Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2013!

+5
Silver
NoName88
Poisongirl
Slakje
vlinder-2011
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Voor een kindje in 2013!

Bericht  vlinder-2011 ma 19 maa 2012 - 23:28

Ik wil ontzettend graag een kindje maar mijn vriend (aansttande) wil pas in 2013 ervoor gaan omdat we eerst veel moeten sparen volgens mijn vriend..

Zijn er al meer die in 2013 voor een kindje gaan? En zijn jullie het beide met elkaar eens?
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 17:24

Wij willen ook heel graag een kindje, maar ik denk dat het bij ons echt pas eind 2013 wordt. Vind het soms best moeilijk, zeker omdat mijn vriendin nu net verteld heeft dat ze zwanger is. Ik gun het haar van harte natuurlijk, maar ik wil het ook zo graag Voor een kindje in 2013! 561177 Mijn vriend en ik zitten gelukkig wel op 1 lijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  vlinder-2011 di 20 maa 2012 - 22:57

dat herken ik inderdaad, het lijkt wel of iedereen om mij heen zwanger word..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Slakje di 20 maa 2012 - 23:58

Vanaf januari 2013 stop ik met de pil. Ondanks dat Louise nog maar 2 maand oud is zijn mijn eierstokken alweer hevig aan het rammelen. Hihi.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  vlinder-2011 wo 21 maa 2012 - 0:20

Haha ja dat hoor je heel vaak.. Maar ontzettend leuk toch! Hoe vond je het om zwanger te zijn? Lijkt me echt zo helemaal geweldig..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Poisongirl wo 21 maa 2012 - 0:25

Wij hebben het plan er ook weer in 2013 voor te gaan. Mijn eierstokken rammelen ook alweer, haha. Maar we willen volgend jaar eerst nog op vakantie naar de USA en dan wil ik daar niet met een dikke buik rondlopen. Dus we stoppen op die vakantie met voorbehoedsmiddelen.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Slakje wo 21 maa 2012 - 0:30

vlinder-2011 schreef:Haha ja dat hoor je heel vaak.. Maar ontzettend leuk toch! Hoe vond je het om zwanger te zijn? Lijkt me echt zo helemaal geweldig..
Het was zalig en moeilijk tegelijk. Vooral door de veranderingen op korte tijd. Ik ben afgestudeerd, direct beginnen werken (nog voor ik mijn diploma in handen had), ben gaan samenwonen, meer contact met familie, ... En ik heb ook een tijdje bij mijn schoonouders ingewoond. Er zijn die periode heel wat spanningen geweest tussen mijn vriend en mij, omdat we eigenlijk niet meer met elkaar bezig waren, maar alles in functie van Louise deden. Op sommige momenten hebben we echt moeten zeggen; Vandaag gaan we dat samen doen en we praten niet over alles wat er nog moet gebeuren.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  NoName88 wo 21 maa 2012 - 10:20

vlinder-2011 schreef:Ik wil ontzettend graag een kindje maar mijn vriend (aansttande) wil pas in 2013 ervoor gaan omdat we eerst veel moeten sparen volgens mijn vriend..

Zijn er al meer die in 2013 voor een kindje gaan? En zijn jullie het beide met elkaar eens?

Hebben jullie dan ook een bedrag in je hoofd van 'dit moet er op onze spaarrekening staan en dan gaan we ervoor' of is het meer van 1 januari 2013 gaan we ervoor of in de loop van 2013 gaan we ervoor?

Wanneer wij er precies voor zullen gaan weet ik niet... Zal waarschijnlijk ook ergens in 2013 worden of heel misschien eind 2012 al wel... Ook wij zullen eerst nog moeten sparen. Ik ben er eerlijk gezegd best een beetje onzeker over hoe het financieel alllemaal zal gaan als er een kind is.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  NoName88 wo 21 maa 2012 - 10:22

Eline schreef:Wij willen ook heel graag een kindje, maar ik denk dat het bij ons echt pas eind 2013 wordt. Vind het soms best moeilijk, zeker omdat mijn vriendin nu net verteld heeft dat ze zwanger is. Ik gun het haar van harte natuurlijk, maar ik wil het ook zo graag Voor een kindje in 2013! 561177 Mijn vriend en ik zitten gelukkig wel op 1 lijn.

Waarom willen jullie nog wachten als ik vragen mag? Ook financieel of een andere reden?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Silver wo 21 maa 2012 - 11:03

Ik sta aangemeld in het topic voor een kindje 2012. Maar door financiële redenen zal 2012 moeilijk gaan. Dus hoop ik dat ik dan van 2013 uit kan gaan. Ik heb nog geen werk, maar wil gewoon even eerst lekker verdienen wat kunnen sparen en er dan weer naar kijken. Very Happy Tot die tijd zal ik me weer melden.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 17:18

NoName88 schreef:
Eline schreef:Wij willen ook heel graag een kindje, maar ik denk dat het bij ons echt pas eind 2013 wordt. Vind het soms best moeilijk, zeker omdat mijn vriendin nu net verteld heeft dat ze zwanger is. Ik gun het haar van harte natuurlijk, maar ik wil het ook zo graag Voor een kindje in 2013! 561177 Mijn vriend en ik zitten gelukkig wel op 1 lijn.

Waarom willen jullie nog wachten als ik vragen mag? Ook financieel of een andere reden?

Om financiele redenen, en ik heb mijn studie nog niet afgerond. Omdat ik in de avonden studeer weet ik gewoon dat er weinig meer van terechtkomt als er een kindje is en dat vind ik zonde Voor een kindje in 2013! 561177 Ik ben begin 20 dus we zijn nog jong genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  MissD wo 21 maa 2012 - 22:09

Ik wil heel voorzichtig ook gaan meeschrijven in dit topic.

In januari dit jaar ben ik bevallen van ons eerste kindje, een dochter T.
Meteen daarna had ik al het gevoel nog een kindje te willen, en ongeveer een maand geleden kwam mijn man er ook mee graag nog een kindje te willen en daarvoor te willen gaan als T. een jaar is, dat is dus januari 2013.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Mom-Of-3 wo 21 maa 2012 - 23:21

Ik schreef even mee in het topic een kindje in 2012, als het aan mij ligt wel maar me vriend wil nog wachten (is ook wel verstandiger denk). Dus dat is halverwege eind 2013.

Maarja voor de meeste is het het eerste kindje en voor mij de derde, dus ik weet niet of ik hier dan wel hoor?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  MissD wo 21 maa 2012 - 23:35

Mom-Of-2 schreef:Ik schreef even mee in het topic een kindje in 2012, als het aan mij ligt wel maar me vriend wil nog wachten (is ook wel verstandiger denk). Dus dat is halverwege eind 2013.

Maarja voor de meeste is het het eerste kindje en voor mij de derde, dus ik weet niet of ik hier dan wel hoor?

Je kan gewoon meeschrijven hoor, voor Poison, Slakje en mij word het het tweede kindje.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Mom-Of-3 wo 21 maa 2012 - 23:54

Dat is ook zo.........

Zo ik heb gisteravond ff via markplaats een glijbaan op de kop getikt haha voor 27 euro, dus die haalt me vriend vanmiddag mooi ff op. Kunnen ze er vandaag nog vanaf glijden haha.

De jongste maar vroeg weer op bed gelegd zodat we vanmiddag ff lekker naar buiten kunnen. Moet nog ff wat boodschapjes halen (nieuw beddengoed voor onze nieuwe caravan).

Jullie nog plannen vandaag?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  MissD do 22 maa 2012 - 1:10

Hoe oud zijn je kindjes mom-of-2?

Leuk dat ze vandaag nog met de glijbaan kunnen spelen Wink vinden ze vast en zeker leuk!

Lekker zeg een caravan, gaan jullie er vaak mee weg?

Hier weinig plannen, net een uurtje gewandeld met t. maar ze slaapt nu alweer. Ga zo ff wat in het huishouden doen en zometeen nog even op gesprek voor een baan. Als ik daarvan terug kom ga ik weer even wandelen met man, hond en t. en dan vanavond niks doen denk ik.
Morgen dagje delft met mijn ouders, gaan we even naar mijn oma en tante toe. En dan is het weekend, het laatste weekend voordat mijn verlof is afgelopen. Dus daar gaan we nog even extra van genieten. Zondag brengen we T. naar mijn ouders ergens in de middag, gaan we 's avonds lekker uit eten en dan maandag weer aan de slag!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Mom-Of-3 do 22 maa 2012 - 1:48

De oudste is in november 3 geworden en de jongste is nu nog 1 maar eind volgende maand 2 jaar.

Ja zullen ze echt wel leuk vinden de glijbaan.

We hebben onze caravan 2 jaar geleden gekocht, vorig jaar hebben we een heel seizoen in zeeland gestaan, echt zo leuk voor de kinderen. Dit jaar gaan we weer een heel seizoen naar zeeland. (het seizoen begint volgend weekend, dus dan gaan we de caravan weer zetten). Maar nu hebben we zondag een andere caravan gekocht (ietsje langer en nog breder met daarbij een grotere voortent en een jaar jonger, uit 2009. Hij is echt zoooo mooi. Was eigenlijk niet de bedoeling een andere caravan maar we kregen zoveel voor onze caravan terug duizend euro minder dan dat we er 2 jaar geleden voor betaald hebben dus zo is het eigenlijk gekomen. We gingen eigenlijk kijken voor een grotere voortent en we gingen weer weg met een andere caravan en nieuwe voortent erbij haha. Ik heb nu lekker vakantie, moet dinsdagavond pas weer werken en dan vrijdag weer. Woensdag halen we de caravan uit de stalling halen we die leeg,nog beetje schoonmaken en vrijdagochtend gaat me vriend de caravans omruilen zeg maar. De onze daarheen brengen en de nieuwe mee terug. Dan inruimen en zaterdag naar zeeland.

We gaan het hele seizoen in vakanties, met feestdagen (als ik vrij ben) en om het weekend. Had nooit verwacht dat ik het leuk zou vinden haha.



Dus jij heb al lekker gewandeld? Hier zit ik nog steeds te wachten tot de jongste ontwaakt, ik heb haar om half 11 naar bed gebracht. Spannend vanmiddag een gesprek, op wat voor baan heb je gesolliciteerd? En morgen een dagje weg, je heb wel lekker weer. Je verlof er bijna op dus, zeker geen zin in om weer aan de slag te gaan?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  MissD do 22 maa 2012 - 2:52

Wat leuk 2 kindjes zo kort op elkaar.

Klinkt heerlijk zeg zo'n caravan. Wel lekker dat jullie de komende tijd dus veel naar de camping gaan. Heerlijk met dat mooie weer en voor de kindjes vast ook erg leuk.
Haha hield je niet echt van campings/caravans? Moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit naar een camping/caravan ben geweest, met mijn ouders gingen we altijd naar bungalows/hotels/appartementen en dat is eigenlijk niet veranderd.
Wij willen dit jaar met T. naar een bungalowpark, gewoon hier in nl of be. Mijn ouders gaan dan mee, kunnen zij ook een keer een avondje oppassen zodat mijn man ik lekker samen weg kunnen.

En is de jongste al uit bed? Ja ik heb heerlijk gewandeld, zulk lekker weer. Over 3 kwartier T. naar de buurvrouw brengen dat gaat zij nog even met haar wandelen.

Ehm een gesprek bij de thuiszorg, heb een mailtje gestuurd naar degene bij wie ik vorig jaar gesprek had (toen twijfelde ik of ik het wat zou vinden, nu in deze nieuwe situatie zou het ideaal zijn omdat ik dan de avonden zou kunnen werken en we geen opvang voor T. meer nodig hebben). Dus ben benieuwd, heb haar een behoorlijke lijst met "eisen" gemaild, en toch mocht ik vandaag langskomen (ze belde dezelfde dag al voor een afspraak) dus ik denk dat ze me wel wat tegemoet kan komen.
Nee zie er hartstikke tegenop om te gaan werken, heb gewoon echt helemaal geen zin! Ook denk ik door het mooie weer. Veel te lekker nu, hartstikke genieten zo en dan moet je weer gaan werken.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Mom-Of-3 do 22 maa 2012 - 5:06

Nou wij zijn vanmiddag nog ff naar de eendjes geweest en naar de speeltuin. Was weer geslaagd.
Ja ze schelen 17 maanden, heel druk moet ik zeggen

Nou ja kamperen was niet echt mijn ding dacht ik. Ik zag mezelf al lopen met een wc rol onder me arm en jaja iedereen kan zien wat ik ga doen haha zie je het voor je??? Nou ik dus wel toen. Nou ja me vriend ging toen hij klein was wel kamperen dus die zag het wel zitten, leuk voor de kinderen bla bla. Om een lang verhaal kort te maken toch geprobeerd en vorig jaar was hartstikke leuk, en kamperen is niet meer zoals ik dacht dat het was. We hebben gewoon 2 tv's, oven enz je noemt het maar. Maar ik moet wel zeggen dat als ik naar het toiletgebouw loop ( zonder wc rol onder me arm haha) vooral als je wat anders doet dan plassen dat is nog steeds niet mijn ding.

Maar hoe was je gesprek? Leuk de thuiszorg, werk je nu in een andere richting of dat niet? Is wel ideaal alleen s'avonds. Kan me wel voorstellen dat je geen zin heb om te gaan werken. Juist nu het mooier weer gaat worden. Je had beter in de zomer verlof kunnen hebben.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  vlinder-2011 do 22 maa 2012 - 7:36

NoName88 schreef:
vlinder-2011 schreef:Ik wil ontzettend graag een kindje maar mijn vriend (aansttande) wil pas in 2013 ervoor gaan omdat we eerst veel moeten sparen volgens mijn vriend..

Zijn er al meer die in 2013 voor een kindje gaan? En zijn jullie het beide met elkaar eens?

Hebben jullie dan ook een bedrag in je hoofd van 'dit moet er op onze spaarrekening staan en dan gaan we ervoor' of is het meer van 1 januari 2013 gaan we ervoor of in de loop van 2013 gaan we ervoor?

Wanneer wij er precies voor zullen gaan weet ik niet... Zal waarschijnlijk ook ergens in 2013 worden of heel misschien eind 2012 al wel... Ook wij zullen eerst nog moeten sparen. Ik ben er eerlijk gezegd best een beetje onzeker over hoe het financieel alllemaal zal gaan als er een kind is.

We willen eerst graag verbouwen, dus ja denk zo'n €15.000,- maar heb nu het idee bouwdepot geopperd dus wie weet gaat dat wel sneller.. Voor een kindje in 2013! 166342

Ook ik werk in de thuiszorg en werk voornamelijk avonden, echt ideaal ondanks dat we nog geen kinderen hebben.. en de tijd vliegt op zo'n avond.. vind het heerlijk werk en zou niet anders willen..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  NoName88 do 22 maa 2012 - 9:41

@ Eline In de avonduren studeren en een kind lijkt mij inderdaad ook niet echt fijn. En 20 is inderdaad nog jong. Ik ben 23 (en mijn man24) dus dat is ook nog jong.

@ Mom of 2 Waarom vind je man het verstandiger om nog even te wachten? Wachten tot de jongste iets ouder is?

@ Vlinder Haha misschien werkt dat bouwdepot wel. Ben benieuwd hoe je aanstaande daar over denkt?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Mom-Of-3 do 22 maa 2012 - 9:58

NoName, omdat ik momenteel een studie aan het doen ben, ben ik begin 2014 mee klaar. En ik weet dat het dan ook beter is om er voor te gaan als ik bijna klaar ben, maar die kriebels hè.......... En het is wel beter als de kinderen wat ouder zijn. Het is nu al vrij druk, me studie daarnaast 24 uur in de week werken, 2 kinderen, huishouden... Af en toe snap ik ook niet hoe ik het allemaal gedaan krijg. En ook omdat ik van de laatste zwangerschap echt wil genieten, het zal dan waarschijnlijk echt de laatste keer zijn.

Nou de glijbaan valt goed in de smaak, en dat voor dat geld. Hij is alleen wat verkleurd maar ach dat zien de kinderen toch niet haha. Vanavond alvast de weekboodschappen gedaan met de oudste, alleen nog ff naar de bakker morgenochtend. Anders had ik morgen met de kinderen boodschappen moeten doen is niet echt een succes.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  NoName88 do 22 maa 2012 - 10:23

Mom-Of-2 schreef:NoName, omdat ik momenteel een studie aan het doen ben, ben ik begin 2014 mee klaar. En ik weet dat het dan ook beter is om er voor te gaan als ik bijna klaar ben, maar die kriebels hè.......... En het is wel beter als de kinderen wat ouder zijn. Het is nu al vrij druk, me studie daarnaast 24 uur in de week werken, 2 kinderen, huishouden... Af en toe snap ik ook niet hoe ik het allemaal gedaan krijg. En ook omdat ik van de laatste zwangerschap echt wil genieten, het zal dan waarschijnlijk echt de laatste keer zijn.

Nou de glijbaan valt goed in de smaak, en dat voor dat geld. Hij is alleen wat verkleurd maar ach dat zien de kinderen toch niet haha. Vanavond alvast de weekboodschappen gedaan met de oudste, alleen nog ff naar de bakker morgenochtend. Anders had ik morgen met de kinderen boodschappen moeten doen is niet echt een succes.

Zo, dat klinkt inderdaad best druk! Tja die kriebels... Dat gevoel heb ik nog niet echt heel echt. Het lijkt me wel super leuk, zeker als ik de kleintjes bij familie en vrienden zie, maar aan de andere kant denk ik ook weer, even wachten kan ook nog wel. De tijd die je nu hebt komt nooit meer terug!

Ja lijkt me inderdaad wel goed dat je van je zwangerschap geniet! Toen je zwanger was van de vorige twee, was je toen ook druk met studie, werk en huishouden?

Fijn dat je de boodschappen al (bijna) klaar hebt, kun je morgen weer de hele middag in de zon in de tuin bij de glijbaan zitten smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Filoria do 22 maa 2012 - 10:24

Slakje schreef:Vanaf januari 2013 stop ik met de pil. Ondanks dat Louise nog maar 2 maand oud is zijn mijn eierstokken alweer hevig aan het rammelen. Hihi.
Heb je het hier wel eens over gehad in de topics met jonge moeders? Volgens mij hebben heeeel veel mama's met jonge baby's dit.

Ik voelde zelf ook een sterke wens naar nog een zwangerschap en baby toen Tomas klein was. Dat is na een maand of 10 veel minder geworden. Ik weet nog dat meer meiden van dit forum die kinderen van dezelfde leeftijd hadden dat ook zo voelden.

Zou het toch iets met die hormonen te maken hebben? 9 maanden op, 9 maanden af zeggen ze.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  vlinder-2011 za 24 maa 2012 - 3:42

Filoria schreef:
Slakje schreef:Vanaf januari 2013 stop ik met de pil. Ondanks dat Louise nog maar 2 maand oud is zijn mijn eierstokken alweer hevig aan het rammelen. Hihi.
Heb je het hier wel eens over gehad in de topics met jonge moeders? Volgens mij hebben heeeel veel mama's met jonge baby's dit.

Ik voelde zelf ook een sterke wens naar nog een zwangerschap en baby toen Tomas klein was. Dat is na een maand of 10 veel minder geworden. Ik weet nog dat meer meiden van dit forum die kinderen van dezelfde leeftijd hadden dat ook zo voelden.

Zou het toch iets met die hormonen te maken hebben? 9 maanden op, 9 maanden af zeggen ze.

tsjah die kriebels.. geloof dat iedereen die hier heeft Voor een kindje in 2013! 166342
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum