Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samsung Galaxy S3 mini

3 plaatsers

Ga naar beneden

Samsung Galaxy S3 mini Empty Samsung Galaxy S3 mini

Bericht  SuzieQ zo 30 dec 2012 - 22:09

Wie heeft hem? Ik heb nu een S2 en wil het liefst een iPhone, maar die zijn wel erg duur. En nu zie ik dus de S3 mini. Ik vind de gewone S3 echt te groot (vind mijn S2 al aan de grote kant) en die is ook duur. Nou is het verschil met de S3 mini dat de camera maar 5 mp heeft. Is dat echt te weinig voor mooie foto's? Ben nu natuurlijk 8 mp gewend. En het geheugen is maar 8 gb, nu heb ik 16 gb. Ik heb geen idee of daar dan weinig op past, ik wil er wel foto's op bewaren en er staan altijd een paar cd's op voor tijdens het hardlopen en een aantal apps.

Dus nu ben ik even aan het uitzoeken of ik blij zou worden van de S3 mini, of toch maar even doorsparen voor een iPhone.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S3 mini Empty Re: Samsung Galaxy S3 mini

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 23:53

Ik ben van een S2 naar een S3 gegaan en vind hem wel groot, maar totaal niet storend, echt niet! :cheering: En duur? Ik had hem voor 80 euro bij een jaar abonnement Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S3 mini Empty Re: Samsung Galaxy S3 mini

Bericht  Antibes ma 31 dec 2012 - 0:08

Hoeveel betaal je per maand voor je abonnement dan? En welke provider?

Ik wil eigenlijk geen nieuw abonnement, ik heb nu voor 25 euro in de maand onbeperkt internet en 200 belminuten.. Bij Vodafone, ik wil ook niet meer terug naar Telfort oid., daarmee had ik zó vaak geen bereik.


Laatst aangepast door Antibes op ma 31 dec 2012 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S3 mini Empty Re: Samsung Galaxy S3 mini

Bericht  Zwerver ma 31 dec 2012 - 0:09

Ik zou die hele mini s3 gewoon gaan schrappen als ik jou was. Vergelijk het maar eens op Tweakers.

Ik heb trouwens ook de s3, twijfelde heel erg omdat hij inderdaad zo groot is, maar wow ik wil nu echt niet anders meer! Mocht je er toch tegen aan hikken en android willen, kijk dan eens naar de HTC one S. Iets duurder dan de S3 mini, maar stukken beter
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S3 mini Empty Re: Samsung Galaxy S3 mini

Bericht  SuzieQ ma 31 dec 2012 - 0:39

Ik kan geen nieuw abonnement afsluiten, ik moet nog tot augustus. Ik had hem verlengd en een nieuw toestel erbij gekozen (gratis, een Sony Ericsson), maar dat was echt een rot apparaat. Lag er gewoon aan dat ik een high end toestel gewend ben en de SE was dat zeker niet. Ik kon hem niet meer terugsturen dus heb hem via MP verkocht. Geen man overboord, abonnement is niet heel duur en S2 kan nog wel een tijdje mee. Maar nu merk ik dat hij vaker vast loopt (moet hem soms meerder keren per dag uitzetten dmv batterij eruit halen) en soms zet hij zichtzelf ineens uit en weer aan. Ik merk dat het beter gaat als ik wat apps eraf gooi, behalve facebook, rabobank, appie en nog wat nuttige dingen staat er dan ook weinig meer op aan nutteloze apps.

De HTC vind ik idd ook erg mooi, maar zo breekbaar. Mijn schoonzusje en een collega hebben hem en ik heb hem wel eens vastgehouden, hij glipt zo uit je vingers. Zij hebben dan ook allebei al een helemaal gebarsten scherm (en het kostte iets van 100 euro om te laten maken). Dus die alleen als ik hem direct heel goed kan beschermen. De S2 heb ik nu dus al bijna 2 jaar, en hij is al vaak gevallen, maar nog steeds ziet hij er hartstikke goed uit.

Ik neig toch nog steeds wel heel erg naar de iPhone (4S of 5). Denk dat ik gewoon niet moet zeuren en nog maar een paar maanden tegen mijn Samsung aan moet kijken en dan de 5 kopen van de zomer ofzo. Van mijn vakantiegeld (als ik dat krijg, zie topic werk en studie).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S3 mini Empty Re: Samsung Galaxy S3 mini

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum