Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

+6
Sarah1985
Rose
Rush
Gympie
Ibbeltje
Rumble
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:30

...tijd minder kilometers kan rijden dan voorheen.

Hebben hier nog meer mensen last van of ligt dit gewoon aan mij?
Dacht bij mezelf misschien is de benzine wel slechtere kwaliteit geworden.

groetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:30

Tank je voor een bepaald bedrag of tank je tot 'ie vol is? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:33

Ik tank tot hij vol is gewoon altijd al.

Maar ik bedoel echt met een volle tank lijk ik minder kilometers te kunnen maken dan voorheen met een volle tank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Rumble ma 18 jun 2012 - 0:33

Misschien ben je minder zuinig gaan rijden.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Ibbeltje ma 18 jun 2012 - 0:34

Rumble dat was ook mij gedachte.


Charlie Laughing
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gympie ma 18 jun 2012 - 0:35

Maar lijkt het zo en denk je het, of heb je het bijgehouden?

Misschien ligt het aan je auto?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:38

Ik heb het niet precies bijgehouden maar ben niet meer gaan rijden en moet veel meer tanken het lijkt gewoon echt zo ga het vanaf nu bijhouden.

Ik rij nog op dezelfde manier dan voorheen dus minder zuinig kan ik me niet voorstellen heb zelfs 4 nieuwe banden eronder laten leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Rush ma 18 jun 2012 - 0:41

rose_gordijn schreef:

Ik rij nog op dezelfde manier dan voorheen dus minder zuinig kan ik me niet voorstellen heb zelfs 4 nieuwe banden eronder laten leggen.
Als de banden qua maten niet helemaal matchen met je type auto zou dit best de oorzaak kunnen zijn.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:41

Tank je altijd bij hetzelfde tankstation?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:43

Ik tank niet altijd bij hetzelfde station.

Ik heb ze bij een garage eronder laten leggen rush en dacht hun weten dat wel maar dat kan dan inderdaad de oorzaak zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:48

Bij mij ligt het er ook aan waar ik tank, als ik over de grens tank (het goedkoopst) doe ik 2 weken met een tank en als ik hier tank doe ik anderhalve week met een tank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:49

Sorry maar als jij niet elke week precíes dezelfde routes aflegt met je auto (wat me sterkt lijkt) is dit toch harstikke logisch. In de stad/file/snelweg/weg met veel bochten/woonwijk is het verbruik toch allemaal anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:50

Misschien ligt het dan aan het tankstation waar ik het meeste kom hmm zou dat echt kunnen? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:51

Charlie schreef:Sorry maar als jij niet elke week precíes dezelfde routes aflegt met je auto (wat me sterkt lijkt) is dit toch harstikke logisch. In de stad/file/snelweg/weg met veel bochten/woonwijk is het verbruik toch allemaal anders.

Elke dag dezelfde route rijd ik wel Embarassed want als ik naar de stad ga en boodschappen doe gebruik ik mijn fiets en gebruik hem voor niks anders dan naar werk en terug.

nah ja het zal


Laatst aangepast door rose_gordijn op ma 18 jun 2012 - 0:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:51

rose_gordijn schreef:Misschien ligt het dan aan het tankstation waar ik het meeste kom hmm zou dat echt kunnen? Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. 561177

Ik heb me ooit laten vertellen dat het te maken heeft met het octanegehalte in de benzine. Heb vroeger bij een benzinepomp gewerkt en daar klaagden mensen over het minder kunnen rijden met een tank benzine van een ander station. Dus ik heb mijn toenmalige baas gevraagd wat daar de reden van kon zijn. Voor mij is benzine, namelijk gewoon benzine. Waar ik het ook tank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Rose ma 18 jun 2012 - 0:52

Als ik bij een goedkope (Tinq, Tango etc.) tankstation tank dan is mijn tank sneller leeg dan wanneer ik bij de Shell, Texaco tank. En mijn motor rijd veel beter op de duurdere benzine.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:53

rose_gordijn schreef:
Charlie schreef:Sorry maar als jij niet elke week precíes dezelfde routes aflegt met je auto (wat me sterkt lijkt) is dit toch harstikke logisch. In de stad/file/snelweg/weg met veel bochten/woonwijk is het verbruik toch allemaal anders.

Elke dag dezelfde route rijd ik wel Embarassed want als ik naar de stad ga en boodschappen doe gebruik ik mijn fiets en gebruik hem voor niks anders dan naar werk en terug.

nah ja het zal

Ok da's helder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Sarah1985 ma 18 jun 2012 - 0:53

hier hadden we het ook eens, mijn man tankte wel eens bij van die goedkope onbemande pompen en daar kon die gewoon veel minder mee rijden.

En scheelt ook hoe je rijd. In de stad of lange afstanden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Rush ma 18 jun 2012 - 0:53

Ik weet niet of je airco gebruikt, maar dat neemt ook brandstof. En snelweg/binnenwegen etc. heeft ook een hele hoop invloed op je verbruik.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Rush ma 18 jun 2012 - 0:54

Rose schreef:Als ik bij een goedkope (Tinq, Tango etc.) tankstation tank dan is mijn tank sneller leeg dan wanneer ik bij de Shell, Texaco tank. En mijn motor rijd veel beter op de duurdere benzine.
Bij mij is het juist andersom. Mijn auto doet het een stuk beter op Firezone benzine en dan rijd ik ook meer kilometers op een tank. En het scheelt enorm in prijs met de BP etc.

Al mijn auto`s deden het trouwens prima op goedkoop. Ben geen dief van m`n eigen portemonnee..


Laatst aangepast door Rush op ma 18 jun 2012 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:54

Ik tank al jaren bij dezelfde tankstation, reed altijd dezelfde route, hetzelfde aantal km op een tank benzine. Maar moest mijn auto voor de APK, dan was hij daarna maanden van slag. De vriend van mijn moeder nam hem altijd mee en kennelijk hebben we hele andere rijstijlen. Als ik mijn auto dan terugkreeg, kon ik er minstens 100 km minder mee rijden met dezelfde tank benzine, van dezelfde tankstation. Altijd zoooo sneu. Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Paper Crown ma 18 jun 2012 - 1:07

Als je bandenspanning minder is moet je auto ook harder werken. Ik zou je banden even controleren en bijvullen als dat nodig is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Toet ma 18 jun 2012 - 1:11

Ik dacht ook meteen aan de banden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 1:13

bedankt dames ik ga dit straks allemaal checken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 1:38

Paper Crown schreef:Als je bandenspanning minder is moet je auto ook harder werken. Ik zou je banden even controleren en bijvullen als dat nodig is.

Hier dacht ik ook meteen ook, heb ik laatst ook gehad, vond het toen ook al zo gek dat mijn tank zo snel leeg was. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum