Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lavendel wo 27 maa 2013 - 22:49

De appel of banaan van je eerste tussendoortje verplaatsen naar dan?
Ben je trouwens nog steeds op het gewicht dat je vorig jaar afgevallen was? Dat was heel veel toch?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Liz wo 27 maa 2013 - 23:05

Wat meer eiwitten eten? Die liga is vooral suiker, in plaats daarvan zou je een gekookt eitje of kwark met fruit kunnen eten. Daar zit ik lang vol van. En voor de rest is het bij mij echt discipline, mijn doel voor ogen houden. Ik heb het rond die tijd ook altijd heel moeilijk Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Fortissimo wo 27 maa 2013 - 23:09

Ik ben nu ook niet echt bezig met afvallen, dat doe ik over twee weken weer maar ben het vreten aan het afbouwen. Dit gaat al redelijk, met name 's avonds! Ik ben trouwens zo'n 7 kilo aangekomen maar ben ook behoorlijk los gegaan. Echt erg.. Mad Ik ga nu weer beginnen en mijn eerste doel is eerst 10 kilo er af.
Het stomme is, dat als ik op dat moment dat ik een vreetkick heb, niks vult. Dan neem ik fruit, maar dan eet ik daarna net zo goed weer een plak brood tijdens het koken. Hopen dat ik straks wel weer in de dieet-flow kom!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx wo 27 maa 2013 - 23:51

Wow parel gaat goed smile.

Pannetoet beterschap.

Fort ik zou ook honger krijgen van een liga alleen

Hier vandaag 76.2 de 75 komt steeds dichterbij. Wil nu ook langzaam beginnen met training opbouwen. Ff wat strakker worden is wel mooi namelijk smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lavendel wo 27 maa 2013 - 23:53

http://just-anotherfitnessblog.tumblr.com/
http://beforeandafterfatlosspics.tumblr.com/
Dit soort pagina's helpen bij mij om in de flow te komen Wink
You can dooooo it. Whoooohooeee
"Niks is zo lekker als een slank lichaam lekker is"
"Als je nu stopt, heb je over een paar maanden spijt. Want dan had je er wel goed uitgezien in bikini"
mwahahah dat soort onzin komt daar veel voorbij. Maar ach hey zo af en toe motiveert het smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Fortissimo wo 27 maa 2013 - 23:59

Minx schreef:Wow parel gaat goed Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 561177.

Pannetoet beterschap.

Fort ik zou ook honger krijgen van een liga alleen

Hier vandaag 76.2 de 75 komt steeds dichterbij. Wil nu ook langzaam beginnen met training opbouwen. Ff wat strakker worden is wel mooi namelijk Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 561177

Het maakt niet uit wat ik tussendoor eet. Ik heb dan altijd honger. Ook al eet ik fruit, brood, iets anders gezonds..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Aimee wo 27 maa 2013 - 23:59

Fortissimo: Ik zou wat minder snelle suikers eten. In cruesli, fruit, liga's en vla zitten snelle suikers. Hierdoor krijg je hoge bloedsuikerpieken, waarna hij snel weer daalt en je weer behoefte krijgt aan suikers (zie ook: http://www.sprink.nl/eten-drinken/voeding/snelle-suikers/).

Parel: Fijn dat je al bent afgevallen!

Bliss: Wij zijn even lang, jij bent iets zwaarder, maar je ziet er zoveel slanker en gestroomlijnder uit! Ik zou jou echt je gewicht niet geven.

Minx: Woehoe ook weer afgevallen! Ga je echt spiertraining doen?


Ik schommel echt enorm op het moment. De ene dag 75 en de andere dag 76.5. Mijn voornemen om niet elke dag op de weegschaal te gaan heb ik dus ook al niet gehaald, haha. Maar het frustreert me een beetje. Ik hou de maandag wel als officiele weegdag.
Gelukkig passen al mijn nieuw bestelde kleren in een maatje kleiner wel, dus dat maakt me blij :cheering:
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lavendel do 28 maa 2013 - 0:08

Fortissimo schreef:
Minx schreef:Wow parel gaat goed Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 561177.

Pannetoet beterschap.

Fort ik zou ook honger krijgen van een liga alleen

Hier vandaag 76.2 de 75 komt steeds dichterbij. Wil nu ook langzaam beginnen met training opbouwen. Ff wat strakker worden is wel mooi namelijk Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 561177

Het maakt niet uit wat ik tussendoor eet. Ik heb dan altijd honger. Ook al eet ik fruit, brood, iets anders gezonds..
Dit is trouwens grotendeels gewenning. Ik heb een hele tijd rond 18.00 nog brood gegeten omdat het moest want ik had zoooo'n honger. Een paar dagen doorgezet en daarna hoefde het niet meer. Zelfde als dat ik me aangewend had na het eten chocola te eten, het werd zo'n craving of een gegeven moment echt niet normaal. Toen een paar dagen echt niet aan toegegeven en toen was het weer weg.

Daarbij krimpt je maag ook gewoon als je een tijdje minder eet en heb je ook gewoon geen honger meer.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx do 28 maa 2013 - 0:12

Ik ga ook de 30 day shred doen alleen dan 3 keer in de week ipv elke dag daar schiet je namelijk echt totaal niets mee op. Je mist dan echt de rustperiode.
Daar wil ik 3 keer in de week mee beginnen.

Straks als ik klaar ben word dit de planning
Maandag: spinnen/body balance
Dinsdag: hardlopen
Woensdag: shred
Donderdag: hardlopen
Vrijdag: shred
Zaterdag: hardlopen/body balance
Zondag: shred/rust.

Moet echt meer gaan sporten maar om elke dag in de sportschool te gaan zitten heb ik helemaal geen zin in. Ik weet namelijk dat ik vrij makkelijk spieren opbouw dus die liever oefeningen met mijn eigen lichaamsgewicht.

Wel mooi trouwens lag vannacht ongeveer dubbelgevouwen in bed en kwam tot de conclusie dat er niets qua buik in de weg lag smile.

Zit trouwens op precies -20 vandaag vanaf mijn hoogste gewicht ooit smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 28 maa 2013 - 0:16

Aimee: even lang? Dan hoef jij toch niet af te vallen? Je weegt iig minder dan mijn streefgewicht! Ik ben al blij als ik ooit onder de 80 kom.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Parel do 28 maa 2013 - 2:23

Aimee schreef:Fortissimo: Ik zou wat minder snelle suikers eten. In cruesli, fruit, liga's en vla zitten snelle suikers. Hierdoor krijg je hoge bloedsuikerpieken, waarna hij snel weer daalt en je weer behoefte krijgt aan suikers (zie ook: http://www.sprink.nl/eten-drinken/voeding/snelle-suikers/).

Parel: Fijn dat je al bent afgevallen!

Bliss: Wij zijn even lang, jij bent iets zwaarder, maar je ziet er zoveel slanker en gestroomlijnder uit! Ik zou jou echt je gewicht niet geven.

Minx: Woehoe ook weer afgevallen! Ga je echt spiertraining doen?


Ik schommel echt enorm op het moment. De ene dag 75 en de andere dag 76.5. Mijn voornemen om niet elke dag op de weegschaal te gaan heb ik dus ook al niet gehaald, haha. Maar het frustreert me een beetje. Ik hou de maandag wel als officiele weegdag.
Gelukkig passen al mijn nieuw bestelde kleren in een maatje kleiner wel, dus dat maakt me blij Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 281626781
Aimee, waar had jij je kleding vandaan?
Die broek en dat groene truitje zagen er tof uit!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx do 28 maa 2013 - 2:54

Tof minx, dat je 20 onder je gewicht van ooit zit;)

He lastig dat ik in 2 afvaltopics schrijf, ik vergeet er steeds 1 vd 2 en dan weet ik niet wat ik waar heb geschreven Embarassed

Hier had ik een dip, was niet afgevallen terwijl ik de hele week heel streng was geweest. Gisteravond op de sportschool gaan wegen, die gaf 84,6 aan, dus dat geeft deze vrouw weer moed Yes Mijn briefje van januari er even bijgepakt en op 5 januari woog ik 90,6, dus al 6 kilo eraf vergeleken met toen.
In mijn ticker laat ik het gewicht even staan, daar houdt ik de weegschaal van de consulent aan.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx do 28 maa 2013 - 2:56

6 kg is toch wel mooi als je het zo ziet smile

Wil deze ook nog ff delen smile

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 0338944e5bbd55a50e57fc3c24f47342_zps7483129b


Laatst aangepast door Minx op do 28 maa 2013 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lady4 do 28 maa 2013 - 3:03

Parel schreef:
Lady, succes! Al heb ik geen idee waar het bij jou af zou moeten.

Lief dat je dat zegt. Maar ik zie dat zelf zó anders. Ik vind mezelf niet slank en heb ook het gevoel dat anderen dat net zoals mij zien. Mijn probleemgebied is echt mijn buik en taille. In veelmindere mate mijn bovenbenen. Daarbij heb ik een vrij brede borstkas (bh-maat 80) en oog ik van boven dus best wel stevig.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet do 28 maa 2013 - 3:06

AAAAAHHHH heb ik een heel verhaal getypt..is het ineens weg! Faalmoment!

@ Bliss: Hoeveel weeg je dan als ik vragen mag? Ik vind je namelijk een mooi figuur hebben! (Van wat ik zie op de foto's bij het "wat draag jij vandaag" topic)

@ Minx: Jij bent echt al veel kwijt! Daar mag, nee moet je trots op zijn! Hoeveel wil je nog kwijt?

@ Aimee: Je. Moet. Niet. Elke. Dag. Wegen! Nee, echt niet doen want daar raak je alleen maar gefrustreerd en down van! Beter is elke week en nog beter is elke maand...

***
Whoee ik voel mij best goed nu!
Ik heb net even boodschappen gedaan, schoenen lopen kijken bij de bristol en er stonden zulke leuke! I love you Niet meegenomen...

En ik ga er vanaf dinsdag weer goed tegenaan! Niet meer elke dag wegen Embarassed want daar werd ik alleen maar down van..dus ik denk dat ik elke maand ga wegen. En verder 2-3x in de week sportschool en 3 avonden thuis bezig met gewichtjes en oefeningen op de bal smile En ik heb mijzelf een doel gegeven! Ik wil 1 november met een mooi figuurtje in deze ontzettend leuke bikini passen ;; Aaaah frustratie! Ik wil het plaatje uploaden maar ik krijg steeds de verkeerde ervoor
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx do 28 maa 2013 - 3:15

Dat is vervelend dat het uploaden niet lukt. Pff 1 keer in de maand wegen zou mij echt niet lukken. Ik ben toch meer van elke dag.

Ik wil eigenlijk nog 6,2 kwijt. En mooi strak worden. Dat vind ik eigenlijk belangrijker nog. Heb gelukkig geen overtollig vel oid maar echt strak is het ook niet. Nou ja mijn vel is strak alleen mijn spieren zijn niet strak.

Ga straks denk ik even dumbells halen. Heb net ff biceps gedaan met die van mijn broertje maar die is echt te zwaar. Merk dat gelijk in mijn pols en elleboog. Niet slim dus. En dat is ook gelijk de reden dat ik die goed op moet trainen om pols en elleboogklachten te voorkomen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 28 maa 2013 - 3:19

@ Pannetoet: volgens mij is hier tegenwoordig bijna dagelijks te lezen hoeveel ik weeg hoor! (nadat het eerder mijn best kept secret was; moet zeggen dat t toch wel oplucht om het maar gewoon te vertellen) Gisteren woog ik 88.5, precies 7 kilo minder als toen ik begon. Het schommelt een beetje, heb niet echt goede dagen momenteel (hoewel vandaag nog goed gaat tot nu toe, maar ga vanavond aan de wijn!).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Parel do 28 maa 2013 - 3:44

Lady4 schreef:
Parel schreef:
Lady, succes! Al heb ik geen idee waar het bij jou af zou moeten.

Lief dat je dat zegt. Maar ik zie dat zelf zó anders. Ik vind mezelf niet slank en heb ook het gevoel dat anderen dat net zoals mij zien. Mijn probleemgebied is echt mijn buik en taille. In veelmindere mate mijn bovenbenen. Daarbij heb ik een vrij brede borstkas (bh-maat 80) en oog ik van boven dus best wel stevig.
Ja lastig is dat he, bij mij is het probleem precies hetzelfde!
Ik heb ook nog eens brede borsten, nog niet eens zo goed, maar als ik mijn vriend mijn bh maat vertel, gelooft ie het nooit haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet do 28 maa 2013 - 4:31

Bliss schreef:@ Pannetoet: volgens mij is hier tegenwoordig bijna dagelijks te lezen hoeveel ik weeg hoor! (nadat het eerder mijn best kept secret was; moet zeggen dat t toch wel oplucht om het maar gewoon te vertellen) Gisteren woog ik 88.5, precies 7 kilo minder als toen ik begon. Het schommelt een beetje, heb niet echt goede dagen momenteel (hoewel vandaag nog goed gaat tot nu toe, maar ga vanavond aan de wijn!).

Ooh haha blond! Dan lees ik waarschijnlijk alleen maar hoeveel je afgevallen bent ipv gewicht.. I'm sorry angel Maar je bent ook lang he! Dan weeg je ook automatisch meer.. Ik ben een kleintje haha 1.55 en als ik jou gewicht zou hebben zou ik echt chubbie zijn maar jij bent even 20cm langer.. Ennnnnn je bent al 7 kg kwijt! Dat is goed!! smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  SoGood do 28 maa 2013 - 4:47

Minx schreef:6 kg is toch wel mooi als je het zo ziet Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 561177

Wil deze ook nog ff delen Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 561177

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Ffe341052c2de345d2245e6e8eca2292



Wauw... Dit moet gewoon nog even gequote worden!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 28 maa 2013 - 5:35

Pannetoet schreef:
Bliss schreef:@ Pannetoet: volgens mij is hier tegenwoordig bijna dagelijks te lezen hoeveel ik weeg hoor! (nadat het eerder mijn best kept secret was; moet zeggen dat t toch wel oplucht om het maar gewoon te vertellen) Gisteren woog ik 88.5, precies 7 kilo minder als toen ik begon. Het schommelt een beetje, heb niet echt goede dagen momenteel (hoewel vandaag nog goed gaat tot nu toe, maar ga vanavond aan de wijn!).

Ooh haha blond! Dan lees ik waarschijnlijk alleen maar hoeveel je afgevallen bent ipv gewicht.. I'm sorry Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 2474380249 Maar je bent ook lang he! Dan weeg je ook automatisch meer.. Ik ben een kleintje haha 1.55 en als ik jou gewicht zou hebben zou ik echt chubbie zijn maar jij bent even 20cm langer.. Ennnnnn je bent al 7 kg kwijt! Dat is goed!! Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 561177

Dan ben ik bijna 30 cm langer! :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet do 28 maa 2013 - 6:03

Owjaaa 30cm...vergeef me! Ik ben nog half ziek :P
Mijn vriend is 1.80 en ik vind hem al lang! Hij kijkt letterlijk over mij heen haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Aimee do 28 maa 2013 - 7:53

Bliss schreef:Aimee: even lang? Dan hoef jij toch niet af te vallen? Je weegt iig minder dan mijn streefgewicht! Ik ben al blij als ik ooit onder de 80 kom.
Ja even lang. Maar jij toont echt veel slanker! Bij mij zit alles rond mijn buik en op mijn heupen.

Parel schreef:
Aimee, waar had jij je kleding vandaan?
Die broek en dat groene truitje zagen er tof uit!
Van de vero moda! Het model 'wonder' van broeken zit bij mij echt perfect. Hij is wel wat hoger, maar dat camoufleert alle rollen :cheering:
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Parel do 28 maa 2013 - 8:42

Aimee schreef:
Bliss schreef:Aimee: even lang? Dan hoef jij toch niet af te vallen? Je weegt iig minder dan mijn streefgewicht! Ik ben al blij als ik ooit onder de 80 kom.
Ja even lang. Maar jij toont echt veel slanker! Bij mij zit alles rond mijn buik en op mijn heupen.

Parel schreef:
Aimee, waar had jij je kleding vandaan?
Die broek en dat groene truitje zagen er tof uit!
Van de vero moda! Het model 'wonder' van broeken zit bij mij echt perfect. Hij is wel wat hoger, maar dat camoufleert alle rollen :cheering:

Ja, ik zag vero moda haha, heb je in de winkel gepast?
Ik heb namelijk vandaag gekeken in de vero en zag niks, hoopte dat jij de plaatjes van een online shop vandaan had haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Aimee do 28 maa 2013 - 8:54

Haha ja muts, de vero moda online shop Wink ik hb het online besteld, maar ik had al wel hetzelfde model broek in een andere kleur dus wist hoe hij viel.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum