Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingaangifte 2012

+66
CCC
Luce
Clapperdie
Sophiee
kajaka88
Jeanette
Bosjesvrouw
Kreeftje
peach
maiadebij
JD
Sanne
Snirp
Marin
Tsjip
Pitufo
Lien
Zwoesj
Parel
Lies
Mari
Dora
M_as
Aziraphale
Prosecco
Annie24
xxjojootjexx
Aagje!
Aimee
Zininzon
rianne287
madam
Jade
Parisienne
Poubelle
Reeza
Winegum
Suus
rapa nui
silly-one
Puggle
Roos'
Alex
Bliss
Pompoen
Burgemeester Nicky
Linda
Highway
Bazinga
Taeda
Punk'd
*Lookie*
Siem
Green_Pepper
Fortissimo
TukTuk
Rovine
GreenGrass
M@niek
Lejow
Didi
Atelier Madame
Printje
SuzieQ
Rush
Fearie
70 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Lejow za 16 maa 2013 - 0:32

Burgemeester Nicky schreef:
Aimee schreef:oke, bedankt! Ik heb het nu ingevuld, maar kan me niet voorstellen dat we zo'n hoog bedrag terugkrijgen confused We krijgen bijna 1400 euro terug, terwijl toen alleen mijn gegevens er nog maar instonden ik zo'n 400 euro moest terug betalen. We krijgen ook maandelijks al de hypotheekrente aftrek, dus vind het nogal wat.
Heb je het bedrag wat je aan heffingskorting krijgt wel ingevoerd bij te verrekenen bedragen? Dat moet je doen bij het kopje 'voorlopige aanslag inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen 2012'. Anders gaat de belastingdienst er van uit dat je dat eens per jaar aanvraagt. Terwijl je hem nu al hebt gehad.

Ja, daar ging het bedrag bij mij ook de mist in laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Aimee za 16 maa 2013 - 0:37

Ja dat heb ik ingevuld. Eerst niet, en dan zouden eerst zo'n 5000 euro terugkrijgen, toen wist ik helemaal zeker dat het niet klopte Laughing Maar nu vind ik het eigenlijk nog wel erg hoog. Kan het komen doordat mijn vriend een tijd(2 maanden) een uitkering heeft gehad, en daarna voor verschillende uitzendbureaus heeft gewerkt?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Lejow za 16 maa 2013 - 0:44

Aimee schreef:Ja dat heb ik ingevuld. Eerst niet, en dan zouden eerst zo'n 5000 euro terugkrijgen, toen wist ik helemaal zeker dat het niet klopte Laughing Maar nu vind ik het eigenlijk nog wel erg hoog. Kan het komen doordat mijn vriend een tijd(2 maanden) een uitkering heeft gehad, en daarna voor verschillende uitzendbureaus heeft gewerkt?

nee, dan is het waarschijnlijk gewoon de inkomensafhankelijke combinatie korting die je krijgt!
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/inkomstenbelasting/nieuw_in_2013/heffingskortingen/inkomensafhankelijke_combinatiekorting
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  xxjojootjexx za 16 maa 2013 - 1:29

Ik denk ook dat het je iack is.
Die had je over 2011 nog niet, maar nu wel, omdat je langer dan 6 maanden een kind onder de 18 hebt smile

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Aagje! za 16 maa 2013 - 2:27

xxjojootjexx schreef:Edit..

Dat aflossingsvrij zal vanaf 2013 niet meer volledig aftrekbaar zijn. Voor 2012 nog wel in zijn geheel

Dat ligt eraan welke vorm van aflossingsvrij je hebt. Iets met EWK dat op je polis moet staan?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  xxjojootjexx za 16 maa 2013 - 3:38

Aagje! schreef:
xxjojootjexx schreef:Edit..

Dat aflossingsvrij zal vanaf 2013 niet meer volledig aftrekbaar zijn. Voor 2012 nog wel in zijn geheel

Dat ligt eraan welke vorm van aflossingsvrij je hebt. Iets met EWK dat op je polis moet staan?

KEW kapitaalverzekering eigen woning. Wink maar je KEW polis heeft niks te maken met je aflossingsvrije gedeelte van je hypotheek.

Als je nu een KEW polis hebt en in box 1, dan blijft deze in box 1.

Wanneer je een afslossingsrije hypotheek hebt, kun je nog tot 31 maart deze omzetten naar een spaarhypotheek met gekoppelde KEW, zodat je rente 100% aftrekbaar blijft. Wanneer je een aflossingsvrije hypotheek hebt en houdt, zal de hypotheekrente aftrek in de toekomst steeds minder zijn.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Lejow za 16 maa 2013 - 3:49

xxjojootjexx schreef:
Aagje! schreef:
xxjojootjexx schreef:Edit..

Dat aflossingsvrij zal vanaf 2013 niet meer volledig aftrekbaar zijn. Voor 2012 nog wel in zijn geheel

Dat ligt eraan welke vorm van aflossingsvrij je hebt. Iets met EWK dat op je polis moet staan?

KEW kapitaalverzekering eigen woning. Wink maar je KEW polis heeft niks te maken met je aflossingsvrije gedeelte van je hypotheek.

Als je nu een KEW polis hebt en in box 1, dan blijft deze in box 1.

Wanneer je een afslossingsrije hypotheek hebt, kun je nog tot 31 maart deze omzetten naar een spaarhypotheek met gekoppelde KEW, zodat je rente 100% aftrekbaar blijft. Wanneer je een aflossingsvrije hypotheek hebt en houdt, zal de hypotheekrente aftrek in de toekomst steeds minder zijn.

Ehm... ok help?
Wij hebben een deel aflossingsvrij en een deel spaarhypotheek.
En nu scratch
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  xxjojootjexx za 16 maa 2013 - 3:56

Is vanaf 2013 de rente die je voor het aflossingsvrije gedeelte betaald niet meer volledig aftrekbaar. De aftrek wordt beperkt wanneer het in de 4e schijf valt. Het gaat echter maar met 0,5% per jaar naar beneden, dus veel zul je hier niet van merken

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Lejow za 16 maa 2013 - 5:08

xxjojootjexx schreef:Is vanaf 2013 de rente die je voor het aflossingsvrije gedeelte betaald niet meer volledig aftrekbaar. De aftrek wordt beperkt wanneer het in de 4e schijf valt. Het gaat echter maar met 0,5% per jaar naar beneden, dus veel zul je hier niet van merken

En die schijven waar je het nu over hebt, hebben met je inkomen te maken toch?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  xxjojootjexx za 16 maa 2013 - 23:05

Klopt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Lejow za 16 maa 2013 - 23:10

xxjojootjexx schreef:Klopt.

Dat scheelt, daar zitten we voooorloooopig nog niet bij in de buurt laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Aziraphale za 16 maa 2013 - 23:41

Ik ga morgen bellen naar de Belastingsdienst maar misschien weet iemand hier het antwoord of heeft iets soortgelijks meegemaakt?

Ik heb met m'n stomme kop de zorgtoeslag van 2012 gewijzigd laatst, nog voor ik zeker wist wat ons verzamelinkomen nou echt was van 2012. Ik heb het expres wat hoger gezet, maar toen bleek dat de BD heeft berekend dat we te veel zorgtoeslag hebben gekregen. Ik hoopte dat de definitieve berekening de doorslag zou gaan geven, maar nu heb ik dus een acceptgiro, of ik even €400 terug wil betalen. Maar inmiddels, na aangifte te hebben gedaan, weet ik wat ons echte verzamelinkomen is, en op basis daarvan hoeven we maar €70 zorgtoeslag terug te betalen over 2012.
Ik hoop dus dat ze schappelijk zijn bij de BD en het op basis van onze aangifte opnieuw willen berekenen. Ik kan die €330 die ik nu teveel zou betalen veel te goed gebruiken op dit moment, wil dit natuurlijk niet zomaar een paar maanden 'kwijt' zijn. Wie weet wanneer de definitieve berekening ongeveer komt?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Annie24 zo 17 maa 2013 - 1:30

Aziraphale schreef:Ik ga morgen bellen naar de Belastingsdienst maar misschien weet iemand hier het antwoord of heeft iets soortgelijks meegemaakt?

Ik heb met m'n stomme kop de zorgtoeslag van 2012 gewijzigd laatst, nog voor ik zeker wist wat ons verzamelinkomen nou echt was van 2012. Ik heb het expres wat hoger gezet, maar toen bleek dat de BD heeft berekend dat we te veel zorgtoeslag hebben gekregen. Ik hoopte dat de definitieve berekening de doorslag zou gaan geven, maar nu heb ik dus een acceptgiro, of ik even €400 terug wil betalen. Maar inmiddels, na aangifte te hebben gedaan, weet ik wat ons echte verzamelinkomen is, en op basis daarvan hoeven we maar €70 zorgtoeslag terug te betalen over 2012.
Ik hoop dus dat ze schappelijk zijn bij de BD en het op basis van onze aangifte opnieuw willen berekenen. Ik kan die €330 die ik nu teveel zou betalen veel te goed gebruiken op dit moment, wil dit natuurlijk niet zomaar een paar maanden 'kwijt' zijn. Wie weet wanneer de definitieve berekening ongeveer komt?

Zorgtoeslag geen idee, maar wij wachten nog steeds op de definitieve kinderopvangtoeslag berekening uit 2011 laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 10:48

Fukkeduk, dinsdag komt er iemand voor de aangifte, maar ik ben mijn digiD-gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Ik snap er niets van, bewaarde hem zorgvuldig op een vaste plek en nu is het dus weg. En alle combi's die ik probeer werken niet, zelfs m'n gebruikersnaam doe ik blijkbaar verkeerd, dus wachtwoord opnieuw aanvragen lukt ook niet. Is er nog een manier waarop ik vóór dinsdag weer achter m'n DigiD kan komen (telefonisch misschien? Heb nog wel een smscode op m'n telefoon staan), of zit er niets anders op dan een nieuwe aanvragen en de afspraak voor de aangifte te verzetten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 10:57

Al gevonden, opnieuw aanvragen dus. Ben kennelijk te grondig geweest met m'n administratie uitzoeken, laatst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Prosecco zo 17 maa 2013 - 19:34

Lennox schreef:Al gevonden, opnieuw aanvragen dus. Ben kennelijk te grondig geweest met m'n administratie uitzoeken, laatst.

Maar dan kun je toch gewoon je aangifte samen invullen en later versturen? Hoef je de afspraak niet voor af te zeggen
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Prosecco zo 17 maa 2013 - 19:35

Lennox schreef:Al gevonden, opnieuw aanvragen dus. Ben kennelijk te grondig geweest met m'n administratie uitzoeken, laatst.

Maar dan kun je toch gewoon je aangifte samen invullen en later versturen? Hoef je de afspraak niet voor af te zeggen
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Fearie zo 17 maa 2013 - 19:43

Aziraphale schreef:Ik ga morgen bellen naar de Belastingsdienst maar misschien weet iemand hier het antwoord of heeft iets soortgelijks meegemaakt?

Ik heb met m'n stomme kop de zorgtoeslag van 2012 gewijzigd laatst, nog voor ik zeker wist wat ons verzamelinkomen nou echt was van 2012. Ik heb het expres wat hoger gezet, maar toen bleek dat de BD heeft berekend dat we te veel zorgtoeslag hebben gekregen. Ik hoopte dat de definitieve berekening de doorslag zou gaan geven, maar nu heb ik dus een acceptgiro, of ik even €400 terug wil betalen. Maar inmiddels, na aangifte te hebben gedaan, weet ik wat ons echte verzamelinkomen is, en op basis daarvan hoeven we maar €70 zorgtoeslag terug te betalen over 2012.
Ik hoop dus dat ze schappelijk zijn bij de BD en het op basis van onze aangifte opnieuw willen berekenen. Ik kan die €330 die ik nu teveel zou betalen veel te goed gebruiken op dit moment, wil dit natuurlijk niet zomaar een paar maanden 'kwijt' zijn. Wie weet wanneer de definitieve berekening ongeveer komt?

Voor zover mij bekend wordt dat gewoon terugbetaken en krijg je binnen 2/3 jaar een definitieve berekening. Cliënt van me wacht nog steeds op KOT van 2010. Dus ze hebben een beetje een achterstand.
Het mag trouwens terugbetaald worden met €20 per maand :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Aziraphale ma 18 maa 2013 - 4:06

Fearie schreef:
Aziraphale schreef:...

Voor zover mij bekend wordt dat gewoon terugbetaken en krijg je binnen 2/3 jaar een definitieve berekening. Cliënt van me wacht nog steeds op KOT van 2010. Dus ze hebben een beetje een achterstand.
Het mag trouwens terugbetaald worden met €20 per maand :-)

Ik heb net met de BD gebeld en ik kan gewoon een nieuwe wijziging invoeren voor ZT 2012. Wanneer dat is verwerkt, kan 8 weken duren, vervalt m'n acceptgiro en openstaande bedrag en krijg ik een nieuwe. Ik moet nu wel het termijn van €20 betalen tot ik m'n nieuwe acceptgiro krijg. Uiteindelijk moet ik dan nog een klein bedrag terugbetalen en dan is het weer in orde smile Pff, pak van m'n hart! Kan die €400 echt wel beter gebruiken nu met een bruiloft en vakantie op komst Wink
Heb de ZT van 2013 direct al stopgezet vorige keer, ik vraag het liever met terugwerkende kracht aan.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Prosecco ma 18 maa 2013 - 4:22

Aziraphale schreef:
Fearie schreef:
Aziraphale schreef:...

Voor zover mij bekend wordt dat gewoon terugbetaken en krijg je binnen 2/3 jaar een definitieve berekening. Cliënt van me wacht nog steeds op KOT van 2010. Dus ze hebben een beetje een achterstand.
Het mag trouwens terugbetaald worden met €20 per maand :-)

Ik heb net met de BD gebeld en ik kan gewoon een nieuwe wijziging invoeren voor ZT 2012. Wanneer dat is verwerkt, kan 8 weken duren, vervalt m'n acceptgiro en openstaande bedrag en krijg ik een nieuwe. Ik moet nu wel het termijn van €20 betalen tot ik m'n nieuwe acceptgiro krijg. Uiteindelijk moet ik dan nog een klein bedrag terugbetalen en dan is het weer in orde Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 561177 Pff, pak van m'n hart! Kan die €400 echt wel beter gebruiken nu met een bruiloft en vakantie op komst Wink
Heb de ZT van 2013 direct al stopgezet vorige keer, ik vraag het liever met terugwerkende kracht aan.

Dat doe ik ook altijd. Toevallig had ik de belastingdienst vanmorgen nog aan de telefoon omdat mijn zorgtoeslag voor 2013 veel te hoog was. Ten eerste had ik het niet aangevraagd voor 2013, maar schijnbaar als je het aanvraagt voor 2012 moet je het ook weer gelijk stopzetten. Maar het bedrag was een stuk hoger omdat ze voor het gemak mijn inkomen maar even 4000 euro omlaag hadden gezet.

En waarom? Ivm een of andere wet, maar hoe het nou precies zat kon niemand me vertellen. Maar als ik mijn zorgtoeslag gewoon stop zette en met terugwerkende kracht aanvroeg dan was er toch niks aan de hand?

Nee piemel, ik vraag het juist op die manier aan omdat het altijd fout gaat. Misschien moet de BD er eens naar streven om dat soort domme fouten er uit te halen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Rush ma 18 maa 2013 - 4:24

BD zet mijn toetsingsinkomen ook ieder jaar ongeveer standaard €4000 naar beneden, terwijl ze toch echt alles van me weten daar. Misschien verwachten ze een salarisverlaging. Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 253468018
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Prosecco ma 18 maa 2013 - 4:26

Rush schreef:BD zet mijn toetsingsinkomen ook ieder jaar ongeveer standaard €4000 naar beneden, terwijl ze toch echt alles van me weten daar. Misschien verwachten ze een salarisverlaging. Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 253468018

Dat zei ik dus ook, waarop die man zei: maar u bent niet de enige waarvoor we de gegevens verwerken. Dus schijnbaar hebben alleen wij geluk dat ons salaris geen 4000 euro naar beneden gaat en is dit bij de rest van nederland wel zo Wink
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 5:21

Kunne twee keerkoppel 1 computer belastingaangifte doen? Stomme vraag misschien, maar ik kan me van voorgaande jaren herinneren dat we altijd een bd-programma op de pc moesten zetten. Nu doet onze pc het niet meer, de iPad lijkt me niet handig, dus gaan we bij schoonouders op de pc. Alleen doen zij ook al aangifte via dat gedownloadde programmaatje op dezelfde pc...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Prosecco ma 18 maa 2013 - 5:39

Jip83 schreef:Kunne twee keerkoppel 1 computer belastingaangifte doen? Stomme vraag misschien, maar ik kan me van voorgaande jaren herinneren dat we altijd een bd-programma op de pc moesten zetten. Nu doet onze pc het niet meer, de iPad lijkt me niet handig, dus gaan we bij schoonouders op de pc. Alleen doen zij ook al aangifte via dat gedownloadde programmaatje op dezelfde pc...

Ja, dan maak je gewoon een nieuw bestand aan, net als je in Word zou doen bijvoorbeeld. Je moet tenslotte ook je eigen gegevens zoals naam en BSN invoeren.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 5:40

Top! En sorry voor de autocorrectie fout..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte 2012 - Pagina 6 Empty Re: Belastingaangifte 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum