Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

+31
silly-one
Atelier Madame
Reeza
Gympie
Zonnetje
luenca
loura
Kowalski
Snoes
Arwyn
Aziraphale
RYW
studiebol
Poubelle
Rouxxxe
luisa
Blond
Sorella
LDJ
Raindrop
Phileine
Parel
Rush
Rebecca
Shisha
SuperGrover
Lejow
Marin
_Lacey_
*Lookie*
Minx
35 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Aziraphale vr 28 sep 2012 - 8:32

Naast vaste lasten en boodschappen geef ik het meeste geld uit aan benzine (m'n moeder, familie en meeste vrienden wonen 215 km verderop), kleding, schoenen, onze katten, buiten de deur eten en reizen. Oh en ik spaar ook elke maand €250.


Laatst aangepast door Aziraphale op vr 28 sep 2012 - 9:50; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Arwyn vr 28 sep 2012 - 8:37

Ik geef het meeste geld uit aan kleine dingen..
Shirtje hier, paar schoenen daar.. Als het niet duurder is dan 2 of 3 tientjes, neem ik het toch vrij snel mee.
Het zijn wel altijd relatief goedkope dingen. Kwantiteit boven kwaliteit, haha, vooral als ik weet dat het paar schoenen nummer zoveel is, of een shirtje waar ik toch maar 1 seizoen mee ga doen.

'Bezuinigen' doe ik op uitgaan, maar dat vind ik de laatste tijd gewoon niet zo boeiend meer. Spreek liever gewoon bij vrienden thuis af, veel gezelliger.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Snoes vr 28 sep 2012 - 9:33

Hier wordt het grootste deel van ons geld uitgegeven aan vaste lasten.
Ook op de spaarrekening zetten we elke maand een flink bedrag. Verder geef ik ook veel geld aan babyspullen.

Besparen doe ik vooral op kleding (ik koop geen merkkleding/schoenen) en op boodschappen (niet dat we niet lekker kunnen eten, maar ik hoef niet persé allemaal dure producten).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Kowalski vr 28 sep 2012 - 9:47

Ook ik geef het meeste uit aan vaste lasten en studiekosten. Daarnaast geef ik geld uit aan eten, drinken en uitgaan en dingen als verzorgingsproducten. Omdat ik nu in m'n master zit en er dus vrij weinig geld binnenkomt, bezuinig ik op kleding en andere 'luxe' dingen. Dingen als nieuwe telefoon, dvd, gadgets, auto vind ik minder belangrijk, dus daar denk ik nu niet eens aan Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  loura vr 28 sep 2012 - 20:30

Eten, vaste lasten en kleding gaat het meeste geld aan op.


Edit: Dingen waar ik amper wat aan uit geef zijn gadgets
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  luenca vr 28 sep 2012 - 21:12

ik geef geld uit aan mijn vaste lasten en wat over is spaar ik. ook boodschappen bezuinig ik dat is nooit meer dan 35 euro per week. en ik probeer zoveel mogelijk te sparen
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Zonnetje vr 28 sep 2012 - 21:12

Wij geven het meeste geld uit aan vaste lasten. Verder houden we erg van op vakantie gaan, weekendjes weg, uit eten, naar de bioscoop en andere leuke uitjes, dus daar geven we relatief ook meer geld aan uit. We sparen ook iedere maand een flink bedrag.

We bezuinigen op boodschappen, nemen altijd zelf brood mee naar het werk, ik heb een zuinige auto waar ik geen wegenbelasting bij hoef te betalen en we geven weinig geld uit aan gadgets, woonaccesoires, etc.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Gympie vr 28 sep 2012 - 21:34

1. Vaste lasten
2. Boodschappen
3. Studie en bijbehorende kosten
4. Kleding
5. Reisjes

Niet: gadgets
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Reeza vr 28 sep 2012 - 21:36

Ik bespaar zo veel mogelijk op boodschappen, kijk altijd wat er in de aanbieding is pf wat het goedkoopste product is. Ik pin iedere week €50 voor boodschappen en meer geef ik ook echt niet uit (dat is voor 5/6 dagen, voor 2 personen, andere dagen eten we bij mn vriend en dan betaalt hij natuurlijk).
Het meeste geld geef ik uit aan vaste lasten, zo'n 3/4e van mn salaris..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Atelier Madame vr 28 sep 2012 - 21:39

Ik geef geld uit waaraan ik zin heb, vooral kleding en leuke dingen doen. Ik let op de boodschappen maar ga ook niet op een houtje bijten.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  silly-one vr 28 sep 2012 - 21:41

Het grootste gedeelde van mijn geld gaat naar vaste lasten en boodschappen. Op boodschappen wil ik gaan besparen door 1x per week boodschappen te gaan doen en bewuster eten te kopen.

Verder geef ik weinig om gadgets en shoppen is totaal geen hobby van mij. Dus ik koop meestal 2-3x per jaar mijn kleding in de sale en zelden iets tussendoor of ik moet het nodig hebben voor een gelegenheid.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 23:58

Veel aan m'n paard, daarna aan boodschappen en dan aan kleding, daarna aan boeken en tijdschriften.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  SoGood za 29 sep 2012 - 0:34

Naast de vaste laten natuurlijk.. Heel veel geld aan gezellige dingen (bioscoop, etentjes, stappen, lunchen, koffies buiten de deur) en ook (te) veel aan cadeautjes. Daar zou echt nog wel op bezuinigd kunnen worden. Verder gaat er een groot deel naar de spaarrekening. Oja, ook gaan 2 keer per jaar op vakantie en die vakanties zijn meestal niet goedkoop.

Verder hebben we maar 1 auto, drinken we thuis geen alcohol, hebben geen huisdieren (die hier wonen tenminste) en aangezien we ons huis nog niet hebben verkocht hebben we aan hypotheek relatief lage lasten, omdat we maar heel klein wonen. Oja, en ik heb alleen wifi op mijn telefoon waardoor ik maar 17,50 per maand aan telefoonkosten heb.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  SuzieQ za 29 sep 2012 - 2:21

Het grootste gedeelte gaat op aan de vaste lasten (wij zetten allebei een bepaald bedrag op de rekening en daar tellen we de boodschappen ook al bij). Daarnaast spaar ik 200 of 250 euro per maand en gaat er ca 75 euro per maand op aan benzine. Wat ik dan nog over heb gaat op aan kleding, verzorgingsproducten en bv uit eten gaan. Uitgaan doe ik niet heel veel meer. En ik moet weer nieuwe lenzen, dus volgende maand gaat daar weer 175 euro aan op (voor een half jaar). De laatste maanden heb ik zo'n beetje elke maand een bruiloft en/of vrijgezellenfeest gehad, dus daar is eigenlijk al mijn geld wat ik normaal aan kleding zou uitgeven aan opgegaan. Volgende maand weer een, en daar moeten we ook 150 euro pp voor inleggen, dus kan ik die maand weer geen kleding kopen. Maar dan heb ik voorlopig geen bruiloften meer, dus dan kan ik in december eindelijk nieuwe laarzen gaan kopen smile

Bezuinigen doe ik op kleding, ik koop niet veel meer de laatste jaren. Ook koop ik maar 2 paar schoenen per seizoen. Ik sport veel en kocht daar vroeger ook veel kleding voor, maar daar heb ik ook al lang niks meer voor gekocht. Ik koop ook vrijwel nooit sieraden (draag altijd hetzelfde). Als het even kan, ga ik op de fiets naar mijn werk (13 km enkele reis), dat scheelt weer benzine.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Bacio za 29 sep 2012 - 2:32

ik geef mijn geld uit aan leuke dingen/herinneringen. Zoals reizen, vakanties, eten & drinken met vrienden, uitjes maken etc.

Ik bezuinig op luxe goederen die je niet echt nodig hebt, zoals een auto, een huis (woon in een klein appartement), een dure inrichting, dure kleding, de nieuwste telefoon/computer/flatscreen HD TV etc. Dat heb ik allemaal niet nodig.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 2:35

Momenteel rekeningen, benzine en boodschappen.. Sad Meer dan dat komt er niet binnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Roxi3 za 29 sep 2012 - 2:57

Wij geven veel geld uit aan vaste lasten (hypotheek, verzekeringen, etc.) en lekker eten. Wij bezuinigen op kleding en benzine.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? - Pagina 2 Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum