Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden? Empty Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?

Bericht  Chelle wo 3 okt 2012 - 0:43

A. heeft best wat speelgoed maar met niks daarvan kan ze een tijdje lang spelen. Het lijkt alsof ze haar speelgoed niet leuk vindt... confused

Ze heeft bijvoorbeeld een auto met laadbak (30cm), een loopwagen met muziekjes etc. erop,
Little people manege, ballen-pretpark, stapelringen een activiteitenkubus, vormenstoof enz. enz...

Nu waren we laatst bij oma en ze had nog speelgoed van vroeger van mijn man toen hij klein was. Ze had stapelbekers neergezet en daar is A de hele middag mee bezig geweest in haar eentje. :O

Nu heb ik van mn werk een kadobon gekregen en wil daarvan een mooi ka do kopen voor kerst.

Kunnen jullie mij vertellen wat jullie meisjes van 17 maanden erg leuk vinden om mee te spelen?
Ik wil Max. 50,- ervoor uitgeven.

En zijn jullie kindjes nou ook zo eigenlijk? Of spelen die thuis wel lekker lang zelf?
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden? Empty Re: Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?

Bericht  Liadan wo 3 okt 2012 - 0:46

Mijn zoon kan wel lekker even bezig zijn (ongeveer een half uur achter elkaar kan hij wel spelen als hij zin heeft). Hij vindt leuk:
- stapelbekers
- houten ringentoren van Ikea
- bal
- loopauto
- keukenspulletjes
- boekjes

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden? Empty Re: Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?

Bericht  Nana wo 3 okt 2012 - 0:51

- little people dierentuin
- little people drukke dag huis
- pop met bedje
- tas met spulletjes erin
- keukentje
- muziekinstrumentjes

Mijn dochtertje scharrelt nog veel meer dan echt lang met iets spelen.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden? Empty Re: Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 3:13

Een pan en een pollepel
Een leeg flesje met rijst erin
Lege plastic bekers

Kost je niks en vinden ze vaak net zo leuk.

Verder:
Houten blokken
Duplo
Houten puzzels
Iets van Little people.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden? Empty Re: Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?

Bericht  Twellie wo 3 okt 2012 - 7:11

Mijn kinderen raken overal na verloop van tijd wel op uitgekeken. Daarom wissel ik speelgoed af: na een paar maanden is het weer als nieuw en kunnen ze zichzelf er weer mee vermaken.

Daarnaast spelen ze veel met echte gebruiksvoorwerpen, dus mijn oudste doet bijvoorbeeld alsof ze soep maakt met een echte pan en pollepel en de jongste vind plastic voorraadbakjes momenteel leuk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden? Empty Re: Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?

Bericht  teletascha wo 3 okt 2012 - 7:27

Hier zijn de simpele dingen ook wel populair. Een ballon, een koffertje wat open en dicht gaat en wat ze in en uitruimt. Houten puzzels. Duplo primo en little people.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden? Empty Re: Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?

Bericht  Chelle wo 3 okt 2012 - 7:44

Zo te lezen vinden jullie kindjes hetzelfde wel leuk. Maar lang spelen is dus toch niet aan de orde op deze leeftijd.
Ik merk dat ze graag aandacht van mij krijgt.
Als ze wel even speelt dan is het het meest met bijvoorbeeld haar vormenstoof die met een sleutel open kan. Daar kan ze dan wel aardig mee puzzelen. Ook stapelt ze graag blokken of duplo blokjes.

Maar de speeltjes die jullie opnoemen heeft ze wel. Alles ligt in haar kast met bakken. Die kan ze er zelf uithalen maar die pakt ze wel maar laat het gauw links liggen.

Pan en lepel is wel goed idee eigenlijk. Kan ze lekker mee aan de slag als ik aan het koken ben. smile

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden? Empty Re: Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum