Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trampoline

+7
Pineco
*Troela*
_Lana_
Coco
meisjesmama
Pink!
duckie
11 plaatsers

Ga naar beneden

Trampoline Empty Trampoline

Bericht  duckie di 16 apr 2013 - 4:46

Hebben jullie een trampoline voor je kindje? En vanaf welke leeftijd is dit leuk en blijft het ook leuk? Ik zit te denken om wat rond te kijken voor een trampoline maar twijfel nog een beetje...
Waar moet je op letten en wat is wel of niet handig? Kan zoiets het hele jaar buiten blijven staan of is ie makkelijk op te bergen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Pink! di 16 apr 2013 - 4:49

Wij hebben er 1.
Vanaf 1,5 is t erg leuk.
Je kan hem opbergen, dat is vrij makkelijk te doen, maar je kan hem ook laten staan ( met dekzeil erover)
Met 1 kindje heb je niet zo'n grote nodig bijv 1.80 is dan groot genoeg. En voor de veiligheid zou ik wel een net erom heen doen.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 4:52

Wij hebben er sinds dit weekend eentje. Dochter is er helemaal wild van, het liefst is ze de hele dag buiten op de trampoline. Wij hebben er eentje van 305cm doorsnee en ingegraven, zodat ze er niet onder kan komen of flink vanaf kan vallen:

Trampoline Trampoline

Volgens mij zou je 'm het hele jaar buiten kunnen laten staan. In de winter haal je dan dat blauwe beschermkussen er vanaf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  meisjesmama di 16 apr 2013 - 5:11

Wij hebben er een van 2,75 met een net er om heen.
Wikkelen hebben er een hoes om heen gedaan in de winter.
Persoonlijk zou ik niet de blauwe rand eraf halen want dan liggen de veren bloot.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Coco di 16 apr 2013 - 7:56

Wij hebben hem iets voor hun tweede verjaardag gekocht. Ik heb hem ingegraven en gewoon laten staan in de winter. Ook het dekzeil, waarom zou die eraf moeten?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  _Lana_ di 16 apr 2013 - 7:59

Wij willen er volgend jaar waarschijnlijk eentje kopen en ingraven. Dat lijkt me wel zo veilig.
Ik denk dat zoiets vanaf 2 jaar pas echt een beetje leuk wordt?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  *Troela* di 16 apr 2013 - 8:38

Coco schreef:Wij hebben hem iets voor hun tweede verjaardag gekocht. Ik heb hem ingegraven en gewoon laten staan in de winter. Ook het dekzeil, waarom zou die eraf moeten?
Het zeil rond de rand gaat verkleuren, en er komen kleine scheurtjes in. Bij mijn ouders was die rand echt helemaal 'op'.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Pineco di 16 apr 2013 - 10:31

Onze oudste zou niets liever willen dan een trampoline. We hebben er op zich wel plek voor, maar ik vraag me af of het wel veilig is. Zijn jullie niet bang voor alle verhalen die je leest over de gevaren van trampolines, vooral voor jonge kinderen? En er gebeuren zo veel ongelukken mee, ik ben er echt een beetje huiverig voor...
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Parel di 16 apr 2013 - 10:42

Ik baal dat wij niet zo'n grote tuin hebben dat we er 1 in kunnen graven!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Parisienne di 16 apr 2013 - 10:56

Ik wil ook een tuin. Op ons balkon zou het wat te gevaarlijk gaan worden. Eén sprong en ze ligt beneden Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  meisjesmama di 16 apr 2013 - 18:40

Pineco schreef:Onze oudste zou niets liever willen dan een trampoline. We hebben er op zich wel plek voor, maar ik vraag me af of het wel veilig is. Zijn jullie niet bang voor alle verhalen die je leest over de gevaren van trampolines, vooral voor jonge kinderen? En er gebeuren zo veel ongelukken mee, ik ben er echt een beetje huiverig voor...

hier hebben ze helaas allebei een ongeluk gehad op de trampoline. De ene een gebroken been de andere een gebroken voetje. toch hebben we er een in de tuin en merk dat als ze nu ergens komen waar zo'n ding staat ze veel beter weten hoe ze moeten springen met iemand anders.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Purpleflower di 16 apr 2013 - 18:56

Wij hebben er ook een van 305cm en ingegraven.
S' winters halen we alles behalve het frame naar binnen.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  duckie wo 17 apr 2013 - 2:58

meisjesmama schreef:
Pineco schreef:Onze oudste zou niets liever willen dan een trampoline. We hebben er op zich wel plek voor, maar ik vraag me af of het wel veilig is. Zijn jullie niet bang voor alle verhalen die je leest over de gevaren van trampolines, vooral voor jonge kinderen? En er gebeuren zo veel ongelukken mee, ik ben er echt een beetje huiverig voor...

hier hebben ze helaas allebei een ongeluk gehad op de trampoline. De ene een gebroken been de andere een gebroken voetje. toch hebben we er een in de tuin en merk dat als ze nu ergens komen waar zo'n ding staat ze veel beter weten hoe ze moeten springen met iemand anders.

Even gewoon nieuwsgierig, hoe oud waren ze toen ze een ongelukje kregen en hoe kwam dat?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  duckie wo 17 apr 2013 - 3:00

Ik wil er geen 1 ingraven maar gewoon los neerzetten met zon net eromheen
Maar zit zon net wel stevig zeg maar dat als ze daar tegen vallen dat dat het wel houd ofzo?
En moet je de trampoline dan ook nog verankeren in de grond ergens mee?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  meisjesmama wo 17 apr 2013 - 6:14

duckie schreef:
meisjesmama schreef:
Pineco schreef:Onze oudste zou niets liever willen dan een trampoline. We hebben er op zich wel plek voor, maar ik vraag me af of het wel veilig is. Zijn jullie niet bang voor alle verhalen die je leest over de gevaren van trampolines, vooral voor jonge kinderen? En er gebeuren zo veel ongelukken mee, ik ben er echt een beetje huiverig voor...

hier hebben ze helaas allebei een ongeluk gehad op de trampoline. De ene een gebroken been de andere een gebroken voetje. toch hebben we er een in de tuin en merk dat als ze nu ergens komen waar zo'n ding staat ze veel beter weten hoe ze moeten springen met iemand anders.

Even gewoon nieuwsgierig, hoe oud waren ze toen ze een ongelukje kregen en hoe kwam dat?

de oudste was 4 en werd door een ouder/zwaarder kindje gelanceerd en kwam slecht terecht. ze had een twijgbreuk onder haar knie en 3 weken gips.
De jongste was biko ballorig en haar zus stond per ongeluk op haar voet toen was ze 2.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  duckie wo 24 apr 2013 - 8:58

Ik zie dat ze nu bij de action in de aanbieding zijn 100 euro voor een van 3 meter... Maar ik twijfel nog over dat ie van de action is.... Waar hebben jullie de trampoline gekocht?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Niene wo 24 apr 2013 - 9:08

Wij hebben sinds vorig jaar een trampoline van 3.05 mtr,ze was toen 4 geworden. Hebben hem gekocht bij karwei,geen idee meer hoe duur.. Denk dat alle trampolines goed zijn aangezien ze moeten voldoen aan de wettelijke eisen en dan maakt het geen verschil waar je hem koopt lijkt mij.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum