft alleen all inclusive of elke avond uit eten over. Maar dan kun je weer niets in je hotel kamer. Lijkt me heel vervelend.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Engelse Drop wo 31 jul 2013 - 3:46

Ja, hotels vinden wij ook saai. Dan ben je haast wel gedwongen om de hele dag iets te gaan doen, want je gaat niet de hele dag op zo'n hotelkamer hangen. Vandaar dus dat wij meestal een eigen huisje huren. We vinden het dan ook helemaal niet erg om uitgebreid voor onszelf te koken. Ik vind dat juist de ultieme ontspanning, lekker zelf wat fröbelen en met niemand iets te maken hebben. Ongeveer de helft van de keren koken we zelf en de andere helft gaan we lekker uitgebreid uit eten of doen we iets makkelijks (pizzaatje/patatje/tosti/of allemaal hapjes ergens in een strandtent etc.)
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Susan wo 31 jul 2013 - 4:37

Oh, wij zijn laatst nog naar een hotel met buffet geweest (was optioneel) maar ik vond het heerlijk, hoor. Heb ook geen mensen gezien die zich misdroegen. Wel die veel op hun bord schepten maar ik heb niet gecontroleerd of ze dat ook opaten, leek me niet mijn zaak.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Lady Starstruck wo 31 jul 2013 - 4:54

Japanners. Echt vreselijk. Ze staan overal vooraan of anders dringen ze wel voor Mad 
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Moira do 1 aug 2013 - 3:23

Ik ga zo nu en dan naar all inclusive resorts. Ik stoor mij niet echt aan de mensen daar, let er niet echt op. Wel opvallend inderdaad dat 'de Russen' (het zouden ook best andere oostblokkers kunnen zijn) veel opscheppen en dan bijna alles laten liggen. Maar zolang ik genoeg keus heb, zit ik er niet mee. Soms schaam ik mij wel voor Nederlanders, die kunnen net als de Engelsen er wel iets van. Veel drinken, vroeg dronken zijn en dan luidruchtig worden. Soms schaam ik me wel een beetje voor ons volk, haha. Wij gaan meestal in het laagseizoen op vakantie en dan hebben we niet zo'n last van bedjes te kort, er is altijd wel plek aan het zwembad of het strand.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Bisq do 1 aug 2013 - 3:28

Ik vind Nederlanders die overal commentaar op hebben het meest verschrikkelijke op vakantie.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Moira do 1 aug 2013 - 3:33

Oh, dan ken ik ook wel een stel die onder die categorie valt Bisq. Ze gaan ieder jaar naar een superdeluxe hotel, ontzettend duur.. Als je dan vraagt hoe de vakantie was hebben ze werkelijk op alles wel wat aan te merken. Kleine stoelen in het vliegtuig, transfer duurde lang, stijl van het hotel sprak niet aan, eten niet uitgebreid genoeg, bedden niet lekker etc. Lijkt me zo vervelend als je dat karakter trekje hebt.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Bisq do 1 aug 2013 - 3:53

Oh verschrikkelijk!
Wij hebben twee keer een groepsrondreis gemaakt, dan zijn er ook altijd mensen bij waarvoor niets goed genoeg is. Dat heb ik meestal vrij snel in de gaten en blijf dan ook de rest van de vakantie ver bij deze mensen vandaan.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  _Lacey_ do 1 aug 2013 - 4:13

Bisq schreef:Ik vind Nederlanders die overal commentaar op hebben het meest verschrikkelijke op vakantie.
Helemaal mee eens. Beetje lopen zeiken dat er geen hagelslag/pindakaas/whatever bij het ontbijt zit.

Blijf dan thuis.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Mermaid do 1 aug 2013 - 6:44

Nederlanders kunnen behoorlijk vervelend zijn. Ontzettend voordringen (zonder dat ze het bewust doorhebben, ze gaan gewoon recht op hun doel af) stoort me het meest.

Amerikanen vind ik ook niet altijd geweldig, onoprecht en arrogant.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Sam do 1 aug 2013 - 7:47

Amerikanen die medewerkers echt commanderen en erop neerkijken.
Was bij ons eentje die heel de dag vanuit t zwembad naar de obers bestellingen schreeuwd en dan erachteraan: 'Messsssss Reppidoooo' laughcry 
Asociale... Ook sigaren roken in t zwembad.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Bacio do 1 aug 2013 - 8:10

Met stip op nummer 1: Nederlanders! Niks ergers dan ver te zijn gereisd en dan bij het ontbijt naast Hollanders te zitten.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Paper Crown do 1 aug 2013 - 8:15

_Lacey_ schreef:
Bisq schreef:Ik vind Nederlanders die overal commentaar op hebben het meest verschrikkelijke op vakantie.
Helemaal mee eens. Beetje lopen zeiken dat er geen hagelslag/pindakaas/whatever bij het ontbijt zit.

Blijf dan thuis.

 Dit jaar zaten wij in een hotel met 24 soorten cornflakes, en 28 verschillende soorten olijven(om maar aan te geven dat er zoooveel was niet normaal!) stond er op de een na laatste dag van ons verblijf midden in het restaurant een meisje/vrouw jaartje of 21/25 te huilen met een leeg bord in haar handen en ze huilde: 'ze hebben geeneens hagelslag' en dr vriend stond haar te troosten, hahaha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Susan do 1 aug 2013 - 8:16

Bacio schreef:Met stip op nummer 1: Nederlanders! Niks ergers dan ver te zijn gereisd en dan bij het ontbijt naast Hollanders te zitten.

Dus het feit dat ze Nederlands zijn is voor jou al genoeg?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Twellie do 1 aug 2013 - 9:47

- Mensen die met hun vingers aan het eten van het buffet zitten.
- Franse meisjes die al een uur voor opening van het buffet voor de deur van de zaal staan en vervolgens drie blaadjes sla en een broodje op doen (niet echt irritant, maar daar verwonderde ik me wel over).
- Oost-Europeanen vind ik vaker dan gemiddeld onbeschoft en dan vooral de mannen.
- Luidruchtig schreeuwen op hotelgangen midden in de nacht.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Atelier Madame do 1 aug 2013 - 17:40

Ik vind het ontzettend irritant als ik in het Nederlands kan bestellen op vakantie. Ik probeer bijv in Spanje altijd een paar woordjes Spaans, maar echt soms kan elke ober gewoon Nederlands. En dan vooral Nederlanders die daar graag gebruik van maken.

Voor de rest asociale Russen die personeel uitbuiten en commanderen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Engelse Drop do 1 aug 2013 - 22:34

Als je in het Nederlands kan bestellen in het buitenland, dan kom je toch echt op de verkeerde plekken. Ik heb dat nooit meegemaakt, maar ik boek dan ook nooit een all-inclusive, of een reis bij een Nederlandse organisatie. Het is echt makkelijk om dit soort situaties te vermijden wanneer je het vervelend vindt, het vergt alleen even wat meer initiatief en zelf nadenken, dan naar het eerste het beste reisbureau stappen in je eigen woonplaats. laughcry
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Maple do 1 aug 2013 - 22:46

Lekker bekrompen, Engelse Drop.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Susan do 1 aug 2013 - 23:09

Ach joh, die Engelse Drop, die is zo geweldig. Een voorbeeld voor ons, niet zelf nadenkende schaapjes die we zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Sushi do 1 aug 2013 - 23:17

_Lacey_ schreef:
Bisq schreef:Ik vind Nederlanders die overal commentaar op hebben het meest verschrikkelijke op vakantie.
Helemaal mee eens. Beetje lopen zeiken dat er geen hagelslag/pindakaas/whatever bij het ontbijt zit.

Blijf dan thuis.

Ik moest hierdoor gelijk aan dit liedje denken (heel fout nummer hoor):



Ik erger me niet zo snel op vakantie aan mensen met een bepaalde nationaliteit, ik erger me meer aan schreeuwende dronken mensen, maar die mensen heb je overal wel dus ik probeer me er altijd niet zo heel druk om te maken.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Bisq do 1 aug 2013 - 23:36

Sushi schreef:
_Lacey_ schreef:
Bisq schreef:Ik vind Nederlanders die overal commentaar op hebben het meest verschrikkelijke op vakantie.
Helemaal mee eens. Beetje lopen zeiken dat er geen hagelslag/pindakaas/whatever bij het ontbijt zit.

Blijf dan thuis.

Ik moest hierdoor gelijk aan dit liedje denken (heel fout nummer hoor):



Ik erger me niet zo snel op vakantie aan mensen met een bepaalde nationaliteit, ik erger me meer aan schreeuwende dronken mensen, maar die mensen heb je overal wel dus ik probeer me er altijd niet zo heel druk om te maken.
lol!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  luisa vr 2 aug 2013 - 0:22

Maple schreef:Lekker bekrompen, Engelse Drop.


 Waarom is dat bekrompen? Het klopt toch gewoon wat ED zegt? Bij bepaalde reizen en bestemmingen kan je op je vingers wel natellen dat er veel Nederlanders zullen zijn en dat er ook frikandellen te eten zijn. Prima toch als je daar geen problemen mee hebt. Wil je dat echter niet dan kan je gemakkelijk je vakantie daar op uitzoeken door ergens anders te boeken of juist een ander hotel ofzo. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik in het Nederlands kon bestellen terwijl ik ook echt wel goedkope en toeristische vakanties heb geboekt.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Maple vr 2 aug 2013 - 1:08

Ik vind het bekrompen omdat zij vindt dat je dan toch echt op de verkeerde plekken komt. We bepaalt dat een ander op de verkeerde plek op vakantie is, zij toch zeker niet? Misschien is de vakantie verder echt geweldig, en is die Nederlandstalige bediening de enige ergenis. Ja, dat kan.
Ik vind Canada geweldig maar erger me echt aan hele hordes Japanners die overal mee op de foto moeten. Maar toch ben ik echt op de meest geweldige plekjes geweest. Met zo nu en dan een horde Japanners aan m'n zij. Dat neem ik dan maar op de koop toe, maar ik had ze liever niet gezien.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 2 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum