Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pandora zo 21 jul 2013 - 18:33

ondanks mijn uitspattingen van het weekend,  mijn dochter werd 3, weeg Ik nog steeds keurig 67, 5. Zojuist alweer mijn 6, 5 kilometer rondje gelopen,  heerlijk in alle vroegte. 
Probeer vanaf vandaag wel weer wat gezonder te eten en te drinken,  geen wijn meer dus!  Laughing
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Plien84 zo 21 jul 2013 - 19:10

pff wat knap, zo vroeg hardlopen! Ik kom er echt mijn bed niet voor uit:P

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Punk'd zo 21 jul 2013 - 19:43

Pandora je hebt mij geinspireerd! Heb net ook een rondje hardgelopen!

De laatste keer dat ik was geweest was minimaal een maand geleden laughcry

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pandora zo 21 jul 2013 - 19:57

Punk'd schreef:Pandora je hebt mij geinspireerd! Heb net ook een rondje hardgelopen!

De laatste keer dat ik was geweest was minimaal een maand geleden laughcry

 
Wat  goed van je! Ik vind het heerlijk zo 's ochtends vroeg en nog niet te warm en zo neem ik de dag mooi mee Laughing
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet zo 21 jul 2013 - 21:52

Hoi dames!

@ Lynn: Nog gefeliciteerd! En hartstikke goed dat je het meteen weer oppakt!

@ Victoria: Welkom! Very Happy

@ Blixum: Wow! Hartstikke goed toch, netjes!

@ Nyx: Goed dat je die bak B&J hebt laten staan, toppertje! Ik heb dus nog nooit B&J ijs gehad hé en iedereen die dat hoort zegt dat ik dat écht eens moet eten omdat het zo lekker schijnt te zijn maar dat lijkt mij niet zo'n geweldig plan ivm mijn lactose intolerantie...Anyways dat je lichaam moet wennen aan de warmte kan heel goed! Ik eet met dit weer ook veel minder dan normaal..gewoon eten waar je je goed bij voelt, dan maar iets minder smile

@ Pandora: Zo! Goed van je! En dat klopt idd..dan is het nog lekker fris én je hebt veel meer aan de dag.. misschien moet ik ook maar rond 6uur opstaan en een stuk fietsen ofzo :P 

@ Punk'd: Hahaha..wel super netjes dat je bent gegaan! 

***
Whoeee ik ben toch wel even blij! Ik weeg mij tegenwoordig elke maandag ivm onze pup (vanwege de hoeveelheid voeding wat hij moet krijgen) en er is bij mij eindelijk weer wat vanaf! 600 gram..niet bijster veel maar toch Very Happy Ik loop sinds 1½ week wel meer, minstens een uur per dag..zou het daardoor komen? Ennnn ik kan weer autorijden (koppeling intrappen) zónder pijn! En ik had zaterdag besloten om thuis oefeningen te doen (squaten, lunges en de buikspieren) zodat ik wel iets doe maar niet mijn enkel belast..


EDIT 12.30: Pff net 50 (!!) squats gedaan..best zwaar! Na 30 stuks heb ik even een minuutje rust gedaan en ik voel het echt wel in mijn bovenbenen.. Morgen de buikspieren en woensdag lunges ; zie plaatjes hieronder -en daarna weer squats etc etc..


Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Lunges-Forward Lunges
Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Screen%20Shot%202012-12-18%20at%2010_39_08_thumb_273x246Buikspieren
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Victoria- ma 22 jul 2013 - 7:21

Mijn dieetpoging is een beetje in het water gevallen (of juist niet Wink )door een heftige migraine aanval.

Als ik mij weer goed voel ga ik weer verder.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx ma 22 jul 2013 - 7:27

Pannetoet, ik ken alleen de B&J Chunky Monkey. En dat is best goed te doen. Maar ik ben dan ook dol op Bananenijs. De tegenhanger van de Lidl is trouwens net zo lekker, maar veel goedkoper. Maar goed, heb je niets aan. Want lijkt me inderdaad niet handig om te nemen in jou geval.

Ik heb echt een pesthekel aan dit weer. 22 graden, lekker met een shirtje naar buiten, prima. Maar dit... Dit is niet leuk. Ik slaap amper, zuip me helemaal kapot in alles wat ik voor handen krijg (water, cola), heb inmiddels drie keer onder de koude douche gestaan en er blaast een ventilator in mijn oor. Het is 30 graden binnen. Mad En ik heb dus nog steeds geen trek. Met moeite eet ik, maar echt smakelijk vind ik het niet. Ik wil kerst, sneeuw, dikke truien en klagen dat ik het koud heb.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lynn_ ma 22 jul 2013 - 9:09

Redelijk gezonde dagen hier. Donderdag voor een lang weekend naar Italie. Zal wel niet zo best worden qua eten haha. Komt daarna wel weer.... Pfff echt warm he! Ben al dagen niet meer gaan hardlopen. Zie dat zo echt niet zitten.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blixum ma 22 jul 2013 - 10:23

Lynn, het lukt je vast om ook daar (de meest) gezonde keuzes te maken en toch te genieten.

Ik heb een goede dag gehad en ondanks de temperaturen toch ook redelijk wat bewogen vandaag. Ik kan met dit weer prima eten eigenlijk. Eet wel wat lichtere maaltijden en drink meer, maar eet wel gewoon al mijn eetmomenten.
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx ma 22 jul 2013 - 10:27

Ik wil trouwens niet zeggen dat ik niet op mijn eetmomenten eet. Want dat probeer ik zoveel mogelijk wel.

Gisteravond om middernacht, omdat ik toen opeens trek kreeg, nog een boterham kaas gegeten en vanochtend om 07.00u mijn eerste boterham gehad. Om 12.00u mijn tweede boterham en vanavond heb ik gewoon aardappelen geraspt en boontjes gedopt. Dus ik doe wel mijn best, maar het ontbreek me gewoon echt aan trek.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss ma 22 jul 2013 - 10:46

Bluhh, ik voel me steeds zo opgeblazen en ben ook zwaarder. Kan dit iets met het warme weer te maken hebben?!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blixum ma 22 jul 2013 - 10:47

Bliss schreef:Bluhh, ik voel me steeds zo opgeblazen en ben ook zwaarder. Kan dit iets met het warme weer te maken hebben?!
Houd je vocht vast?
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss ma 22 jul 2013 - 10:52

Dat zou best kunnen! Maar m'n darmen zijn gewoon ook een beetje van streek voor m'n gevoel, zit niet helemaal lekker.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blixum ma 22 jul 2013 - 10:54

zijn hier mensen met een opgeblazen gevoel of (soms) opgezette buik die denken of hebben gedacht aan een Candida schimmel?


Laatst aangepast door Blixum op ma 22 jul 2013 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet ma 22 jul 2013 - 10:55

Nyx schreef:
Ik heb echt een pesthekel aan dit weer. 22 graden, lekker met een shirtje naar buiten, prima. Maar dit... Dit is niet leuk. Ik slaap amper, zuip me helemaal kapot in alles wat ik voor handen krijg (water, cola), heb inmiddels drie keer onder de koude douche gestaan en er blaast een ventilator in mijn oor. Het is 30 graden binnen. Mad 

+1.. Ik kijk nu al uit naar eind volgende week, dan word het volgens weeronline rond de 23 graden.. Ik haaaaaat dit, gatsiedarrie wat een plakhitte! En smorgens zet ik alles open, is het heerlijk binnen..tegen 10u doe ik alles weer dicht en nog wordt het savonds hier ook heet binnen, bluh Nederland is niet gemaakt voor deze hitte.. Ik kan mij ook bijna niet voorstellen dat iemand dit echt lekker vind....

@ Blixum: Waaaat?!?! Candida infectie en buikklachten? Dat is dus echt nieuw voor mij haha.. Ik krijg buikklachten als ik niet goed eet (fastfood, teveel koolhydraten, frisdrank, teveel suiker etc etc) maar dit had ik nooit gedacht dat het kon zeg maar..

@ Bliss: Hé bah..wat naar! En veel water drinken? Misschien helpt dat?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx ma 22 jul 2013 - 11:03

Blixum schreef:zijn hier mensen met een opgeblazen gevoel of (soms) opgezette buik die denken of hebben gedacht aan een Candida schimmel?

Ja, ik merk het ook aan mijn voeding, te veel suiker is drama Sad

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=48626
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum