Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

+47
CarpeDiem
kwak
Joli86
Viva
Ilovethe90s
Japie
Razz
Blond
Suus
Shisha
Ragazza
Bosjesvrouw
Esperanza
Fortissimo
Jeanette
Capt'n Zero
Dora
Char1
Bliss
Kowalski
Caramba
Sugarfall
Caroow
Sorella
SoGood
Printje
Pompoen
Exogenesis
Toet
Thunder
Taeda
Sanne
Aagje!
Middleme
Star007
rapa nui
Ibbeltje
madam
Rush
Elliot
Lady Starstruck
Fearie
rianne287
Bazinga
nina
Antibes
Roza
51 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:10

Mijn man weet dat ik hier kom en wie ik ben, meelezen doet hij niet. Verder zeg ik wel eens tegen mensen (vriendinnen, familie) dat ik op 'een forum' kom, maar niet welke en onder welke naam. Bij de twee meetings die ik heb gehad zeg ik tegen sommige mensen dat ik wat met 'kennissen' ga doen en verder gewoon met 'mensen van een forum waar ik wel eens kom'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Printje ma 4 maa 2013 - 9:13

Pippa schreef:Ouders en vriendinnen weten dat ik op een forum kom, vriend weet alleen wat precies, en wat mijn naam is.

Hier hetzelfde, ik noem eigenlijk nooit welk forum het precies is
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:14

Printje schreef:
Pippa schreef:Ouders en vriendinnen weten dat ik op een forum kom, vriend weet alleen wat precies, en wat mijn naam is.

Hier hetzelfde, ik noem eigenlijk nooit welk forum het precies is

Hier ook, meestal hou ik het wat oppervlakkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  SoGood ma 4 maa 2013 - 9:14

Alleen mijn vriend, en dat vind ik al erg genoeg. "Dat heb je zeker van je Yes-forum?"

Oja, en hij maakt ook grapjes over mijn invisible crown. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Sorella ma 4 maa 2013 - 9:17

Ja hoor, ik bespreek hier geen dingen die anderen niet mogen weten dus ik hoef er niet geheinzinnig over te doen.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Caroow ma 4 maa 2013 - 9:23

Bijna iedereen in mijn omgeving weet het wel. Als mensen vragen waar ik iemand van ken dan zeg ik ook gewoon dat ik diegene via het forum ken. Niemand heeft ooit doorgevraagd welk forum het is.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:30

Ze weten dat ik op een forum kom, maar niet welk forum. Mijn vriend weet dat wel en hij weet ook mijn naam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Sugarfall ma 4 maa 2013 - 9:32

Mijn moeder, en mijn broer, want ik heb een keer gevraagd of ik een foto van mijn neefje mocht plaatsen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:35

De meeste mensen in mijn omgeving weten het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Caramba ma 4 maa 2013 - 9:44

De meesten weten wel dat ik op een forum kom. Mijn vriend kijkt niet met mij mee wat ik zeg. Hij vind het soms wat onzinnig.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Kowalski ma 4 maa 2013 - 10:00

Mijn moeder en een paar vriendinnen weten het. Ik verzwijg het niet, maar ik vertel het ook niet uit het niks. Maar net zoals ik toen ik naar de high-tea in Den Bosch ging, vertelde ik wel dat ik 'jullie' ging meeten. Het is geen geheim, maar ook geen groots nieuws.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Bliss ma 4 maa 2013 - 10:00

Alleen mn moeder weet welk forum, maar zij is toch een internetnoob Wink Verder weten vrienden wel dat ik op 'een forum' kom, maar ik hou het altijd wat vaag. Wil niet dat iemand precies weet waar ik kom en onder welke naam. Mocht ik toch meelezers hebben, dan zit ik daar ook niet zo mee, al heb ik wel liever dat ze zich dan kenbaar maken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Char1 ma 4 maa 2013 - 10:13

Mijn ouders en broers weten wel dat ik op een forum kom, kom hier ook al jaren. Maar ik geloof niet dat ze weten op welk forum ik dan precies kom.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Dora ma 4 maa 2013 - 10:14

Sybella schreef:Mijn ouders, zussen, man en een aantal vriendinnen weten er vanaf.
Die vriendinnen heb ik overigens aan dit forum over gehouden.
Klein clubje nog, maar superleuk.
Mijn ouders, zussen en man vrouw weten dat ik hen via het forum heb leren kennen maar dat komt al niet eens meer ter sprake.

Hier ook
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Capt'n Zero ma 4 maa 2013 - 10:17



Mijn collega wel, op mijn logboek staat ook Capt'n Zero.

Mijn ouders weten dat ik op een forum zit, maar niet welke. Dat boeit ze verder ook niet, ze vinden het wel leuk hoe ik soms mensen via internet/fora leer kennen en mee op vakantie ga/ samen ga werken etc.

De rest van mijn omgeving... volgens mij zal t echt hun reet roesten wat ik online doe.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Jeanette ma 4 maa 2013 - 11:13

Niemand eigenlijk. Vrienden weten wel dat ik op een forum zit, maar weten niet welke.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Fortissimo ma 4 maa 2013 - 21:32

Mijn vriend weet dat ik hier zit, maar weet niet hoe ik heet. Ouders weten dat ik op een forum zit, maar niet welke. Voor de rest weet niemand er van af (voor zover ik weet!).
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Esperanza ma 4 maa 2013 - 21:52

Mijn zusje en wat vriendinnen weten het. Ik zeg niet well forum het is, want ik heb er geen zin in dat ze me gaan op zoeken. Als ik naar meetings ga vertel ik dat ook gewoon. Tegen mensen die ik niet zo goed ken, zeg ik dat ik met een groepje wat ga doen en vermeld er dan niet bij dat ik dat groepje van het forum ken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 21:52

Hier weten ook iedereen het wel dat ik hier kom. Is niet echt een geheim.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Bosjesvrouw ma 4 maa 2013 - 22:37

Mijn ouders, zus (zij leest ook wel mee) en m'n vriend

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 22:46

Ik doe er niet geheimzinnig over dus als het ter sprake komt vertel ik het gewoon. Ik heb een paar vriendinnen overgehouden aan het forum dus als mensen vragen waar ik ze van ken zeg ik dat gewoon. Mijn vriendinnen, ouders, zus en vriend weten het in ieder geval.

Er is één vriendin die het geloof ik maar raar vind en elke keer als ze iemand niet kent op fb ofzo zegt je ohh ken je die van het yés fórum, alsof het iets vies is hahaha! But I don't care. Ze heeft met oud en nieuw Feline en haar vriend ontmoet en toen dacht ze gohh er zitten dus eigenlijk hele leuke meiden op dat forum haha en toen is ze wel iets meer ontdooit. Toen zei ze ook: wat bijzonder eigenlijk want door het forum weet je eigenlijk al heel veel van elkaar en bouw je op een hele andere manier een vriendschap op. True!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Ragazza ma 4 maa 2013 - 22:50

Mijn vriend weet dat ik op het yes-forum kom. Hij mag zo nu en dan ook graag even lezen wat ons hier allemaal bezighoudt.. Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 1578173417 Maar verder weet niemand het. Dat komt omdat het eigenlijk nooit ter sprake komt bij andere mensen.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Shisha di 5 maa 2013 - 5:18

Mensen in mijn omgeving weten wel dat ik op een forum kom maar niet welke.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Suus di 5 maa 2013 - 5:21

Mijn man weet het in elk geval, verder heb ik het er eigenlijk met niemand over.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Blond di 5 maa 2013 - 5:22

Ja hoor, dat weet zo ongeveer iedereen. Een vriend van me vraagt regelmatig "Wanneer zie je je Yes vriendinnetjes weer" Very Happy.
Mijn vriendinnen vinden het ook allemaal heel leuk dat ik naar meetings ga en er zulke leuke contacten aan overhoud.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? - Pagina 2 Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum