Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dieet van water.

+36
FireButterfly
Davinia
Kowalski
Mermaid
JustMeDaan
Inge
Poeke
silly-one
May
Rouge
Aziraphale
Lousanne
Lavendel
SoGood
blondje1313
Arwyn
Marin
Coco
Gizmo
Caramba
TNMN
Minx
Niekske
Linnie1985
Jerry
Tiana
Tazz
Ibbeltje
Bacio
Blond
Jeanette
Esperanza
_Nina
Vanilla Queen
Poubelle
Caribbeanlover
40 plaatsers

Pagina 2 van 18 Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  _Nina zo 29 jul 2012 - 10:21

Goed, daar valt al héél veel aan te knutselen, je eet best ongezond, als ik even zo vrij mag zijn. Je hebt geen sladieet nodig om af te vallen.

Doe het als volgt:
Ontbijt: 2 beschuitjes (volkoren) met mager beleg en halvarine (geen roomboter) en een stuk fruit. Of desnoods 2 volkoren boterhammen met mager beleg en een stuk fruit.
Tussendoor: fruit, een evergreen of sultana of iets anders lichts.
Lunch: absoluut níét overslaan. Sla je het over dan krijg je later op de dag snaaimomenten. Neem een paar volkoren boterhammen of volkorenbeschuit of volkorencrackers met mager beleg.
Tussendoor: zie ochtend-tussendoor. Cherrytomaatjes, komkommer of een rijstwafel/cracotte belegd met iets lichts is ook lekker.
Avondeten: mager, scheelt dat je geen vlees eet, want daar zit het meeste vet in. Maar idd zo min mogelijk frituur, maar veel groenten, en verder zilvervliesrijst, volkorenpasta, gekookte aardappelen of aardappelen uit de oven, géén witte sausjes zoals mayo, knoflook of roomsausjes.

Qua drinken neem je thee zonder suiker, water, of lightdranken. Verder mag je op één vaste dag in de week heus wel een schaaltje (niet meer!) chips of iets uit de frituur, maar beperk dat echt tot die ene vaste dag in de week. Bijv elke zaterdag ofzo.
Neem één vaste weegdag in de week en ga ook maar 1x in de week 's morgens vóór het eten op de weegschaal staan.

Hou dit alles een paar welen vol en je zult zien dat je hoer waarschijnlijk een halve kilo in de week mee zult afvallen. Lijkt misschien niet zo snel, maar sneller dan dat moet je ook niet willen, want dat komt er allemaal gegarandeerd weer aan.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Linnie1985 zo 29 jul 2012 - 10:23

Mijn bazin is aan het afvallen, zij eet steeds kleine beetjes op bepaalde tijdstippen en volgens haar wekt dat.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  _Nina zo 29 jul 2012 - 10:27

Caribbeanlover schreef:
Statler schreef:CBL, kun je voor de afgelopen 3 dagen eens opschrijven wat je zoal gegeten hebt? In een lijstje a la:

Ontbijt = 3 of 4 beschuitjes. Bij 3 neem ik er 1 met kaas, 1 met hagelslag en 1 met muisjes. Bij 4 2 met kaas en allemaal gesmeerd met roomboter.
Tussendoor = chips, balisto, maar de laatste paar dagen gewoon een boterham met ham
Lunch = soms niks, dan neem ik rond 15.00 chips, chocolade of een boterham
Tussendoor = zie hierboven
Avondeten = nu vaak een maaltijdsalade, met caibatta en kruidenboter
Tussendoor

Best kans dat jij helemaal niet zoiets drastisch als een sladieet nodig hebt.

Erg he! Ben al eens naar een dieetiste geweest, maar die gaf alleen maar tips. Ik had echt zoiets van ''makkelijke baan, geen schema oid opstellen voor klanten, dat wil ik ook wel''. Dus ben niet meer terug gegaan, kan het zonder haar ook wel als ik wil.
Een diëtiste stelt juist expres geen schema op, omdat de doelstelling van een diëtiste is dat mensen zelf leren bewuste keuzes te maken en dingen tegen elkaar af e wegen. Door een schema te geven, volg je hooguit dat voorgekauwde schema en na 3 weken verval je weer in je oude patroon, omdat je van een uitgekauwd schema niets leert. Van zélf doen met tips en een steuntje in de rug leer je het beste wat bij jou past, qua eetschema. Ik heb juist ontzettend veel aan m'n diëtiste gehad, ben 20 kilo afgevallen en die van mij gaf óók alleen maar tips Wink Die 20 kilo zijn eraf doordat ik zelf ben gaan puzzelen, met een steuntje in de rug en adviezen van mijn diëtiste.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 22:13

Ik ben ooit naar zo centrum geweest die op basis van je gewicht ed een eetschema maken. Ook kreeg ik een lijstje mee wat ik dan moet eten. Suiker was echt not done, ook niet een beetje. Zelfs wortels mocht niet omdat dat een zoete groente is. Vond het wel extreem en ben ermee gekapt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Niekske zo 29 jul 2012 - 22:35

Mijn vriend en ik zijn ook aan het diëten, volgens onze aangepaste versie van weightwatchers smile we volgen het oude systeem van WW en hebben er een soort spel omheen bedacht, waarmee we ook beloningen kunnen verdienen aan de hand van onze prestaties. Om het allemaal leuk te houden smile je wordt echt heel creatief met eten met zo'n dieet, dat merk ik nu zo'n drie weken (en min bijna 2,5 kilo!) al. We hadden vorige week een bbq bij mijn schoonouders en we hadden gevraagd om veel groenten en vis. Mijn schoonmoeder vond het helemaal geweldig, spiesjes met groenten (champignons, paparika, tomaatjes etc), grote plakken courgette en aubergine, garnalen spiesjes... en dan met bbq saus en niet met knoflooksaus Wink groenten is ook lekker op brood, tomaat en komkommerplakjes bijvoorbeeld, eventueel met een beetje magere smeerkaas of philadelphia erbij. Of de groenten even bakken met een klein beetje olijfolie.

Wij sporten daarnaast 2-3 keer per week (fitness, hardlopen) en mijn vriend heeft oefeningen gevonden die je buik strakker maken. Je gaat op je buik liggen en trekt jezelf op, je steunt dan op je tenen en je onderarmen en houdt je lichaam zo recht mogelijk. Je spant werkelijk elke spier in je lichaam aan zo! Dit doe je dan ook op je zij, links en rechts (dan steun je dus op één arm). Mijn vriend doet dit twee keer per dag, 4 keer 45 seconden (eerst links, dan op beide armen, dan rechts en dan weer op beide armen) en na een week is zijn buik al echt strakker geworden. Ik ben zelf zaterdag begonnen, dus ik kan je mijn ervaringen nog niet geven Wink je voelt wel echt dat je spieren hard werken op dat moment, dus wellicht kan deze oefening een toevoeging zijn voor je?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Minx zo 29 jul 2012 - 22:52

Niekske schreef:

Wij sporten daarnaast 2-3 keer per week (fitness, hardlopen) en mijn vriend heeft oefeningen gevonden die je buik strakker maken. Je gaat op je buik liggen en trekt jezelf op, je steunt dan op je tenen en je onderarmen en houdt je lichaam zo recht mogelijk. Je spant werkelijk elke spier in je lichaam aan zo! Dit doe je dan ook op je zij, links en rechts (dan steun je dus op één arm). Mijn vriend doet dit twee keer per dag, 4 keer 45 seconden (eerst links, dan op beide armen, dan rechts en dan weer op beide armen) en na een week is zijn buik al echt strakker geworden. Ik ben zelf zaterdag begonnen, dus ik kan je mijn ervaringen nog niet geven Wink je voelt wel echt dat je spieren hard werken op dat moment, dus wellicht kan deze oefening een toevoeging zijn voor je?

Ik zou dit cbl afraden te doen, voor nu in ieder geval nog. Dit is namelijk een behoorlijk zware rompstabiliteit oefening. Als je deze niet goed uitvoert kun je rugklachten krijgen en als je al rugklachten hebt moet je goed opbouwen en dan begin je niet met deze maar met een stuk makkelijker. Om te gaan bewegen zou ik zeker aanraden alleen wel onder begeleiding van een proffesional. Kost misschien wat geld maar je hebt er veel aan.

Je eetpatroon is voor iemand zonder klachten al slecht maar voor jou helemaal. Als vegetariër heb je al een goed eetpatroon nodig en daarnaast ook je hartklachten. Ik zou je dus wel aanraden om ook op dit gebied hulp te zoeken. Je hebt veel verschillende diëtisten, standaard lijstjes zullen ze niet geven maar wel een hoop hulp.

Verder heb je ook dingen waar je onder begeleiding kan afvallen en sporten. Dat zou misschien wel wat voor jou zijn. Maar ga aub niet klooien met een sla dieet oid.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 22:58

Nieske, dmv het opzij te doen, dan val je toch zowat om aangezien je alleen op 1 arm leunt?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 23:00

Minx, ik heb rugklachten dus die oefenig van Nieske is niet goed voor mij zeg je.

Ik heb onlang de sportschool opgezegd omdat ik geen verbetering zag. Overigens ben ik in de herfst en winter geen een keer geweest, maar daarvoor heel vaak. Vond het ook erg saai.

Dat waterdieeet lijkt me niet echt wat aangezien mijn maag toch haar knorren en ik daar niet tegen kan. Zal me er slap door gaan voelen, is ook niet goed. Snap trouwens niet waarom zij dat bedacht heeft, kan niet oke zijn. Daarna zit het er toch zo weer aan bij mij.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Minx zo 29 jul 2012 - 23:09

Nee deze oefening is veel te zwaar om mee te beginnen. Je hoeft maar iets fout te doen en je belast dan je lage rug ontzettend waardoor je klachten kan krijgen of verergeren.

En lid zijn van de sportschool doet niet zo veel hè Wink. Goede begeleiding kan al zo veel doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  _Nina zo 29 jul 2012 - 23:10

CBL, kun je wat met mijn tips?
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 23:23

Ja opzich wel. Heb vanochtend 4 cracottes met kaas en ham op. Thee zonder iets vind ik niet lekker, in drink het altijd met een beetje melk. Had altijd begrepen dat light dranken niet zoveel verschilt met gewone. Vind light cola sowieso niet te zuipen dus dat doe ik niet. Afgelopen weekend voor het eerst geen prik gedronken. Vrees alleen wel dat als ik wat afval dat het er zo weer aan zit aangezien ik op vakantie er niet echt op let wat ik eet.

Vind het wel moeilijk om thuis lekkere dingen te laten staan aangezien de kast ermee vol staat :oops: .

Bedankt voor je tips. Toen ik die bikini ging passen had ik net gegeten dus dan is m'n buik dikker dan normaal. Alleen denk ik altijd..........zolang er vrouwen zijn die dikker dan ik zijn en ik bikini lopen dan kan het bij ook nog wel.;) Een badpak vind ik niet staan bij mij en dan zie je me buik toch nog.Dieet van water. - Pagina 2 253468018

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  _Nina zo 29 jul 2012 - 23:31

Light dranken maken qua calorieën wel degelijk verschil. Het is alleen dat de zoetstof in lightdranken bij veelvuldig gebruik niet goed voor je zijn, maargoed, al die suikerklonten in een fles cola zijn dat ook niet.

En qua ham denk ik dat je vegetarische ham bedoelt? Ik moest namelijk ff 2x kijken, heuh, ze was toch vegetariër Dieet van water. - Pagina 2 253468018

Edit: en gewoon zorgen dat er geen lekkere dingen in huis staan. Ik heb met mezelf de afspraak (toendertijd met mijn ex ook) dat mijn ex toen, en mijn huidige vriend nu voor zichzelf echt wel lekkere dingen in huis mogen halen, maar dat ik daar vanaf blijf. En omdat ik het idee in m'n achterhoofd hou dat die lekkere dingen in de kast toch niet 'van mij' zijn, maar van mijn vriend, lukt het me altijd wonderbaarlijk goed om eraf te blijven Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 23:38

Die lekkere dingen komen toch wel in huis aangezien mijn man dat wel eet ondanks dat ik wel eens heb gezegd dat we samen kunnen afvallen.

Knap hoor dat je er vanaf kunt blijven weet niet of mij dat lukt.

Vegaham idd, ik zeg gewoon ham omdat steeds vegetarische ham zolang is om steeds te typen of ik zeg vegaham.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 23:45

Dat kan jij echt wel, CBL. Je mag jezelf gerust een schop onder de kont geven. Ik krijg nu een beetje het gevoel dat je met smoesjes een uitvlucht probeerd te zoeken. Als je nu eens tegen jezelf zegt 'ik kan het wel' i.p.v. te snel te roepen ik weet niet of dat lukt!

Als je namelijk zo blijft denken, gaat de buik ook niet weg. En anders kan je je man vragen even geen lekkere dingen meer te halen. Heel vervelend voor hem misschien als hij echt begrip daarvoor heeft zal hij je daarin graag steunen, en bovendien zo kom je ook minder in de verleiding voor iets lekkers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Minx zo 29 jul 2012 - 23:48

Beetje steun mag je van je man wel krijgen op dit punt vind ik. Mijn vriend koopt het als ik er niet ben. Maar liever niet hij wil zelf ook een paar kg kwijt dus er is nu bijna niets in huis.

Ik heb nog anderhalve zak m&m's liggen ongeveer goed verstopt. En hij nog wat andere dingen. En dat gaat prima.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Niekske zo 29 jul 2012 - 23:55

Caribbeanlover schreef:Nieske, dmv het opzij te doen, dan val je toch zowat om aangezien je alleen op 1 arm leunt?

Haha, dat maakt de oefening juist inspannend, je leunt op één arm en op je voet.

Minx, de oefening is echt niet zo zwaar als je beschrijft. Die oefening is op vele plekken op internet terug te vinden voor stabiliteit en kracht te trainen. Omdat je het maar erg kort doet (tussen 30 sec en 1 min) is de kans op beschadiging van je rug of elders in je lichaam minimaal. Mensen die zonder enige conditie of training gaan beginnen met hardlopen (en dat zijn er best veel) lopen meer risico en zelfs dat valt weer heel erg mee.

CBL, lichaamsbeweging kan op heel veel verschillende manieren, misschien is het niet eens nodig om dat onder begeleiding te doen. Ik ken je achtergrond niet, ik weet niet of je echt overgewicht hebt of dat je 'gewoon' wat kilo's kwijt wilt en hoe het verder met je fysieke gesteldheid is, maar de basis van wat voor dieet dan ook is gezonder eten en meer bewegen. Ga wat vaker een rondje wandelen of hardlopen, neem vaker de fiets ipv de auto, neem de trap ipv de lieft etc... geef het huis een flinke beurt ofzo smile het allerbelangrijkste is toch wel dat je het echt wilt, dan komt het vanzelf wel goed.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 23:56

Ik vind het beetje lullig om te zeggen dat mijn man mij niet steunt, want als hij wel wil blijven snaaien moet hij dat vooral doen. Als ik het zelf niet doe, dan is dat aan mij vind ik.

Ik ben gewoon lui daarin en idd moet ik eens doorzetten ondanks dat ik erg moeilijk vind. Heb al diverse testen laten doen en daar kwam niks uit.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  _Nina ma 30 jul 2012 - 0:05

Ik snap wat je bedoelt, het komt wat lullig over, maar het is ook niet leuk en des te moeilijker vol te houden als je man vrolijk elke avond chips zit te eten terwijl jij het niet 'mag'. Dan zou hij dat voor zichzelf ook kunnen beperken tot 3x in de week, puur om jou te helpen. Dat is meer wat er bedoeld wordt Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Minx ma 30 jul 2012 - 0:07

Niekske schreef:
Caribbeanlover schreef:Nieske, dmv het opzij te doen, dan val je toch zowat om aangezien je alleen op 1 arm leunt?

Haha, dat maakt de oefening juist inspannend, je leunt op één arm en op je voet.

Minx, de oefening is echt niet zo zwaar als je beschrijft. Die oefening is op vele plekken op internet terug te vinden voor stabiliteit en kracht te trainen. Omdat je het maar erg kort doet (tussen 30 sec en 1 min) is de kans op beschadiging van je rug of elders in je lichaam minimaal. Mensen die zonder enige conditie of training gaan beginnen met hardlopen (en dat zijn er best veel) lopen meer risico en zelfs dat valt weer heel erg .

Jij hebt geen klachten. Dat de oefening op internet terug is te vinden klopt maar het is niet een oefening om mee te beginnen. Zeker niet als je last van rugklachten hebt. Ook als je deze oefening erg kort doet kun je last krijgen. Er is namelijk een grote kans dat als je je dwarse buikspieren niet goed aan kan spannen je door gaat hangen en je rug te veel belast. Kan hier een heel technisch verhaal neer gaan zetten wat de meesten niet zullen volgen. Ook over opbouwen met rugklachten. Alleen dat is moeilijk vandaar ook mijn advies om hulp te zoeken van een professional.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 0:56

Doel je nu op mij CBL?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  TNMN ma 30 jul 2012 - 1:33

Ik denk dat als je het schema van Statler volgt je veel zult afvallen in het begin omdat je nu vrij ongezond eet. En misschien kan je elke dag een wandeling maken met de hond, begin met een half uur en bouw dit op ofzo. Leuk voor de hond en voor jou en het is niet meteen hardcore sporten.
En alle ongezonde dingen weggooien, makkelijker kan niet. Of laat het je man ergens wegstoppen als hij zo graag ongezond eet (in de auto of op zijn werk bijvoorbeeld).
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caramba ma 30 jul 2012 - 2:01

Ik werk de laatste tijd weer erg veel en daardoor eet ik minder, de kilo's die ik tijdens de vakantie ben aangekomen zijn er in 2 weken bijna weer af.

Tussendoortjes laat ik veel staan en koek eet ik al helemaal niet.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover ma 30 jul 2012 - 22:44

Statler schreef:Goed, daar valt al héél veel aan te knutselen, je eet best ongezond, als ik even zo vrij mag zijn. Je hebt geen sladieet nodig om af te vallen.

Doe het als volgt:
Ontbijt: 2 beschuitjes (volkoren) met mager beleg en halvarine (geen roomboter) en een stuk fruit. Of desnoods 2 volkoren boterhammen met mager beleg en een stuk fruit.
Tussendoor: fruit, een evergreen of sultana of iets anders lichts.
Lunch: absoluut níét overslaan. Sla je het over dan krijg je later op de dag snaaimomenten. Neem een paar volkoren boterhammen of volkorenbeschuit of volkorencrackers met mager beleg.
Tussendoor: zie ochtend-tussendoor. Cherrytomaatjes, komkommer of een rijstwafel/cracotte belegd met iets lichts is ook lekker.
Avondeten: mager, scheelt dat je geen vlees eet, want daar zit het meeste vet in. Maar idd zo min mogelijk frituur, maar veel groenten, en verder zilvervliesrijst, volkorenpasta, gekookte aardappelen of aardappelen uit de oven, géén witte sausjes zoals mayo, knoflook of roomsausjes.

Qua drinken neem je thee zonder suiker, water, of lightdranken. Verder mag je op één vaste dag in de week heus wel een schaaltje (niet meer!) chips of iets uit de frituur, maar beperk dat echt tot die ene vaste dag in de week. Bijv elke zaterdag ofzo.
Neem één vaste weegdag in de week en ga ook maar 1x in de week 's morgens vóór het eten op de weegschaal staan.

Hou dit alles een paar welen vol en je zult zien dat je hoer waarschijnlijk een halve kilo in de week mee zult afvallen. Lijkt misschien niet zo snel, maar sneller dan dat moet je ook niet willen, want dat komt er allemaal gegarandeerd weer aan.

Bedankt voor de moeite, ik zal het noteren.

Ik heb net als gister 4 cracottes naturel gegeten, maar nu zonder margarine en 2 met kaas, 1 met ham en 1 met nutella.

Een halve kg pw is idd niet veel en ik denk dat je het bij mij niet gauw zal zien dus de weegschaal moet het bewijs zijn. Met een sladieet bedoelde ik wel sla met stukjes rauwkost zoals paprika ed met een doorzichtige dressing zoals ik dat zeg of een light joghurt dressing.

Gister had ik als tussendoor een bekertje aardbeien joghurt. Ik heb niet gesnaaid en s'avonds in bed merkte ik wel dat ik trek had in lekkers, want m'n maag knorde en daar kan ik slecht tegen.

Ik ben gewoon verslaafd aan chips, chocolade, frituur eten en ander vet eten:oops:

Mijn voorbeelden zijn Jordin Sparks en de zangeres van Cascada, beide niet de slankste. Die laatste heeft net als ik zo brede bouw aan de bovenkant bij de schouders en toch heeft zij een platte buik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Minx ma 30 jul 2012 - 22:48

Dat is ook het moeilijkste de eerste dagen, dan heb je steeds honger en moet je van je suikerverslaving af. Je moet echt afkicken.
Via het voedingscentrum kun je bijhouden hoeveel je hebt gegeten. Kan best confronterend zijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 22:52

CBL, neem kauwgom als je trek hebt of een grote kop thee. Dat stilt toch weer even de honger, en anders een stuk fruit eten 's avonds helpt ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 2 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 18 Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum