Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat is nou echt leuk speelgoed?

+8
snoezel
Knillis
Floor
Twellie
SDL
Printje
Manderijn
Mevrouw
12 plaatsers

Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Mevrouw za 25 mei 2013 - 9:31

We hebben inmiddels voor onze zoon van 1,5 jaar oud een hele kast vol speelgoed, maar er is niets wat hij nou echt heel leuk vindt. Nou ja de hele dag komt hij met boekjes naar mij toe, zijn brandweerwagen met geluid en een speeltafel met licht en geluid vind hij leuk. Maar nu wil ik graag iets nieuws voor hem halen (of via MP kopen) maar wat is nou echt leuk voor een jongetje van 1,5 jaar? (In duplo heeft hij nog totaal geen interesse)

Mevrouw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 32
Registratiedatum : 03-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Manderijn za 25 mei 2013 - 9:33

Ik zou zeggen duplo, maar dat is overbodig dus! Wij kunnen hier niet zonder, al vanaf dat hij ruim een jaar was.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Printje za 25 mei 2013 - 9:34

Houten treinbaan, lp, klei was hier toen grote favoriet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  SDL za 25 mei 2013 - 9:38

Bij ons de houten treinbaan van ikea en little pet shop.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Twellie za 25 mei 2013 - 9:49

Mijn dochter houdt vooral van afwisseling, dus ik wissel regelmatig boxen met speelgoed om.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Floor za 25 mei 2013 - 18:37

Onze zoon vind little people geweldig, voornamelijk de schoolbus en de piratenboot maar ook de andere dingen die we er van hebben.
Verder rijdt hij de hele dag op zijn loopauto door het huis/de tuin.

Als ik mee wil spelen dan spelen we met verstoppertje nijntje. dat vind hij erg leuk om te zoeken. boekjes lezen of puzzelen met mij samen vind hij ook leuk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 18:43

Hier kon ze met 1,5 gewoon nog niet zo goed spelen. Inmiddels is ze 2,5 geweest en is ze nu bezig met fantasiespel en speelt ze met van alles. Poppenhuis, buggy, knutselspullen, houten ijskraam vindt ze erg leuk. Houten treinbaan en duplo doet ze juist niet zoveel mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Knillis za 25 mei 2013 - 19:03

Hier de houten treinbaan al vanaf dat ze 1 zijn. Zoon is echt een treinengek en heeft er behoorlijk veel van en speelt het liefste de hele dag ermee. Maar dochter vindt het ook erg leuk en kan de delen al goed in elkaar leggen, zij speelt er ook behoorlijk veel mee.
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  snoezel za 25 mei 2013 - 19:04

Heeft hij niet gewoon teveel speelgoed? Merk dat heel erg aan mijn dochter- dan blijft alles maar beetje liggen, terwijl als ik haar weinig aanbied ze er heel leuk mee kan spelen. Gister ook weer wat spulletjes in dozen gedaan, werkt een stuk beter.

Als echt antwoord op je vraag- autootjes, tasjes (maar ja, wij hebben een echte dame (Weet echt niet van wie ze dat heeft)) keukentje (maar nog niet toen ze 1,5 was, pas vanaf 2 ofzo), verkleedkleren (ook pas vanaf 2 denk ik..), poppenwagen
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Liadan za 25 mei 2013 - 19:53

Loopauto, stapelbekers, blokken, houten muziekinstrumentjes en de duplotrein vond hij leuk met 1,5 jaar.
Nu is hij helemaal gek van de houten ijskraam, de playmobil van zijn zus en bouwt hij veel torens met duplo.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 19:57

Vaak zijn de goedkoopste dingen het leukst, stapelbekers (mijn tante, broertje en ik gingen daarme altijd 'varkentje' spelen, zo'n beker tussen je tanden plaatsen zodat hij precies over je neus valt, dikke pret), en op die leeftijd krijgen ze ook interesse in kleuren, verven, kleien en plakken. Playmais is ook erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 20:02

Onze oudste kan nog steeds niet goed met playmais overweg, terwijl ze wel redelijk creatief en handig is. Met 1.5 was het denk ik helemaal niks geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Caresses za 25 mei 2013 - 20:02

Misschien dat je bij een speel-o-theek wat speelgoed kan lenen zodat je kan zien wat je zoontje leuk vind. Als het dan aanslaat kan je het alsnog zelf kopen. Dat zal vast wat miskopen schelen smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 20:16

Rejoy. schreef:Onze oudste kan nog steeds niet goed met playmais overweg, terwijl ze wel redelijk creatief en handig is. Met 1.5 was het denk ik helemaal niks geworden.
Niet? Hier plakken ze met een jaar al playmais op papier. De eerste maanden helpen we ze nog, maar ze hebben het al vrij snel door. Flink nat washandje op een bordje ernaast, even voordoen dat je het playmais in het washandje drukt en vervolgens op het papier plakt, vervolgens doen ze het zelf en zit zo het hele blaadje vol Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 20:26

Lennox schreef:
Rejoy. schreef:Onze oudste kan nog steeds niet goed met playmais overweg, terwijl ze wel redelijk creatief en handig is. Met 1.5 was het denk ik helemaal niks geworden.
Niet? Hier plakken ze met een jaar al playmais op papier. De eerste maanden helpen we ze nog, maar ze hebben het al vrij snel door. Flink nat washandje op een bordje ernaast, even voordoen dat je het playmais in het washandje drukt en vervolgens op het papier plakt, vervolgens doen ze het zelf en zit zo het hele blaadje vol Wink

Misschien hebben wij dan een andere kwaliteit, want bij die van ons smelt de mais al heel ver weg als je 'm wat aan de natte kant hebt en dan blijft ie altijd aan haar vingers plakken. Aan elkaar plakken lukt redelijk, maar op papier plakken vindt ze echt heel moeilijk. Hier heeft ze alle playmais op een gegeven moment n een onbewaakt ogenblik met een vriendinnetje in een bak water gegooid en toen heb ik geen nieuwe meer gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Ilovethe90s zo 26 mei 2013 - 1:00

Ik vind Abrick zo'n leuk merk, vorig jaar hebben we mijn neefje hier iets van gegeven en toen zag ik dat ze daar best veel leuke dingen van hadden.

Dit hadden wij toen gekocht

wat is nou echt leuk speelgoed? Abrick-ark-van-noah
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Mevrouw wo 29 mei 2013 - 0:17

Wat leuk zoveel reacties! Ik heb nog nooit van playmais gehoord, zal er eens op googlelen. We hebben zijn speelgoed in een kast en zo nu en dan wissel ik het speelgoed om maar helaas kan hij zich nooit zolang met iets vermaken. Een treinbaan lijkt me ook erg leuk dus nu daar maar eens naar opzoek.

Mevrouw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 32
Registratiedatum : 03-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  kwak wo 29 mei 2013 - 0:38

Rejoy. schreef:
Lennox schreef:
Rejoy. schreef:Onze oudste kan nog steeds niet goed met playmais overweg, terwijl ze wel redelijk creatief en handig is. Met 1.5 was het denk ik helemaal niks geworden.
Niet? Hier plakken ze met een jaar al playmais op papier. De eerste maanden helpen we ze nog, maar ze hebben het al vrij snel door. Flink nat washandje op een bordje ernaast, even voordoen dat je het playmais in het washandje drukt en vervolgens op het papier plakt, vervolgens doen ze het zelf en zit zo het hele blaadje vol Wink

Misschien hebben wij dan een andere kwaliteit, want bij die van ons smelt de mais al heel ver weg als je 'm wat aan de natte kant hebt en dan blijft ie altijd aan haar vingers plakken. Aan elkaar plakken lukt redelijk, maar op papier plakken vindt ze echt heel moeilijk. Hier heeft ze alle playmais op een gegeven moment n een onbewaakt ogenblik met een vriendinnetje in een bak water gegooid en toen heb ik geen nieuwe meer gekocht.

angel

D heeft ook speelmais. Zij snijd ze het liefst alleen in stukjes en zo klein mogelijk.

kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is nou echt leuk speelgoed? Empty Re: wat is nou echt leuk speelgoed?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum