Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Aimee za 23 maa 2013 - 8:25

Heerlijk joh Bliss, geniet er van!

Hier gaat het met gezond eten heel goed, wegen doe ik alleen nog maar op maandag. Ik word gek van die schommelingen elke dag, dus ga het nu gewoon per week bekijken.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss za 23 maa 2013 - 9:06

Heb de hele zak paaseitjes al geruime tijd achter de kiezen en ben nu misselijk. Heb niet eens meer zin in de B&J :shock: Volgens mij ben ik écht ziek.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Aimee za 23 maa 2013 - 10:11

Wauw ik heb mijn dieptepunt bereikt, haha. Ik vul elke dag de eetmeter in op de site van voedingscentrum. Vandaag hadden we cordonblue bij het avondeten, ik wist wel dat dat niet gezond is, maar volgens de eetmeter 368 calorieen :O Dus heb ik in de prullenbak staan graven naar de verpakking, om daarop het aantal calorieën te checken...
Gelukkig stond daarop 175 calorieën per stuk, anders was deze wanhoopsdaad nog voor niets geweest ook Wink

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss za 23 maa 2013 - 12:01

Hahaha, hier ook weer een dieptepunt hoor, heb die bak ijs toch nog bijna helemaal leeg zitten vreten (klein restje weggegooid) en nu ben ik weer misselijk :shock: Bah. Vanaf morgen weer ff een normaal eetpatroon zien te krijgen...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx za 23 maa 2013 - 12:40

Haha graven in de prullenbak.

Bliss waar laat je het.

Hier netjes weer alleen aan de Shakes. Was ondanks mijn etentje gister toch afgevallen. Nog 3 weken en dan afbouwen ben er klaar mee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet zo 24 maa 2013 - 7:19

Haha Aimee ik moest wel lachen om je stukje!

Jee Bliss waar laat je het inderdaad? Wel bij 1 keertje laten hé Wink

Wauw Minx ik heb echt diep respect voor jou!

***
Het gaat prima hier! Ik ben vierkante ogen aan het kweken » ik zit al vanaf, schrik niet, 13.00 achter m'n laptoppie bezig voor school..nouja voornamelijk Engels..25 brieven vertalen + sollicitatiebrief maken&Cv..hoe verzinnen ze het? Die leraar is ook zo onduidelijk! Eerst mocht iedereen examen doen omdat het anders te lang duurde en alle opdrachten die je nog moest doen die vervielen.. verteld hij donderdag dat álles wel gedaan moet worden én dat het dinsdag af moet. Zoniet is geen examen en geen examen is blijven zitten.. :O Zucht! Maaar ik heb het af! En ik kan geen Engels woord meer zien..

Gisteren naar de gele M geweest, vriendlief wou persé daarheen maar ik heb mij netjes ingehouden! Ik heb 4 garnalen gehad en een Salad Shaker Ham-kip..en toen zat ik vol :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss zo 24 maa 2013 - 7:30

Ik beloof plechtig dat ik me deze week weer zal gedragen. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 2474380249

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx zo 24 maa 2013 - 7:34

Oef pannetoet dat is wel veel.

Bliss we houden je er aan!

Voel me echt niet fit vandaag trouwens, gaat vanzelf wel weer over maar fijn is anders. Morgen weer een officieel weegmoment dan het af en opbouwboekje even vragen smile.

Heb trouwens het nieuwe kookboek van amber Albarda binnen. Staan erg leuke dingen in smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Snirp zo 24 maa 2013 - 19:33

Zow, hier ook weer een braaf weekje voor de boeg!
Van het weekend natuurlijk de paaseitjes-taart, gister uit eten...
Dus vanavond lekker zelfgemaakte tomatensoep!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx zo 24 maa 2013 - 22:10

Hoe smaakte de taart? Zag er zo leuk uit in de allerhande. Heb deze allerhande ook speciaal op papier mee genomen voor de recepten. De rest heb ik op de iPad.

Gister een lamlendig dagje gehad. Had hoofdpijn en ongesteld enz enz. Nou ja vanochtend een hele lieve weegschaal. Weer 7 ons er af smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss zo 24 maa 2013 - 22:54

Pfff ik zit nu voor de vierde dag thuis op de bank te hangen en ben er zo klaar mee! Maar vanmorgen voelde ik me nog niet goed genoeg om te gaan werken. Morgen ga ik wel echt weer! Net op de weegschaal gestaan: 87.4, dus 8.1 eraf in totaal! Ondanks de paaseitjes en B&J dus toch 0.8 afgevallen in de afgelopen week. Nog ruim een kilo en dan is het gewicht dat ik vorig jaar helaas weer was aangekomen er weer af, dus vanaf dan wordt het pas echt spannend. (Al was ik in mn hoofd vorig jaar toch een stuk slanker dan nu...) Ben namelijk erg benieuwd hoeveel het me daarna nog lukt om af te vallen. Ik kom dan op een gewicht dat ik misschien al wel tien jaar niet heb gewogen (onder de 85 ongeveer), hoop echt dat het lukt om uiteindelijk onder de 80 te komen. Woensdag ook maar weer eens sporten!

Minx, wanneer stop jij met die shakes?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx zo 24 maa 2013 - 23:03

Super datje er bijna bent.

Denk dat ik op 13 april stop en ga afbouwen. Wou eerst op maandag 15 beginnen maar denk dat ik gek word als ik tot maandag moet wachten. Haha dus gewoon lekker op zaterdag beginnen met afbouwen. Nog een week of drie dus. Mijn streef is 70 kg dus dan zou ik nog bijna 7 kg moeten. Alleen kom ik dan in de knoop met de roparun als ik tot 70 door ga. En verwacht dat ik uiteindelijk rond de 70 uitkom met de afbouw erbij.
Maar dan word het moeilijk opbouwen en stabiel blijven. Hopelijk is het dan wel beter weer en kan ik lekker buiten sporten smile. Dat ben ik wel van plan om elke dag te gaan doen. De ene dag kracht en de andere dag cardio smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss zo 24 maa 2013 - 23:09

Nou ja, ik ben er niet bijna hoor, eigenlijk ben ik nog niet eens op de helft van wat ik af wil vallen. Maar t eerste doel was om weer op het gewicht van begin vorig jaar te komen en dat was zo'n 86.3 geloof ik en in elk geval is dat nu in zicht! Straks eens ff kijken of ik mijn nieuwe rode skinny al bijna pas :P

Jee, jij bent echt fanatiek zeg! Woog je eerder ook altijd rond de 70? En waardoor ben je toen aangekomen?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx zo 24 maa 2013 - 23:29

Eerder schommelde ik altijd tussen de 76 en de 79 maar wilde altijd tussen de 72 en 75 zitten. Dus nu 70 gezegd omdat ik wss nog wel weer iets aankom als ik koolhydraten ga eten. Dus dan zou ik weer op 72 zitten.

Ben toen stage gaan lopen en dat was een hele vervelende man die mijn zelfvertrouwen om zeep hielp. Daar na 5 wkn gestopt maar voelde me zo slecht toen aangekomen tot 89. Vervolgens mijn herkansing stage niet gehaald door geen zelf vertrouwen, kwam toen thuis te zitten en uiteindelijk woog ik op mijn mag 96,3. Eigenlijk door emo eten dus.

Gaat nu weer helemaal goed met mij, ik moet mijn eetpatroon helemaal omgooien en dat wil ik ook smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Snirp ma 25 maa 2013 - 0:44

Minx schreef:Hoe smaakte de taart? Zag er zo leuk uit in de allerhande. Heb deze allerhande ook speciaal op papier mee genomen voor de recepten. De rest heb ik op de iPad.

Hij smaakt heerlijk! Gewoon een lekker klein stukje, en genieten maar van al die chocola I love you
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Snirp ma 25 maa 2013 - 0:46

Bliss, balen dat je nog steeds thuis zit Sad.
Ik ga me op een gegeven moment dan altijd verschrikkelijk vervelen!

Minx, fijn dat je nu weer helemaal lekker in je vel zit!
Ik hoop ook dat het snel weer wat warmer wordt, ga ik ook lekker nog meer hardlopen en wandelen!

-------

http://www.zegmaaryes.nl/viewtopic.forum?t=42236
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 40 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum