Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lukt niet..

+9
kwak
tweeling
studiebol
bolus26
Star007
Floor
Blue flower
Happydobby
PiP
13 plaatsers

Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Lukt niet..

Bericht  Paper Crown do 1 nov 2012 - 21:05

Slapen lukt niet meer! Ik ben zo moe, echt doodmoe maar ik kan gewoon niet meer liggen, zelfs met voedingskussen niet. Vannacht heb ik echt een potje zitten janken van ellendigheid. Links ligt lekkerder dan rechts maar mijn buik gaat zo trekken op een gegeven moment, rechts kan ik al helemaal niet liggen en op mijn rug wordt de baby helemaal wild.. Maagzuur, en ander ellendigheid. Ik wil gewoon niet klagen maar heeft iemand een tip? Ik moet nog 20 dagen werken, dus ik zal toch nog zo'n 20 wekkertjes moeten zetten om 06:00/.

Tips?? Hoe sliep jij?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  PiP do 1 nov 2012 - 21:09

Ik had een klein kussentje onder mijn buik.
Dat ging met mijn buik prima, maar ik kon op een gegeven moment niet meer slapen door de rug en bekkenpijn..
Daar was gewoon niks aan te doen, soms ging ik als het niet meer ging even onder een warme douche.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Happydobby do 1 nov 2012 - 21:16

Dat had ik ook vanaf week 28 van de zwangerschap, ik had ook last van maagzuur. Ik sliep heel licht en was veel wakker. Dit is iets van de natuur, dat je straks je baby goed hoort als hij er is. Er was hier niks aan te doen. Je kan warme melk proberen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Blue flower do 1 nov 2012 - 21:18

Ik had dat ook, helemaal ellendig op mijn rug en op mijn zijn ging het ook trekken. Maar ik raad je een kussentje aan onder je buik, dan heb je dat trekkende gevoel niet.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Floor do 1 nov 2012 - 21:18

Ons bed is verstelbaar, ik had het hoofdeind wat omhoog staan zodat ik wat minder last had van het maagzuur en het voeteneind stond ook wat omhoog(geknikt bij mijn knieen) zodat mijn benen wat rustiger lagen daar kreeg ik echt last van midden in de nacht.
Verder propte ik vaak mijn deken ergens onder mijn buik/zij als ik daar last van had.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Star007 do 1 nov 2012 - 21:28

hoe sliep jij... nouja op een gegeven moment gewoon bijna niet meer s ' nachts. Meestal sliep ik s' avonds een paar uur en zat ik bijna de hele nacht op. Och wat ben ik toen boos en gefrustreerd geweest...wilde gewoon slapen! Sorry geen tips hier Neutral
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  bolus26 do 1 nov 2012 - 21:32

uhm ook steeds minder, hoofdeinde en voeteneinde ene klein beetje om hoog, voedingskussen tussen mn knieen en dan zo langs mn rug en een opgerold fleecdekentje onder mn buik is de beste houding voor mij.



zo lig ik wel op mn zij maar kan een beetje richting mn rug draaien en blijft de baby een beetje rustiger.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  studiebol do 1 nov 2012 - 21:44

Als ik niet kon slapen, wat regelmatig gebeurde, omdat ik gewend was op mijn buik in slaap te vallen, ging ik gewoon rustig liggen en probeerde ik niet steeds te denken " ik moet slapen" maar gewoon van rustig liggen rust ik ook uit. Soms werkte het en soms niet Lukt niet.. 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  tweeling do 1 nov 2012 - 21:52

Kun je je bed iets omhoog zetten? Dat lag voor mij fijner. Heel veel renners tegen maagzuur, die grijze verpakking werkt beter dan de gewone renners. Verder een klein kussentje onder je buik als je op je zij ligt? Succes!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  kwak do 1 nov 2012 - 22:12

ik slaap ook steeds slechter. Vannacht heb ik ook weer de hele nacht wakker gelegen, tegen de ochtend val ik pas in slaap maar dan komt D. ongv al weer bij ons in bed en dan ben ik weer wakker.

1 voordeel is wel dat ik nu weet dat ik vannacht wel lekker slaap Wink

straks in je verlof maar lekker middag dutjes doen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 22:18

Ik sliep met een voedingskussen....ding tussen mijn benen, in mijn rug en het uiteinde onder mijn buik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Aimee do 1 nov 2012 - 22:27

Tegen het maagzuur kan je rennies proberen, vannile vla of melk. Probeer zure producten, jus d'orange en tomatensoep te vermijden. Dat zijn vaak triggers.

Slapen op je rug kan je beter ook niet proberen. De druk van het gewicht van je buik kan bloedvaten afknellen (geloof ik), wat gevaarlijk kan zijn (ik ben er zelf een keer echt heel naar van geworden, voelde alsof ik flauw ging vallen, was kotsmisselijk en echt in paniek).

Het is lastig dat je nog 20 dagen moet werken, dan kan je overdag ook niet echt uitrusten... In mijn verlof ging ik regelmatig overdag ook even slapen, omdat ik 's nachts toch niet meer sliep.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Lolly's do 1 nov 2012 - 23:06

Waarom ga je niet eerder met verlof? Zoals ik je nu hoor heb je het gewoon nodig.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Woonplaats : Een mooi plekje in Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Paper Crown do 1 nov 2012 - 23:19

Thanks voor de tips meiden! Vanavond maar een kussentje proberen. Aimee, inderdaad ik raakte ook finaal in paniek, misselijk en alsof ik bijna ging flauwvallen..

Ik wil echt niet eerder met verlof vind het heel fijn om nog even een dagritme te hebben en dingen te ondernemen. Ik werk tot 36 weken door maar heb met mijn werkgever een dealtje - ik werk elke dag tot 14:00/14:30. Dat is fijn, dat scheelt zoveel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Printje vr 2 nov 2012 - 5:12

Wat ontzettend vervelend, ik heb bij R tot het einde en nu ook nog niet, nergens last van gehad. Maar misschien idd een kussentje?

Hoeveel weken ben je nu? Je ticker doet het niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Paper Crown vr 2 nov 2012 - 5:16

Printje schreef:Wat ontzettend vervelend, ik heb bij R tot het einde en nu ook nog niet, nergens last van gehad. Maar misschien idd een kussentje?

Hoeveel weken ben je nu? Je ticker doet het niet.

Ja ik was zo'n makkelijke slaper! Kussens zien was al genoeg. Maar nu.. lukt niet! Ik ben 32 weken zwanger.. Fijn dat je nergens last van hebt printje!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Printje vr 2 nov 2012 - 5:24

Ja ik mag tot nu toe, over de hele lijn, wederom in mijn handjes klappen met de zwangerschap. Ik heb wel wat meer kleine klachtjes maar niets extreems, hopelijk blijft dit zo en red ik het om tot 36+1 te werken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lukt niet.. Empty Re: Lukt niet..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum