Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aankomen

+9
Happinaz
Caulfield
Eris
Kowalski
Melis_je
Paper Crown
Gympie
Annie24
SoGood
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Aankomen Empty Aankomen

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 23:19

Ik weet dat dit voor veel mensen een onzinnig luxeprobleem is, maar ik ben 5 kilo afgevallen, ruim en ik wil voor mijn bruiloft minimaal 3 kilo zwaarder zijn. Ik heb geprobeerd veel te eten, vooral ook chocola, maar ik kom niet aan. Heeft iemand tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  SoGood di 10 jul 2012 - 23:22

Ik weet niet hoe gevoelig jouw lichaam is maar ik zou oppassen om nu allerlei vette/ongezonde dingen te gaan eten. Als je lichaam het niet gewend is kan je misschien een allergische reactie krijgen o.i.d.. Ikzelf ben niet gewend om veel vettigheid binnen te krijgen, mijn lichaam is daarna altijd best wel van slag. Het lijkt me ook niet gezond om in korte tijd veel aan te komen.

Heb trouwens ook een reactie bij het trouwtopic gegeven.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 23:23

Ja had ik gezien, super lief. Ik kan prima tegen vette dingen, want ik eet helemaal niet super gezond. Maar ik vraag me uit of ik dan nog wel een stralende huid heb als ik me vol ga stoppen met vettigheid. Ik denk dat er niets anders op zit dan heel verliefd kijken en hopelijk compenseert dat mijn dunheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Annie24 di 10 jul 2012 - 23:24

Van chocolade kom je verkeerd aan....

Het belangrijkste is: goed ontbijten, lunchen en avondeten.

Volkoren brood, vet beleg en dan je boterham dubbel beleggen met een dubbele laag boter. Elke avond een toetje nemen en dan bv volle yoghurt ipv halfvolle. In de ochtend een tussendoortje en in de middag een tussendoortje. Sultana, fruit enzo.

Anders maak je eens een afspraak met een dietiste? Zij kunnen je veel informatie geven waar je eigenlijk je hele leven wel iets aan zal hebben.

Edit: snoepen is dus geen juiste manier om aan te komen. Je eetpatroon aanpassen wel.


Laatst aangepast door Annie24 op di 10 jul 2012 - 23:25; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 23:25

Het hoeft toch ook niet vet of ongezond? Wat meer eetmomenten met koolhydraatrijk voedsel of producten met gezonde vetten (noten, avocado etc).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 23:28

Reva schreef:Het hoeft toch ook niet vet of ongezond? Wat meer eetmomenten met koolhydraatrijk voedsel of producten met gezonde vetten (noten, avocado etc).

Ontbijt-lunch-avondeten doe ik ook al, elke dag noten en avocado. Ik snap er gewoon niets van. Ik heb dit gewicht van net 50 kilo jaren gehad en was net zo blij dat ik sinds 2 jaar 55 kilo woog en nu is die 5 kilo er af en krijg ik het er et geen mogelijkheid aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gympie di 10 jul 2012 - 23:29

Ik weet niet of je het al doet, maar misschien kan je volle producten gebruiken. Volle melk/yoghurt i.p.v. halfvolle melk/yoghurt, pindakaas op je brood, noten/pinda's eten.

Prednison Aankomen 394967
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 23:30

Ik weet niet wat je eet op een dag maar misschien proberen meer koolhydraten binnen te krijgen? Lekker veel pasta eten (ik ben gek op pasta haha)! Verder zou ik wel proberen niet alleen maar vette dingen te eten, daar word je vast niet gelukkig en mooier van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 23:35

pindakaas, dat lust ik wel. Dan ga ik dat eten op brood. Nu eet ik kaas, gewoon jonge kaas, met avocado. Pasta eet ik niet vaak, want daar houd ik niet van. Geen vette, ongezonde dingen dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Paper Crown di 10 jul 2012 - 23:43

Ik kom ook niet aan.
Ik was een paar jaar terug echt heel dun geworden. heb toen bijgedronken aan sportshakes, dat hielp! Later heb ik ook nog een soort smaakloos poedertje gehad, die kon ik overal in of op strooien, schrijven ze ook voor aan kankerpatienten die moeten aansterken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 23:43

Kaas is op zich ook prima hoor! En pindakaas inderdaad. En misschien af en toe ergens een broodje extra? Aardappels en rijst? Gewoon heel veel sushi eten Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 23:44

Paper Crown schreef:Ik kom ook niet aan.
Ik was een paar jaar terug echt heel dun geworden. heb toen bijgedronken aan sportshakes, dat hielp! Later heb ik ook nog een soort smaakloos poedertje gehad, die kon ik overal in of op strooien, schrijven ze ook voor aan kankerpatienten die moeten aansterken.

Ohja proteine shakes zijn ook een goed idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 23:44

Paper Crown schreef:Ik kom ook niet aan.
Ik was een paar jaar terug echt heel dun geworden. heb toen bijgedronken aan sportshakes, dat hielp! Later heb ik ook nog een soort smaakloos poedertje gehad, die kon ik overal in of op strooien, schrijven ze ook voor aan kankerpatienten die moeten aansterken.

Dat is wel een goede PC sportshakes, ga ik meteen even halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Melis_je di 10 jul 2012 - 23:56

Bij de apotheek verkopen ze ook pakjes drinken met 300 calorieen aan 'gezonde' voedingsstoffen. Die kan je ook kopen als je keelontsteking hebt (en niet af wil vallen). Misschien is dat iets voor naast je voeding.

Edit: het heet Nutridrink.


Laatst aangepast door Melis_je op wo 11 jul 2012 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 23:58

Ik zou het via een diëtiste proberen; dat heeft mijn moeder destijds ook gedaan en ze kwam er van aan. Ranzige shakes.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Kowalski wo 11 jul 2012 - 1:20

In de periode van mijn eetstoornis moest ik ook 'zo snel mogelijk' (maar dus wel gezond) aankomen en ik moest toen van die Nutridrinks drinken. Die zijn 300 kcal per stuk en vullen op zich wel, maar het is wel te doen voor 'erbij'. Ik nam vaak de chocoladesmaak, die vroor ik in en dan lepelde ik die uit als ijsje, best goed te doen! Op die manier kom je gewoon echt gezond aan Aankomen 3079029344

Edit: Ik zie nu net dat Melis_je haar post heeft ge-edit met de naam Nutridrink, sorry, Koko weer spuit 11!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Eris wo 11 jul 2012 - 1:27

De proteine shakes of Nutridrink zijn inderdaad erg goed om gezond aan te komen. Zorg uiteraard dan wel dat je het echt als extra drinkt en niet in de plaats van andere voeding.

Ik drink dat nu ook sinds 3 maanden als extra en ben inmiddels 3 kg aangekomen, iets dat met gewone voeding echt niet gelukt was.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Caulfield wo 11 jul 2012 - 3:02

Houd je wel van risotto? Daar kom je namelijk ook flink van aan.
Caulfield
Caulfield
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Happinaz wo 11 jul 2012 - 3:45

Veel melkproducten eten en drinken ook. Cappucino, slagroomijs en dat soort dingen. Vla, magnums.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Coco wo 11 jul 2012 - 4:32

Eris schreef:De proteine shakes of Nutridrink zijn inderdaad erg goed om gezond aan te komen. Zorg uiteraard dan wel dat je het echt als extra drinkt en niet in de plaats van andere voeding.

Ik drink dat nu ook sinds 3 maanden als extra en ben inmiddels 3 kg aangekomen, iets dat met gewone voeding echt niet gelukt was.

Goed om te lezen, daar ga ik voor mijn man eens naar kijken.
Zijn jullie naast (te) dun ook futloos?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Kowalski wo 11 jul 2012 - 5:40

Nois schreef:
Eris schreef:De proteine shakes of Nutridrink zijn inderdaad erg goed om gezond aan te komen. Zorg uiteraard dan wel dat je het echt als extra drinkt en niet in de plaats van andere voeding.

Ik drink dat nu ook sinds 3 maanden als extra en ben inmiddels 3 kg aangekomen, iets dat met gewone voeding echt niet gelukt was.

Goed om te lezen, daar ga ik voor mijn man eens naar kijken.
Zijn jullie naast (te) dun ook futloos?

Ja. Ik denk dat het bij mij inderdaad komt omdat ik gewoon wat te weinig weeg (ik weet dat ik me fitter voel met 5 kilo erbij), maar ook omdat ik bloedarmoede, ijzertekort, vitamine B12 tekort, lage bloeddruk etc. heb en dat heeft natuurlijk ook wel weer gedeeltelijk met elkaar te maken. Maar misschien kan je eens bloed laten prikken om te kijken of je misschien (naast wat gewicht) iets tekort komt? Sommige stofjes zijn gemakkelijk met supplementen aan te vullen!

Edit: "Je" is natuurlijk "jouw man" Aankomen 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Kowalski wo 11 jul 2012 - 5:41

Happinaz schreef:Veel melkproducten eten en drinken ook. Cappucino, slagroomijs en dat soort dingen. Vla, magnums.

Ik denk niet dat het gezond is om echt door middel van slagroomijs en magnums aan te gaan komen. Natuurlijk kan het voor een keer geen kwaad, maar om dat echt extra te gaan eten om gezond aan te komen lijkt mij niet verstandig.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 6:31

Ecrits, ik lees nu heel veel tips over aankomen? Maar is het niet ook een idee om even naar de reden te kijken waarom je zo veel bent afgevallen? Spanning, stress of lichamelijke klachten, je kan van zoveel afvallen? Ik vind het erg ongezond voor je lichaam om zo snel door een onbekende oorzaak aftevallen. Helemaal als je geen reden hebt voor spanning, stress en je verder erg gezond voelt.

Heel veel succes met aankomen! Aankomen 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Merai wo 11 jul 2012 - 8:37

Ten eerste, ik vind het helemaal geen luxeprobleem, het is vervelend als je je niet lekker voelt in je lichaam, of dat nou komt doordat je te veel of te weinig naar je zin weegt.

Ten tweede, de nutri tip wilde ik ook geven, je hebt dit inderdaad in drank en poedervorm. Tijdens de behandeling van mijn eetstoornis moest ik dit gebruiken om weer op gewicht te komen. Als je het naast je volledige eetschema eet zou je er wel van aan moeten komen. En naar een diëtiste is ook niet zo'n slecht idee denk ik? Succes in ieder geval, ik weet zeker dat je hoe dan ook een prachtige bruid zult zijn!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Bacio wo 11 jul 2012 - 8:41

Je kan het beste even de huisarts bellen. Ik heb een jaar op een dik maak dieet van de huisarts gezeten.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen Empty Re: Aankomen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum