Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk speelgoed voor een meisje van 4.

+2
Susan
Jezzie
6 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor een meisje van 4. Empty Leuk speelgoed voor een meisje van 4.

Bericht  Jezzie di 25 jun 2013 - 22:23

Ik ben sinds kort gastouder voor een baby en een meisje van net 4. Ik ben voor haar opzoek naar leuk speelgoed voor haar om mee te spelen.
Ze is niet zo spraakzaam, dus als ik vraag wat ze leuk vindt of waar ze graag mee speelt komt er niet zo veel uit.
Waar spelen jullie kinderen van 4 jaar graag mee?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor een meisje van 4. Empty Re: Leuk speelgoed voor een meisje van 4.

Bericht  Susan di 25 jun 2013 - 22:26

Playmobil is erg leuk, dat zou ik dan lekker tweedehands kopen als ik jou was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor een meisje van 4. Empty Re: Leuk speelgoed voor een meisje van 4.

Bericht  -Ieniemienie- di 25 jun 2013 - 22:28

M is net 4 geworden en speelt nu veel met Barbies, playmobil, puzzelen en knutselen
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor een meisje van 4. Empty Re: Leuk speelgoed voor een meisje van 4.

Bericht  Jezzie wo 26 jun 2013 - 0:29

Bedankt! Ik ga straks even bij de kringloop kijken. En playmobil heb ik nog heel veel van mezelf van vroeger, ligt bij mijn ouders, daar kan ik ook wel eens in kijken.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor een meisje van 4. Empty Re: Leuk speelgoed voor een meisje van 4.

Bericht  Liadan wo 26 jun 2013 - 1:38

Y. speelt graag met de poppen, playmobil, barbies en ze knutselt heel graag. Nu is ze met een vriendinnetje winkeltje aan het spelen en ze hebben net 'gekookt' in het keukentje. Zo gaan ze nog vadertje en moedertje spelen hoorde ik net, dus de poppen worden zo ook weer aangekleed.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor een meisje van 4. Empty Re: Leuk speelgoed voor een meisje van 4.

Bericht  Novalee wo 26 jun 2013 - 2:54

Misschien wat verkleedkleren? Een leuke prinsessenjurk ofzo.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor een meisje van 4. Empty Re: Leuk speelgoed voor een meisje van 4.

Bericht  Twellie wo 26 jun 2013 - 4:15

Mijn dochter (nog ietsje jonger dan die leeftijdscategorie) houdt vooral van dingen naspelen en nadoen: dus verkleedkleren, dokterskoffertjes, vadertje en moedertje spelen, eten koken in de keuken, gereedschapsets, prinsessenkroon- en juwelen, winkelspullen enzovoorts.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor een meisje van 4. Empty Re: Leuk speelgoed voor een meisje van 4.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum