Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Charles do 17 jan 2013 - 2:50

Marin schreef:Ja dat heb ik dus ook een beetje Indigo. Ik ben in een jaar van 80 naar 70 gegaan, maar ik blijf zo ontzettend hangen nu. Ik zit echt al sinds de zomer tussen de 74 en 70. Dat schiet toch niet op?! Ik heb denk ik ook iets van een kickstart nodig ofzo. M'n lichaam is nu gewend aan dat schema wat ik dagelijks eet en dat is op zich niet echt veel. Misschien moet het dus toch net even anders. Ik weet het niet..

Ik denk dat je je lichaam gewoon even tijd moet geven. Je blijft vaak ook in de winter steken heb ik ervaren, en als het dan warmer wordt ga je ineens weer als een speer.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin do 17 jan 2013 - 2:57

Ja ik geef 't nu al maanden tijd, begin motivatie beetje kwijt te raken. Maar hopelijk word het in de zomer dan beter ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 3:01

Ik merk nu ik alleen nog maar water en thee drink, en dus geen frisdrank meer, dat ik al zo een paar kilootjes kwijt ben. Ik heb in 3 weken tijd 2x een gaatje bij moeten maken in mijn riem Laughing
Verder probeer ik op te letten met wat we eten, maar als ik eens zin heb in een frietje dan eet ik die ook wel gewoon en in het weekend hebben we wel eens een zak chips ofzo.

Ik voel me te suf om echt te diëten (Heb erg last van bloedarmoede en te lage bloeddruk op het moment) maar door wat extra te bewegen en dus op te letten verlies ik toch steeds wat kilo's. Mag nog wel even zo doorgaan, want momenteel pas ik niet meer in mijn motorpak Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 3:05

Minneke schreef:
Stofzuiger schreef:Ik doe mee voor 4 kg Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 3920004554

Stofzuiger, ik denk dat jouw BMI nu al vrij laag is, toch?
Ik heb geen overgewicht, maar met een paar kg minder voel ik me beter (hoop ik)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 3:11

Stofzuiger schreef:
Minneke schreef:
Stofzuiger schreef:Ik doe mee voor 4 kg Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 3920004554

Stofzuiger, ik denk dat jouw BMI nu al vrij laag is, toch?
Ik heb geen overgewicht, maar met een paar kg minder voel ik me beter (hoop ik)

Maar die marge dan niet meer verleggen he, anders blijf je bezig met ontevreden zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blond do 17 jan 2013 - 3:17

Indigo schreef:Ik heb vorig jaar zomer ook een tijdje het 17 dagen dieet gedaan (een dag of 5/6) en was toen al 3.7 kg kwijt. Werkt echt briljant om door een plateau te komen. Ik was toen al op gewicht haha. Maar het ging echt snel . Daarna heb ik het nog ruim een half jaar eraf gehad terwijl ik wel weer stukje bij beetje koolhydraten toevoegde aan het dieet.

Ik vind het een van de fijnste dieeten die ik heb gedaan met een vliegende start. (de eerste 3 dagen zijn echt killing.. bleehg ik voelde me zo slap en had ineens zwaar zin in alles wat niet mag haha.) Maar daarna echt energiek!

Kijk dit is nu goed voor mijn motivatie. 6 dagen en 3,7 kilo lichter, kan je nagaan als je het 17 dagen volhoud Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 3:28

Minneke schreef:
Stofzuiger schreef:
Minneke schreef:
Stofzuiger schreef:Ik doe mee voor 4 kg Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 3920004554

Stofzuiger, ik denk dat jouw BMI nu al vrij laag is, toch?
Ik heb geen overgewicht, maar met een paar kg minder voel ik me beter (hoop ik)

Maar die marge dan niet meer verleggen he, anders blijf je bezig met ontevreden zijn.
Heb 57 kg gewogen hoor, tijdje terug. Maar inmiddels weer aangekomen door de medicijnen Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Burn do 17 jan 2013 - 6:13

Ik schrijf mee!

Ik heb een dieet gekregen van dietiste, vooral om mijn cholesterol te verlagen. Maar volgens haar kan ik met dit dieet ook met gemak 5 kilo afvallen, dat hoop ik dan want ik wil er graag 10 af..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 17 jan 2013 - 6:40

Marin schreef:
's ochtends: Bakje yoghurt, geen cruesli
's middags: Soep, salade of soms crackers met beleg
's avonds: Op een sportavond: Koolhydraatarm (vaak salades, maar ook gegrilde kip met geroosterde groenten, etc). Op niet sportavonden: Liever ook zoiets dergelijks, maar soms mogen koolhydraten wel.

:shock: Ik vind dit echt extreem weinig voedsel op een dag hoor!! Kan best zijn dat je daardoor stagneert. Waar zijn de tussendoortjes? En ik zou eerder koolhydraten eten als je juist wél sport, dan kun je ze weer verbranden. Hoe dan ook, volgens mij kun je beter iets meer gaan eten en je lichaam daardoor wat meer aan het werk zetten.

Ik doe ook aan de lijn, nu ruim anderhalve week en vanmorgen was er 2,5 kilo af. Ik volg geen dieet, maar sport gewoon genoeg (3x per week) en probeer gezonder te eten en weinig tot niet te snoepen (en als ik iets snoep, iets verantwoordere keuzes te maken). Ik wil zeker 15 kilo afvallen dit keer en dan hopen dat ik het vast kan houden voor de verandering.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 17 jan 2013 - 6:43

Burn schreef:Ik schrijf mee!

Ik heb een dieet gekregen van dietiste, vooral om mijn cholesterol te verlagen. Maar volgens haar kan ik met dit dieet ook met gemak 5 kilo afvallen, dat hoop ik dan want ik wil er graag 10 af..

Wat was jouw cholesterolwaarde? Het mijne is slechts licht verhoogd gelukkig, al moet ik wel echt gaan opletten nu (maar dat doe ik nu gelukkig ook weer, heb me echt een tijdje laten gaan qua snaaien enzo).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Burn do 17 jan 2013 - 6:45

Ik durf het zo niet meer uit mijn hoofd te zeggen. Moet het nog wel ergens hebben, zal nog even zoeken!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin do 17 jan 2013 - 9:40

Bliss schreef:
Marin schreef:
's ochtends: Bakje yoghurt, geen cruesli
's middags: Soep, salade of soms crackers met beleg
's avonds: Op een sportavond: Koolhydraatarm (vaak salades, maar ook gegrilde kip met geroosterde groenten, etc). Op niet sportavonden: Liever ook zoiets dergelijks, maar soms mogen koolhydraten wel.

:shock: Ik vind dit echt extreem weinig voedsel op een dag hoor!! Kan best zijn dat je daardoor stagneert. Waar zijn de tussendoortjes? En ik zou eerder koolhydraten eten als je juist wél sport, dan kun je ze weer verbranden. Hoe dan ook, volgens mij kun je beter iets meer gaan eten en je lichaam daardoor wat meer aan het werk zetten.

Ik eet altijd een tussendoortje voor t sporten, maar verder niet echt. Ik beweeg ook niet zoveel overdag.
Hoewel das niet helemaal waar. Want in t kerstpakket zat echt een shitload aan chocola en dat is intussen allemaal op Razz

Maar brood hou ik sowieso niet zo van dus ik zou niet weten hoe ik meer zou kunnen eten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 17 jan 2013 - 9:43

Ik val echt flauw denk ik als ik tussen ontbijt en lunch niks zou eten, zelfde geldt voor tussen lunch en avondeten. Ik zie ook nergens fruit bijvoorbeeld? Ik denk echt dat je te weinig eet. Als ik zou eten wat jij eet, viel ik vijf kilo af in twee weken denk ik. (om het er vervolgens weer keihard aan te schranzen)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Arwyn do 17 jan 2013 - 9:49

Ik wil er ook wel wat af, maar geen idee hoe.
Wat ik nu gemiddeld eet op een dag:
Ontbijt: Boterham met beleg, half glas Optimel
Tussendoor: Boterham en een appel
Lunch: Twee boterhammen en een appel
Tussendoor: Een appel en een pakje LU Time Out (maar dan van de AH)
Avondeten: Gewoon wat we die dag eten. Een normale portie, schep eigenlijk nooit een tweede keer op. Kan pasta zijn, aardappels/groente/vlees.. Wat dan ook.
Soms 's avonds bij de thee nog een koekje.

Ik drink verder de hele dag alleen water en thee. Heel soms een bekertje warme choco uit de automaat.

Lijkt me toch geen heel vreemd ritme toch?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 9:52

Ik moet ook weer aan de slag, ga dek ik gewoon beginnen door de tussendoortjes eens te gaan vervangen voor fruit, en eens wat minder brood te gaan eten. Er mag wel weer wat af, geen idee hoeveel,kilo en ik durf eigenlijk ook niet op de weegschaal te gaan staan, dus ik ga denk ik maar gewoon werken met kledingmaten, wil er minimaal 2 maten af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin do 17 jan 2013 - 9:59

Bliss schreef:Ik val echt flauw denk ik als ik tussen ontbijt en lunch niks zou eten, zelfde geldt voor tussen lunch en avondeten. Ik zie ook nergens fruit bijvoorbeeld? Ik denk echt dat je te weinig eet. Als ik zou eten wat jij eet, viel ik vijf kilo af in twee weken denk ik. (om het er vervolgens weer keihard aan te schranzen)

Ik denk wel dat jij actiever bent tussen ontbijt en lunch. Alleen al naar je werk fietsen bijvoorbeeld, dat doe ik niet. Ik ontbijt ook pas om half 10. Dat scheelt ook.

Fruit eet ik idd te weinig. Vergeet het altijd te kopen. Daarentegen altijd twee tot vijf soorten groenten bij de avondmaaltijd en vrij grote porties groenten ook.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 17 jan 2013 - 10:04

Marin schreef:
Bliss schreef:Ik val echt flauw denk ik als ik tussen ontbijt en lunch niks zou eten, zelfde geldt voor tussen lunch en avondeten. Ik zie ook nergens fruit bijvoorbeeld? Ik denk echt dat je te weinig eet. Als ik zou eten wat jij eet, viel ik vijf kilo af in twee weken denk ik. (om het er vervolgens weer keihard aan te schranzen)

Ik denk wel dat jij actiever bent tussen ontbijt en lunch. Alleen al naar je werk fietsen bijvoorbeeld, dat doe ik niet. Ik ontbijt ook pas om half 10. Dat scheelt ook.

Fruit eet ik idd te weinig. Vergeet het altijd te kopen. Daarentegen altijd twee tot vijf soorten groenten bij de avondmaaltijd en vrij grote porties groenten ook.

Wow, 5 soorten groente?

Ik eet op een werkdag meestal dit:

O: snee roggebrood met kaas
T: snee roggebrood met kaas
L: drie crackers (sport + van Wasa) met Philadelphia light en komkommer + een appel
T: twee boterhammen (meergranen) met kipfilet
A: net waar ik die dag zin in heb
T: fruit of soms nog twee crackers als ik nog trek heb (wil nog wel eens voorkomen)

Maar goed, een dag als bovenstaande is voor mij een goede dag. Als ik doorgaans op deze manier eet en erbij sport, val ik 0,5 tot 1 kilo per week af.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Chocoholic do 17 jan 2013 - 10:26

Ik meld me ook even!

Ik was van de zomer eindelijk net onder de 70 kilo, en daar had ik heel hard voor gewerkt, maar helaas heb ik mijzelf daarna weer laten gaan. (Ik en eten = geen goede relatie) Dus ik ben 1 januari weer begonnen met de race, startende met een gewicht van 78.4 waarvan er nu 3,5 af is. Ik 'dieet' niet, maar ik eet elke dag gezond/verantwoord en sport zo'n 4/5 keer in de week. Wat ik zo'n beetje aanhoud om te eten per dag, bijvoorbeeld:

O: Bruin bolletje met hagelslag (die laatste mag ik van mijzelf er in houden, ook al is 't niet erg verantwoord. I just need SOME chocolate. laughcry)
T: LU Time Out koekje
L: Bruin bolletje met Slankie smeerkaas
T: Plakje ontbijtkoek (minder suiker variant)
A: Het liefst koolhydraat-arm, dus alleen groente met vlees(vervanger)
T: Beschuitje met bv smeerkaas

Tot nu toe werkt dit goed! Yes
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Chocoholic do 17 jan 2013 - 10:31

Bliss schreef:
Marin schreef:
's ochtends: Bakje yoghurt, geen cruesli
's middags: Soep, salade of soms crackers met beleg
's avonds: Op een sportavond: Koolhydraatarm (vaak salades, maar ook gegrilde kip met geroosterde groenten, etc). Op niet sportavonden: Liever ook zoiets dergelijks, maar soms mogen koolhydraten wel.

:shock: Ik vind dit echt extreem weinig voedsel op een dag hoor!! Kan best zijn dat je daardoor stagneert. Waar zijn de tussendoortjes? En ik zou eerder koolhydraten eten als je juist wél sport, dan kun je ze weer verbranden. Hoe dan ook, volgens mij kun je beter iets meer gaan eten en je lichaam daardoor wat meer aan het werk zetten.

+1, ben het met je eens Bliss. Tussendoortjes zijn belangrijk om je stofwisseling door te laten werken. Ik zou er ook echt niet zonder kunnen, ik heb echt honger 2 uur na mijn ontbijt bijvoorbeeld. En als ik die avond ga sporten, mag ik van mijzelf inderdaad eerder koolhydraten dan als ik niet ga sporten. Dus net andersom. smile Wie weet helpen die 2 veranderingen wel!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 17 jan 2013 - 10:33

Choco, volgens mij zitten wij nogal op één (niet altijd even slanke) lijn als het op eten aankomt! In het andere topic (hmm welke ook alweer, ging ook over eten/lijnen) herkende ik ook al veel wat je zei. We gaan er weer tegenaan!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Chocoholic do 17 jan 2013 - 10:45

Bliss schreef:Choco, volgens mij zitten wij nogal op één (niet altijd even slanke) lijn als het op eten aankomt! In het andere topic (hmm welke ook alweer, ging ook over eten/lijnen) herkende ik ook al veel wat je zei. We gaan er weer tegenaan!!

Ik denkt dat het 'Jouw Gewicht' topic was, want ik heb verder nergens in gereageerd. Ik ben meer iemand die veel meeleest in dat soort topics, haha.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Punk'd do 17 jan 2013 - 10:47

Ik eet liever 3 grote maaltijden per dag en een tussendoortje. Na mijn ontbijt (2 sport crackers van waas met 2 eitjes) heb ik de aankomende 3 uur geen honger. Dan lunch met 2 sport crackers met rosbief of zalm met komkommer. En een half uur later een appel. En dan rond 4 uur bak yoghurt met mislukt o.i.d. en avondeten om 18 uur. Ik heb echt niets aan een koekje/crackertje o.i.d. als tussendoortje. Als extra fruit neem ik meestal een verse jus. Ik moet trouwens wel kijken hoe ik goed ga eten als ik begin met werken. Ik krijg denk ik geen ei weg om half 8.. maar goed. Dat wordt testen.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 10:49

Yoghurt met mislukt? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin do 17 jan 2013 - 10:49

Ik heb hoe dan ook toch wel honger laughcry

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Punk'd do 17 jan 2013 - 10:49

Haha autocorrect. Mislukt is musli

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 2 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum