Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx ma 25 maa 2013 - 4:59

Nee waren andere een recentere met kleding en niet in bikini smile pm je zo wel ff als mijn iPad er weer zin in heeft
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Aimee ma 25 maa 2013 - 8:36

Snirp schreef:Aimee, dat is inderdaad een goede instelling!
Je mag best af en toe een beetje zondigen smile
Maar wel slim om inderdaad te kiezen voor hapjes óf taart, niet en en!


Pff dat dacht ik ook... Dus nam ik een paar kleine handjes met notenmix ipv een stuk chocoladetaart, zie ik net op voedingscentrum bij het invullen van mijn eetdagboek dat daar bijna 1000(!) calorieën in zitten. Stom!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx di 26 maa 2013 - 0:22

Het ging een aantal weken goed en de kg vlogen er af, tot daar de paashaas was. En was het bij het afbijten van de kop gebleven, dan was het nog niet zo'n ramp geweest, maar ik hield het niet bij die enkele paashaas. Gisteren wilde ik het opnieuw proberen, maar toen kreeg ik een chocoladekersensnit mee. Tja, chocolade, slagroom, kcal... Wie is daar tegen bestand? Ik was het in ieder geval niet.

Dus vandaag begin ik maar weer opnieuw. En nu ook echt even doorbijten en me niet laten verleiden door chocolade of slagroom of beiden. Er is ook verder geen zoetigheid in huis, dus dat zou moeten helpen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss di 26 maa 2013 - 5:55

Hmm vandaag was ik bijna een kilo zwaarder dan gisteren, vind ik altijd zo irritant! Ben dan direct gedemotiveerd. Morgen maar weer eens sporten, is alweer een week geleden dan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx di 26 maa 2013 - 7:08

Aaarrrghhhh!!
Geen bijzonder gekke dingen gedaan afgelopen week, eigenlijk netjes aan de voorschriften gehouden en nu ben ik gewoon niks afgevallen! Ook niks erbij en dat is wel knap terwijl ik nu ongesteld ben, maar ik baal als een stekker!!
Dan loop je 3x per week hard, doe je 1x bodypump en volg je een rete streng dieet en dan geen resultaat. Ik ben nu in staat om naar de supermarkt te gaan voor een ontzettend groot stuk chocolade taart!!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx di 26 maa 2013 - 9:20

Probeer het eens om iets minder te sporten, klinkt misschien heel raar maar zou wel de oplossing kunnen zijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx di 26 maa 2013 - 9:40

Ik kan nu niet stoppen met het sporten. Dat is mijn uitlaatklep en die heb ik nodig, wellicht heb je dat wel gelezen in andere topics.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx di 26 maa 2013 - 9:49

Ja snap het wel vervelend. Zou natuurlijk ook een reden kunnen zijn dat je minder hard gaat.
Ik weet wel dat ik ook minder hard ging als ik meer ging sporten dan de 1 keer in de week dat ik nu ga. hug
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx di 26 maa 2013 - 9:52

Tnx, weet ook wel dat het sporten niet ideaal is en opzich zitten de strakke broeken nu al behoorlijk los, dus qua omvang raak ik wel wat kwijt, maar ik wil gewoon keiharde cijfers zien. Misschien morgen ff bij de sportschool wegen, voor de fakeboost, daar ben ik altijd lichter;)
Als ik geen uitlaat klep heb ga ik vreten en niet zon beetje ook.. Embarassed

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx di 26 maa 2013 - 10:05

Nee dat werkt ook niet. Jammer dat het weer nog niet zo mee werkt had je ff lekker kunnen gaan uitwaaien op de motor smile.

Ik sport ook op half tempo hoor. Heb al behoorlijk wat dompers gehad qua sollicitaties en op de een of andere manier merk ik dat ik er ook zonder eten door kom. En vandaag weer een vraag voor 3 weken waarnemen gekregen. Geeft toch weer ff wat adem ruimte. Dacht alleen maar: nieuwe garderobe!!! Wil nog een paar gekleurde colberts. Mijn ex vond ze niets dus dan trek je dat toch minder snel aan. Dus nu lekker wel. Haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx di 26 maa 2013 - 19:50

Ja motorrijden! Oh daar verlang ik zo naar;) misschien dit weekend wel even, als het maar droog is!

Wat fijn dat je een vraag voor waarneming heb gehad, dt is idd toch weer 3 weken geld binnen.

Echt fuck die weegschalen, vanmorgen moest ik mijn riem een gaatje strakker doen Wink
Nog even en de riem is te groot. In januari zat hij op 3e gaatje, nu op het 5e gaatje en er zit toch zeker 3 cm tussen de gaatjes in.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lady4 di 26 maa 2013 - 21:06

Misschien die reep chocolade gewoon kopen en opeten, niu ja voor een deel dan. Ik heb het idee dat je stofwisseling soms dan zo'n oplawaai krijgt, dat je de dag erna wel degelijk lichter kunt zijn.

Ik ben begonnen aan poging twee. Wish me luck!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx di 26 maa 2013 - 21:53

Succes smile komt vast helemaal goed hoeveel wil je kwijt?

Jojo cm zijn ook belangrijk.

Hier niets er af maar ook al een paar dagen niet naar de toilet geweest. Zal morgen wel weer wat af zijn smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  mauwmauw wo 27 maa 2013 - 1:17

Ff snel...kreeg vanmorgen de vraag of ik was afgevallen. ... nog wel van mijn ex...whooo I feel good
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss wo 27 maa 2013 - 1:28

Bluhh, 88.5 vandaag en een slechte eetdag! Had paasontbijt in mn klas en loop nu nog van alles te snaaien. Ga wel sporten straks gelukkig, eindelijk weer na een week. Ff flink uitleven op de crosstrainer smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Chocoholic wo 27 maa 2013 - 1:49

Ik heb de afgelopen tijd nog wel meegelezen in dit topic, maar niet meer gereageerd, want ik ben de laatste 2 weken niet goed bezig geweest: Pannenkoeken, pizza, friet, chocola, all the good stuff is langsgekomen :P En gisteren nog paaseitjes gekocht die echt op moeten, haha. Maar ik beloof dat ik vanaf morgen weer gezond ga doen! Yes In ieder geval fijn om te lezen dat de meesten gewoon wel gedisciplineerd zijn. Laughing
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pandora wo 27 maa 2013 - 1:56

Vanochtend weer gewogen en woog 79,3. Ik ben dus, gelukkig, weer lekker aan het afvallen. Ook was mijn vetpercentage flink gezakt, komt door het hardlopen volgens mijn consulente. Hoop echt dat ik met zo'n 4 tot 6 weken aan de afbouw kan gaan beginnen!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 4:14

jojootje, als je ongestled bent hou je toch ook wat vocht vast? Misschien is er daarom niks af

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet wo 27 maa 2013 - 4:16

Hoi meiden!

Even een snel en kort berichtje smile
Bliss je hebt me aangestoken...ik ben ook ziek! Bahbahbah echt niet leuk..
Maandagmiddag begon het al (zere keel, hoofdpijn, zware ogen) dinsdag wel naar school gegaan want ik had 2 toetsen en een examen ddus ik moest..vandaag thuis maar wat voel ik mij slecht! Iemand tips om zo snel mogelijk weer beter te worden? :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss wo 27 maa 2013 - 6:07

Oh jee, een virtuele besmetting! Balen, rustig aan doen en goed uitzieken!

Ik ben net ff wezen sporten, maar na drie kwartier had t ik alweer gezien. Deed nu ook geen groepsles erbij, dus dan ga ik veel korter. Vrijdag weer, maar dan ga ik weer alleen fitnessen. Probeer dan wel een uur vol te krijgen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lady4 wo 27 maa 2013 - 8:33

Minx schreef:Succes smile komt vast helemaal goed hoeveel wil je kwijt?

Jojo cm zijn ook belangrijk.

Hier niets er af maar ook al een paar dagen niet naar de toilet geweest. Zal morgen wel weer wat af zijn smile.

Het liefst een kilo of vijf. Ik ben ook begonnen om (bijna) elke dag een half uurtje te wandelen na het eten. Lekker en gezond. Daarnaast hardlopen, maar door wat vervelende blessures is dat de laatste tijd niet vaker dan eens per week.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Parel wo 27 maa 2013 - 20:19

Goedemorgen, ben ik ook weer eens!

Ik ben nu een week bezig en het gaat boven verwachting goed.
Ben inmiddels 2,2 kilo afgevallen, puur door al het zoete weg te laten en na het avondeten (wat ik overigens gewoon mee eet met de pot) en veel water drinken.

Met tijd en wijlen heb ik het erg zwaar, zin in lekkers, maar het feit dat het maar een paar weken van mijn leven is, stilt de trek.

Ik wil er nog minimaal 6 kilo vanaf en heb de ervaring dat ik meestal bij 2 kilo erboven stop, uit gemak. Dat ga ik hopelijk dit keer niet doen.

Bliss, hoe lang ben jij? Als ik jouw gewicht zo lees vind ik dat totaal niet overeenkomen met je lichaam zoals ik het zie!

Lady, succes! Al heb ik geen idee waar het bij jou af zou moeten.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet wo 27 maa 2013 - 20:29

Bliss schreef:Oh jee, een virtuele besmetting! Balen, rustig aan doen en goed uitzieken!

Mja echt heel naar! Ik ben het nu al zat.. ik kan niet meer slapen en toch ben ik moe. Ik wil dingen gaan doen maar m'n lichaam denkt daar heel anders over. Normaliter zou ik heerlijk films/series gaan kijken, boekje lezen maar nu denk ik 'daar heb ik helemaal geen tijd voor! Ik moet dit nog doen en dat'.. :O Maar je hoeft ook niet perse een uur te gaan, het gaat er meer om wát je doet en dat je het goed doet Wink

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss wo 27 maa 2013 - 22:33

@ Parel: ik ben 1.83m, dus t verdeelt zich aardig over mn lichaam smile Maar toch echt te zwaar!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Fortissimo wo 27 maa 2013 - 22:46

Help: Ik eet overdag mijns inziens redelijk (op de cruesli na:P Maar dat is momenteel mijn verslaving) gezond. Schema van vandaag
O: Cruesli met melk met een zelfgemaakt smoothie
T: Banaan en appel
L: 3 boterhammen met mager vleeswaren
T: Liga
A: Normaal avondeten
T: Vla of yoghurt of een bekertje melk.

Maar wat gebeurd er nu dus..Tussen 16:30 en 18:15 eet ik niks maar heb ik zo'n trek en begin ik enorm te snaaien! Maakt niet uit wat er dan is. Dit kan twee plakken brood zijn, 2 crackers of een paar maria biscuitjes.
Wat kan ik doen om dit te voorkomen cq. te beperken? Het maakt trouwens niks uit of ik mijn eettijden verplaats.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum