Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trampoline

+4
M@niek
Makamba
silly_85
Coco
8 plaatsers

Ga naar beneden

Trampoline Empty Trampoline

Bericht  Coco za 5 mei 2012 - 1:58

Wie heeft er een trampoline in de tuin, welke heb je? En hoe diep hebben jullie gegraven als die in de grond zit?

Ik wil er 1 gaan bestellen maar heb echt geen verstand van die dingen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  silly_85 za 5 mei 2012 - 2:02

Nois schreef:Wie heeft er een trampoline in de tuin, welke heb je? En hoe diep hebben jullie gegraven als die in de grond zit?

Ik wil er 1 gaan bestellen maar heb echt geen verstand van die dingen.

Ik heb er 1 van 2.44 m doorsnee en ik heb een gat van 80 cm gegraven.als ik flink spring raak ik de grond maar voor me dochter is het perfect .zei is nu 19 maanden bijna en hij is elke dag in gebruik .
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Coco za 5 mei 2012 - 2:04

Ik zit te twijfelen over de maat, kan mij er zo niet echt een voorstelling van maken. Is 2.44 groot genoeg om met 3 peuters op te springen? En ook nog groot genoeg als ze rond een jaar of 6 zijn?

Welk merk heb je?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  silly_85 za 5 mei 2012 - 2:12

Voor 3 vind ik hem echt te klein, ik kan nu net samen met mijn dochter.
Ik zou dan voor 3.60 gaan.bij me moeder heb ik er 1 van 5.20 en daar kunnen we met zijn 7ë op. Dus denk dat 3.60 leuker is .
Merk weet ik niet heb hem vorig jaar bij de gamma gehaald
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Makamba za 5 mei 2012 - 2:19

Ik heb een trampoline van 2.44 met veiligheidsnet! Hij is niet in de grond gegraven, de hele tuin moet nog 'verbouwd' worden. Voor 3 peuters vind ik 'm overig wel te klein.

Ik heb hem bij Praxis besteld en het net bij de speelgoedwinkel. Mocht je een net willen bestellen kun je dat beter bij dezelfde (internet)winkel doen, want de stokken van het net waren beneden te kort voor de trampoline waardoor de onderste schroeven niet pasten. Gaten boren en het is opgelost, maar het is toch fijner als dat niet hoeft natuurlijk. Wink
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  M@niek za 5 mei 2012 - 2:52

Wij hebben er een van 5 meter doorsnede maar die is ondertussen weer uitgegraven en opgeslagen. Van de zomer gaat ie waarschijnlijk weer de grond in.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Coco za 5 mei 2012 - 2:57

3.60 wordt toch te groot, even snel opgemeten, maar dan zit die voor de poort. Dat is niet helemaal de bedoeling. Maar ga eens kijken voor een ovale ipv een ronde. Volgend jaar komt er ook 1 van 4.50 die nu nog bij mijn zus in de tuin staat. Maar die gooien we in de voortuin als daar ook schutting staat.
2.44 kan wel voor 2 peuters denk ik toch? Nichtje komt maar eens per maand ongeveer. T wordt anders echt zo vol met al het andere speelgoed wat ze hebben en nog een zwembad erbij. Mad

Houdt zo'n net ze ook echt goed tegen? Lijkt mij dat ze zo met net en al omvallen? Vind op poten maar eng en moet toch nog een boom uitgraven, gooien we direct de trampoline erin.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Coco za 5 mei 2012 - 2:58

M@niek schreef:Wij hebben er een van 5 meter doorsnede maar die is ondertussen weer uitgegraven en opgeslagen. Van de zomer gaat ie waarschijnlijk weer de grond in.

Hadden jullie die voor jezelf? Of sprong de kleine dame vorig jaar al op zo'n grote trampoline? Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 2:59

Wij hebben er 1 van 1.80, overgenomen van mijn broertje en zusje, die hebben er veel plezier van gehad tot hun 10de maar nu hebben zij een grotere gekregen.
Voor ons zoontje is deze groot genoeg en hij heeft er veel plezier van. De komende jaren zal deze ook groot genoeg zijn. We hebben hem niet ingegraven maar er zit wel een vangnet omheen.
Oh en met z'n 2en kan je er prima op springen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Wennes za 5 mei 2012 - 3:00

Ze hadden deze week bij de kruidvat een trampoline met net in de aanbieding. Ik geloof dat er 2 maten in waren.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Coco za 5 mei 2012 - 3:04

Wennes schreef:Ze hadden deze week bij de kruidvat een trampoline met net in de aanbieding. Ik geloof dat er 2 maten in waren.



Oh ik ga gelijk even kijken. Heb daar nog korting. Very Happy



Edit: Jammer, alleen met net, dan ben ik er niet snel genoeg bij als ze weer eens in gevecht zijn. Trampoline 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 3:46

Ik heb even getwijfeld om er eentje te kopen maar vind het toch zonde van de ruimte die het in beslag neemt.

Maar waarom in voor- en achtertuin?! Lijkt me een beetje overdreven maar kun je er wel 2 met netten doen, zet je ze gewoon apart :)haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 4:02

Wij hadden vroeger zo'n mini. Deed prima dienst, hebben we heel veel op gesprongen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Coco za 5 mei 2012 - 4:03

Haha nee ik vind zo'n net niet zo mooi in mijn tuin. Als die er voor in zit gaat die achter weg hoor. Twee is wel overdreven en als ze wat ouder zijn en met buurkinderen spelen heb ik ze liever allemaal in de voortuin. Die ik nu ga kopen zetten we dan in de tuin bij het huisje in ons bos. Of omruilen met mijn zus.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 4:15

Begrijpelijk. Maar waarom wacht je dan niet op die van je zus?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  kwak za 5 mei 2012 - 5:04

mijn ouders hebben de 1 na grootste die er te krijgen is, hij is helemaal ingegraven dus gelijk aan de grond!
D. vind het prachtig en ze kan er zelf op en af en ik hoef niet bang te zijn dat ze er van af valt.
mijn schoonouders hebben de zelfde trampoline maar die is niet ingegraven, dood eng vind ik het eigenlijk maar gelukkig zijn ze nu van plan om hem in te graven omdat ze zien dat al hun kleinkinderen de trampoline heel leuk vinden en het zo toch wel eng is.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Coco za 5 mei 2012 - 6:34

Elodie schreef:Begrijpelijk. Maar waarom wacht je dan niet op die van je zus?



Omdat ze ontzettend gek op springen zijn en ik dat veiliger vind dan de hele dag op de bank springen. Trampoline 394967 En die van mijn zus hopen we volgend jaar, maar kan ook nog twee jaar duren (woont nu in villa welke in de verkoop staat en gaat terug naar eengezinswoning met kleinere tuin), dus zolang wil ik niet wachten en weet toch niet wat we anders voor hun verjaardag moeten kopen. We kunnen ze niet gelukkiger maken, dan met een trampoline. En ik kan ook wel een work out gebruiken Trampoline 1578173417
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Darius za 5 mei 2012 - 9:38

Ik kan niet meer springen op de trampoline, vinden mijn bekkenbodemspieren niet leuk Sad

Goed dat je aan een net en ingraven denkt. Las van de week ergens dat er heel veel kinderen in het ziekenhuis komen door een val van de trampoline. De meeste kinderen heeben gecompliceerde beenbreuken.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  meisjesmama za 5 mei 2012 - 9:51

Darius schreef:Ik kan niet meer springen op de trampoline, vinden mijn bekkenbodemspieren niet leuk Trampoline 1371890812

Goed dat je aan een net en ingraven denkt. Las van de week ergens dat er heel veel kinderen in het ziekenhuis komen door een val van de trampoline. De meeste kinderen heeben gecompliceerde beenbreuken.

Er komen gemiddeld 3 kinderen per dag binnen op de ehbo met een breuk van de trampoline.
Maar niet alleen door de val van een trampoline maar ook door samen op een trampoline te springen.
Helaas is dat ook mijn ervaring onze meiden van bijna 5 en 2 moeten straks om en om op de trampoline tot ze sterk genoeg zijn om met z'n 2en te kunnen springen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline Empty Re: Trampoline

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum