Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

aankomen

+14
Minx
xxjojootjexx
Slakje
minoessepoes
Melis_je
JustMeDaan
Kowalski
Paper Crown
Lady4
Twellie
CCC
Sanne
Tiara
Cimic
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Slakje vr 3 mei 2013 - 5:09

Mijn vriend neemt shakes om aan te komen. Hij sport heel veel en krijgt onvoldoende calorieën binnen om het in evenwicht te houden, dus moet hij van de dokter shakes drinken, maar of dat zo gezond is...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 7:35

Ik heb nu inderdaad die shakes in huis, maar die krijg ik niet klontervrij en dan ga ik echt over mijn nek. Ik zat gisteren echt te kokhalzen toen ik zo'n shake met klonten dronk pale

Misschien moet ik maar even naar de apotheek om te informeren naar nutridrink-achtige drankjes of die poeder. Hebben jullie enig idee hoe duur zulke flesjes zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  xxjojootjexx vr 3 mei 2013 - 7:41

Qua klontervrij krijgen is dit misschien iets?

Deze heeft mijn moeder ook, en ik vind het echt een top ding. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan klonten in mijn shakes en soepen, met deze heb ik het altijd klontervrij.
http://www.ginseng.nl/producten/handmixer

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Minx vr 3 mei 2013 - 7:49

Een goede shakebeker scheelt een hoop zelf gebruikte ik 1 waar je zo'n roostertje boven in legt. Altijd klontvrije Shakes.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Slakje vr 3 mei 2013 - 7:56

Volgens mijn vriend moet je Massgainer nemen.

En shaken kan je best met een shaker doen, mijn vriend heeft nooit klonters in zijn shake, met inderdaad zo'n roostertje, of zo'n bolletjesrooster zo erin.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 8:12

ooh, zo'n shakebeker ken ik wel, misschien kan ik er wel eentje van mijn werk mee krijgen. Ik denk alleen dat ik toch maar eerst ga kijken naar die nutridrinks, ik heb nu een beetje weerstand tegen die shakes merk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  missy. vr 3 mei 2013 - 8:33

Misschien kun je eens een consult aanvragen bij Nienke Tode, of vind je dat te alternatief?
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 8:43

Nee hoor, dat vind ik niet te alternatief, maar ik hoop eigenlijk dat ik het met een paar aanpassingen ook voor elkaar krijg om wat kilo's aan te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  missy. vr 3 mei 2013 - 8:55

Dat zou wel fijn zijn, maar als ik jou zo inschat ken je alle tips al die hier staan. En heb je de meeste ook al geprobeerd.
Bij mij werd het afvallen wel minder toen mijn dochter minder ging drinken, maar goed ik heb ook geen ondergewicht.
Ik hoop dat je een (simpele) oplossing kan vinden, heb alltijd het idee dat ondergewicht flink wordt onderschat.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 9:08

Ik val nu ook af en kan er niet tegen eten...terwijl ik 's nachts wel steeds wakker word van een knorrende maag... Heb gisteren nog maar twee boterhammen gegeten voor het slapen en dag helpt wel iets. Overdag eet ik ook wat meer, maar veel meer krijg ik niet weg.

Die nutridrinks zijn wellicht inderdaad wat voor je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Thunder vr 3 mei 2013 - 9:44

Als je wat wil proberen... Ik heb hier nog een aantal Nitridrinks in de kast staan van S. Die hoeft ze niet meer te gebruiken. Hij moest ze ook gebruiken om aan te komen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Annie24 za 4 mei 2013 - 1:47

Ik heb ook een tijd problemen gehad met ondergewicht. Ik voelde me toen totaal niet happy met mijn lichaam en ben via de huisarts bij de dieetiste terecht gekomen. Van haar heb ik veel tips gekregen waaronder het gebruiken van Fantomalt. Je kan dat gewoon bij de Kruidvat/apotheek kopen en moet je door je drinken/vla/yoghurt enzo doen.
De kilo's kwamen er toen heel erg langzaam aan, maar ik was er superblij mee aankomen - Pagina 2 561177
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 4:00

Missy: ik vind het nu ook echt geen luxeprobleem meer inderdaad, ik vind het een echt probleem worden nu. Over het algemeen wordt er heel makkelijk over gedacht en als een luxeprobleem gezien. Mijn dochter begint nu zo zachtjes aan steeds meer te eten en worden de voedingen minder, maar ik begin nu juist af te vallen.

Annie: is die fantomalt ook écht zonder smaak en dikt drinken hierdoor ook wat in? Kun je dat ook gemakkelijk door bijvoorbeeld de thee doen zonder dat je dit duidelijk proeft?

Rataplan: ik heb je een PM gestuurd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  _Lacey_ za 4 mei 2013 - 4:09

Ik gebruik ook Fontamalt. Doe het niet in mijn drinken, maar wel door vla o.i.d. of door de aardappelpuree.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Annie24 za 4 mei 2013 - 9:47

Rejoy. schreef:
Annie: is die fantomalt ook écht zonder smaak en dikt drinken hierdoor ook wat in? Kun je dat ook gemakkelijk door bijvoorbeeld de thee doen zonder dat je dit duidelijk proeft?

Voor zover ik het kon proeven was het écht zonder smaak. Ik drink wel altijd smaakjes thee, dus misschien dat dat de smaak minder maakte? In ander drinken, vla, yoghurt enzo kon ik ook geen rare smaak ontdekken. Het is wel al ruim 2 jaar geleden, dus het kán zo zijn dat er misschien iets aan de samenstelling veranderd is waardoor er nu bv wel smaak aan zit.

Tips die ik verder nog kreeg: niet het ontbijt overslaan, dubbel beleg op de boterham, bruin brood ipv wit, volle melk, volle yoghurt e.d.
Ik moest om de 2 uur iets eten, bv een plak ontbijtkoek, sultana e.d.

Ik kreeg 's morgens als ik uit bed kwam geen hap door mijn keel, dus at mijn ontbijt om 8 uur op mijn werk (werk op kantoor, dus geen probleem) dan om 10 uur een tussendoortje, 12 uur lunch, 14 uur tussendoortje, 16 uur tussendoortje, 18 uur avondeten incl 'vol' toetje, 20 uur tussendoortje en klaar. Wat betreft dat schema was ik liever op mijn werk dan thuis, want thuis liep het meestal finaal in de soep wbt regelmaat in de eetmomenten.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Cimic za 4 mei 2013 - 21:13

Jip83 schreef:Ik val nu ook af en kan er niet tegen eten...terwijl ik 's nachts wel steeds wakker word van een knorrende maag... Heb gisteren nog maar twee boterhammen gegeten voor het slapen en dag helpt wel iets. Overdag eet ik ook wat meer, maar veel meer krijg ik niet weg.

Die nutridrinks zijn wellicht inderdaad wat voor je!

Komt dat niet doordat hij veel aan sport doet? Als je meer calorieën verbrand dan binnen krijgt blijf je idd afvallen.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Gast zo 5 mei 2013 - 2:23

Klopt Cimic, maar ik kan het er dus niet aan eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aankomen - Pagina 2 Empty Re: aankomen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum