Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

+43
Middleme
Parisienne
Rouxxxe
Fortissimo
Lot
Bliss
Jeanette
Tsjip
Caribbeanlover
Siamsa
Sea of Trees
Gympie
Sushi
Atelier Madame
Twellie
Bacio
Mermaid
_Lacey_
Bisq
Moira
Lady Starstruck
Susan
Engelse Drop
Alex
Schaapke
Blond
Caroow
Marin
Ragazza
Mizz_S
Punk'd
Caresses
Flower_L
Sun88
Maple
GeKKiE
luisa
Razz
Lilypie
Paper Crown
Sam
Exogenesis
Ilovethe90s
47 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Gympie vr 2 aug 2013 - 3:19

Op Bali kwamen ook veel toeristen van andere Indonesische eilanden en ze wilden steeds met mij op de foto terwijl ik ze niet kende. Ze willen dan graag met een westerse look op de foto ofzo. Ik liep daar gewoon en dan werd ik weer tegengehouden om even op de foto te gaan. Dat vond ik op een gegeven moment wel irritant en dus deed ik dat ook niet meer. Wilde eerst aardig zijn, maar daarna dacht ik; ja doei nou!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Engelse Drop vr 2 aug 2013 - 5:05

Maple schreef:Ik vind het bekrompen omdat zij vindt dat je dan toch echt op de verkeerde plekken komt. We bepaalt dat een ander op de verkeerde plek op vakantie is, zij toch zeker niet? Misschien is de vakantie verder echt geweldig, en is die Nederlandstalige bediening de enige ergenis. Ja, dat kan.
Ik vind Canada geweldig maar erger me echt aan hele hordes Japanners die overal mee op de foto moeten. Maar toch ben ik echt op de meest geweldige plekjes geweest. Met zo nu en dan een horde Japanners aan m'n zij. Dat neem ik dan maar op de koop toe, maar ik had ze liever niet gezien.

Ik ga ervan uit dat mensen op vakantie gaan om tot rust te komen, om op te laden, mooie dingen te zien, er even uit te zijn, niiet om zich kapot te ergeren. Daarom zeg ik: wanneer je het niet prettig vindt om veel Nederlanders tegen te komen en in het Nederlands frikadellen te kunnen bestellen, dan ga je toch gewoon naar een andere bestemming, of boek je zelf het hotel en dergelijke? Op die manier overkomt je dat namelijk echt niet. Ik ben nog nooit in een hotel geweest in het buitenland waar iemand ineens Nederlands tegen me ging praten in elk geval.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Sea of Trees vr 2 aug 2013 - 5:09

luisa schreef:
Maple schreef:Lekker bekrompen, Engelse Drop.


 Waarom is dat bekrompen? Het klopt toch gewoon wat ED zegt? Bij bepaalde reizen en bestemmingen kan je op je vingers wel natellen dat er veel Nederlanders zullen zijn en dat er ook frikandellen te eten zijn. Prima toch als je daar geen problemen mee hebt. Wil je dat echter niet dan kan je gemakkelijk je vakantie daar op uitzoeken door ergens anders te boeken of juist een ander hotel ofzo. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik in het Nederlands kon bestellen terwijl ik ook echt wel goedkope en toeristische vakanties heb geboekt.

 Dit topic gaat over een ERGERNIS, alsof je voor dat ene irritante ding wat je meemaakt op vakantie heel ergens anders gaat boeken.

Ergens serieus problemen mee hebben of je ergens aan ergeren zijn 2 verschillende dingen in mijn ogen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Engelse Drop vr 2 aug 2013 - 5:11

Waarom niet? Ik zou in ieder geval  mijn geld liever niet uitgeven aan een vakantie waarop ik me kapot zit te ergeren, als er dan zoveel alternatieven zijn om het punt waaraan je je stoort te vermijden, waarom daar dan niet voor kiezen?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Sea of Trees vr 2 aug 2013 - 5:13

Je maakt het groter dan het is, volgens jou is het ineens 'kapot ergeren' terwijl de meesten hier in dit topic aangeven gewoon iets irritant te vinden. 
 
Bovendien weet je voordat je op vakantie gaat niet altijd wat je kan verwachten.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Maple vr 2 aug 2013 - 5:18

Engelse Drop, je maakt van een mug een olifant. We hebben het over kleine irritaties, niet over red-mijn-vakantie-waardige ergernissen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Ilovethe90s vr 2 aug 2013 - 6:13

Wij hebben tot nu toe nooit in een all inclusive hotel gezeten maar die Russen kom je overal wel tegen hoor! Scheppen inderdaad borden vol, fruit en koekjes verdwijnen in tassen en er wordt niks van gezegd.
Als ik ze bezig zie denk ik weleens moet dat nou? maar verder trek ik me er weinig van aan.

Ik heb op vakantie 1 keer een klacht ingediend voor 2 jongens die een kamer naast ons hadden. Zij waren ook Nederlands en kwamen uit Amsterdam. De hele dag herrie; de hele dag door keiharde muziek, 's nachts na het stappen op de muren bonken en de tv hard aan. Het hele balkon lag vol met zout, tequila en citroenschillen, ik had medelijden met de schoonmaaksters.
Zomaar een klacht indienen gaat me te ver maar we vonden het toen allebei nodig, gelukkig werd het na die klacht wel meteen minder. En dan maakt het me ook niet uit of je engels, duits of nederlands bent.

Ik heb er trouwens nog een filmpje van ...

https://s1356.photobucket.com/user/Ilovethe90s1982/media/MOV00497.mp4.html

Kunnen jullie dit afspelen?
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Atelier Madame vr 2 aug 2013 - 7:07

Engelse Drop schreef:Als je in het Nederlands kan bestellen in het buitenland, dan kom je toch echt op de verkeerde plekken. Ik heb dat nooit meegemaakt, maar ik boek dan ook nooit een all-inclusive, of een reis bij een Nederlandse organisatie. Het is echt makkelijk om dit soort situaties te vermijden wanneer je het vervelend vindt, het vergt alleen even wat meer initiatief en zelf nadenken, dan naar het eerste het beste reisbureau stappen in je eigen woonplaats. laughcry

Ook al wil ik me niet hoeven verdedigen je hebt idd helemaal gelijk! Het was i hotels in Salou en malgrat de mar. lol! 
Maar leuke vakanties dat het voor de rest waren, echt heerlijk sunny 
Ik heb het over irritaties niet over klachten inderdaad.

En Engelse Drop weet je, als er zoveel Nederlanders komen vinden blijkbaar veel mensen het wel heel erg leuk? En hebben die wel gewoon een geweldige ontspannen vakantie.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Siamsa vr 2 aug 2013 - 12:20

Ilovethe90s schreef:

Ik heb er trouwens nog een filmpje van ...

https://s1356.photobucket.com/user/Ilovethe90s1982/media/MOV00497.mp4.html

Kunnen jullie dit afspelen?

Oh my wat verschrikkelijk dit! Ik zou ook een klacht in hebben gediend.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Caribbeanlover zo 4 aug 2013 - 5:11

http://weblog.zoover.nl/algemeen/rus-meest-irritante-vakantieganger/

Voor het geval het filmpje hier nog niet stondt...........................vreselijk volk! Daarom ga ik ook niet naar Turkije, maar ik Egypte zijn ze ook helaas en daar wil ik ooit nog eens heen, maar twijfel dus door die kloterussen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Maple zo 4 aug 2013 - 5:14

Caribbeanlover schreef:http://weblog.zoover.nl/algemeen/rus-meest-irritante-vakantieganger/

Voor het geval het filmpje hier nog niet stondt...........................vreselijk volk! Daarom ga ik ook niet naar Turkije, maar ik Egypte zijn ze ook helaas en daar wil ik ooit nog eens heen, maar twijfel dus door die kloterussen.
lees jij wel eens openingsposts, of ga jij puur en alleen af op de titels?
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Sea of Trees zo 4 aug 2013 - 5:51

Ik zie geen filmpje.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Tsjip zo 4 aug 2013 - 6:14

Caribbeanlover schreef:http://weblog.zoover.nl/algemeen/rus-meest-irritante-vakantieganger/

Voor het geval het filmpje hier nog niet stondt...........................vreselijk volk! Daarom ga ik ook niet naar Turkije, maar ik Egypte zijn ze ook helaas en daar wil ik ooit nog eens heen, maar twijfel dus door die kloterussen.

Net alsof die landen volzitten met Russen. Overdrijven is ook een vak...

Russen en Engelsen vond ik trouwens wel erg irritant in de all inclusive hotels. Maar wij mopperden even tegen elkaar en gingen daarna verder met onze eigen dingen. (Russen zijn we trouwens maar 1 keertje tegengekomen en het waren er niet veel...)
De meeste Japanners/Chinezen vind ik tijdens een stedentrip veel irritanter. Bij hun vind ik het veel moeilijker om me er niet aan te ergeren.


Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Jeanette zo 4 aug 2013 - 6:17

Ik erger me eigenlijk niet zo heel erg op vakantie. Maar als ik moet kiezen, zijn het bezopen Duitsers. Maar ik vind iedereen die gezopen heeft (naja, zat is) irritant.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Bliss zo 4 aug 2013 - 6:27

Ik ga morgen op vakantie, dus eens opletten wie er irritant is nerd 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Atelier Madame zo 4 aug 2013 - 6:58

Bliss schreef:Ik ga morgen op vakantie, dus eens opletten wie er irritant is nerd 

Mss jij zelf wel Laughing 
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Caribbeanlover zo 4 aug 2013 - 10:16

Sea of Trees schreef:Ik zie geen filmpje.

 Er staat een filmpje als je op de link klikt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Caribbeanlover zo 4 aug 2013 - 10:17

Ilovethe90s schreef:Wij hebben tot nu toe nooit in een all inclusive hotel gezeten maar die Russen kom je overal wel tegen hoor! Scheppen inderdaad borden vol, fruit en koekjes verdwijnen in tassen en er wordt niks van gezegd.
Als ik ze bezig zie denk ik weleens moet dat nou? maar verder trek ik me er weinig van aan.

Ik heb op vakantie 1 keer een klacht ingediend voor 2 jongens die een kamer naast ons hadden. Zij waren ook Nederlands en kwamen uit Amsterdam. De hele dag herrie; de hele dag door keiharde muziek, 's nachts na het stappen op de muren bonken en de tv hard aan. Het hele balkon lag vol met zout, tequila en citroenschillen, ik had medelijden met de schoonmaaksters.
Zomaar een klacht indienen gaat me te ver maar we vonden het toen allebei nodig, gelukkig werd het na die klacht wel meteen minder. En dan maakt het me ook niet uit of je engels, duits of nederlands bent.

Ik heb er trouwens nog een filmpje van ...

https://s1356.photobucket.com/user/Ilovethe90s1982/media/MOV00497.mp4.html

Kunnen jullie dit afspelen?

 Waarom heb je het gefilmd als ik vragen mag?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Caribbeanlover zo 4 aug 2013 - 10:19

Tsjip schreef:
Caribbeanlover schreef:http://weblog.zoover.nl/algemeen/rus-meest-irritante-vakantieganger/

Voor het geval het filmpje hier nog niet stondt...........................vreselijk volk! Daarom ga ik ook niet naar Turkije, maar ik Egypte zijn ze ook helaas en daar wil ik ooit nog eens heen, maar twijfel dus door die kloterussen.

Net alsof die landen volzitten met Russen. Overdrijven is ook een vak...

Russen en Engelsen vond ik trouwens wel erg irritant in de all inclusive hotels. Maar wij mopperden even tegen elkaar en gingen daarna verder met onze eigen dingen. (Russen zijn we trouwens maar 1 keertje tegengekomen en het waren er niet veel...)
De meeste Japanners/Chinezen vind ik tijdens een stedentrip veel irritanter. Bij hun vind ik het veel moeilijker om me er niet aan te ergeren.

Het is zeker niet  overdreven dat blijkt ook uit de uitslag zoals je had kunnen lezen, maar dat heb je denk ik niet gedaan. Het is algemeen bekend dat ze in die landen massaal komen dus dan mijd ik liever die landen. Er komen nu gelukkig hotels in Egypte waar ze niet welkom zijn .Very Happy

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Maple zo 4 aug 2013 - 10:22

Oh, maar ik dacht dat jij zo fel tegen discriminatie was, CBL?

Maar ik ga slapen, truste!
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Sea of Trees zo 4 aug 2013 - 10:29

Oh nu kan ik dat filmpje zien inderdaad, wat een asociaal volk. Heb het met kromme tenen gekeken..
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Bliss zo 4 aug 2013 - 19:00

Atelier Madame schreef:
Bliss schreef:Ik ga morgen op vakantie, dus eens opletten wie er irritant is nerd 

Mss jij zelf wel Laughing 

Jaaa wie weet Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 985951499 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Lot zo 4 aug 2013 - 21:58

*Tieners die heel hard balletjes gooien in het zwembad (wat net een mierenhoop is, dus er wordt telkens iemand geraakt). 

*Mensen die een handdoek op een bedje leggen en dan nog een paar uur gaan slapen, of tussen de middag een paar uur gaan lunchen.

*Hele onzekere/aanstellerige tieners die indruk op elkaar proberen te maken, steeds gillen of bijv. een stel Nederlandse jongens dat een stel buitenlandse meiden 'vieze' Nederlandse woorden laat zeggen (EN ZE DOEN HET NOG OOK!) en dan steeds gaat lachen. Daar krijg ik echt de kriebels van.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Sun88 ma 5 aug 2013 - 1:19

Lot schreef:*Tieners die heel hard balletjes gooien in het zwembad (wat net een mierenhoop is, dus er wordt telkens iemand geraakt). 

*Mensen die een handdoek op een bedje leggen en dan nog een paar uur gaan slapen, of tussen de middag een paar uur gaan lunchen.

*Hele onzekere/aanstellerige tieners die indruk op elkaar proberen te maken, steeds gillen of bijv. een stel Nederlandse jongens dat een stel buitenlandse meiden 'vieze' Nederlandse woorden laat zeggen (EN ZE DOEN HET NOG OOK!) en dan steeds gaat lachen. Daar krijg ik echt de kriebels van.

Zo mee eens met al je punten. Heel herkenbaar!
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Tsjip ma 5 aug 2013 - 2:31

Caribbeanlover schreef:
Tsjip schreef:
Caribbeanlover schreef:http://weblog.zoover.nl/algemeen/rus-meest-irritante-vakantieganger/

Voor het geval het filmpje hier nog niet stondt...........................vreselijk volk! Daarom ga ik ook niet naar Turkije, maar ik Egypte zijn ze ook helaas en daar wil ik ooit nog eens heen, maar twijfel dus door die kloterussen.

Net alsof die landen volzitten met Russen. Overdrijven is ook een vak...

Russen en Engelsen vond ik trouwens wel erg irritant in de all inclusive hotels. Maar wij mopperden even tegen elkaar en gingen daarna verder met onze eigen dingen. (Russen zijn we trouwens maar 1 keertje tegengekomen en het waren er niet veel...)
De meeste Japanners/Chinezen vind ik tijdens een stedentrip veel irritanter. Bij hun vind ik het veel moeilijker om me er niet aan te ergeren.

Het is zeker niet  overdreven dat blijkt ook uit de uitslag zoals je had kunnen lezen, maar dat heb je denk ik niet gedaan. Het is algemeen bekend dat ze in die landen massaal komen dus dan mijd ik liever die landen. Er komen nu gelukkig hotels in Egypte waar ze niet welkom zijn .Very Happy

Laat maar... Blijf jij maar geloven dat die landen volzitten met Russen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie vind jij op vakantie bloedirritant? - Pagina 3 Empty Re: Wie vind jij op vakantie bloedirritant?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum