Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

+32
Mama Titty
Linda
Ella
Snoes
Jasmine
Happinaz
Liadan
Rush
tweeling
M@niek
Sylvana
Slakje
Flip Fluitketel
Shy
Laced
SarahKey
Lejow
CCC
Juutjepetuutje
LDJ
PapillonRose
Sanne
Aimee
Bluestar
Jezzie
Tania
smooch
Caroow
Ayla
MamaDaan
Muppetje
Printje
36 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Laced di 27 nov 2012 - 20:05

De pijn in mijn rug, de hele zwangerschap niet veel kunnen eten wegens de continue vieze smaak in mijn mond en maagzuur.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Shy di 27 nov 2012 - 20:15

De eerste paar weken het overgeven, verschrikkelijk als je op je werk dan alleen staat omdat collega pauze heeft.

En de onzekerheid en angst om de bevalling zelf omdat ik totaal niet wist wat ik kon verwachten.

En zin hebben in dingen die absoluut niet goed voor je zijn als je zwanger bent Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Flip Fluitketel di 27 nov 2012 - 20:17

Het mindere leuke vind ik toch wel de bekkenpijn die ik vanaf een week of 15 heb waardoor ik het veel rustiger aan moet doen en veel dingen moet laten en het maagzuur zijn een mindere kant.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 20:29

De terugkerende zwangerschapscholestase. Toen op het laatst nog een zware blaasontsteking erbij en de vele ritjes naar het ziekenhuis. (2 tot zelfs 3x of vaker in de week).
Het vele bloedprikken, het niet kunnen spelen/vermaken van de oudste door de cholestase. De vele medicatie wat ik slikte, en de naweeen vond ik echt niet leuk, die deden mij no zoveel meer pijn als de gewone weeen. thumbdown


Laatst aangepast door ProudMother op di 27 nov 2012 - 20:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Slakje di 27 nov 2012 - 20:31

Het slechte slapen tegen het einde aan, het snel moe zijn, voorweeën terwijl ik op mijn werk stond, het lange rechtstaan, en honger, zoveel honger!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 22:58

Muppetje schreef:Het maagzuur, vreselijk veel last had ik daarvan

Erg is dat he! Ik had het ook heel erg, maar heb er nu medicijnen voor gelukkig. Dus heb er geen last meer van.
Mijn lijstje met dingen die ik niet leuk vind, is veel langer. Probeer positief te blijven, maar ben heeeeeel blij als de baby geboren is. Verlang echt naar mijn eigen lijf. Dus gewoon lekker kunnen wandelen,sporten, op mijn buik slapen, wijntje drinken, huishouden goed bij houden, mijn normale kleding weer dragen en zo kan ik nog wel even door gaan met wat ik allemaal erg mis :P Ik ben blij met de zwangerschap hoor, maar moet er wel veel voor op geven en dat vind ik best jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Sylvana di 27 nov 2012 - 23:08

smooch schreef:Ja dat vond ik ook vervelend dat mensen denken dat je niks meer kan.
Ik was tot aan het eind best actief en kreeg echt verbaasde reacties als ik bijvoorbeeld vertelde dat ik met de fiets boodschappen ging doen of dat ik tot het eind nog slaapdiensten heb gedraaid.

De pijn in mijn ribben vond ik ook minder!

Dit dus! Hier ook pijnlijke ribben en bovenbuik, ik kon ook slecht een bh dragen.

Verder had ik een huge buik waardoor mensen constant dachten dat ik al op het laatst liep. Dat vond ik ook niet zo leuk want ik voelde me verder tot op het laatst gewoon nog heel goed en deed vanalles. Ik sjouwde zelfs de Tilburgse kermis nog over haha.

Verder vond ik de bevalling ook minder prettig aan de zwangerschap hahaha.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 0:44

Misselijk en maagzuur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  M@niek wo 28 nov 2012 - 0:46

PapillonRose schreef:Dan ga ik toch wel voor de extreme misselijkheid incl ziekenhuisopnames die ik heb gehad. Dat was gewoon echt waardeloos. Aan de andere kant (laten we het dan ook maar positief bekijken) kon ik na die nare periode andere kwaaltjes zoals maagzuur, vermoeidheid, etc. makkelijk aan en stelde dat bijna niks voor vergeleken met die misselijkheid!

Hier sluit ik mij volledig bij aan, ben alleen wel tot aan mijn bevalling zo ziek geweest helaas.


Laatst aangepast door M@niek op wo 28 nov 2012 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  tweeling wo 28 nov 2012 - 0:47

Muppetje schreef:Het maagzuur, vreselijk veel last had ik daarvan
+1 wat een rot gevoel is dat
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Rush wo 28 nov 2012 - 0:54

Augurken neutraliseren je maagzuur waardoor je minder misselijk bent.

Ik dacht alleen maar dat het erger zou worden, maar als ik echt ziek en misselijk ben, eet ik augurk. 1 slice is genoeg, misselijkheid is dan direct over.

Misschien een tip voor de zwangere misselijke dames.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Liadan wo 28 nov 2012 - 0:56

Ik vond de misselijkheid, pijn aan mijn ribben en onzekerheid om de ligging van de kinderen niet leuk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Happinaz wo 28 nov 2012 - 0:59

Ben je zwanger Rush? Of bedoel je wanneer je 'gewoon' misselijk bent?Very Happy

Ik heb een hele prima zwangerschap gehad. Ook ik was misselijk, vreselijke maagzuur, overal de hele dag door krampen (vooral die in mn tenen en kuiten was vreselijk) en vaak en veel hoofdpijn. Op het einde was ik zo zwaar en rond dat ik in een rolstoel vervoerd werd omdat ik mijn eigen evenwicht niet meer kon houden, dat was ook niet leuk. Toch zijn dat allemaal dingen die ik nu kan relativeren en eigenlijk best prima vind en vond. part of the job.

Wat ik écht niet tof vond was dat ik me zo niet leuk voelde. Ik was wel mooi zwanger, trots op mijn 2 groeiende kindjes, in blijde verwachting maar ik voelde me niet aantrekkelijk, niet hip, niet sexy. Ik vond dat dansen niet meer kon of hoorde (ik zeg niet dat ik dat écht vind maar zo voelde ik dat), ik sjansde niet meer (daar hou ik van...), ik voelde me niet nuttig. Ik voelde me vooral een praktische broedkip.
Ja, dat vond ik echt niet leuk aan mijn zwangerschap.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Rush wo 28 nov 2012 - 1:00

Happinaz schreef:Ben je zwanger Rush? Of bedoel je wanneer je 'gewoon' misselijk bent?Very Happy
Er staat inderdaad als ik ziek en misselijk ben Wink

Als ik zwanger was geweest had dat vast breed uitgemeten op het forum gestaan, aangezien ik geen kinderwens heb haha! En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 1:04

Ik vind de weken tot aan het moment dat je het kindje duidelijk kan voelen niks aan. Alleen maar kwaaltjes, controle om de 4 à 5 weken. Ik heb in die periode liever vaker een teken van leven in de vorm van echo of hartje horen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Jasmine wo 28 nov 2012 - 1:10

Balloon schreef:Ik vind de weken tot aan het moment dat je het kindje duidelijk kan voelen niks aan. Alleen maar kwaaltjes, controle om de 4 à 5 weken. Ik heb in die periode liever vaker een teken van leven in de vorm van echo of hartje horen.

Precies dit.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Happinaz wo 28 nov 2012 - 1:19

Rush schreef:
Happinaz schreef:Ben je zwanger Rush? Of bedoel je wanneer je 'gewoon' misselijk bent?Very Happy
Er staat inderdaad als ik ziek en misselijk ben Wink

Als ik zwanger was geweest had dat vast breed uitgemeten op het forum gestaan, aangezien ik geen kinderwens heb haha! En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 1578173417

Laughing Ik kon het toch proberen:lol:
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Snoes wo 28 nov 2012 - 6:42

Het enige wat ik niet leuk vind is dat ik mijn medicatie voor mijn spierziekte nagenoeg niet meer mag innemen, terwijl ik het wel heel erg nodig heb. Verder vind ik het allemaal prima.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Ella wo 28 nov 2012 - 6:55

De onzekerheid en bloedverlies in het begin.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Linda wo 28 nov 2012 - 7:08

De vermoeidheid. Bij dochter had ik daar niet zoveel last van, maar nu wel heel erg.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Mama Titty wo 28 nov 2012 - 10:41

Onzekerheid, misselijkheid, bekkenpijn, extreem moe zijn, humeurig zijn, je toenemende buik en inderdaad iedereen er commentaar op hebben: o het is wel een flinke buik...
Terwijl je tot 24-25 weken niet kon zien dat ik zwanger was.

En het publiekelijk bezit zijn opeens, mensen ongezoute mening geven of opeens zeggen: Nu zie ik het, je bent zwanger!!!!!
Nee, echt?? Was me nog niet opgevallen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Sanne wo 28 nov 2012 - 10:48

Hey Slakje, je bent weer zwanger. Wat leuk, gefeliciteerd!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Puggle wo 28 nov 2012 - 11:47

Op het vreselijke maagzuur en mijn gekneusde rib na viel het verder wel mee met de klachten.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Amber- do 29 nov 2012 - 0:39

Voor mij ook de vreselijke maagzuur. Ook had ik de laatste weken heel veel harde buiken en pijn in mijn buik waardoor ik nog maar kleine stukjes kon lopen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Sophiee do 29 nov 2012 - 1:45

De kwaaltjes waren niet leuk, maar het vele vocht dat ik aan het einde vasthield, was écht vreselijk. Ik ben 10 kilo aangekomen aan vocht in de laatste 3 weken. Heel fijn was het toen ik een paar dagen na de bevalling mn enkels weer kon zien!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? - Pagina 2 Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum