Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blond do 17 jan 2013 - 10:50

Een ei om half 8 is bij mij geen probleem hoor. Ik kook ze meestal de avond van tevoren, daar heb ik dan op de ochtend zelf geen zin in.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin do 17 jan 2013 - 11:07

Wat is een sport cracker indigo? Of moet dat een spelt cracker zijn? ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 17 jan 2013 - 11:19

Marin schreef:Wat is een sport cracker indigo? Of moet dat een spelt cracker zijn? ;-)

Sport + van Wasa, die heb ik ook altijd op mn werk voor de lunch.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin do 17 jan 2013 - 11:22

Bliss schreef:
Marin schreef:Wat is een sport cracker indigo? Of moet dat een spelt cracker zijn? ;-)

Sport + van Wasa, die heb ik ook altijd op mn werk voor de lunch.

Ah die ken ik niet!

Ik heb altijd van die waldkorncrackers, die vind ik lekker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Chocoholic do 17 jan 2013 - 11:35

Oh, die Wasa crackers zijn inderdaad een goede voor als tussendoortje! Morgen even scoren. Cool (Ben zelf totaal niet creatief met etenswaar verzinnen die ik 'mag')
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Sissi do 17 jan 2013 - 11:47

Zou ik nog binnen kunnen vallen in dit topic? Ik wil er ook graag een kilo of 10 af hebben en misschien stimuleert het om op deze manier een beetje bij te houden wat ik allemaal eet in een week.

Op het moment eet ik echt super onregelmatig. Ontbijten doe ik 9 van de 10 keer niet en lunchen schiet er ook vaak bij in zodat ik vaak om 18.00 pas voor het eerst iets eet en/of drink. Vervolgens snack ik 's avonds ook nog. Errug ongezond dusWie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 1578173417

Ik heb nu van een vriendin een recept gekregen van een gezonde variant van cruesli. Daar wil ik voortaan mee gaan ontbijten, dus dat is alvast stap 1.

Ik ben te lui geweest om de vorige 4 pagina's te lezen Embarassed , maar volgen jullie echt een dieet of gaan jullie "gewoon" gezonder eten?
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 17 jan 2013 - 19:40

Chocoholic schreef:
Bliss schreef:Choco, volgens mij zitten wij nogal op één (niet altijd even slanke) lijn als het op eten aankomt! In het andere topic (hmm welke ook alweer, ging ook over eten/lijnen) herkende ik ook al veel wat je zei. We gaan er weer tegenaan!!

Ik denkt dat het 'Jouw Gewicht' topic was, want ik heb verder nergens in gereageerd. Ik ben meer iemand die veel meeleest in dat soort topics, haha.

Dat topic was t idd, zie mijn reactie op jou op pagina 4.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Fortissimo do 17 jan 2013 - 20:50

Potverdomme, een week lang diëten en gewoon 200gr zwaarder zijn dan vorige week. Lekker dan. Mezelf uitgehongerd voor Jan doedel..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Muus do 17 jan 2013 - 21:07

Ik heb ook nog 10 kg te veel aan mijn lijf plakken van de zwangerschap en het liefst wil ik nog meer kwijt. Ik probeer nu meer op m'n eten te letten en bewuste keuzes te maken.
Jou dieet ziet er lastig uit Charles! Is al niks voor mij als ik teveel moet gaan opzoeken over wanneer ik wat mag eten.
Ik ontbijt met magere Franse kwark met blauwe bessen, lunch met spelt crackers met mager beleg en een eitje en in de avond meestal koolhydraatarm of een maaltijdsalade. Tussendoor drink ik meer water en neem ik tomaten, komkommers, paprika of noten.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Sissi vr 18 jan 2013 - 6:05

Muus schreef:Ik heb ook nog 10 kg te veel aan mijn lijf plakken van de zwangerschap en het liefst wil ik nog meer kwijt. Ik probeer nu meer op m'n eten te letten en bewuste keuzes te maken.
Jou dieet ziet er lastig uit Charles! Is al niks voor mij als ik teveel moet gaan opzoeken over wanneer ik wat mag eten.
Ik ontbijt met magere Franse kwark met blauwe bessen, lunch met spelt crackers met mager beleg en een eitje en in de avond meestal koolhydraatarm of een maaltijdsalade. Tussendoor drink ik meer water en neem ik tomaten, komkommers, paprika of noten.

Zoiets vind ik dan erg lekker klinken om mee te ontbijten, maar eet je dat dan iedere dag? Komt het je dan op een gegeven moment niet de neus uit? Dat krijg ik na een tijdje namelijk wel. Zo heb ik een hele periode lang ontbeten met yoghurt met cruesli en daarna een tijd met vanilleyoghurt met fruit, maar dat gaat zo snel vervelen.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Muus vr 18 jan 2013 - 6:39

Nee eigenlijk niet. Ik eet het 4 dagen per week (2 bakken), de overige dagen ontbijt ik met een eitje of een snee brood of helemaal niet (ligt eraan hoe laat ik opsta). Of ik eet in de ochtend wat crackers en dan neem ik in de middag wat kwark. Variatie genoeg voor mij haha!

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Antibes vr 18 jan 2013 - 6:51

Charles! Ik doe ook met je mee.. =) Ik wil er 20 kg af krijgen uiteindelijk, heb nu 2x per dag een shake en eet 's avonds gewoon (maar wel gezond!) avondeten (of soms draai ik het om en is de lunch normaal). Verder niet snoepen.

Heb er nu twee weken op zitten. De eerste week ging erg goed, ruim 2 kg kwijt. Deze week veel stress gehad, teveel boterhammen gegeten, ook suiker gegeten en frisdrank gedronken. En gelijk maar 0,4 kg eraf. Ik ga nu weer een streng weekje in dus! Dat resultaat van vorige week was een stuk leuker namelijk, als je hard je best doet is een beetje meer resultaat wel leuk. Half je best doen en geen resultaat is frustrerend! smile Ga morgenochtend weer op mijn eigen weegschaal staan.

Ik wil uiteindelijk ruim 20 kg kwijt, maar we zullen zien hoe het loopt. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx vr 18 jan 2013 - 7:25

Jammer dat deze week minder ging Sad. Maar hee 0,4 er af is wel weer 0,4. Totaal dus al 2,5 volgende week weer doorzetten en dan komt het goed smile. Je kan het!
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  ForeverLove vr 18 jan 2013 - 7:41

Bahh was niet echt een heeel goed dagje vandaag...pffff ben ook stront chagerijnig gewoon, dacht dat ik toch nu wel van de suiker was afgekickt, maar dat ik net zo tegen mijn vriend tekeer ging heeft er volgens mij wel een beetje mee te maken Rolling Eyes
Maargoed ik deed het echt niet expres hoor, moest gewoon effe lekker gemeen doen
(en nu voel ik me dus echt heeel erg schuldig!!)

o: Geitenyoghurt met muslie en lijnzaad
t: manderijn
l: salade met geitenkaas, tuinkers, tomaat en komkommer, oww en advocado
t: biologische appel
a: drie bruine boterhammen met sla tomaat komkommer en biologische hamburgers

owww zooo slecht avond eten gewoon, maarjah kon ff niks anders bedenken vandaag en had er ook eigenlijk weinig zin in...
Maargoed nog steeds geen snoep of andere slechte dingen gegeten, dus het valt nog mee
(zelfs de kertchup niet aangeraakt voor me broodje hamburger!!!
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Sissi vr 18 jan 2013 - 8:32

Ik ben eerlijk gezegd nog niet echt begonnen:oops: Ik had gisteren willen beginnen, maar vandaag en de afgelopen was mijn eetpatroon weer heel erg onregelmatig. Mijn eetlijstje van vandaag zag er zo uit:

Ontbijt: -
Lunch: pistoletje met kaas, ei, tomaat en sla
Avondeten: kip tandoori
Tussendoor: snickers, glas chocolademelk



Héél slecht dus. Morgen gaat dus echt de knop op en ga ik er echt op letten dat ik nu ontbijt en de tussendoortjes skip. Misschien kan ik wat inspiratie opdoen van jullie eetlijstjes, want ik vind het altijd zo lastig om gezonde alternatieven te verzinnen.

@ForeverLove: waarom vind je je avondeten zo slecht dan? Als het gewoon magere hamburgers/grillburgers zijn, dan is dit toch best gezond?
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin vr 18 jan 2013 - 9:48

Ik heb maar één crackertje met blauwe kaas gegeten op een feestje vanavond! :cheering:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 9:51

Kwark, noten, zuurdesembrood, fruit, sla en lijnzaad in huis. Morgen op de gezonde toer.

Koffie heb ik ook terug op zwart ipv met melk en stevia. Chocola eet ik alleen nog maar de pure versie van, scheelt heel veel in khdr.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Fortissimo vr 18 jan 2013 - 9:53

Ik heb niet gesnaaid vanmiddag! En dat terwijl ik zelfs actief bezig ben geweest. Vandaag gelunched met een Kruidvat Shake. Dat helpt wel! Blijf veel langer vol. Volgende week ga ik een week proberen met de lunch en/of ontbijt vervangen door een shake en avondeten gewoon.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 9:55

Mijn lijstje van vandaag is vrij treurig. Was laat op, heb alleen een tosti gegeven rond 19.00 met kwarkyoghurt na. En veel te veel koffie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  ForeverLove vr 18 jan 2013 - 10:05

ik weet niet, maar ik denk gewoon dat die drie bruine broodjes gewooon niet erg goed zijn.....
heb net trouwens nog een manderijn op.......

ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Arwyn vr 18 jan 2013 - 23:44

FL: Ik zie niks raars in jouw lijstje hoor.
Als je niet eens 3 boterhammen op een dag kunt eten.. Zo ongezond zijn die nou ook weer niet!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Charles za 19 jan 2013 - 0:03

Wow ik ben al 1,5 kilo afgevallen en houd het goed vol...nice. Zo laag als nu heb ik sinds de bevalling nog niet gezeten.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin za 19 jan 2013 - 0:18

Wow wat goed Charles.
Ik zit nu echt in de 70. Schommel wel beetje tussen 70.1 en 70.5, maar het blijft daar tussen. Na de kerst woog ik nog 74. En de eerste twee weken van januari steeds tussen de 73 en 72. Dus het gaat wel. Maar langzaam.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Charles za 19 jan 2013 - 0:24

Ik vind dat nog best snel, Marin! Netjes!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin za 19 jan 2013 - 0:26

Haha ja ik wil gewoon zooooo graag die 69,9 in beeld zien. Dat heb ik sinds Wolves niet meer gewogen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum