Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2013!

+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 6:30

Change of plans, we zouden er per mei voor gaan, maar we hebben maar gewoon schijt aan de spaarcenten en gaan er gewoon oer direct voor. Het zal vast toch niet meteen raak zijn, en anders hebben we ook nog 9 maanden om alles aan te schaffen, dus dat loopt vast los. En als we moeten wachten tot m'n vriend een baan heeft... wie weet heeft hij morgen een baan maar zit hij over een halfjaar wederom weer thuis, wat dat betreft weet je het gewoon niet met die hele crisis, dus op die zekerheid gaan we niet wachten. We kunnen een kindje een dak boven het hoofd bieden, en eten en drinken en heel veel liefde, en dat is om te beginnen voldoende.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  love vr 8 feb 2013 - 6:43

Exogenesis schreef:Natuurlijk ben je er onbewust mee bezig. Dat kun je toch niet tegenhouden.

Ik denk dat ik het hetzelfde als jij ga ervaren, Taeda. Zo zit ik ook in elkaar. Daarom hoop ik ook op iets onverwachts. Om mezelf dat wachten, hopen en teleurstellen te besparen. Maar ja, zo zal het wel niet werken.. Voor een kindje in 2013! 1270000679

Ik ben trouwens wel erg blij dat ik al dik een jaar niet meer aan de pil ben. Dan ben ik hopelijk ook wat sneller aan de medicijnen voor het verkorten van m'n cyclus tegen die tijd. Want toekijken en afwachten hoeft dan niet meer, het is wel duidelijk nu Wink

Is ook zo, stukje zelfbescherming Voor een kindje in 2013! 3079029344(heb ik ook).
Hoop ook voor je dat het wat sneller gaat.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  mzcharlotte vr 8 feb 2013 - 6:58

Taeda schreef:Pitufo, ik denk daar nu ook nog niet over na, net als ovulatietesten en temperaturen. Dat komt wel, ik zei ook na een half jaar pas. Dat komt voor mij alleen al wel snel dichterbij...
Temperaturen hoef je niet direct te gebruiken om heel actief zwanger te worden Taeda, althans, ik heb het zelf gebruikt om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Sterker nog, mijn lijf reageerde er heel goed op en kreeg een regelmatige cyclus. Ik ben nu ook weer begonnen met temperaturen (ook al is het vloeien van de miskraam nog niet voorbij), zodat ik weet wat er gebeurd.
Lennox, wat leuk en je hebt helemaal gelijk! Er is nooit een perfecte timing!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Pitufo vr 8 feb 2013 - 7:48

Leuk Lennox! Er is inderdaad nooit het perfecte moment en daarnaast valt het niet te plannen. Als je wacht tot het perfecte moment en het duurt vervolgens anderhalf jaar eer je zwanger bent...
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  M@niek vr 8 feb 2013 - 10:56

Ik kom mij ook voorzichtig melden. Ik zie nog wel veel beren op de weg maar vandaag wel samen besloten om er in 2013 voor te gaan, wanneer precies weet ik nog niet.

Mijn man wordt er ook niet jonger op (wordt dit jaar 42) dus dat willen we ook niet langer uitstellen.

Oeeee ik vind het zo spannend!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Exogenesis za 9 feb 2013 - 1:04

Leuk Moniek!

Lennox, je hebt er geen reet aan en je hoeft je er niks van aan te trekken, maar ik vind het heel vroeg in jullie relatie. Niks weet je inderdaad zeker, maar zo kort bij elkaar.. Moet je dan eerst elkaar niet ontdekken? Daar gaan m.i. wel een aantal jaren overheen. Ik begrijp dat jullie niet járen willen wachten, maar nu al? Het klinkt zo enorm vroeg.. Ben je daar zelf niet bang voor?
Maar goed, het is jullie keuze en ik hoop echt het beste voor jullie. It's my point of view en ik ben benieuwd naar het jouwe smile
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 3:08

We zijn nu een jaar samen en ik ben 31, en zelfs al zou ik direct zwanger raken beval ik niet voor mijn 32e. Misschien vinden sommigen het vroeg, maar we moeten ook maar zien of het lukt, natuurlijk, of dat we misschien jaren bezig zijn voor een kindje. 31 vind ik ook al vrij oud om aan een eerste kindje te beginnen, en als het ons gegund mag zijn willen we er graag twee. Dat zijn voor ons allemaal beweegredenen geweest.

Eigenlijk is dit wel de reactie waar ik juist zo bang voor ben, en ik weet dat het goed bedoeld is, maar ik vind het eigenlijk een beetje een onnodige bemoeienis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Luce za 9 feb 2013 - 3:58

Leuk Lennox! Ik snap de reacties wel, maar jullie ook. Ik zou er trouwens niet vanuit gaan dat het nog 9 mnd duurt bij wijze van. Het kan ook volgende maand al raak zijn natuurlijk. Maar dat zeg je zelf ook al. Succes! Leuk zeg, een mini Lennoxje :-)
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Annie24 za 9 feb 2013 - 3:59

mzcharlotte schreef:
Taeda schreef:Pitufo, ik denk daar nu ook nog niet over na, net als ovulatietesten en temperaturen. Dat komt wel, ik zei ook na een half jaar pas. Dat komt voor mij alleen al wel snel dichterbij...
Temperaturen hoef je niet direct te gebruiken om heel actief zwanger te worden Taeda, althans, ik heb het zelf gebruikt om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Sterker nog, mijn lijf reageerde er heel goed op en kreeg een regelmatige cyclus. Ik ben nu ook weer begonnen met temperaturen (ook al is het vloeien van de miskraam nog niet voorbij), zodat ik weet wat er gebeurd.
Lennox, wat leuk en je hebt helemaal gelijk! Er is nooit een perfecte timing!

Ik vind het in jouw stukje overkomen alsof jouw regelmatige cyclus ontstaan is doordat je bent gaan temperaturen.
Daardoor raken andere meiden misschien in de war, want door temperaturen kan er 0,0 aan je cyclus veranderen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 4:57

Luce schreef:Leuk Lennox! Ik snap de reacties wel, maar jullie ook. Ik zou er trouwens niet vanuit gaan dat het nog 9 mnd duurt bij wijze van. Het kan ook volgende maand al raak zijn natuurlijk. Maar dat zeg je zelf ook al. Succes! Leuk zeg, een mini Lennoxje :-)
Haha, ja, daar ben ik me inderdaad van bewust. En dank je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Susan za 9 feb 2013 - 5:12

Luce schreef:Leuk Lennox! Ik snap de reacties wel, maar jullie ook. Ik zou er trouwens niet vanuit gaan dat het nog 9 mnd duurt bij wijze van. Het kan ook volgende maand al raak zijn natuurlijk. Maar dat zeg je zelf ook al. Succes! Leuk zeg, een mini Lennoxje :-)

Met die negen maanden bedoelde ze volgens mij ook het zwanger zijn en niet het zwanger worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 5:21

Susan schreef:
Luce schreef:Leuk Lennox! Ik snap de reacties wel, maar jullie ook. Ik zou er trouwens niet vanuit gaan dat het nog 9 mnd duurt bij wijze van. Het kan ook volgende maand al raak zijn natuurlijk. Maar dat zeg je zelf ook al. Succes! Leuk zeg, een mini Lennoxje :-)

Met die negen maanden bedoelde ze volgens mij ook het zwanger zijn en niet het zwanger worden.
Klopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  mzcharlotte za 9 feb 2013 - 5:34

Annie24 schreef:
mzcharlotte schreef:
Taeda schreef:Pitufo, ik denk daar nu ook nog niet over na, net als ovulatietesten en temperaturen. Dat komt wel, ik zei ook na een half jaar pas. Dat komt voor mij alleen al wel snel dichterbij...
Temperaturen hoef je niet direct te gebruiken om heel actief zwanger te worden Taeda, althans, ik heb het zelf gebruikt om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Sterker nog, mijn lijf reageerde er heel goed op en kreeg een regelmatige cyclus. Ik ben nu ook weer begonnen met temperaturen (ook al is het vloeien van de miskraam nog niet voorbij), zodat ik weet wat er gebeurd.
Lennox, wat leuk en je hebt helemaal gelijk! Er is nooit een perfecte timing!

Ik vind het in jouw stukje overkomen alsof jouw regelmatige cyclus ontstaan is doordat je bent gaan temperaturen.
Daardoor raken andere meiden misschien in de war, want door temperaturen kan er 0,0 aan je cyclus veranderen.
Zo bedoel ik het inderdaad niet. Ik heb vanuit mijn karakter erg behoefte aan structuur en weten waar ik aan toe ben. Met het temperaturen lijkt het net of mijn lichaam hetzelfde karaktertrekje heeft en dat het nu regelmatiger is. Maar temperaturen is absoluut geen oplossing voor onregelmatige cyclussen, het is alleen een wijze van (ongeveer) weten wat er aan de hand is in je lichaam.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Exogenesis za 9 feb 2013 - 6:21

Lennox schreef:We zijn nu een jaar samen en ik ben 31, en zelfs al zou ik direct zwanger raken beval ik niet voor mijn 32e. Misschien vinden sommigen het vroeg, maar we moeten ook maar zien of het lukt, natuurlijk, of dat we misschien jaren bezig zijn voor een kindje. 31 vind ik ook al vrij oud om aan een eerste kindje te beginnen, en als het ons gegund mag zijn willen we er graag twee. Dat zijn voor ons allemaal beweegredenen geweest.

Eigenlijk is dit wel de reactie waar ik juist zo bang voor ben, en ik weet dat het goed bedoeld is, maar ik vind het eigenlijk een beetje een onnodige bemoeienis.

Ik begrijp je beweegredenen. Ik begrijp ook dat je dit soort reacties niet fijn vindt, maar het mag wel bespreekbaar zijn toch? Het is een andere instelling dan de mijne, maar misschien zou ik er in jouw situatie ook zo over denken. De tijd begint toch te tikken en ik snap dat je druk voelt. Ik gun het jullie van harte hoor!

Eigenlijk is dit net andersom als wat ik vaak krijg te horen: jullie zijn nu al 7 jaar bij elkaar, zijn getrouwd, hebben beide een baan en een huis, waar blijft het eerste kind? Dat vind ik ook bemoeienis en irritant. Maar daarom vraag ik jou ook naar je beweegredenen en uit ik geen 'eind'oordeel.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 6:25

Ik voelde dat oordeel in elk geval wel, doordat je het snel noemde en insinueerde dat ik m'n vriend eerst maar eens beter moest leren kennen. Ongetwijfeld bedoelde je het niet zo zwart-wit, maar zo kwam het wel over. Misschien komt het ook wel omdat ik zelf dergelijke vragen gewoon nooit stel omdat ik ze persoonlijk niet netjes vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 6:32

Overigens heb ik afgelopen zomer een topic geopend met de vraag hoe lang iedereen samen was toen ze voor een kindje gingen. Heb ik net nog even terug gelezen nav jouw post en toen kwam ik al posts tegen van mezelf waarin ik bang was het gevoel te hebben mezelf te moeten verantwoorden als mensen zouden aangeven dat het wel héél vroeg was. Ken mezelf dus wel goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Exogenesis za 9 feb 2013 - 6:43

Lennox schreef:Ik voelde dat oordeel in elk geval wel, doordat je het snel noemde en insinueerde dat ik m'n vriend eerst maar eens beter moest leren kennen. Ongetwijfeld bedoelde je het niet zo zwart-wit, maar zo kwam het wel over. Misschien komt het ook wel omdat ik zelf dergelijke vragen gewoon nooit stel omdat ik ze persoonlijk niet netjes vind.

Het is inderdaad niet zo zwart-wit, anders had ik het wel als een feit neergezet en had ik je niet naar je redenen gevraagd. Dergelijke vragen zíjn misschien ook niet zo netjes, maar achter je rug om praten is al helemaal niet netjes en dat zullen waarschijnlijk veel mensen doen. Ik kies er voor om het jou te vragen, voordat ik mijn beeld er over ga versterken en bevestigen door gok- en speculeergedrag. Snap je me nog? Ik bedoel het in elk geval zeker niet verkeerd!!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Parel za 9 feb 2013 - 7:01

Exogenesis schreef:
Lennox schreef:Ik voelde dat oordeel in elk geval wel, doordat je het snel noemde en insinueerde dat ik m'n vriend eerst maar eens beter moest leren kennen. Ongetwijfeld bedoelde je het niet zo zwart-wit, maar zo kwam het wel over. Misschien komt het ook wel omdat ik zelf dergelijke vragen gewoon nooit stel omdat ik ze persoonlijk niet netjes vind.

Het is inderdaad niet zo zwart-wit, anders had ik het wel als een feit neergezet en had ik je niet naar je redenen gevraagd. Dergelijke vragen zíjn misschien ook niet zo netjes, maar achter je rug om praten is al helemaal niet netjes en dat zullen waarschijnlijk veel mensen doen. Ik kies er voor om het jou te vragen, voordat ik mijn beeld er over ga versterken en bevestigen door gok- en speculeergedrag. Snap je me nog? Ik bedoel het in elk geval zeker niet verkeerd!!

Ik snap jou wel hoor exo (wat een moeilijke naam trouwens! Ik kort hem even af), wij hadden ook behoefte aan wat langer de tijd. Denk wel dat leeftijd er de rol bij speelt, mijn vriend en ik zijn samen vanaf mijn 20ste, dan maak je niet zo snel zo'n beslissing omdat je er nog niet zo mee bezig bent.

Ik kies er zelf idd voor er niet naar te vragen, mensen moeten lekker zelf beslissen.

En de bemoeienis van de 'maatschappij', ik snap hem hoor! Hier gaan mensen er ook vanuit dat we toch wel snel weer een kindje moeten krijgen, want zo gaat dat.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Pitufo za 9 feb 2013 - 7:24

Ik denk inderdaad dát leeftijd heel veel doet. Mijn vriend en ik kwamen bij elkáar toen ik 18 was. Dan is het best snel om na een jaar al aan kinderen te beginnen. Was ik 28 geweest, dan vind ik dat een heel ander verhaal. Op oudere leeftijd heb je sowieso al minder tijd, loop je vaak al langer rond met een kinderwens, weet je beiden beter wie je bent en wat je wilt. Ik vind het niet zo vreemd.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Pitufo za 9 feb 2013 - 7:27

Even een heel andere vraag. Ik wil eigenlijk wel me een beetje inlezen in het hele zwanger worden/kinderen krijgen gebeuren, maar internet is heel groot natuurlijk... Hebben jullie je ingelezen en hebben jullie tips? Ik wil niet zo zeer informátie over hoe ik zo snel mogelijk zwanger kan raken, maar wel over wat er met je lichaam gebeurt tijdens een zwangerschap, wat je wel en beter niet kunt doen als je zwanger bent, etc.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Susan za 9 feb 2013 - 8:07

Nou, ik kan Lennox wel begrijpen, ik hoef juist niet alles in mijn gezicht te horen wat anders achter mijn rug om besproken zou worden. Dat laatste hou je toch niet tegen, ik vind de vraag in ieder geval ook niet zo netjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  M@niek za 9 feb 2013 - 10:46

Pitufo schreef:Even een heel andere vraag. Ik wil eigenlijk wel me een beetje inlezen in het hele zwanger worden/kinderen krijgen gebeuren, maar internet is heel groot natuurlijk... Hebben jullie je ingelezen en hebben jullie tips? Ik wil niet zo zeer informátie over hoe ik zo snel mogelijk zwanger kan raken, maar wel over wat er met je lichaam gebeurt tijdens een zwangerschap, wat je wel en beter niet kunt doen als je zwanger bent, etc.

Het is nogal breed genomen haha. Er gebeurt heel veel met je lichaam in de zwangerschap. Dingen die je wel en niet mag, waar doel je precies op? sport? eten?

@Lennox, jij zal het heus wel goed uitgedacht hebben. Ik denk dat je moet doen waar jij/jullie achter staan.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Manderijn za 9 feb 2013 - 10:55

Spannend Lennox!! Wat dat betreft vind ik het zo jammer dat wij dat met de eerste niet hebben gehad. Ze was een kadootje smile
Om even in te haken over hoe lang je elkaar kent; afgelopen december waren wij 5 jaar samen, en afgelopen week is onze dochter 4 geworden, en ons ventje 2.5 smile Ook wij willen er dit jaar weer voor gaan, al vergt dat enige voorbereiding. In zowel ons huis als in onze nieuw ingerichte levens met een kind dat nu naar de basisschool gaat. Allemaal spannend!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Exogenesis za 9 feb 2013 - 11:11

Ik stel gewoon een vraag omdat ik geïnteresseerd ben en mijn eigen point of view op tafel wil leggen. Lennox heeft daar op geantwoord en ik begrijp het. Hoewel ik er zelf nooit voor zou kiezen.
Moet ik dan op de vingers getikt worden? Sorry. Mijn excuses. Ik zal nooit meer vragen wat ik denk. Voortaan zal ik alles achter ieders rug om bespreken, als dat beter is Rolling Eyes

(Manderijn, niet aan jou gericht)


Laatst aangepast door Exogenesis op za 9 feb 2013 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 11:13

Susan schreef:Nou, ik kan Lennox wel begrijpen, ik hoef juist niet alles in mijn gezicht te horen wat anders achter mijn rug om besproken zou worden. Dat laatste hou je toch niet tegen, ik vind de vraag in ieder geval ook niet zo netjes.
Dat inderdaad. Wat niet weet, wat niet deert. Verschillende meningen hou je toch wel, of je nou 1 of 7 jaar samen bent. En dan heb ik liever dat mensen achter m'n rug om roddelen dat ze het snel vinden maar ik vervolgens zélf wel weet dat het goed zit (anderen kunnen immers niet in mijn relatie kijken, althans niet zo zoals wij er zelf instaan) dan dat ze het recht in m'n gezicht vragen mét het waardeoordeel eraan vast dat ze het wel snel vinden, en ik daardoor het gevoel krijg verantwoording te moeten afleggen. Want dat zei je letterlijk, dat je het wel snel vond en m'n vriend en ik elkaar eerst misschien elkaar nog beter zouden kunnen ontdekken. Ik vond de vraag juist daarom ook echt niet fijn, sorry Exo. De optelsom één en één had je ook zelf kunnen maken, als het goed is wist je namelijk zelf ook dat ik de 30 al voorbij ben, en daardoor had je zelf denk ik ook wel geweten waarom we dit jaar in verwachting hopen te raken, en niet over 3-4-5 jaar pas. Maargoed, ik heb in elk geval geprobeerd je vraag netjes te beantwoorden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum