Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

+12
Snoes
Mida4you
TukTuk
Prosecco
Elsje
bolus26
Error
Zwerver
JD
ekiaam87
Beachgirl
Pien
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Pien zo 20 maa 2011 - 3:36

Ik ben al een tijdje opzoek naar een kastje, het is eigenlijk precies de expedit kast van ikea alleen dan bestaande uit 2 vakken!

wie weet waar ik die kan vinden? het hoeft niet perse echt hout te zijn, maarvoorkeur is wel wit/ grijs/ zwart of eikenkleur.


zelf maken is geen optie! dat zeg ik er vast maar bij, al weet ik dat dat vast en zeker heel makkelijk is.

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Expedit-open-kast-wit__0086572_PE215405_S4


en zoek jij iets? plaats het dan hier en misschien kan een ander jou helpen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Beachgirl zo 20 maa 2011 - 4:54

Bij de Xenos hebben ze van die houten kistjes, ook houten kistjes zonder bodem zegmaar (hoe leg ik dit uit?). Als je er daarvan nou 2 op elkaar lijmt/schroeft o.i.d.?

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Tas-ka-zelfmaakkast-101woonidee%C3%ABn
Zulk soort kistjes
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Pien zo 20 maa 2011 - 5:05

uhm... een goede oplossing maar de achterkant moet open blijven... we hebben een hoge staande lamp die staat op een rechthoekig plateau. dat plateau moet dus in de kast gezet worden op de middelsteplank... en daarnaast moet de telefoon er ook in komen te staan en dan kunnen we de draden niet wegwerken.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  ekiaam87 zo 20 maa 2011 - 5:27

Een stofzuiger van max. 100 euro en een leuke groene lamp voor in het midden van mijn woonkamer (die de kamer 'volledig' moet verlichten)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Beachgirl zo 20 maa 2011 - 5:29

Pien schreef:uhm... een goede oplossing maar de achterkant moet open blijven... we hebben een hoge staande lamp die staat op een rechthoekig plateau. dat plateau moet dus in de kast gezet worden op de middelsteplank... en daarnaast moet de telefoon er ook in komen te staan en dan kunnen we de draden niet wegwerken.

Je hebt ze ook met een open achterkant! En daarvan zijn de wanden ook wat dikker.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  JD zo 20 maa 2011 - 5:50

TO, volgens mij heb ik die laatst gezien bij de Woonexpress. Ze hebben een aantal vestigingen, moet je even op woonexpress.nl kijken of er eentje in de buurt zit. Ik weet het niet 100% zeker hoor....

Ik zoek zelf even niets op dit moment geloof ik....
ja een berg geld, maar daar kan niemand me aan helpen zeker? haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 5:59

Ik zoek al weken naar een tak. Laatst is hier een topic van geopend en ik wil ook zo'n tak voor aan de muur !
Ben al 2 keer naar het park geweest hier om de hoek maar de perfecte tak heb ik nog niet gevonden
kon je 'm maar kopen in de winkel haha

Zo'n idee als hieronder wil ik dan ook creëren :

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Bloomingville+kerst+2010_0001

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  JD zo 20 maa 2011 - 6:28

Ja ik heb dus zo'n tak aan de muur hangen. Overal gezocht, in alle winkels, maar overal waar ik kwam hadden ze alleen kleine takjes.
Uiteindelijk heb ik na een paar boswandelingen toch de ideale tak in het bos gevonden....dus ik vrees toch dat dat dé plek is helaas....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:32

Kon ik hem maar kopen in de winkel?

De straten, bossen en parken liggen vol met takken, dan ga je daar toch niet voor betalen. Ik snap dat niet scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:34

How about dat kastje gewoon kopen bij de ikea voor 19,95?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:35

ow wacht t moet de helft zijn...doorzagen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Zwerver zo 20 maa 2011 - 7:05

Haha mozz, dat bedoeld ze inderdaad. Na 3x goed lezen las ik het ook pas hoor, ik dacht hetzelfde! hahaha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:28

ekiaam87 schreef:Een stofzuiger van max. 100 euro en een leuke groene lamp voor in het midden van mijn woonkamer (die de kamer 'volledig' moet verlichten)

Ik heb deze http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=7G6&ArtikelNummer=736999&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=dirt%20devil&Nao=3&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH

Ik ben er super blij mee! Ook omdat het zonder stofzuigzakken (is dat een woord?) is. Hij kost 70 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:31

Smikkell schreef:Kon ik hem maar kopen in de winkel?

De straten, bossen en parken liggen vol met takken, dan ga je daar toch niet voor betalen. Ik snap dat niet scratch

Ach het was ook een beetje bedoeld als grapje... :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Error zo 20 maa 2011 - 7:56

Kun je niet stiekem even ergens een tak afzagen? Laughing


Ik zoek nog een kookboekstandaard! Ben al wel bij een aantal winkels geweest, maar heb nog niet echt heel goed overal gezocht moet ik zeggen :P
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  JD zo 20 maa 2011 - 8:07

Paraplu schreef:Kun je niet stiekem even ergens een tak afzagen? Laughing


Ik zoek nog een kookboekstandaard! Ben al wel bij een aantal winkels geweest, maar heb nog niet echt heel goed overal gezocht moet ik zeggen :P

sja ik weet dat ze ze hebben bij riviera maison, .... alhoewel, mijne is nu 3 jaar oud, dus weetniet of ze ze nog hebben.
En de intratuin hier in de buurt (heerhugowaard) heeft een hele kookafdeling en verkoopt ze ook.
en anders misschien even marktplaats kijken?

deze zag ik op MP (en er staan er nog veel meer)
link 1
link 2
link 3
link 4
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  bolus26 zo 20 maa 2011 - 8:18

kookboekenstandaard hebbe nze bij de xenos
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Error zo 20 maa 2011 - 8:34

Oh, laat ik daar eens kijken! moet er morgen toch even fotolijstjes ruilen..
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Elsje zo 20 maa 2011 - 9:00

Razz_ schreef:Ik zoek al weken naar een tak. Laatst is hier een topic van geopend en ik wil ook zo'n tak voor aan de muur !
Ben al 2 keer naar het park geweest hier om de hoek maar de perfecte tak heb ik nog niet gevonden
kon je 'm maar kopen in de winkel haha

Zo'n idee als hieronder wil ik dan ook creëren :

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Bloomingville+kerst+2010_0001

Die tak kan je wel kopen! In de tuincentrum's heb ze bij verschillende zien liggen. Ook verschillende maten en soorten.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Prosecco zo 20 maa 2011 - 18:52

Paraplu schreef:Kun je niet stiekem even ergens een tak afzagen? Laughing


Ik zoek nog een kookboekstandaard! Ben al wel bij een aantal winkels geweest, maar heb nog niet echt heel goed overal gezocht moet ik zeggen :P

Xenos heeft ze en de kookwinkels waarschijnlijk ook wel.

Oh, lekkere mosted na de maaltijd :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  TukTuk zo 20 maa 2011 - 19:03

Ik zoek nog betaalbare goede pannen(set). Sowieso een steelpan, of 2, en dan 2 of 3 maten gewone pannen, en eventueel nog een nieuwe koekenpan..

Het moet wel een beetje stevig materiaal zijn, heb op dit moment deze pannen en dat lijkt net kinderspeelgoed! Wat een dunne pannetjes!
Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Besthome-pannenset-(116721)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Mida4you zo 20 maa 2011 - 19:26

AngelNyn schreef:Ik zoek nog betaalbare goede pannen(set). Sowieso een steelpan, of 2, en dan 2 of 3 maten gewone pannen, en eventueel nog een nieuwe koekenpan..

Het moet wel een beetje stevig materiaal zijn, heb op dit moment deze pannen en dat lijkt net kinderspeelgoed! Wat een dunne pannetjes!
Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Besthome-pannenset-(116721)

Ik heb een poosje geleden een pannenset bij de Ikea gekocht. Was voor een mooie prijs ( die weet ik niet meer ) en die pannen doen het goed.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  JD ma 21 maa 2011 - 4:42

ik zoek... tuinstoelen zoals hieronder afgebeeld. Model mag iets anders zijn, maar wel van dat riet achtige spul.
Ik weet dat ze ze in heel veel winkels verkopen, alleen merk ik dat er bets nogal wat prijsverschil inzit...dus bij deze; waar zijn ze een beetje leuk betaalbaar??

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic 0039583003
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 5:23

@ Marietje, ik weet niet waar je vandaan komt maar hier hebben we een van cranenbroek. Daar verkopen ze nu ook ontzettend veel tuinmeubels en er zal vast wel zoiets bijzitten. Je kan ook wachten tot de zomer voorbij is dan houden tuincentra e.d. uitverkoop (mja moet je wel lang wachten)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Snoes ma 21 maa 2011 - 8:53

Wij hebben onze tuinmeubels ook altijd bij Van Craenenbroeck gehaald, goed betaalbaar en goede kwaliteit.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic Empty Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum