Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het lukt niet

Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Het lukt niet

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 6:16

Sinds een ruim 3 jaar heb ik een halfhalf relatie met een jongen, die me ontzettend heeft gekwetst, maar van wie ik echt geen afstand kan nemen. Ik heb het al 100x geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet om hem te vergeten. Het voelde voor het eerst van mijn leven dat ik mijn grote liefde had gevonden (en zo voelt het nog steeds), en hij voelt absoluut ook voor mij, maar niet genoeg ofzo. In ieder geval om een lang verhaal kort te maken, het gaat niet werken.

Nou heb ik een tijdje geleden een andere jongen ontmoet en daar ben ik uiteindelijk mee gaan daten. In het begin hartstikke leuk, maar elke keer als ik bij hem ben, denk ik aan die andere jongen. Ik ben een weekendje weg geweest met hem, het was heel gezellig, maar ik word niet verliefd. Hij zou voor mij op zijn kop gaan staan, hemel en aarde bewegen om mij gelukkig te maken, en ik voel het niet. Zo frusterend Sad

Aan de ene kant denk ik dat ik het een kans moet geven, hij is wel een jongen met wie mijn toekomst er zeker uit zou zien en die me niet zo zou kwetsen. Aan de andere kant voelt het niet eerlijk om met iemand om te gaan, terwijl mijn hart bij een ander ligt. Maar daar waar mijn hart ligt, zal het nooit kunnen zijn. Moet ik dan nu genoegen nemen met tweede keus?

Wanneer zou het gevoel minder worden? Ik denk nog elke dag zo veel aan hem, huil er nog heel veel om en kan hem niet vergeten en het gevoel wordt ook niet minder. Als ik hem ergens heb gezien, ben ik weer de hele dag van slag. Soms bel ik hem op, als ik hem zo erg mis en overstuur raak en elke keer voel ik dat de liefde er gewoon niet is, en toch raak ik het niet kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 6:30

Het is erg, maar die jongen vergeet je denk ik niet meer!
Ik denk dat je hem pas vergeten kan als je weet dat je het een eerlijke kans hebt gegeven.
Hoogstwaarschijnlijk is het zo dat je nog meer wordt gekwetst dan, maar het euvel met dat soort mannen is dat ze een soort 'macht' over je hebben.
Daar gaat tijd over heen, je moet hem eerst vergeten en dat gaat niet als je hem nog dikwijls tegenkomt of elkaar op blijft zoeken.

Of je zet je erover heen, en naarmate de tijd vordert met die andere jongen dat er dan wel gevoelens groeien, of je verhuist naar de andere kant van het land zodat je de liefde van je leven nooit meer ziet en zo kan vergeten ..

LASTIG, Bobbie! Sad Zoals je merkt kan ik je niet echt helpen ..
Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 6:37

Maar je snapt me wel, dat het gevoel gewoon niet overgaat. Ik krijg vaak de reactie dat ik "gewoon" verder moet gaan en "gewoon" niet meer aan denken. Maar ik krijg het gevoel wat ik voor hem heb niet uit mijn hoofd. Bij mijn ex met wie ik samenwoonde deed het 2 maanden heel veel pijn en toen werd het minder. Maar nu gebeurt dat dus niet en het steekt me zo erg dat het echt net voelt of ik de liefde van mijn leven kwijt ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  CrazyGrace di 22 feb 2011 - 8:10

Het kan zijn dat dit keer het gevoel niet over gaat, omdat je niet echt de kans krijgt jezelf aan deze gevoelens over te geven. Zelfs ik denk nog aan mijn eerste echte jeugdliefde - waar het ook nooit wat mee was geworden - maar juist dat "wat als" zorgt ervoor dat, wanneer ik hem zie, gelijk weer kriebels krijg. En dit was ook toen ik een lange relatie had met iemand anders. Sommige mensen zijn gewoon een "Mr. Big" en andere een Aidan (als in Mr. Right Now). Ik begrijp je dus erg goed.

Wat ik echter niet gebruik is dat je die andere jongen een tweede keus noemt. Alsof er geen andere mannen zijn dan die twee. Je zegt zelf dat je maar niet verliefd op hem wordt, dan gebeurt dat ook niet Mad Iets wat je absoluut niet moet doen; is genoegen nemen met een correcte jongen waar je niets om voelt!!!! Dat is niet alleen oneerlijk voor hem, maar ook voor jou. Jij bent duidelijk niet de ware voor hem, dus laat hem los, zodat hij voor iemand anders op zijn kop kan staan en wel gelukkig verliefd kan worden. Op deze manier beland jij ook niet in een liefdeloze relatie (iig van jouw kant), zoiets houdt nooit stand! Bovendien zorg je er dan alleen voor dat je niet meer beschikbaar bent voor die ene jongen waarmee het wel gaat en waarop je wel verliefd kan worden.

Geloof me, als het niet lukt, lukt het niet (en dan heb ik het over het verliefd worden)
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 9:05

Ik snap je zeker!
Maar ik denk ook dat die jongen niet de enige is waar je dit soort gevoelens voor kan krijgen.
Er zijn meer jongens zoals hij, alleen moet je die wel tegenkomen.
Pech is nu dus gewoon dat je die nog niet bent tegen gekomen.

Zorg er iig voor dat je lekker je huisje op orde hebt, lekker in je vel zit, en dan kan je best een beetje flirten met die ene foute jongen om zelfvertrouwen te krijgen Wink .. dan sta je er meer voor open en kom je op een dag, op waarschijnlijk de meest stomme plek (de wc van een McDonals bijv) de ware tegen. Je hoeft niet je oude schoenen weg te gooien, ook al zit de zool los, maar je moet wel rondkijken voor nieuwere ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 9:39

Ik ken het zo ontzettend goed!
Dat gevoel had ik ook bij mijn ex.

Ik was 16, hij een stuk ouder en in het begin droeg hij mij op handen.
Later bleek het een kl**tzak eerste klas (zie dump/gedumpt topic).

Het heeft bij mij ruim 5 jaar geduurd voor ik afstand van hem kon nemen en dat met behulp van een wildvreemde gozer :P

Het zal echt wel slijten maar die knoop doorhakken zul je zelf moeten doen.
Je moet sterk genoeg zijn om te zeggen en te denken ( en te wéten) dat he veel te goed bent en dat je beter verdiend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:26

CrazyGrace schreef:Het kan zijn dat dit keer het gevoel niet over gaat, omdat je niet echt de kans krijgt jezelf aan deze gevoelens over te geven. Zelfs ik denk nog aan mijn eerste echte jeugdliefde - waar het ook nooit wat mee was geworden - maar juist dat "wat als" zorgt ervoor dat, wanneer ik hem zie, gelijk weer kriebels krijg. En dit was ook toen ik een lange relatie had met iemand anders. Sommige mensen zijn gewoon een "Mr. Big" en andere een Aidan (als in Mr. Right Now). Ik begrijp je dus erg goed.

Wat ik echter niet gebruik is dat je die andere jongen een tweede keus noemt. Alsof er geen andere mannen zijn dan die twee. Je zegt zelf dat je maar niet verliefd op hem wordt, dan gebeurt dat ook niet Mad Iets wat je absoluut niet moet doen; is genoegen nemen met een correcte jongen waar je niets om voelt!!!! Dat is niet alleen oneerlijk voor hem, maar ook voor jou. Jij bent duidelijk niet de ware voor hem, dus laat hem los, zodat hij voor iemand anders op zijn kop kan staan en wel gelukkig verliefd kan worden. Op deze manier beland jij ook niet in een liefdeloze relatie (iig van jouw kant), zoiets houdt nooit stand! Bovendien zorg je er dan alleen voor dat je niet meer beschikbaar bent voor die ene jongen waarmee het wel gaat en waarop je wel verliefd kan worden.

Geloof me, als het niet lukt, lukt het niet (en dan heb ik het over het verliefd worden)

Ik weet nu al dat het stom is hoor, wat ik ga zeggen, maar Aiden is zeker geen Mr Right now! Dan heb je de serie verkeerd begrepen :p Mr Right now zijn andere mensen waar ze mee gescharreld heeft, Aiden is een van haar 'great loves' wat ook naar voren komt in de film SATC deel 1.

En nu ga ik weer weg Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 0:04

Jen_ schreef:
CrazyGrace schreef:Het kan zijn dat dit keer het gevoel niet over gaat, omdat je niet echt de kans krijgt jezelf aan deze gevoelens over te geven. Zelfs ik denk nog aan mijn eerste echte jeugdliefde - waar het ook nooit wat mee was geworden - maar juist dat "wat als" zorgt ervoor dat, wanneer ik hem zie, gelijk weer kriebels krijg. En dit was ook toen ik een lange relatie had met iemand anders. Sommige mensen zijn gewoon een "Mr. Big" en andere een Aidan (als in Mr. Right Now). Ik begrijp je dus erg goed.

Wat ik echter niet gebruik is dat je die andere jongen een tweede keus noemt. Alsof er geen andere mannen zijn dan die twee. Je zegt zelf dat je maar niet verliefd op hem wordt, dan gebeurt dat ook niet Mad Iets wat je absoluut niet moet doen; is genoegen nemen met een correcte jongen waar je niets om voelt!!!! Dat is niet alleen oneerlijk voor hem, maar ook voor jou. Jij bent duidelijk niet de ware voor hem, dus laat hem los, zodat hij voor iemand anders op zijn kop kan staan en wel gelukkig verliefd kan worden. Op deze manier beland jij ook niet in een liefdeloze relatie (iig van jouw kant), zoiets houdt nooit stand! Bovendien zorg je er dan alleen voor dat je niet meer beschikbaar bent voor die ene jongen waarmee het wel gaat en waarop je wel verliefd kan worden.

Geloof me, als het niet lukt, lukt het niet (en dan heb ik het over het verliefd worden)

Ik weet nu al dat het stom is hoor, wat ik ga zeggen, maar Aiden is zeker geen Mr Right now! Dan heb je de serie verkeerd begrepen :p Mr Right now zijn andere mensen waar ze mee gescharreld heeft, Aiden is een van haar 'great loves' wat ook naar voren komt in de film SATC deel 1.

En nu ga ik weer weg Very Happy

Eens!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  CrazyGrace wo 23 feb 2011 - 0:44

Ik heb gewoon een andere definitie van mr. right now. Dat zijn mijn liefdes. Die andere scharrels die voorbij komen dat vind ik eerder mr. not of mr. transition. Ik heb zeker de film goed gezien en heb over mijn langdurige liefde (nu mijn ex) altijd gezegd tegen ingewijden dat hij mijn Aiden was; als in ik kan er mee trouwen en kinders krijgen, maar de echte ware is hij niet, dat is Mr. Big.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 0:48

CrazyGrace schreef:Ik heb gewoon een andere definitie van mr. right now. Dat zijn mijn liefdes. Die andere scharrels die voorbij komen dat vind ik eerder mr. not of mr. transition. Ik heb zeker de film goed gezien en heb over mijn langdurige liefde (nu mijn ex) altijd gezegd tegen ingewijden dat hij mijn Aiden was; als in ik kan er mee trouwen en kinders krijgen, maar de echte ware is hij niet, dat is Mr. Big.

Klopt, Mr Big is de ware, maar Aiden zeker geen 'right now' dat was haar 'great love' toch ook. Dat zei Charlotte ook 'we hebben maar 2 grote liefdes in ons leven' Carrie 'leuk, dan heb krijg ik er nooit een, heb ze namelijk al gehad, Mr Big en Aiden'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  CrazyGrace wo 23 feb 2011 - 0:50

Als dat waar is, dan is dat voor mij ook balen...
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:38

CrazyGrace schreef:Als dat waar is, dan is dat voor mij ook balen...

Haha nee is niet waar hoor! Niet alles geloven van Charlotte zegt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:39

Jen_ schreef:
CrazyGrace schreef:Als dat waar is, dan is dat voor mij ook balen...

Haha nee is niet waar hoor! Niet alles geloven van Charlotte zegt Very Happy

Ik vertel meestal de waarheid hoor nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  CrazyGrace wo 23 feb 2011 - 1:41

Hoop toch dat een derde liefde er voor mij inzit. Drie keer is scheepsrecht toch?
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:45

CrazyGrace schreef:Hoop toch dat een derde liefde er voor mij inzit. Drie keer is scheepsrecht toch?

Ja dat zeggen ze! Ik hoop dat het wel bij mijn 2e blijft Very Happy En voor jou dan bij de 3e!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:45

Isabella schreef:
Jen_ schreef:
CrazyGrace schreef:Als dat waar is, dan is dat voor mij ook balen...

Haha nee is niet waar hoor! Niet alles geloven van Charlotte zegt Very Happy

Ik vertel meestal de waarheid hoor nerd

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het lukt niet Empty Re: Het lukt niet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum