Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

+9
GreenGrass
Twellie
Pommes
Fortissimo
Luce
Paper Crown
Vixen
Bacio
Marin
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Marin zo 28 jul 2013 - 2:03

Al tijden willen we een kastje voor in de gang met héél veel laatjes, van die kleine laatjes naast elkaar enzo. Waar je lekker veel spul in kwijt kan.

Zoiets als dit, maar dan betaalbaar:

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Clipper_1329738097_Kast-met-kleine-laatjes

(Andere kleur/materiaal mag ook hoor, het gaat meer om de vorm)

Nou zagen we gisteren bij vrienden een heel handig kastje met veel laatjes, van de Leen Bakker was die, zeiden ze. Maar die kan ik helaas nergens op de website vinden.

Heeft iemand een tip? Iets opknappen van de Kringloop is niets voor mij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Bacio zo 28 jul 2013 - 2:07

van dijk & co in amsterdam noord.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Gast zo 28 jul 2013 - 2:07

De Nijhof heeft zulke staan, zó mooi I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Gast zo 28 jul 2013 - 2:09

IKEA heeft zoiets trouwens betaalbaar gehad van de PS collectie, wellicht kun je daar eens naar zoeken, op marktplaats ofzo?

Ik zou er wel goed over nadenken, want veel kleine laatjes zorgt voor heel veel rommel, daarom hebben wij hem niet gekocht :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Marin zo 28 jul 2013 - 2:11

Pippa schreef:
Ik zou er wel goed over nadenken, want veel kleine laatjes zorgt voor heel veel rommel, daarom hebben wij hem niet gekocht :P

 Haha hoezo zorgen kleine laatjes voor veel rommel? Die snap ik niet. Het lijkt me juist ideaal voor dingen zoals batterijen, foto spul, zakmessen, naaigaren, al dat soort kleine dingetjes die hier altijd los liggen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Vixen zo 28 jul 2013 - 2:16

als het je per se gaat om opbergruimte voor kleine rommeltjes, zijn dan kleine mandjes/bakjes in één la niet veel makkelijker?
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Marin zo 28 jul 2013 - 2:18

Vixen schreef:als het je per se gaat om opbergruimte voor kleine rommeltjes, zijn dan kleine mandjes/bakjes in één la niet veel makkelijker?

 Nee lijkt mij juist niet. We hebben al zo'n Expedit staan, en we hebben bijv wel een laatje met alle kabels er in, en daar zit dan weer een klein mandje in voor alle kleine stekkertjes, USB enz en dat is op zich wel handig, maar om nou voor elke mand weer aparte mandjes te kopen is zo onhandig, dat moet ook maar net passen. Ik vind zo'n kastje met veel kleine laatjes ook wel leuk in de gang juist!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Paper Crown zo 28 jul 2013 - 2:47

Marin schreef:
Vixen schreef:als het je per se gaat om opbergruimte voor kleine rommeltjes, zijn dan kleine mandjes/bakjes in één la niet veel makkelijker?

 Nee lijkt mij juist niet. We hebben al zo'n Expedit staan, en we hebben bijv wel een laatje met alle kabels er in, en daar zit dan weer een klein mandje in voor alle kleine stekkertjes, USB enz en dat is op zich wel handig, maar om nou voor elke mand weer aparte mandjes te kopen is zo onhandig, dat moet ook maar net passen. Ik vind zo'n kastje met veel kleine laatjes ook wel leuk in de gang juist!
Marin, ik zag laatst ergens.. (Pfff weet niet meer waar shit shit) zo'n kastje en ik zei: he een apothekerskast! En toen trok ik een la open.. Was 't gewoon een grote lade! Dat leek me zo handig! Ik denk even verder. Je zag trouwens niet aan af dat een grote lade was, leken gewoon kleine lades!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Marin zo 28 jul 2013 - 3:35

Oh ja apothekerskastje is handige zoekterm, thanks!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Luce zo 28 jul 2013 - 3:36

Ik wilde zeggen: kringloop of Marktplaats. Maar dat wil je niet haha. Ik zie ze daar wel vaak.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Gast zo 28 jul 2013 - 3:56

Zo'n kast willen wij ook echt heel graag maar die dingen zijn heel populair.. Dus op marktplaats zijn ze zo weg, kringloop hetzelfde. En nieuw zijn ze niet te betalen. Heel leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Gast zo 28 jul 2013 - 3:56

Het zorgt trouwens inderdaad wel voor veel troepjes. Troepjes die je normaal allang weggegooid had kunnen wel even in dat laatje. En voor je het weet heb je een hele apothekerskast vol met troep :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Fortissimo zo 28 jul 2013 - 3:59

Deze heeft héél véél laatjes. Maar is dan ook niet echt betaalbaar  laughcry
Ik zoek... een kastje met veel laatjes! $(KGrHqRHJE0FHlnhl2wOBR8WgGfvOQ~~60_84
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Fortissimo zo 28 jul 2013 - 4:01

Deze is € 295,00

http://link.marktplaats.nl/698846412

Moet uit Heerenveen komen, maar als je een keer bij je moeder bent is dat niet meer zo ver :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Gast zo 28 jul 2013 - 5:16

Harrison schreef:Het zorgt trouwens inderdaad wel voor veel troepjes. Troepjes die je normaal allang weggegooid had kunnen wel even in dat laatje. En voor je het weet heb je een hele apothekerskast vol met troep :P.

 Dit bedoel ik idd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Pommes zo 28 jul 2013 - 8:16

Volgens mij heb ik ook zoiets bij de xenos gezien
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Marin zo 28 jul 2013 - 10:21

Pippa schreef:
Harrison schreef:Het zorgt trouwens inderdaad wel voor veel troepjes. Troepjes die je normaal allang weggegooid had kunnen wel even in dat laatje. En voor je het weet heb je een hele apothekerskast vol met troep :P.

 Dit bedoel ik idd!

Haha maar das toch altijd nog beter dan door t hele huis los liggen!

Pommes, das ook een goeie, ik ga daar ook wel eens kijken want das ook betaalbaar.

Ik wil geen echte buffetkast zoals forto's voorbeeld, das de groot (en duur). Het moet voor de gang onder memo bord dus niet te hoog. Ik vind t wel leuk idee, is de gang ook wat aangekleder en wordt t stukje netter.
Ik vind die uit m'n voorbeeld zo leuk nu, maar die is vast heel duur. Had ook een andere mooie gezien.. €2000. Oeps.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Twellie zo 28 jul 2013 - 10:32

Die Pippa noemt van Ikea PS is heel leuk, heb hem zelf ook. Bestaat uit twee delen die je kunt combineren en is in totaal maar 400 euro. In verband met alle laatjes is het wel de moeder aller bouwpakketten van de Ikea. Ben een dag kwijt geweest met in elkaar zetten. Maar het eindresultaat is super.

Het is deze:


http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09898970/
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  GreenGrass zo 28 jul 2013 - 18:45

Volgens mij zwerft er bij mijn moeder zo'n kastje. We gebruiken hem zelf niet omdat de laatjes ons te klein zijn. 

Ik heb sowieso er zelf 1 van karton (6 vakjes). Die bij mijn moeder is van hout (triplex) en heeft sowieso 9 laatjes volgens mij. Hij is afkomstig van een rommelmarkt ofzo.

Zo-een heb ik met 6 laden
Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Makeupmeubel8

Volgens mij staat er zoiets bij mijn moeder:
Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Images?q=tbn:ANd9GcTBhIkb3kvwsAowhRYrRO57VIVJQiWAQNrg6N-ShfGkvvRcdknF
Hij zou wel eens dubbel zo breed kunnen zijn... ideaal materiaal want je kan het naar eigen smaak verven.

Edit: Is te koop bij Ikea (naam Moppe). Je kan meerdere aan elkaar koppelen tot een grotere kast?
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Marin zo 28 jul 2013 - 20:34

Oh ja haha die Moppe Ikea kastjes had ik vroeger altijd op m'n tienerkamer staan, ging ik ze idd zelf verven met graffiti enzo. Als je dat makkelijk op elkaar kan zetten is dat nog een optie.

Die PS is inderdaad wel heel leuk! (sowieso vind ik dat de leukste lijn van Ikea). Wel weer vrij duur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Shisha zo 28 jul 2013 - 20:38

Bij maison du monde (ik ben zo verliefd op hun meubels!) staan er best veel op.

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! 116141_1


Ik zoek... een kastje met veel laatjes! 122274_3

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! 130956_1

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! 116140_1

Er staan er nog veel meer op.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Marin zo 28 jul 2013 - 20:46

Die laatste lijkt echt heeeel erg op die van die vrienden. Super leuk, Shisha, dank je!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Roos' za 3 aug 2013 - 9:45

Bij de Xenos heb ik zo'n kastje gezien, was 150 euro. Ik moest nog aan je denken toen ik die zag haha

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Bazinga za 3 aug 2013 - 10:15

Mag-ie rood zijn? Wink

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! 0059100127--000001

3 lades, 78x80x40 cm, 199,-

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! 0075070001-----001

6 lades,  93x90x40 cm, 249,-

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! 0073850024--000001

6 lades, 85x78.5x34 cm, 249,-

En deze winkel heeft hele mooie kasten, maar geen idee wat 't kost. (wil ik misschien ook niet weten Wink) http://www.richmondinteriors.nl/site/index.php/nl/collectie/op-productgroep/kasten-a-dressoirs/dressoir/dressoir-san-remo-4-deuren-5-laden-detail
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Reva zo 1 sep 2013 - 3:29

up

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... een kastje met veel laatjes! Empty Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum