Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

+6
Printje
Tania
Robin_
Earane
Susan
LDJ
10 plaatsers

Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  LDJ ma 19 aug 2013 - 6:00

Ik ben alvast aan het bedenken wat we onze dochter voor haar 1e verjaardag zullen geven. Alleen ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat is nou echt leuk voor een 1 jarig meisje? Iets waar ze niet zo op zijn uitgekeken....
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Susan ma 19 aug 2013 - 6:10

Toen Yrsa een jaar werd kreeg ze samen met Ezra het Ikea-keukentje en ze kregen elk nog een eigen cadeau, voor haar was dat het huis van Little People (wit met een lila dak). Ze speelt er nog steeds regelmatig mee, het is echt leuk met die geluidjes, de deurbel, de telefoon, de douche, de wc, enzovoort. Nu wonen de My Little Pony's er ook vaak in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Susan ma 19 aug 2013 - 6:11

Dat prinsessenkasteel van Little People vind ik trouwens ook helemaal geweldig, maar dat was er nog niet toen zij die leeftijd had, dat kwam pas toen ze al meer into Playmobil was en daar al een prinsessenkasteel van had. Maar als het er was geweest in die tijd, had ik dat misschien gekocht, zeker als daar ook die leuke geluidjes in zitten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Earane ma 19 aug 2013 - 6:16

Wij hebben onze dochter voor haar eerste verjaardag een boerderij van little people gegeven. Duplo doet het ook goed hier.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Robin_ ma 19 aug 2013 - 6:40

.


Laatst aangepast door Robin_ op zo 1 sep 2013 - 2:55; in totaal 1 keer bewerkt
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  LDJ ma 19 aug 2013 - 6:55

Dank jullie voor de antwoorden.
Iets van little people lijkt me ook wel wat voor haar.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Tania ma 19 aug 2013 - 6:58

M. kreeg het prinsessenkasteel van Little People en dat is echt een succes, ze speelt er regelmatig mee. Ook de poppenwagen die ze van mijn ouders heeft gekregen vindt ze erg leuk. Zandbak hadden we al maar daar speelt ze ook graag mee. En verder speelt ze nu veel met boekjes, blokjes en Duplo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Printje ma 19 aug 2013 - 7:52

Ik weet al vanaf de  20- weken echo toen we een meisje kregen wat ze zou krijgen wanneer ze 1 jaar werd. Eem houten poppenwagen, bijv die vd Prenatal met een pop.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Lejow ma 19 aug 2013 - 8:27

Hier kreeg ze een houten Woezel en Pip loopkarretje.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Viva ma 19 aug 2013 - 9:11

Onze oudste dochter kreeg een houten poppenwagen/loopwagen. Maar goed die hebben we dus al. Nu nadenken wat we RL nu geven Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Jade ma 19 aug 2013 - 20:23

Ik ben ook al een beetje aan het rondkijken wat straks leuk is met sinterklaas en haar verjaardag. Ik denk dat we met sinterklaas voor binnenspeelgoed gaan en met haar verjaardag (april) voor buitenspeelgoed.

ik denk aan:

duplo
loopwagen
zandbak
hobbelpaard

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Mrs. Jansen ma 19 aug 2013 - 21:20

Wij zijn ook al hard aan het nadenken. Onze gedachte zitten nu bij een loopfiets of een blokkenkar.

Deze:

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? A>
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed voor 1 jarig meisje? Empty Re: Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum