Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

+47
CarpeDiem
kwak
Joli86
Viva
Ilovethe90s
Japie
Razz
Blond
Suus
Shisha
Ragazza
Bosjesvrouw
Esperanza
Fortissimo
Jeanette
Capt'n Zero
Dora
Char1
Bliss
Kowalski
Caramba
Sugarfall
Caroow
Sorella
SoGood
Printje
Pompoen
Exogenesis
Toet
Thunder
Taeda
Sanne
Aagje!
Middleme
Star007
rapa nui
Ibbeltje
madam
Rush
Elliot
Lady Starstruck
Fearie
rianne287
Bazinga
nina
Antibes
Roza
51 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Razz di 5 maa 2013 - 5:28

Suus schreef:Mijn man weet het in elk geval, verder heb ik het er eigenlijk met niemand over.

Hier ook zo. En als ik een keer naar een meeting ga en ik vraag aan mijn moeder of ze even op mijn zoon wil passen zeg ik altijd dat ik iets leuks ga doen met oud collega's. Het woord forum snapt ze toch al niet en scheelt mij een hoop uitleg Wink

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Japie di 5 maa 2013 - 6:13

Een aantal mensen zoals mijn ouders, broer, zus en vriendinnen weten het wel, maar ze weten niet op welk forum.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Ilovethe90s di 5 maa 2013 - 6:20

Een paar vriendinnen weten het en mijn man en ik heb het weleens over algemene dingen die hier verteld worden in de trant van: ik heb ergens gelezen dat, iemand die ik ken die ....

Edit: ze weten niet hoe het forum heet, alleen dat ik op een forum zit.


Laatst aangepast door Ilovethe90s op wo 6 maa 2013 - 7:06; in totaal 1 keer bewerkt
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Viva di 5 maa 2013 - 8:14

Mijn man weet echt wélk forum het is. Mijn zussen en moeder weten wel dat ik meiden van een forum ken (dat was eigenlijk een ander forum), omdat ik daar wel eens over verteld had dat er een aantal meiden bij mij kwamen meeten. Waarvan 2 van hier.
Maar welk forum weet de rest niet, en dat hou ik ook graag zo Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Joli86 di 5 maa 2013 - 8:46

Alleen mijn man weet t, verder heb ik het er eigenlijk met niemand over. Als ik weer wat vertel, zegt hij wel eens 'zeker gelezen op yescafe?'
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  kwak di 5 maa 2013 - 9:31

Vriendinnen van hier, mijn man en zusje weten dat ik hier kom.
Mijn zusje en man weten mijn naam niet. Verder weet de omgeving wel dat ik op een forum zit maar niet welke.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  CarpeDiem di 5 maa 2013 - 9:46

Ik heb het wel eens over een forum, maar welk forum ofzo weten ze niet, vragen ze verder ook niet naar, maar doe er niet geheimzinnig over.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Flower_L di 5 maa 2013 - 9:48

vriend wel, verder niemand

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Snoes di 5 maa 2013 - 11:16

Ouders, zus en vriend weten het. Schoonouders misschien ook wel, soms lees ik daar op het forum.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 22:46

Bij mij weet niemand het. Vroeger kwam ik wel op andere forums en dat wist mijn moeder wel. Ik heb liever niet dat mensen het weten, heb geen zin in meelezers. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Rouxxxe vr 8 maa 2013 - 4:49

Alleen mijn vriend weet het, verder niemand.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  tweeling vr 8 maa 2013 - 5:21

Alleen mijn man weet het, verder niemand. Ik heb ook geen zin in meelezers eigenlijk, vind het wel prima zo!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 3 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum