Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil je nog weten van een forummer?

+35
ekiaam87
Caro
Makamba
Caramba
Floor
Lejow
SuperGrover
doarg
Kowalski
Elliot
Stuiterbal
Inge
SoGood
Antibes
Blair
Tania
Oasis
Snoes
Kruidkoek
Polly
rapa nui
Mermaid
Lavendel
Alex
Pompoen
Red Velvet
Snack a Jack
Sugarfall
Gympie
Toet
Carra
Sarah1985
Poubelle
Blond
Marin
39 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 1:47

Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd in wat voor soort restaurant Jackie werkt! Vraag ik me elke keer af als ik haar naam zie! Vind het zo'n stoer beroep als meisje zijnde.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 1:49

Marin: Hoe is het om samen te wonen? Al helemaal gewend en gesetteld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 1:50

Ja heel goed! Het is een heerlijk huisje (heb je misschien wel gezien bij wonen) en het samenwonen is zo gezellig. We hebben het maar goed samen. Morgen zijn we een jaar samen :cheering:

Ben jij degene met de kindjes H en A die Oreo kent? Vroeg ik me af namelijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 1:52

Ja! Ik was eerst TBIB.

Een jaar alweer! Jemig, dat gaat echt wel heel erg snel.
Oh, ik ga je topic nog even lezen ja. Ik was gisteren bezig toen de laptop uitviel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 1:52

Ah gelukkig, dan ben ik weer op de hoogte. Vanochtend zag ik een topic van ene Prinses Sassa waarin ik had gereageerd, en toen was ik helemaal in de war Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 1:58

Hahaha, nee dat ben ik niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Blond wo 18 jul 2012 - 2:05

Ik ben heel benieuwd of Toet de kamer heeft gekregen waar ze donderdag mocht hospiteren.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Poubelle wo 18 jul 2012 - 2:06

Chance schreef:Ik ben heel benieuwd of Toet de kamer heeft gekregen waar ze donderdag mocht hospiteren.

Ja, ik ook! Dacht er pas nog aan.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:11

Marin schreef:Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd in wat voor soort restaurant Jackie werkt! Vraag ik me elke keer af als ik haar naam zie! Vind het zo'n stoer beroep als meisje zijnde.



Ik vraag me eigenlijk af of je ook gewend bent aan je nieuwe woonplaats?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 2:16

Shoesdontlie schreef:
Marin schreef:Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd in wat voor soort restaurant Jackie werkt! Vraag ik me elke keer af als ik haar naam zie! Vind het zo'n stoer beroep als meisje zijnde.



Ik vraag me eigenlijk af of je ook gewend bent aan je nieuwe woonplaats?

Ja ik vind het echt heel leuk! Ik weet nog dat in een van de eerste berichtjes aan m'n vriend (toen nog via internet dus) zei dat ik 't wel een nadeel vond dat ie hier woonde, want ik hou helemaal niet van Amsterdam (heb er zelf twee keer gewoond en vond het niet zo leuk), en dat ik liever in Den Haag iemand zocht..Maar ja.. Daar doe je toch niks aan. En moest ook wel even wennen aan het idee dat ik hier ging wonen, vond het wat suf klinken. Niet meer dat stadse leventje in Den Haag, waar ik echt in zo'n gezellig stadsstraatje woonde. Maar nu ken ik het, en vind ik het hartstikke leuk! Ik woon echt op 5 minuten fietsen van het Stadshart, waar je echt alle winkels hebt (Zara, Mango, H&M, Bijenkorf zelfs!) en heb echt lekker groen uitzicht. Lekker veel natuur om ons heen zo al met al. Dat ben ik echt wel gaan waarderen. De internationale winkels (toko's en grote internationale supermarkt) vind ik ook geweldig! Je bent zo in Amsterdam, maar ook gauw in Haarlem en op de snelweg (wonen we echt nog geen minuut vandaan). We wonen nu nog niet in de allerleukste wijk, maar het heeft wel echt hele leuke wijken voor eventueel later voor een volgend huis. Dus ja, ik ben wel heel tevreden en zie het echt als stap vooruit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Sarah1985 wo 18 jul 2012 - 2:27

ik ben benieuwd waar watermeloen op vakantie gaat in friesland
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Carra wo 18 jul 2012 - 2:34

Marin volgens mij woon je best dicht bij mij. (Nou ja, ik woon een dorp verderop) In welke wijk woon je?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 2:35

Ik heb geen idee hoe deze wijk heet haha. Nabij de brandweercentrale iig. (niet quoten) In welk dorp woon jij?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Carra wo 18 jul 2012 - 2:42

Haha, je woont er ook nog maar net. Wink Dat is inderdaad lekker dichtbij de snelweg. Ideaal!
Ik woon in Uithoorn.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 2:44

Ah wat leuk! Daar ben ik nu twee keer doorheen gereden. Leuk stuk langs de Amstel is die route! Ben je wel eens bij de Zwarte Kat geweest aan de Amstel? Dat is zo'n fout kroegje, maar wel heel grappig.

Ja, en het handige is: Je hoort de snelweg niet vanaf het balkon terwijl het zo dichtbij is! En we zitten ook niet onder een aanvliegroute van Schiphol. Eigenlijk ideaal dus. Lekker rustig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Toet wo 18 jul 2012 - 2:45

Pixie schreef:
Chance schreef:Ik ben heel benieuwd of Toet de kamer heeft gekregen waar ze donderdag mocht hospiteren.

Ja, ik ook! Dacht er pas nog aan.

Nee, ik heb hem helaas niet! Heb nog een paar mensen gezien/gesproken die er ook waren en we vroegen ons af of ze uberhaupt wel iemand gekozen hebben, want zij hadden ook weer anderen gesproken die het allemaal niet geworden waren. Maargoed ik zoek rustig verder, gister ook ergens wezen kijken (alleen daar wíl ik niet eens wonen, echt een stel mutsen bij elkaar) en zondag ook weer!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:45

Marin schreef:Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd in wat voor soort restaurant Jackie werkt! Vraag ik me elke keer af als ik haar naam zie! Vind het zo'n stoer beroep als meisje zijnde.



Goh, wat leuk!
Ik werk nu al een tijdje niet door m'n schouderblessure, en vanaf September zit ik hierdoor helemaal zonder werk helaas.
Maar officieel werk ik nu in een hotel. De keuken daar is niet vreselijk uitdagend, maar doordat er ook een vakantiecentrum voor senioren bij zit, is het werk wel heel erg afwisselend en dat vind ik erg leuk. Over het algemeen stond ik in de a la carte keuken, en één keer per week in de grootkeuken om te koken voor de senioren.

Waar ik wil gaan werken nadat ik helemaal gerevalideerd ben weet ik nog niet. Het liefst in een eetcafe waar dan wel alles helemaal vers gemaakt word, waar ze meer verkopen dan saté zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Carra wo 18 jul 2012 - 2:48

Dat is fijn! Zo dicht bij Schiphol en er dan geen last van hebben! Ook handig voor als je voor je werk op pad moet.

Ik ken de Zwarte Kat wel van naam, maar ben er nog nooit geweest.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 2:49

Dank je voor je antwoord Jackie! Leuk om te lezen! Je leest altijd dat het zo'n mannenwereldje is, daarom vind ik je zo stoer overkomen smile (ook met je avatar haha, I love Jack D)

Wel jammer dat je al zo lang uit de running bent. Een eetcafe met verse producten klinkt ook erg leuk, met net wat meer originele gerechten misschien. Leuk! Als het in de buurt is, kom ik een keer eten Wink


Carra: Ja dat is ook echt een voordeel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:57

Marin schreef:Dank je voor je antwoord Jackie! Leuk om te lezen! Je leest altijd dat het zo'n mannenwereldje is, daarom vind ik je zo stoer overkomen smile (ook met je avatar haha, I love Jack D)

Wel jammer dat je al zo lang uit de running bent. Een eetcafe met verse producten klinkt ook erg leuk, met net wat meer originele gerechten misschien. Leuk! Als het in de buurt is, kom ik een keer eten Wink


Carra: Ja dat is ook echt een voordeel!
Het klopt wel dat het een mannenwereldje is hoor, toen ik met de basis opleiding begon zat ik met 6 andere meiden in de klas, twee jaar later was ik de enige die examen gedaan heeft, de andere meiden waren allemaal al gestopt. Op de opleiding tot zelfstandig werkend kok zaten wel wat meer meiden.

Het eetcafe waar ik een aantal jaar gewerkt heb, is zo'n zaakje wat ik zo leuk vind. Alles word er zelf gemaakt, tot het pepermunt aan toe! Daar kan ik, heel stom misschien, er blij van worden, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 2:58

Nee hoor, dat snap ik! Hopelijk kan je zoiets vinden! Het is zo belangrijk dat je plezier in je werk hebt, waar je dat plezier dan ook uit haalt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gympie wo 18 jul 2012 - 3:16

Ik ben benieuwd hoe het met Maura en werk vinden gaat.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Sugarfall wo 18 jul 2012 - 3:22

Ik vraag me af hoe het met Marsy en haar relatie gaat.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gympie wo 18 jul 2012 - 3:33

Sugarfall schreef:Ik vraag me af hoe het met Marsy en haar relatie gaat.

Er staat volgens mij een update in het kersverse relatie topic.

Edit; dat is van zo'n 2 weken geleden, haha.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Snack a Jack wo 18 jul 2012 - 3:46

Carra schreef:Haha, je woont er ook nog maar net. Wink Dat is inderdaad lekker dichtbij de snelweg. Ideaal!
Ik woon in Uithoorn.

Ik ook! Ben benieuwd waar jij woont.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum