Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop

2 plaatsers

Ga naar beneden

Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop Empty Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop

Bericht  Pien do 29 aug 2013 - 21:04

Ik heb een vraagje... Ik heb inmiddels vanaf maart een s3 mini, ik vind het een hele fijne telefoon maar tot nu toe heb ik het nog niet voor elkaar gekregen hem gekoppeld te krijgen met mijn laptop.

Er staan we nu teveel foto´s op die ik dus eraf wil halen zodat ik hem weer wat leger heb, maar hoe krijg ik dat voor elkaar? Ik mail nu steeds wat foto's door maar deze foto's worden geresized en dat wil ik natuurlijk niet met alle foto's!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop Empty Re: Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop

Bericht  Rush do 29 aug 2013 - 21:10

Dat kan toch gewoon met het USB kabeltje?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop Empty Re: Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop

Bericht  Pien do 29 aug 2013 - 21:11

Nee dat pakt hij dus niet.... Haha.. dat had ik er idd even bij moeten zetten!! Ik heb dat natuurlijk als eerste geprobeerd maar dan geeft hij aan dat ze niet verbonden kunnen worden! Zal het kabeltje er is bij pakken en dan kijken wat hij aangeeft..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop Empty Re: Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop

Bericht  Rush do 29 aug 2013 - 21:18

Ja misschien kan je die melding wel op Google vinden. Want ik heb er geen problemen mee.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop Empty Re: Samsung galaxy s3 mini koppelen aan laptop

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum