Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??

5 plaatsers

Ga naar beneden

Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe?? Empty Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??

Bericht  Pandora wo 21 maa 2012 - 21:54

Zojuist belde mijn man met de mededeling dat hij eind mei/begin juni een week vrij mag nemen zodat wij lekker met zijn drietjes (nou ja, viertjes) met vakantie kunnen.
Hij werkt in de bouw dus is eigenlijk gebonden aan de bouwvak (augustus) maar tegen die tijd zal ik al een behoorlijke buik hebben dus leek het ons lekker om in mei lekker naar de zon te gaan.
Onze dochter is dan bijna twee, iemand tips waar we naar toe kunnen gaan? Zelf zaten we aan Spanje of Griekenland te denken...

Waar zijn jullie geweest met je kindje(s) en hoe beviel dat?? Alle tips zijn welkom!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe?? Empty Re: Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??

Bericht  Jeanette do 22 maa 2012 - 2:29

Ik zou zeggen; Gran Canaria! Zekerheid op mooi weer. Ik ben vorig jaar op dit complex geweest ( http://www.zoover.nl/spanje/gran-canaria/playa-del-ingles/sol-barbacan-residence/aparthotel ) en die is echt super met kinderen, er is zelfs een Nederlands animatie team voor de kinderen. Ze hebben appartementen en bungalows. Ik heb daar zelf in een bungalow gezeten en die was echt super. Het gehele complex is vooral gericht op families met kinderen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe?? Empty Re: Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??

Bericht  Lejow vr 23 maa 2012 - 8:12

Portugal, algarve, albufeira ongeveer.
Ook grote kans op mooi weer! Wij zijn er vorig jaar eind april geweest en toen was het al lekker.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe?? Empty Re: Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 2:46

Wij zijn naar Turkije geweest toen H. 15 maanden was.
Is perfect gegaan en heel goed bevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe?? Empty Re: Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 3:44

Cala D'or op Mallorca.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe?? Empty Re: Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??

Bericht  silly_85 zo 25 maa 2012 - 4:40

Zusje schreef:Cala D'or op Mallorca.


Helemaal mee eens ,
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe?? Empty Re: Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??

Bericht  Lilypie zo 25 maa 2012 - 5:47

inderdaad cala d'or in Mallorca, wij zijn er vorig jaar geweest en het is daar tenminste niet ze druk( wij waren er in juni).
En als je de drukte op wilt zoeken ben je met de taxi zo bij het volgende dorp wat wat meer te doen is.( weet alleen effe niet meer hoe het heet)
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe?? Empty Re: Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??

Bericht  Pandora ma 26 maa 2012 - 2:41

Weet iemand hoe het met de temperatuur eind mei/begin juni op Mallorca zit?

Ik sprak gister toevallig een medewerkster van een reisbureau en zij adviseerde toch wel met klem om naar de Canarische Eilanden te gaan omdat je in Spanje, Griekenland en Turkije rond die tijd gewoon (nog) niet zeker bent van een zonnige vakantie....

We gaan nu dus kijken naar een bestemming op Gran Canaria, alhoewel Mallorca me ook nog wel heel erg trekt hoor.... We kijken nog ff rustig om ons heen dus.
Tips zijn trouwens nog steeds welkom! Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe?? Empty Re: Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum