Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iPad of iPad mini?

+9
Pancake
M@niek
Susan
Mamsie
Marin
Happinaz
Atelier Madame
Mermaid
silly-one
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Tiara zo 9 dec 2012 - 10:18

Ik heb ook getwijfeld om voor de 2 te gaan, maar na vergelijken met de 3 vond ik het scherm echt tegenvallen. Ik zou dan voor de 3 of 4 gaan. De 3 is niet veel verschil met de 4, maar nu vaak wel goedkoper te krijgen dan 499.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Marin zo 9 dec 2012 - 10:19

De Mini, die dezelfde kwaliteit als de 2 schijnt te hebben qua processor, is nog steeds 429 euro (voor 32GB, voor 16GB 100 euro goedkoper). Maar omdat het scherm kleiner is, is de beeldkwaliteit wel iets beter. Maar het heeft geen retina scherm. Ach, dat is ook alleen maar een marketing woordje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Susan zo 9 dec 2012 - 10:26

Ik zou ook Marktplaats in de gaten houden, zeker in deze tijd, er zijn altijd mensen die een iPad als relatiegeschenk krijgen, maar er al eentje hebben of er niet op zitten te wachten. Je hebt dan wel een heel nieuwe iPad, maar je betaalt niet de volle mep.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 10:31

Susan schreef:Ik zou ook Marktplaats in de gaten houden, zeker in deze tijd, er zijn altijd mensen die een iPad als relatiegeschenk krijgen, maar er al eentje hebben of er niet op zitten te wachten. Je hebt dan wel een heel nieuwe iPad, maar je betaalt niet de volle mep.
I know, ik ben alleen altijd bang voor van de vrachtwagen gevallen dingen zonder garantie, of dingen met onzichtbare gebreken Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Atelier Madame zo 9 dec 2012 - 10:35

Waarom moet je per se het nieuwse? Als de 2 ook voldoet?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Susan zo 9 dec 2012 - 10:38

Wij vonden niet dat de iPad 2 voldeed, dus dat is simpel.

Garantie heb je sowieso altijd, want dat krijg je via het serienummer dat op de iPad zelf staat, daar heb je tegenwoordig geen bon meer voor nodig. Op onze iPad 4 heb ik wel een aanvullende garantie afgesloten omdat Ezra die ook mee naar school gaat nemen, dat kan denk ik niet als je 'm van iemand overneemt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 10:39

Atelier Madame schreef:Waarom moet je per se het nieuwse? Als de 2 ook voldoet?
Dat heb ik hierboven geprobeerd uit te leggen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Marin zo 9 dec 2012 - 10:42

Ik heb bij de iPhone wel echt spijt gehad dat ik destijds niet voor het nieuwste model (destijds was dat de 4) ben gegaan en voor het goedkopere, de 3GS. Daar moest ik twee jaar mee doen en ik heb dus nét een nieuwe (de 5), en aan het einde van die tweejarige periode was die wel echt heel oud en op, omdat de software gewoon heel sloom wordt na verloop van tijd. Het is dan gewoon eigenlijk 'te oud', dat gaat met dat soort apparaten zo snel. Dus dat is met de iPad 2 misschien ook wel beetje zo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Susan zo 9 dec 2012 - 10:43

Marin schreef:Ik heb bij de iPhone wel echt spijt gehad dat ik destijds niet voor het nieuwste model (destijds was dat de 4) ben gegaan en voor het goedkopere, de 3GS. Daar moest ik twee jaar mee doen en ik heb dus nét een nieuwe (de 5), en aan het einde van die tweejarige periode was die wel echt heel oud en op, omdat de software gewoon heel sloom wordt na verloop van tijd. Het is dan gewoon eigenlijk 'te oud', dat gaat met dat soort apparaten zo snel. Dus dat is met de iPad 2 misschien ook wel beetje zo.

Dat was ook onze overweging. Nieuwe apps worden toch gemaakt voor het nieuwste model iPad. Bij apps voor kinderen is het sowieso wel prettig als het er allemaal mooi uitziet en vooral niet hapert.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 10:44

Maar dat zul je altijd houden Marin, dat er nieuwer/beter uitkomt. Ik heb nu een jaarabonnement en ben dus overgestapt op de S3 en ben blij dat ik de allernieuwste & snelste hebt nu. Maar als ik een tweejarig abonnement had genomen had ik dus nog een jaar te gaan, en was die eigenlijk ook al achterhaald. Je blijft sowieso achter de feiten aanlopen met abonnementen en aanschaffen van producten. Als je nu de Ipad 4 koopt, komt voor je het weet een nieuwere uit, maar je zult niet elk jaar een nieuwe kopen, lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Susan zo 9 dec 2012 - 10:45

Nee, maar op het moment dat ik het dan koop dan kies ik wel voor het nieuwste. Niet omdat ik áltijd het nieuwste van het nieuwste moet hebben, maar omdat ik op dat moment de keuze heb en dus kan kiezen voor zo nieuw mogelijk. Als volgend jaar de iPad 5 uitkomt dan is de iPad 4 nog altijd minder verouderd dan de iPad 2.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Marin zo 9 dec 2012 - 10:45

Ja maar door te kiezen voor een ouder product ipv het nieuwste product op dat moment, verleng je dat eigenlijk nog meer, snap je. Dat bedoel ik te zeggen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Marin zo 9 dec 2012 - 10:46

Wat Susan zegt dus :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 10:46

Pippa schreef:Maar dat zul je altijd houden Marin, dat er nieuwer/beter uitkomt. Ik heb nu een jaarabonnement en ben dus overgestapt op de S3 en ben blij dat ik de allernieuwste & snelste hebt nu. Maar als ik een tweejarig abonnement had genomen had ik dus nog een jaar te gaan, en was die eigenlijk ook al achterhaald. Je blijft sowieso achter de feiten aanlopen met abonnementen en aanschaffen van producten. Als je nu de Ipad 4 koopt, komt voor je het weet een nieuwere uit, maar je zult niet elk jaar een nieuwe kopen, lijkt me.

Ja, maar wat Marin bedoelt is, als de nieuwere er al ís, dat je dan beter gelijk voor de nieuwere kunt gaan omdat je er dan langer profijt van hebt. Juist omdat al dat spul zo snel veroudert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iPad of iPad mini? - Pagina 3 Empty Re: iPad of iPad mini?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum