Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vanaf welke leeftijd een trampoline

+11
maiadebij
Laced
Niene
Laurientje
Printje
Aimee
Susan
Coco
kwebbeltje
Linda
studiebol
15 plaatsers

Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  studiebol zo 2 jun 2013 - 8:16

Als jullie een trampoline hebben vanaf welke leeftijd hebben jullie die aangeschaft?

Vorig jaar hebben we de meiden al een vervroegd verjaardagskado gedaan(in augustus jarig in oktober), dat was een schommel en daar hebben ze bij mooi weer nog steeds veel plezier van. Nu heb ik het in mijn hoofd gehaald om dat dit jaar weer te doen, nu kan het nog merken ze het nog niet dat ze op hun verjaardag zelf een wat kleiner kado krijgen. En nu had ik een trampoline bedacht, maar vraag me af of dat op hun leeftijd al wel echt leuk is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 8:20

Onze dochter springt al sinds ze 1.5 is bij de gastouder op de trampoline. Nu ze bijna 3 is kan ze wel een stuk beter springen, maar toen vond ze het ook al erg leuk. De gastouder stond toen altijd wel bij haar, zodat zij kon springen terwijl ze beide handen van de gastouder vast hield.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 8:21

Ik zou denk ik eerder een mooie zandbak doen en dan rond hun vijfde een trampoline. Dan zijn ze er nog niet op uit gekeken tegen de tijd dat ze de leeftijd krijgen dat ze er ook 'kunstjes' op kunnen doen. Als ze nu een trampoline krijgen dan is doe over een jaar of 4 alweer gewoontjes.

Ikzelf vond de trampoline van de buren vanaf m'n achtste ongeveer echt geweldig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Linda zo 2 jun 2013 - 8:25

Bij de indoorspeeltuin springt dochter al geruime tijd op de trampoline. Ze vindt het super leuk!
We hebben er pas 1 voor in de tuin gekocht. We moeten hem nog opzetten, maar ik weet zeker dat ze het echt gaaf gaat vinden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  kwebbeltje zo 2 jun 2013 - 8:28

Onze zoon heeft een trampoline gehad toen hij 3 werd, was en is erg succesvol hier. Nu nog steeds, hij wordt van de zomer 7.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  studiebol zo 2 jun 2013 - 8:32

Lennox, we hebben al een zandbak en dat is nu ook al een grote hit.

Bij de speeltuin zitten ze ook graag op de trampoline en dan vinden ze het helemaal leuk als ik ga springen vanaf welke leeftijd een trampoline 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Coco zo 2 jun 2013 - 8:38

Een maand voor hun tweede verjaardag kregen ze hem hier. Viel goed in de smaak.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Susan zo 2 jun 2013 - 9:00

Vijf vind ik wel erg laat, ik zou zeggen twee of drie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Aimee zo 2 jun 2013 - 9:00

Ik zou hem lekker kopen! Als ze het nu nog niets vinden doe je hem weer in de doos tot hun derde verjaardag Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Printje zo 2 jun 2013 - 9:02

Hier komt nooit een trampoline om 3 redenen. Onze tuin is te klein, R durft het niet en deze week heeft wederom een kind uit mijn klas haar voet gebroken toen ze eraf viel. ( dat ding stond ingegraven en al maar ze viel net verkeerd)

Het is overigens wel erg goed voor de motoriek.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Laurientje zo 2 jun 2013 - 19:26

Hier komt er ook geen trampoline in.. Vind het echt een sta in de weg en een lelijk zicht Wink
En daarbij vind ik t ook best gevaarlijk, mijn zoontje is nogal een wilde smile
Oh en bijna heel de wijk heeft zo'n ding, dus als we bij buren of vriendinnen hier opbezoek gaan kan hij daar springen, zo blijft het ook leuk omdat hij het thuis niet heeft.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Laurientje zo 2 jun 2013 - 19:27

Oh ik zou voor een zandbak gaan, hebben we hier ook, heel erg leuk!!
Of wat ook leuk is een speelhuisje,
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Niene zo 2 jun 2013 - 21:10

Dochter werd 3 toen ze een trampoline kreeg,enorm succes!
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Laced zo 2 jun 2013 - 21:32

Levi heeft voor zijn verjaardag (eind augustus) alvast een speelhuis gekregen. Groot succes! Een trampoline kan ook prima hoor, Levi speelt bij de opvang ook graag op de trampoline.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 21:43

Wij hebben er vorige maand een ingebouwd en het is een groot succes. Beide kindjes (2 en 4) spelen er graag op. Wij hebben er een van 3 meter. Ingegraven en met een net eromheen, behoorlijk veilig dus. Helemaal leuk dat de buurtkinderen allemaal komen springen, dat maakt het extra leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  maiadebij zo 2 jun 2013 - 22:07

onze buren hebben er 1 waar de kinderen regelmatig op springen. N kan er gewoon alleen op maar voor J vind ik dat nog eng dus wil ik erbij zijn. Als ze er alleen op is mag het wel, maar samen met andere kinderen vind ik eng ivm botsen, vallen en bovenop elkaar springen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  studiebol ma 3 jun 2013 - 6:59

Wij wonen niet echt in een jonge kinder buurt dus er zijn geen trampoline's in de buurt en dus ook geen kinderen die komen springen. Daar maak ik me niet zo zorgen dat het met andere misschien gevaarlijk is want er zijn geen andere.

Laurientje, zandbak hebben we al. Speelhuisje vind ik dan zelf minder leuk. We hebben al een vrij grote schommel en daar wil ik het dan bij houden. De trampoline kunnen we dan ingraven in de tuin, scheelt mij weer onkruid plukken vanaf welke leeftijd een trampoline 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Catwoman79 ma 3 jun 2013 - 7:20

Ruben was 2,5 toen hij er zelf 1 kreeg.
Maar vanaf 2 sprong nij in ballorig en bij familie er al wel op
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 7:22

maiadebij schreef:onze buren hebben er 1 waar de kinderen regelmatig op springen. N kan er gewoon alleen op maar voor J vind ik dat nog eng dus wil ik erbij zijn. Als ze er alleen op is mag het wel, maar samen met andere kinderen vind ik eng ivm botsen, vallen en bovenop elkaar springen.

Het gevaarlijke met samen springen is ook nog dat de een de ander kan lanceren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  maiadebij ma 3 jun 2013 - 7:43

TukTuk schreef:
maiadebij schreef:onze buren hebben er 1 waar de kinderen regelmatig op springen. N kan er gewoon alleen op maar voor J vind ik dat nog eng dus wil ik erbij zijn. Als ze er alleen op is mag het wel, maar samen met andere kinderen vind ik eng ivm botsen, vallen en bovenop elkaar springen.

Het gevaarlijke met samen springen is ook nog dat de een de ander kan lanceren.
klopt en als ze wat kleiner zijn kunnen ze dat ook nog helemaal niet inschatten. Mijn dochter kan goed springen maar om die reden durf ik haar niet met haar broer op de trampoline te laten.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 7:49

maiadebij schreef:
TukTuk schreef:
maiadebij schreef:onze buren hebben er 1 waar de kinderen regelmatig op springen. N kan er gewoon alleen op maar voor J vind ik dat nog eng dus wil ik erbij zijn. Als ze er alleen op is mag het wel, maar samen met andere kinderen vind ik eng ivm botsen, vallen en bovenop elkaar springen.

Het gevaarlijke met samen springen is ook nog dat de een de ander kan lanceren.
klopt en als ze wat kleiner zijn kunnen ze dat ook nog helemaal niet inschatten. Mijn dochter kan goed springen maar om die reden durf ik haar niet met haar broer op de trampoline te laten.

Ja het is zo gebeurd inderdaad. Toen ik nog op turnen zat is het eens behoorlijk mis gegaan bij ons. Ook al waren we allemaal enorm vertrouwd met die grote trampoline, een ongeluk zit in een klein hoekje. 1 van de 2 meiden werd gelanceerd en kon met een open beenbreuk door de ambulance opgehaald worden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  RiLiJu ma 3 jun 2013 - 9:52

Wij hebben er sinds Julian zijn verjaardag één in de tuin staan.
Het is een groot succes en ze spelen er tot nu toe dagelijks op en dan vaak ook echt wel een paar uur per dag.
Julian is twee geworden, maar ze kunnen allebei al echt goed springen, met anderhalf had hij het denk ik ook al leuk gevonden.
Ik zou er wel één nemen met een vangnet.

En ongelukken kunen wel gebeuren ja, ze hebben ook allebei al wel een bloedlip gehad, maar dit hebben ze ook tijdens het rennen, het leren fietsen, steppen en ga zo maar door. Ik heb persoonlijk niet het idee dat dit nou zoveel gevaarlijker is.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  meisjesmama ma 3 jun 2013 - 9:59

Hier op de ehbopost worden ze gek van kinderen en trampolines.
Ze zijn zeker wel gevaarlijk. mijn oudste is gelanceerd en had een breuk in haar been. de jongste had een breukje in haar voet doordat haar zus er perongeluk op 'sprong'
Toch staat hij hier wel in de tuin met een net er omheen. Ze zijn nu aan elkaar gewend met springen. als er een ander kind op is blijf ik er bij.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf welke leeftijd een trampoline Empty Re: vanaf welke leeftijd een trampoline

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum