Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

+31
silly-one
Atelier Madame
Reeza
Gympie
Zonnetje
luenca
loura
Kowalski
Snoes
Arwyn
Aziraphale
RYW
studiebol
Poubelle
Rouxxxe
luisa
Blond
Sorella
LDJ
Raindrop
Phileine
Parel
Rush
Rebecca
Shisha
SuperGrover
Lejow
Marin
_Lacey_
*Lookie*
Minx
35 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:16

Waar gaat jouw geld aan op? En waar bezuinig je juist op? En geef jij alles uit, of spaar je ook veel? Of heb je zulke hoge lasten, dat je eigenlijk niet kan sparen en overal op moet bezuinigen? vertel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Minx vr 28 sep 2012 - 7:20

Ik geef mijn geld voornamelijk uit aan eten, ik bespaar op kleding. Aan sparen kom ik niet altijd toe moet toch af en toe nieuwe kleding. Eigenlijk ben ik gewoon toe aan een fatsoenlijke baan met een normaal inkomen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  *Lookie* vr 28 sep 2012 - 7:22

Nou, de laatste tijd aan spulletjes voor mijn zoontje, vindt het zo leuk om dingen voor hem te kopen!

Waar ik niet veel geld aan uitgeef (op dit moment dan) is woondecoratie. Daar was ik normaal altijd erg van, en vind het nog wel leuk maar pak nu eerder iets uit 'de voorraad' kortom, ik wissel meer af met wat ik heb.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  _Lacey_ vr 28 sep 2012 - 7:23

Het grootste deel van mijn geld gaat naar mijn vaste lasten.
Bezuinigen doe ik op boodschappen.

Ik kan nog redelijk wat sparen en dat doe ik dan ook. Ben niet bepaald een geld moet rollen type.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Marin vr 28 sep 2012 - 7:24

Ik geef geld uit aan luxe boodschappen, uiteten, kleding en reizen. En ik spaar.
Boeken koop ik minder tegenwoordig.
Ben blij dat ik nu eindelijk een normaal tot goed salaris heb.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Lejow vr 28 sep 2012 - 7:26

We besparen op boodschappen en uitgaan. We eten en drinken vrij simpel en gaan veel liever een avondje wokken, naar de bios of bowlen dan echt flink stappen.

We (of nou ja ik..) geef (te) veel geld uit aan B laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  SuperGrover vr 28 sep 2012 - 7:28

Voornamelijk aan mijn studie, boeken en collegegeld. Verder natuurlijk vaste lasten en boodschappen. Het geld dat ik echt vrij te besteden heb, gaat voor het grootste deel op aan uitjes, zoals stappen, bioscoop, uit eten. Aan kleding en make-up geef ik weinig geld uit. Daarnaast spaar ik ook van mijn vrije geld, meestal zo'n 20 euro per maand.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:29

Ik geef het meeste geld uit aan vaste lasten, (lekker - thuis koken)eten en kleding.

Ik bespaar vooral op uitgaan en allerlei dranken bij de weekboodschappen (van alcohol tot frisdrank). Mijn vriend en ik drinken alleen maar water. Verder hebben wij ook geen auto wat ook wel wat scheelt. Al zouden we die wel graag willen maar dan moeten we een vakantie inleveren en dat hebben we er weer niet voor over :P

Edit: Ik bespaar trouwens op uitgaan omdat ik geen groot sociaal leven heb. Bij mij gaat dat dus meer automatisch.. Ik hoor wel eens van 'oude vriendinnen' of op facebook van mensen die maar 1 of 2x per week zelf koken en de rest bij vrienden zijn, of uit eten Neutral (whoo dat tikt echt aan volgens mij!)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Shisha vr 28 sep 2012 - 7:36

Hier gaat het meeste wel op aan de vaste lasten. We besparen voornamelijk op boodschappen en op het openbaar vervoer. Ik ga eigenlijk bijna altijd op de fiets naar het werk en dat scheelt ons al zo'n 50 euro per maand.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Rebecca vr 28 sep 2012 - 7:37

Het meeste geld gaat op aan vaste lasten. Van het geld dat over blijft probeer ik te sparen en gebruik ik een deel voor leuke dingen. Uitjes, boeken, taartspullen en af en toe vul ik mijn kledingkast een beetje aan.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Rush vr 28 sep 2012 - 7:43

Het meeste geld gaat naar de spaarrekening en daarna naar de boodschappen.

Ik geef ook best veel geld uit aan kleding. Ik bespaar op drank, want ik drink vrijwel geen alcohol en uitgaan doe ik ook niet veel.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Parel vr 28 sep 2012 - 7:44

Wij geven het meeste geld uit aan boodschappen, daarna L. en daarna ik (kleding etc.), na de vaste lasten dan wel.

We bezuinigen op boodschappen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Phileine vr 28 sep 2012 - 7:44

Vaste lasten, luxeboodschappen en kleding, daar gaat toch wel het meeste geld naar toe. Ik bespaar op boeken, want ben lid van de bibliotheek en op studieboeken, die leen ik ook bij de bibliotheek. Dat scheelt behoorlijk, want voor de bieb betaal ik ongeveer 60 euro per jaar, terwijl ik aan boeken en studieboeken jaarlijks een klein vermogen kwijt zou zijn als ik ze moest kopen.

En ik bespaar ook op openbaar vervoer ( doe alles binnen 10 km met met de fiets) en op drank/uitgaan, want dat doe ik amper.


Laatst aangepast door Phileine op vr 28 sep 2012 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Raindrop vr 28 sep 2012 - 7:44

Het meeste gaat op aan vaste lasten. Verder proberen we te besparen op eten maar ik vind het wel belangrijk dat we veel biologische/plantaardige producten gebruiken.
Ook geef ik best veel geld uit aan de kat (voer, kattengrit, kattensnoepjes, speelgoed etc.). Op kleding bespaar ik sowieso, ik koop eigenlijk nooit merkkleding en ook geef ik nooit veel uit aan kleding (ik ga nooit boven een bepaald bedrag voor iets).
Aan uitjes geef ik niet veel geld uit, ik ga nooit heel veel weg en uitgaan doe ik sowieso niet. Af en toe eens naar de bioscoop of iets gaan drinken, dat is het wel.
Het afgelopen jaar heb ik niet kunnen sparen omdat ik werkloos was maar nu ik weer werk heb wil ik weer gaan sparen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:53

Shisha schreef:Hier gaat het meeste wel op aan de vaste lasten. We besparen voornamelijk op boodschappen en op het openbaar vervoer. Ik ga eigenlijk bijna altijd op de fiets naar het werk en dat scheelt ons al zo'n 50 euro per maand.

HEEEEEEEEEE GEFELICITEERD!!!!!!! Very Happy :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Shisha vr 28 sep 2012 - 7:55

Punk'd schreef:
Shisha schreef:Hier gaat het meeste wel op aan de vaste lasten. We besparen voornamelijk op boodschappen en op het openbaar vervoer. Ik ga eigenlijk bijna altijd op de fiets naar het werk en dat scheelt ons al zo'n 50 euro per maand.

HEEEEEEEEEE GEFELICITEERD!!!!!!! Very Happy Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? 281626781

Haha dank je!!! Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? 281626781
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  LDJ vr 28 sep 2012 - 8:05

Hier gaat het meeste geld op aan vaste lasten en onze kat en hond.
Ook heb ik al best wel wat uitgegeven aan babyspullen ed.
We bezuinigen op boodschappen en uitgaan.
Wel kan ik me erop verheugen om straks na de bevalling (als ik weer een beetje op mijn oude gewicht zit) eens
lekker kleding te gaan shoppen voor mijzelf Very Happy . Wel bespaar ik op kleding, want ik ben niet iemand die echt om merk kleding geeft oid.
Sparen doen wij ook. Ik word er kriegel van als ik niks op de spaar rekening kan zetten.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 8:08

Bij ons gaat het meeste geld naar de spaarrekening (daar leggen we op het moment de tuin van aan). Daarna de vaste lasten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Sorella vr 28 sep 2012 - 8:12

Ik werk helaas maar twee dagen in de week, ben heel hard op zoek naar iets anders maar dat wil niet echt vlotten. Ik leef al bijna een jaar op salaris dat minder is dan mijn vaste lasten dus ik geef helemaal niks extra's uit Cry

Als ik een 'normaal' salaris heb dan geef ik het naast mijn vaste lasten vooral uit aan m'n paard en boeken en spaar ik elke maand een bedrag.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Blond vr 28 sep 2012 - 8:16

Ik geef het meeste geld uit aan kleding, uit eten en andere uitstapjes. En ik spaar het grootste gedeelte van mijn salaris.

Oh en bezuinigen doe ik op mijn auto. Probeer een aantal keren per week naar mijn werk te fietsen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  luisa vr 28 sep 2012 - 8:21

Ik geef (te) veel uit aan kleding en schoenen. Spaar maandelijks wel. Bezuinigen hoef ik niet echt, maar ik geef niet veel geld uit aan uitjes. Ik ga wel regelmatig uit eten, maar verder niet echt
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Rouxxxe vr 28 sep 2012 - 8:23

Hier gaat t meeste geld op aan vaste lasten, boodschappen, vakanties/reizen en leuke dingen doen met m'n vriend en vriendinnen zoals uit eten, buiten de deur lunchen, drankje doen enz. Bezuinigen doe ik kleding, koop ik weinig en in de uitverkoop/h&m e.d. Veder koop ik zelden dingen als make up en beautyproducten, en neem ik altijd zelf lunch mee naar m'n werk. Deed ik in het verleden niet maar scheelt n heleboel geld.


Laatst aangepast door Rouxxxe op vr 28 sep 2012 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Poubelle vr 28 sep 2012 - 8:24

Het grootste gedeelte van mijn geld gaat op aan kleding, schoenen, uitgaan, uit eten gaan en vakanties.
Ik bezuinig op boodschappen doen.
Zelfs met m'n weekbudget kan ik nog doen wat ik wil, ik ga vaak wel 1 avond in de week uit eten en een avondje de kroeg in met m'n vriendinnen. Maar ik eet ook vaak één avond in de week bij m'n ouders en dan krijg ik nog een extra portie mee. Zo bezuinig ik op eten smile.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  studiebol vr 28 sep 2012 - 8:29

Het kinderdagverblijf krijgt toch elke maand een behoorlijk bedrag van ons... maar gelukkig krijgen we nog wel wat terug van de belastingdienstWaar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? 561177

Na de vaste lasten, aan spullen voor de meiden.

Oh ik bezuinig op boodschappen(probeer ik), eet ook meestal wel 1x per week bij mijn ouders
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  RYW vr 28 sep 2012 - 8:31

Vooral aan mijn zoons Wink ik ga graag een dagje met ze naar de film, het museum, het zwembad, dat soort dingen. En ze groeien als kool en spelen veel buiten, dus nieuwe kleding is ook een grote kostenpost smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet? Empty Re: Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum