Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keukenkastjes en laatjes handig indelen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Empty Keukenkastjes en laatjes handig indelen

Bericht  Gast wo 22 mei 2013 - 7:17

Hoe delen jullie je keukenkastjes en keukenlaatjes handig in, zodat je overal handig bij kan en het netjes oogt? Ik heb op het moment echt te veel verpakkingen van dingen die ik ook allemaal wel gebruik, maar het staat niet handig in mijn laatjes (gewoon op en over elkaar heen). Hebben jullie bijv. een la-inzet of rekjes of bakjes? En waar heb je die vandaan en hoe gebruik je ze?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Empty Re: Keukenkastjes en laatjes handig indelen

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 21:30

Misschien wat kleine mandjes in ja kasten zetten waar je het in verdeeld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Empty Re: Keukenkastjes en laatjes handig indelen

Bericht  Catwoman79 vr 24 mei 2013 - 23:43

En anders even bij de ikea kijken, die hebben daar hele handige dingen voor
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Empty Re: Keukenkastjes en laatjes handig indelen

Bericht  Mrs. Lovett za 25 mei 2013 - 7:58

Wij hebben een standaard woningstichting huis met boven 3 kastjes met 3 schapjes en onder t werkblad 3 kastjes met 1tje onder de wasbak, daar staan de sschoonmaakspullen in.

Verder hebben we een Billy met 2 schappen vol met kookboeken, verder staat daar in: flesjes olie/marinade, tostiapparaat, broodrooster, prullenbakje voor plastic afval en alle kleine prul en etenswaren (rijst, couscous, etc) in leuke blikken

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Billy-boekenkast__0172904_PE327053_S4
Keukenkastjes en laatjes handig indelen Phoca_thumb_l_blikken-017


In de onder keukenkastjes heb ik:
Links: Keukenmachine, plastic bewaarbakjes, slakommen etc
Midden: schoonmaakspullen
Rechts: Pannen en snijdplanken

Bovenkeukenkastjes:
Links: Vaat/thee/droogdoeken, Kommetjes en bakjes, wijnglazen, bierglazen, prul
Midden: Bekers, glazen, borden, kleine borden, stroop, poedersuiker, hagelslag, plastic bakje met medicijnen
Rechts: Plastic bakjes met: kruiden, specerijen en smaakmakers, bloem, suiker, etc

Lade links: Rotzooi, rollen plastic, bakpapier, pleisters, etc
Lade rechts: Bestek, messen, schaar, etc...

Op het aanrecht een vierkante glazen vaas met pollepels en garde enzo, dit idee:

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Pollepels%201



Ohja, springvormen, muffintray enzo in de lade van de oven en in de oven heb ik een grote ovenschaal en mijn gietijzeren pan...

Het is dus een geordende chaos in onze keuken! smile
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Empty Re: Keukenkastjes en laatjes handig indelen

Bericht  Nyx za 25 mei 2013 - 8:30

Elk product heeft zijn eigen, in mijn ogen, logische plek.

Besteklade 1; Goede vorken, lepels, schillenmesjes, smeermessen, pollepels, juslepel, toetjeslepels en theelepels.
Besteklade 2; Ikea bestek. Grote messen. Flessenopener en andere troepjes.
Boodschappenlade 1; Alle boodschappen die te eten en drinken zijn.
Boodschappenlade 2; Uien, toilet en keukenpapier. En wat bestek wat niet op het rek past.
Kast boven oven; Schoteldoeken, theedoeken, handdoekjes, vuilniszakken.
Kast onder de koelkast; Alle boekjes van al het apparatuur en waxinelichtjes.
Kast 1 boven; Koffie, thee en servieswerk. (Koppen, mokken, drinkglazen etc.)
Kast 2 boven; Borden, broodrooster, vergiet, meetkan en tosti-ijzer. Ook een brooddoos, die ik nooit gebruik.
Kast 3 boven; Asbakken, bloempotten en gieter.
Kast 1 onder; Gootsteen; Alle schoonmaakproducten + kleine afvalbak voor etenswaren e.d.
Kast 2 onder; Pannen, potten, ovenschalen en de magnetron. (geen plek voor op het aanrecht, dus die heb ik weggestopt en pak ik eruit als ik hem nodig ben.
Kast 3 onder; Lege en schone frituurpan. Motblik en veger. Schoonmaakemmer met dweil, sponzen en ramending.
Kast 4 onder; Op de bovenste plank verf en terpentine. Onder glaswerk voor in de glasbak en oud papier wat ik ééns per maand naar mijn vader breng.

Het enige wat ik nog wil is een kruidenrek. Want nu staan de kruiden in de bovenste boodschappenlade.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Empty Re: Keukenkastjes en laatjes handig indelen

Bericht  Sushi zo 26 mei 2013 - 11:54

Nyx schreef:

Het enige wat ik nog wil is een kruidenrek. Want nu staan de kruiden in de bovenste boodschappenlade.
Ik ben zo lang op zoek geweest naar een leuk kruidenrekje maar kon nergens wat vinden.
Nu heb ik een plankje van Ikea opgehangen (nou ja, laten ophangen door mijn vader haha). Is volgens mij bedoeld om fotolijsten op te zetten, maar hij doet het ook prima als kruidenplankje.

Deze, Ribba heet ie:
Keukenkastjes en laatjes handig indelen Ribba-houder-voor-schilderijen__0084935_PE212079_S4
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Empty Re: Keukenkastjes en laatjes handig indelen

Bericht  sanne-84 zo 26 mei 2013 - 16:44

Ik heb een grote keuken en heb zelfs ruimte over..
Ga straks in een nieuwe woning ook veel problemen krijgen
Maar heb mn kruiden in een bakje in een la
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Empty Re: Keukenkastjes en laatjes handig indelen

Bericht  Nyx zo 26 mei 2013 - 16:45

Sushi, dat is leuk gevonden!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukenkastjes en laatjes handig indelen Empty Re: Keukenkastjes en laatjes handig indelen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum