Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

+7
Snoes
Verona
Minx
Guus
rapa nui
Ugly Betty
Merai
11 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Merai ma 10 jan 2011 - 3:19

Gewoontes, hobby's, tics, of gewoon hoe het nu gaat. Dan zal ik maar het spits afbijten.

TGR, hoe gaat het en heb je de kamer al bekeken?
RYW, is het al wat rustiger?
Goochempie, ben je alweer helemaal gewend in Nederland?
Zusje van Bert, waarom heb je je naam veranderd? Ben helemaal gedesoriënteerd haha!

Dat is zo even wat als eerst in me opkomt, misschien later meer Wink.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Ugly Betty ma 10 jan 2011 - 4:57

Ik kan niks voor je beantwoorden Merai.
Ik heb wel een vraag aan Isabella: Had jij eerst een andere naam?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:27

Ugly Betty schreef:.
Ik heb wel een vraag aan Isabella: Had jij eerst een andere naam?

Ja, ik ben getransformeerd! Ik was Minella.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:28

Merai, ik vind jouw een hele leuke meid om te zien - kwam jij eigenlijk ook op het oude forum?
Mozz, hoe is het om getrouwd te zijn? en met jullie huis?
Isa, je komt hier positiever en fijner over, voel je je ook zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:32

Isabella schreef:
Mozz, hoe is het om getrouwd te zijn? en met jullie huis?


Ze is toch niet getrouwd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:34

Marin schreef:
Isabella schreef:
Mozz, hoe is het om getrouwd te zijn? en met jullie huis?


Ze is toch niet getrouwd?

Volgens facebook wel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:48

Ik ben net zozeer getrouwd als Doedel is...homohuwelijk hebben we...geregistreerd partnerschap kent facebook niet hahah.

Het voelt net zoals vantevoren maar mijn ring vind ik errug mooi hahahah! Wel een leuk gevoel te weten dat mijn vriendman en ik echt voor elkaar gaan.

De huisrenovatie schiet voor geen meeeeeeeeeeeeeeter op!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:55

Homo huwelijk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Merai ma 10 jan 2011 - 6:09

Isabella schreef:Merai, ik vind jouw een hele leuke meid om te zien - kwam jij eigenlijk ook op het oude forum?
Mozz, hoe is het om getrouwd te zijn? en met jullie huis?
Isa, je komt hier positiever en fijner over, voel je je ook zo?

Wat lief, dankjewel! Ik kwam wel op het oude forum en had daar dezelfde naam, ik was alleen vooral actief als meelezer Wink. Stiekem al jaren, steeds met vlagen maar toch al een hele tijd en daarom heb ik eind 2009 maar een account aangemaakt.


Laatst aangepast door Merai op ma 10 jan 2011 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 6:11

mozzarella schreef:Ik ben net zozeer getrouwd als Doedel is...homohuwelijk hebben we...geregistreerd partnerschap kent facebook niet hahah.

Het voelt net zoals vantevoren maar mijn ring vind ik errug mooi hahahah! Wel een leuk gevoel te weten dat mijn vriendman en ik echt voor elkaar gaan.

De huisrenovatie schiet voor geen meeeeeeeeeeeeeeter op!!!

Dat begrijp ik, dat het wel leuk voelt Very Happy Maar niet ineens anders dus hahaha. Schiet het niet op? Moet er nog veel gebeuren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 6:11

Merai schreef:
Isabella schreef:Merai, ik vind jouw een hele leuke meid om te zien - kwam jij eigenlijk ook op het oude forum?
Mozz, hoe is het om getrouwd te zijn? en met jullie huis?
Isa, je komt hier positiever en fijner over, voel je je ook zo?

Wat lief, dankjewel! Ik kwam wel op het oude forum en had daar dezelfde naam, ik was alleen vooral actief als meelezer Wink. Stiekem al jaren, steeds met vlagen maar toch al een hele tijd en daarom heb ik eind 2008 maar een account aangemaakt.

Ahh, je valt me nu pas op eigenlijk, vandaar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  rapa nui ma 10 jan 2011 - 6:37

@ Isabella: waarom heb je je naam eigenlijk gewijzigd. Was me al wel opgevallen maar vroeg me af er hier ook al meelezers waren oid. Of dat je Isabella gewoon een mooie naam vond.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Guus ma 10 jan 2011 - 6:43

Merai schreef:
Isabella schreef:Merai, ik vind jouw een hele leuke meid om te zien - kwam jij eigenlijk ook op het oude forum?
Mozz, hoe is het om getrouwd te zijn? en met jullie huis?
Isa, je komt hier positiever en fijner over, voel je je ook zo?

Wat lief, dankjewel! Ik kwam wel op het oude forum en had daar dezelfde naam, ik was alleen vooral actief als meelezer Wink. Stiekem al jaren, steeds met vlagen maar toch al een hele tijd en daarom heb ik eind 2009 maar een account aangemaakt.

Haha ik wou net zeggen: moet wel anders weet ze volgens mij niet van mijn return to hullanda verhaal Wink

Lief dat je het vraagt! Ik voel me alweder helemaal op mijn plekje, het is echt net alsof ik nooit ben weggeweest! En dat was eignlijk al veels te snel weer zo... Vond ik ergens best jammer, dat sommige dingen waarop ik me had verheugd niet zo 'speciaal' waren als ik ze had gemaakt in mijn hoofd.Wink

Maar helemaal gesetteld met vriend en pup in Scheveningen en ik moet zeggen dat ik niet had verwacht het hier zo naar mijn zin te hebben! We vonden het eigenlijk iets te ver van het centrum, maar nu we hier zitten is het juist heel fijn, tusen strand bos en duinen, heerlijk!

Ja zusje van Bert! Ik heb het ook (weer eens) gemist! What's the story?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 6:54

rapa nui schreef:@ Isabella: waarom heb je je naam eigenlijk gewijzigd. Was me al wel opgevallen maar vroeg me af er hier ook al meelezers waren oid. Of dat je Isabella gewoon een mooie naam vond.

Ik wilde deze naam al heel lang!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 6:55

Goochempie schreef:

Maar helemaal gesetteld met vriend en pup in Scheveningen en ik moet zeggen dat ik niet had verwacht het hier zo naar mijn zin te hebben! We vonden het eigenlijk iets te ver van het centrum, maar nu we hier zitten is het juist heel fijn, tusen strand bos en duinen, heerlijk!

Ja zusje van Bert! Ik heb het ook (weer eens) gemist! What's the story?

Woon je nu zo dichtbij? Wat leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Minx ma 10 jan 2011 - 7:32

whahaha ik zie nu pas dat minella haar naam heeft veranderd. lekker scherp :P ook bij terkina was het me niet opgevallen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Merai ma 10 jan 2011 - 7:57

Isabella schreef:
Merai schreef:
Isabella schreef:Merai, ik vind jouw een hele leuke meid om te zien - kwam jij eigenlijk ook op het oude forum?
Mozz, hoe is het om getrouwd te zijn? en met jullie huis?
Isa, je komt hier positiever en fijner over, voel je je ook zo?

Wat lief, dankjewel! Ik kwam wel op het oude forum en had daar dezelfde naam, ik was alleen vooral actief als meelezer Wink. Stiekem al jaren, steeds met vlagen maar toch al een hele tijd en daarom heb ik eind 2008 maar een account aangemaakt.

Ahh, je valt me nu pas op eigenlijk, vandaar Very Happy

Kan wel kloppen hoor smile Probeer nu wat fanatieker te posten!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:39

Ik geloof dat dit een hele persoonlijke vraag is, maar ik ben al tijden benieuwd hoe het met de kinderwens van Maple is. Ik las vaak dat jij heel graag een kindje wilde, maar dat je vriend het steeds uitstelde, er niet aan toe was. Hoe is dat nu? En hoe is het voor jou dat je wens nog steeds niet in vervulling is gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:58

En ik ben heel benieuwd naar jou Jolie, wilde je laatst al een keer een berichtje sturen. Hoe is het met je gezondheid, de kinderwens en je leven die je nu met je partner hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 9:03

Wat lief van jou. Met mijn vriend is het goed, nog steeds verliefd en gelukkig. Met mijn kinderwens is het minder goed. Ik heb twee miskramen gehad. Na eerste miskraam hebben we gewacht tot augustus, was toen meteen weer zwanger, maar helaas is dat weer uitgelopen op een miskraam in oktober. Ik heb onderzoeken gehad, maar komt uit op alleen maar domme pech. De tweede keer dan, de eerste keer kwam het door medicijnen. Met mijn gezondheid gaat het goed. Eerst werd ik om de 3 maanden getest, nu 1x in de 6 maanden. In maart word ik weer helemaal gecontroleerd, maar voel me lichamelijk prima.

Hoe gaat het met jou? Zijn jullie al toe aan kindjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Merai di 11 jan 2011 - 2:25

Goochempie schreef:
Merai schreef:
Isabella schreef:Merai, ik vind jouw een hele leuke meid om te zien - kwam jij eigenlijk ook op het oude forum?
Mozz, hoe is het om getrouwd te zijn? en met jullie huis?
Isa, je komt hier positiever en fijner over, voel je je ook zo?

Wat lief, dankjewel! Ik kwam wel op het oude forum en had daar dezelfde naam, ik was alleen vooral actief als meelezer Wink. Stiekem al jaren, steeds met vlagen maar toch al een hele tijd en daarom heb ik eind 2009 maar een account aangemaakt.

Haha ik wou net zeggen: moet wel anders weet ze volgens mij niet van mijn return to hullanda verhaal Wink

Lief dat je het vraagt! Ik voel me alweder helemaal op mijn plekje, het is echt net alsof ik nooit ben weggeweest! En dat was eignlijk al veels te snel weer zo... Vond ik ergens best jammer, dat sommige dingen waarop ik me had verheugd niet zo 'speciaal' waren als ik ze had gemaakt in mijn hoofd.Wink

Maar helemaal gesetteld met vriend en pup in Scheveningen en ik moet zeggen dat ik niet had verwacht het hier zo naar mijn zin te hebben! We vonden het eigenlijk iets te ver van het centrum, maar nu we hier zitten is het juist heel fijn, tusen strand bos en duinen, heerlijk!

Ja zusje van Bert! Ik heb het ook (weer eens) gemist! What's the story?

Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Ik vond het altijd zo leuk om je verhalen te lezen, het enthousiasme spatte er vanaf! Vandaar mijn vraag of je het hier ook leuk hebt maar gelukkig is dat zo! Ik heb zelf ook een jaar in het buitenland gewoond en inderdaad, binnen een week lijkt het alsof je nooit bent weggeweest. Enerzijds jammer, anderzijds ook wel erg fijn dat de mensen om je heen je niet 'vergeten' zijn! Scheveningen lijkt me heerlijk, ik hou ontzettend van de zee!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:27

Ik ben benieuwd of Jolie extensions heeft genomen nadat ze daar over na dacht...?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:56

Jolie schreef:Wat lief van jou. Met mijn vriend is het goed, nog steeds verliefd en gelukkig. Met mijn kinderwens is het minder goed. Ik heb twee miskramen gehad. Na eerste miskraam hebben we gewacht tot augustus, was toen meteen weer zwanger, maar helaas is dat weer uitgelopen op een miskraam in oktober. Ik heb onderzoeken gehad, maar komt uit op alleen maar domme pech. De tweede keer dan, de eerste keer kwam het door medicijnen. Met mijn gezondheid gaat het goed. Eerst werd ik om de 3 maanden getest, nu 1x in de 6 maanden. In maart word ik weer helemaal gecontroleerd, maar voel me lichamelijk prima.

Hoe gaat het met jou? Zijn jullie al toe aan kindjes?

Fijn om te lezen dat jullie nog steeds gelukkig en verliefd zijn; het is jullie echt van harte gegund! De rest vind ik echt rot om te lezen. Het is opzich 'fijn' om te weten dat het domme pech is, en je dus wel gewoon zwanger kan worden, maar het is wel iets heel ergs en het lijkt me wel onwijs moeilijk. Zijn jullie wel bezig nog voor een kindje, of kijken jullie gewoon hoe het verloopt? Gelukkig voel je je lichamelijk prima, dat moet wel fijn zijn.

Hier gaat het goed, net begonnen bij een nieuwe baan, maar nog steeds gelukkig hier in de stad, met mijn vriend samen. We zijn nu nog niet toe aan kinderen. We hebben hele grote kinderwens, beide, maar we willen eerst nog dingen veranderen in het huis, want er moet bv. een nieuwe badkamer in, we moeten wat aan de auto laten doen en willen nog lekker op vakantie gaan. Daarna zal het vanzelf komen allemaal Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Verona di 11 jan 2011 - 4:11

Aan zusje van Bert: Is alles nu in je leven zoals je het een paar jaar geleden wilde?
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 6:37

Isabella, wat fijn dat je een nieuwe baan hebt. Wat voor iets is het? Ik kan me voorstellen dat je eerst het hele huis op wil knappen, voordat je aan kinderen begint. Je hebt ook nog alle tijd en het is al leuk om er over te (dag)dromen. Leuk om te lezen dat je nog steeds zo gelukkig bent met je vriend. Ik ben zelf ontzettend blij dat het 'pech' is. De gynaecoloog zegt dat er geen enkele reden is om te denken dat ik geen zwangerschap zal voldragen. Ik ben twee keer binnen een half jaar (korter zelfs) zwanger geworden en dat is een goed teken. Ik ben er nu niet meer zo bewust mee bezig. Na mk 2 was ik wel even in de weer met ovulatietesten, maar dat heb ik nu maar weer gelaten voor wat het is. Ik zie wel wat er gebeurt, maar onze kinderwens is natuurlijk niet verdwenen, die is juist alleen maar sterker geworden.

Purple, ik heb inderdaad extensions genomen, maar omdat mijn eigen haar zo goed is gegroeid, kunnen ze er al weer bijna uit. Mag ik weten wie je bent/was op het andere forum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat wil je nog weten van een forummer? Empty Re: Nav Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum