Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingaangifte 2012

+66
CCC
Luce
Clapperdie
Sophiee
kajaka88
Jeanette
Bosjesvrouw
Kreeftje
peach
maiadebij
JD
Sanne
Snirp
Marin
Tsjip
Pitufo
Lien
Zwoesj
Parel
Lies
Mari
Dora
M_as
Aziraphale
Prosecco
Annie24
xxjojootjexx
Aagje!
Aimee
Zininzon
rianne287
madam
Jade
Parisienne
Poubelle
Reeza
Winegum
Suus
rapa nui
silly-one
Puggle
Roos'
Alex
Bliss
Pompoen
Burgemeester Nicky
Linda
Highway
Bazinga
Taeda
Punk'd
*Lookie*
Siem
Green_Pepper
Fortissimo
TukTuk
Rovine
GreenGrass
M@niek
Lejow
Didi
Atelier Madame
Printje
SuzieQ
Rush
Fearie
70 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Burgemeester Nicky do 14 feb 2013 - 23:08

2 topics zijn samengevoegd.


Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 23:10

Ik zou alleen de titel even veranderen naar 2012 Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Burgemeester Nicky do 14 feb 2013 - 23:13

Lennox schreef:Ik zou alleen de titel even veranderen naar 2012 Wink
Raar, stonden er 2, 1 2012 en de ander 2013. Maar heb nu ook de titel aangepast.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Pompoen zo 17 feb 2013 - 4:11

Fearie schreef:Weet iemand hoe zeker de aangifte is die je indient, of je die ook krijgt? Er vanuit gaande dat je die met de juiste gegevens hebt ingevuld.

Onze auto staat op instorten en met de leuke teruggave in het vooruitzicht zouden we de gok wel kunnen nemen en alvast op zoek gaan naar een andere auto.

Officieel is het altijd een voorlopige teruggaaf die je krijgt, dus zelfs als je het geld op je rekening krijgt is dat nog niet helemaal zeker. Maar tenzij je hele vreemde dingen hebt gedaan met je aangifte, of bijvoorbeeld schulden bij de belastingdienst hebt, is het volgens mij wel zo dat je gewoon dat bedrag krijgt. Je hebt er recht op om het terug te krijgen. Je kunt er dus wel redelijk van op aan dat je inderdaad dat bedrag terugkrijgt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Pompoen zo 17 feb 2013 - 4:12

Ik wacht overigens mooi tot de ingevulde aangifte er is, het is al ingewikkeld genoeg, ben er meestal wel een paar dagen mee bezig alles uit te zoeken.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 6:04

Ik heb een vraag voor de huizenbezitters onder ons! Ik heb in 2011 een huis gekocht en vorig jaar heb ik het samen met mijn vader ingevuld, maar toen hebben we een domme fout gemaakt. Ik zou eerst ruim 4000 euro terug krijgen (wat me al te mooi leek om waar te zijn, maar goed), maar uiteindelijk was dit 1500. Ook mooi, maar toch zuur dat het zo veel minder was.

Anyways, nu ben ik het alleen aan het proberen en kom ik uit op 2400 euro. Wederom lijkt dit bedrag mij veel te hoog, dus ik zal wel weer iets fout hebben gedaan! Zo heb ik ook een brief van mijn hypotheekverstrekker ontvangen, het gaat erover dat ik daar een levensverzekering heb en er staat bij dat het opgebouwde vermogen in een kapitaalverzekering valt in box 3. Er staat ook een bedrag bij voor 2012, maar ik heb dus geen flauw idee waar ik dit in moet vullen. In box 3 zie ik niks wat hierop lijkt en in box 1 zie ik wel staan "Hebt u een vrijstelling gebruikt voor bijvoorbeeld een uitkering uit een kapitaalverzekering eigen woning?". Moet ik daar dan iets invullen? Snap er de ballen van!

Bovendien krijg ik elke maand ook al mijn hypotheekrenteaftrek (of hoe heet dat??), moet ik daarvan niks invullen?

Zucht, ik word hier zo chagrijnig van! Toen ik nog geen huis had, was het een stuk makkelijker!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 6:45

Bliss schreef:Ik heb een vraag voor de huizenbezitters onder ons! Ik heb in 2011 een huis gekocht en vorig jaar heb ik het samen met mijn vader ingevuld, maar toen hebben we een domme fout gemaakt. Ik zou eerst ruim 4000 euro terug krijgen (wat me al te mooi leek om waar te zijn, maar goed), maar uiteindelijk was dit 1500. Ook mooi, maar toch zuur dat het zo veel minder was.

Anyways, nu ben ik het alleen aan het proberen en kom ik uit op 2400 euro. Wederom lijkt dit bedrag mij veel te hoog, dus ik zal wel weer iets fout hebben gedaan! Zo heb ik ook een brief van mijn hypotheekverstrekker ontvangen, het gaat erover dat ik daar een levensverzekering heb en er staat bij dat het opgebouwde vermogen in een kapitaalverzekering valt in box 3. Er staat ook een bedrag bij voor 2012, maar ik heb dus geen flauw idee waar ik dit in moet vullen. In box 3 zie ik niks wat hierop lijkt en in box 1 zie ik wel staan "Hebt u een vrijstelling gebruikt voor bijvoorbeeld een uitkering uit een kapitaalverzekering eigen woning?". Moet ik daar dan iets invullen? Snap er de ballen van!

Bovendien krijg ik elke maand ook al mijn hypotheekrenteaftrek (of hoe heet dat??), moet ik daarvan niks invullen?

Zucht, ik word hier zo chagrijnig van! Toen ik nog geen huis had, was het een stuk makkelijker!

Wat je al hebt gehad elke maand kun je ergens weer er van af trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Annie24 zo 17 feb 2013 - 7:54

Bliss schreef:Ik heb een vraag voor de huizenbezitters onder ons! Ik heb in 2011 een huis gekocht en vorig jaar heb ik het samen met mijn vader ingevuld, maar toen hebben we een domme fout gemaakt. Ik zou eerst ruim 4000 euro terug krijgen (wat me al te mooi leek om waar te zijn, maar goed), maar uiteindelijk was dit 1500. Ook mooi, maar toch zuur dat het zo veel minder was.

Anyways, nu ben ik het alleen aan het proberen en kom ik uit op 2400 euro. Wederom lijkt dit bedrag mij veel te hoog, dus ik zal wel weer iets fout hebben gedaan! Zo heb ik ook een brief van mijn hypotheekverstrekker ontvangen, het gaat erover dat ik daar een levensverzekering heb en er staat bij dat het opgebouwde vermogen in een kapitaalverzekering valt in box 3. Er staat ook een bedrag bij voor 2012, maar ik heb dus geen flauw idee waar ik dit in moet vullen. In box 3 zie ik niks wat hierop lijkt en in box 1 zie ik wel staan "Hebt u een vrijstelling gebruikt voor bijvoorbeeld een uitkering uit een kapitaalverzekering eigen woning?". Moet ik daar dan iets invullen? Snap er de ballen van!

Bovendien krijg ik elke maand ook al mijn hypotheekrenteaftrek (of hoe heet dat??), moet ik daarvan niks invullen?

Zucht, ik word hier zo chagrijnig van! Toen ik nog geen huis had, was het een stuk makkelijker!

Wbt je maandelijkse voorschot: onder het kopje 'te verrekenen bedragen' en dan Voorlopige aanslag inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen 2012

Is het niet slim trouwens om het door iemand te laten doen die het wel snapt?

Die levensverzekering weet ik niet, want die hebben wij niet.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 8:03

Aha. Nu ik dat heb ingevuld, kom ik precies op 0 uit :O Beetje jammer, had wel gehoopt in elk geval nog IETS terug te krijgen!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Annie24 zo 17 feb 2013 - 8:25

Bliss schreef:Aha. Nu ik dat heb ingevuld, kom ik precies op 0 uit :O Beetje jammer, had wel gehoopt in elk geval nog IETS terug te krijgen!!

Doe je je aangifte alleen of met partner? Anders kan je nog 'spelen' met het bedrag waardoor je misschien toch niet iets terugkrijgt.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 8:27

Annie24 schreef:
Bliss schreef:Aha. Nu ik dat heb ingevuld, kom ik precies op 0 uit :O Beetje jammer, had wel gehoopt in elk geval nog IETS terug te krijgen!!

Doe je je aangifte alleen of met partner? Anders kan je nog 'spelen' met het bedrag waardoor je misschien toch niet iets terugkrijgt.
Alleen, ik heb geen partner. Hoe zou je daarmee kunnen 'spelen' dan? Of kan dat juist alleen met partner?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Alex zo 17 feb 2013 - 9:39

Bliss schreef:
Annie24 schreef:
Bliss schreef:Aha. Nu ik dat heb ingevuld, kom ik precies op 0 uit :O Beetje jammer, had wel gehoopt in elk geval nog IETS terug te krijgen!!

Doe je je aangifte alleen of met partner? Anders kan je nog 'spelen' met het bedrag waardoor je misschien toch niet iets terugkrijgt.
Alleen, ik heb geen partner. Hoe zou je daarmee kunnen 'spelen' dan? Of kan dat juist alleen met partner?

Dat kan inderdaad alleen met partner.

Ik ga woensdag aangifte doen met mijn vader, ik ben benieuwd wat we terugkrijgen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 9:42

Met welk Erdal kun je spelen dan? Ik wacht wel tot 1 maart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Roos' zo 17 feb 2013 - 12:03

Ik heb het vandaag ingevuld, maar nog niet verstuurd, denk dat ik 1 maart maar afwacht. Of ik krijg 1000 euro terug, of 18 euro.
Ik heb verschillende tijdelijke baantjes gehad vorig jaar en als ik dus die ingehouden bijdrage zvw optel en invul krijg ik rond de 1000 euro terug, als ik dat niet invul dus 18. In dat programma begrijp ik ook niet helemaal de bedoeling van dat zvw. Weet iemand toevallig of je dat ook moet invullen?

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Pompoen zo 17 feb 2013 - 17:22

Sunprincess schreef:Met welk Erdal kun je spelen dan? Ik wacht wel tot 1 maart.

Het heeft zin om aan het einde goed naar de verdeling op het eind te kijken als je een partner hebt. Gewoon wat getalletjes invullen en proberen, er is altijd iets wat het gunstigst uitpakt. Soms is dat alles bij de een zetten, soms half/half, je ziet vanzelf welke verdeling het hoogste uit komt.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  TukTuk zo 17 feb 2013 - 18:42

Roos' schreef:Ik heb het vandaag ingevuld, maar nog niet verstuurd, denk dat ik 1 maart maar afwacht. Of ik krijg 1000 euro terug, of 18 euro.
Ik heb verschillende tijdelijke baantjes gehad vorig jaar en als ik dus die ingehouden bijdrage zvw optel en invul krijg ik rond de 1000 euro terug, als ik dat niet invul dus 18. In dat programma begrijp ik ook niet helemaal de bedoeling van dat zvw. Weet iemand toevallig of je dat ook moet invullen?

Waar moet je die invullen dan? Je moet toch gewoon je loon, loonheffing en arbeidskorting invullen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Puggle zo 17 feb 2013 - 21:31

Je krijgt voor 1 juli bericht. Maar wanneer word het geld gestort wat je krijgt?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  silly-one ma 18 feb 2013 - 0:45

Het bedrag krijg je gestort op de datum die op je brief staat van je voorlopige aanslag. Dus als daar 8 mei op staat, staat meestal 8 mei je geld op de rekening. Een dag eerder of later kan ook, maar de dagtekening is je richtlijn.

Ik wacht tot 1 maart met invullen, maar ik weer wel dat ik iets van 2000 terug ga krijgen. Ik heb een half jaar met een een half jaar zonder loonheffingskorting gewerkt. Het tweede half jaar krijg ik bijna volledig terug. Maar ja ik zal het wel op deze manier moeten doen, aangezien ik iedere keer ergens een tijdelijk contract heb maar je mag niet bij twee bedrijven loonheffingskorting in rekening laten brengen. Plus dat de werkzaamheden soms door elkaar heen lopen. Ach, ik mis het geld nu niet en ik zie het straks als een lekker spaarpotje.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  rapa nui ma 18 feb 2013 - 0:58

Bliss schreef: Anyways, nu ben ik het alleen aan het proberen en kom ik uit op 2400 euro. Wederom lijkt dit bedrag mij veel te hoog, dus ik zal wel weer iets fout hebben gedaan! Zo heb ik ook een brief van mijn hypotheekverstrekker ontvangen, het gaat erover dat ik daar een levensverzekering heb en er staat bij dat het opgebouwde vermogen in een kapitaalverzekering valt in box 3. Er staat ook een bedrag bij voor 2012, maar ik heb dus geen flauw idee waar ik dit in moet vullen. In box 3 zie ik niks wat hierop lijkt en in box 1 zie ik wel staan "Hebt u een vrijstelling gebruikt voor bijvoorbeeld een uitkering uit een kapitaalverzekering eigen woning?". Moet ik daar dan iets invullen? Snap er de ballen van!

Bovendien krijg ik elke maand ook al mijn hypotheekrenteaftrek (of hoe heet dat??), moet ik daarvan niks invullen?

Zucht, ik word hier zo chagrijnig van! Toen ik nog geen huis had, was het een stuk makkelijker!

Bliss: vraag dit over die box 3 of box 1 even goed na bij diegene bij wie je je hypotheek hebt afgesloten/je contactpersoon. Kijk hier bv ook even op.

http://www.consumentenbond.nl/test/geld-verzekering/wonen/hypotheken/extra/hypotheekpolis-omzetten-van-box-3-naar-box-1/

of bv hier: http://www.hypotheek-rentetarieven.nl/nieuws/hypotheek-omzetten-van-box-3-naar-box-1#

Als jij dit nu echt nog in box 3 hebt staan dan kun je dit volgens mij nog tot 1 april 2013 overzetten en daarna niet meer ivm wijziging wetgeving vorig jaar. En dat kan op de duur voor jou een behoorlijk duur grapje worden.

Ik kan het verkeerd hebben hoor maar ik heb dit zelf eind vorig jaar juist nog eens nagekeken ivm de wijziging in de wetgeving/hypotheekregels.


Laatst aangepast door rapa nui op ma 18 feb 2013 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Suus ma 18 feb 2013 - 1:03

Wat een gedoe zeg... Ik heb vorig jaar meerdere werkgevers gehad (ook tegelijk), dus vind het invullen ineens veel lastiger. Van eentje heb ik nog geen jaaropgaaf, dus kan nu nog niks helaas. Hoop zo dat ik iets terugkrijg of in elk geval niks hoef te betalen. Ben nu nog aan het afbetalen aan mijn vorige aangifte, door een fout van mijn werkgever toen...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Winegum ma 18 feb 2013 - 1:05

AngelNyn schreef:
Roos' schreef:Ik heb het vandaag ingevuld, maar nog niet verstuurd, denk dat ik 1 maart maar afwacht. Of ik krijg 1000 euro terug, of 18 euro.
Ik heb verschillende tijdelijke baantjes gehad vorig jaar en als ik dus die ingehouden bijdrage zvw optel en invul krijg ik rond de 1000 euro terug, als ik dat niet invul dus 18. In dat programma begrijp ik ook niet helemaal de bedoeling van dat zvw. Weet iemand toevallig of je dat ook moet invullen?

Waar moet je die invullen dan? Je moet toch gewoon je loon, loonheffing en arbeidskorting invullen?
Je hebt vaak 2 dingen op je jaaropgave staan:
Ingehouden loonbelasting/
premie volksverzekeringen
(loonheffing)

en Ingehouden bijdrage Zorgverzekeringswet

Of iets andere benamingen. Met die van de zorgverzekeringswet, zvw, moet je niks doen. Dat staat helemaal los van wat je in moet vullen op je belastingaangifte. Je moet de bovenste van mijn voorbeelden hebben. Dus ingehouden loonbelasting/heffing of hoe het ook op je jaaropgave is vermeldt.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Winegum ma 18 feb 2013 - 1:06

Suus schreef:Wat een gedoe zeg... Ik heb vorig jaar meerdere werkgevers gehad (ook tegelijk), dus vind het invullen ineens veel lastiger. Van eentje heb ik nog geen jaaropgaaf, dus kan nu nog niks helaas. Hoop zo dat ik iets terugkrijg of in elk geval niks hoef te betalen. Ben nu nog aan het afbetalen aan mijn vorige aangifte, door een fout van mijn werkgever toen...

Wat maakt het lastiger voor je? Je kunt alle bedrijven gewoon apart invoeren op je aangifteformulier, met een maximum van 10/12 werkgevers volgens mij. Daarna moet je het zelf optellen.

Als je geen jaaropgave hebt, kun je ook je laatst ontvangen loonstrookje van het bedrijf gebruiken. Daar staat eigenlijk exact hetzelfde op, als op je jaaropgave.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Reeza ma 4 maa 2013 - 3:42

Goed, ik heb mn aangifte 'ingevuld' (alles stond al ingevuld eigenlijk) en krijg nu volgens het programma 595 euro terug. Hoe weet ik of het klopt? Vorig jaar kreeg ik niks terug en er is niks veranderd, behalve dat ik nu 2 functies heb op mn werk en dus ook 2 loonstroken. Hij gaf ook een melding toen dat ingevuld was, of dat wel klopte. Kan het zijn dat ik daardoor meer loonheffing heb betaald dit jaar en daarom dat bedrag terug krijg?
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Bliss ma 4 maa 2013 - 5:49

@ rapa nui: thanks voor de reminder! Volgens mij kreeg ik hier laatst een brief voor, maar ik ben bang dat die in de prullenbak is beland, kan hem nergens meer vinden! Mijn hypotheek is van Aegon, dus heb daar maar ff een mail heen gestuurd. Of moet ik bij De Hypotheker zijn? Ik snap dus echt de ballen van wat box 3 is en box 1, dit gaat me echt zooo boven de pet! Ik hoop dat het nog goedkomt. Weet ook niet wat ik nou waar in moet vullen. In box 3 wordt er gevraagd naar beleggingen etc., dat heb ik toch allemaal niet?

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 20130304_174459_zps64adabf4
Dit staat er in de brief van Aegon en ik dacht dat ik die 834 euro ergens in moest vullen ofzo, maar geen flauw idee waar!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Poubelle ma 4 maa 2013 - 6:17

Ik krijg 7 euro terug volgens het vooraf ingevulde ding. Whoop! laughcry
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 4 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum