Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veel aankomen

+12
Happy
Viva
Thunder
Sanne
CCC
Susan
silly_85
Paper Crown
Coco
Fiwen
SparklingEyes
Sylvana
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  CCC ma 21 mei 2012 - 0:32

Sylvana schreef:Hahah vervuilen Charlie, doe normaal Wink .

Goede tip Susan. Kan me idd voorstellen dat je op een gegeven moment gewend bent veel meer te eten terwijl het dan eigenlijk niet meer 'nodig' is. En ik zie mezelf ook niet meteen weer in de sportschool staan na de bevalling, maar ben toch wel van plan thuis flink van start te gaan met oefeningen doen etc. (lang leve youtube/Bodyrock etc. Veel aankomen - Pagina 2 253468018).


Ooh ik dus wel... niet meteen 2 weken erna ofzo... Maar zeker wel 6 tot 8 weken daarna... Ik mis het zo... Ook het fietsen bijv. Ik fiets nu de kleine stukjes nog wel, maar zou het zo lekker vinden als ik weer alles op de fiets kan doen... Dat zijn echt de dingen die ik behoorlijk mis nu... Even tijd en ontspanning voor mezelf...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Sylvana ma 21 mei 2012 - 0:36

chococupcake schreef:
Sylvana schreef:Hahah vervuilen Charlie, doe normaal Wink .

Goede tip Susan. Kan me idd voorstellen dat je op een gegeven moment gewend bent veel meer te eten terwijl het dan eigenlijk niet meer 'nodig' is. En ik zie mezelf ook niet meteen weer in de sportschool staan na de bevalling, maar ben toch wel van plan thuis flink van start te gaan met oefeningen doen etc. (lang leve youtube/Bodyrock etc. Veel aankomen - Pagina 2 253468018).


Ooh ik dus wel... niet meteen 2 weken erna ofzo... Maar zeker wel 6 tot 8 weken daarna... Ik mis het zo... Ook het fietsen bijv. Ik fiets nu de kleine stukjes nog wel, maar zou het zo lekker vinden als ik weer alles op de fiets kan doen... Dat zijn echt de dingen die ik behoorlijk mis nu... Even tijd en ontspanning voor mezelf...

Mja ik bedoelde met meteen ook na 2 weken ofzo al haha maar na 2 maanden lijkt me een stuk reëeler.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Sanne ma 21 mei 2012 - 0:46

Gewoon gezond blijven eten, meer kun je echt niet doen. Ik was in totaal 17 kilo aangekomen en was ervan overtuigd dat het voor een deel vet was, want mijn benen, billen en armen waren wel steviger. Ik kon er ook geen kuiltjes in duwen. Maar uiteindelijk was ik alles binnen een paar dagen kwijt, dus dat moet toch wel vocht geweest zijn denk ik. Ik vond mezelf een paar dagen na de bevalling echt mager en kreeg dat ook wel van anderen te horen. Inmiddels ben ik weer helemaal aan mijn niet zwangere lijf gewend haha!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Thunder ma 21 mei 2012 - 1:30

Ik ben beide keren meer dan 25 kilo aangekomen en schoof echt niet alles naar binnen wat los en vast zat. Vooral bij de tweede hield ik zo extreem veel vocht vast, niet normaal. Ik liep toen met 19 weken al met steunkousen en heb bijna 10 weken alleen op slippers kunnen lopen (In maat 41 terwijl ik normaal 37 heb)

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Viva ma 21 mei 2012 - 1:35

Bij onze dochter ben ik denk ik 20kg aangekomen. Mede door mezelf want ik was wat vrijer met het eten...
Helaas zijn mijn benen niet meer mooi, heb bij mijn knieeen nog een beetje vet ernaast zeg maar?
En veeeel striae.
Ook op mijn buik, heupen en een paar op mijn onderrug.

Zo lang je maar goed blijft eten, dat is denk ik het belangrijkste. De een houdt meer vocht vast dan de ander etc.

Ik ben nu 2kg aangekomen en daar baal ik van, omdat ik denk dat ik weer in mijn patroon ga vallen van de zwangerschap van onze dochter.
Dus nu doordeweeks géén chips/chocola in huis hebben.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Happy ma 21 mei 2012 - 2:03

Ik was in totaal 20 kilo aangekomen, was tonnetje rond. Enorm veel vocht. Na de bevalling was ik 8 kilo kwijt nu nog 5 te gaan. Zit vooral nog op mijn buik en heupen maar ik pas bijna al mijn kleren weer smile.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Ugly Betty ma 21 mei 2012 - 2:13

Ik ben nu 6 kilo aangekomen. Mijn buik is nog erg bescheiden, maar mijn heupen worden breder Veel aankomen - Pagina 2 1371890812
Gelukkig weet ik dat ik gezond eet en voldoende beweeg. Na de bevalling zien we wel weer...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:27

Ik ben bij alledrie redelijk wat aangekomen. 1e keer meer dan 20, 2e keer iets minder en 3e keer ongeveer 16 kg. Bij de eerste en derde was het veel vocht, ik was bij de eerste na een paar maanden alles weer kwijt en nu zit ik 1kg boven mijn gewicht en pas mijn eigen broeken weer. Maar goed er zal ook echt wel vet bij gezeten hebben en ook dat is nu grotendeels alweer weg. Alleen bij mijn dochter duurde het langer maar lukte het uiteindelijk ook. Dus er is echt wel hoop Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Fiwen ma 21 mei 2012 - 2:45

Sylvana schreef:
Fiwen schreef:Het kan dat het echt alleen buik is dat groeit.
Ik was 24 kg aangekomen en dat was echt alleen maar buik en borsten, en vanaf 30 weken een klein beetje bovenbenen. Je kon aan de achterkant niet zien dat ik zwanger was (op het waggelen de laatste weken na dan :P)
Op het laatst ging het wel erg hard met de kg omdat ik veel vocht vast hield en dat zag je ook wel in mijn gezicht maar dat was 2 dagen na de bevalling al weer weg. De rest van de kg was ik na 3 weken al kwijt, mijn figuur is alleen wel blijvend veranderd.

In welk opzicht Fiwen?

En na 3 weken al alles kwijt, dat is vlot! Dat mag van mij ook wel Wink.

Mijn heupen zijn breder geworden en dan niet vet maar echt het benige gedeelte. En mijn buik is een drilpudding waar je U tegen zegt. Het was al niet super straks of zo maar nu is het wel echt erger. En ik let op wat ik eet, ik sport en ik weeg ook zeker niet te veel (1,75 en 72 kg) maar het wordt gewoon niet beter.

Na 3 weken alles kwijt was ook niet echt met 'gezonde' omstandigheden (huilbaby die elke 2 uur wilde drinken en een man die depressief was dus ik had alle zorg en ik sliep amper)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Purpleflower ma 21 mei 2012 - 3:03

24 kilo

2 weken na de bevalling was ik rond de 15 kilo kwijt.
16 maanden na de bevalling was ik weer op mijn oude gewicht


Laatst aangepast door Purpleflower op ma 21 mei 2012 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Schism ma 21 mei 2012 - 3:12

Ik ben bij 20 kilo gestopt met op de weegschaal te gaan staan Wink
Hier bleek het achteraf veel vocht te zijn, dat had ik tijdens mijn zwangerschap niet eens door, zag mijn benen met de dag dunner worden na de bevalling.
Nu ben ik mijn gewicht alweer kwijt, en ben zelfs lichter dan voor mijn zwangerschap. Heb hier weinig voor gedaan, ik sport niet, maar loop wel heel veel met mijn zoontje.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 3:19

Schism schreef:Nu ben ik mijn gewicht alweer kwijt, en ben zelfs lichter dan voor mijn zwangerschap.
Ik ben nu ook 6 kg lichter als voor mijn zwangerschap. Althans, voor mijn weegschaal stuk ging silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Supertalentje ma 21 mei 2012 - 5:45

Maar het is toch ook genetisch bepaald? En hormonaal? Het is niet alleen baby, ook vruchtwater, nageboorte, extra bloed etc. Dat zal geen 10 kilo zijn, maar bij een zwangerschap hoort aankomen... En je lichaam slaat toch ook meer op tijdens de zwangerschap voor de bevalling en de tijd erna?

Helaas is het niet altijd snaaien Wink Mijn collega at alleen maar gezond en er zat na de bevalling nog 20 kilo aan. Ik heb alles gevreten dat los en vast zat en ik ben tijdens de zwangerschap maar 3 kilo aangekomen wat er na de bevalling af was en ik hield geen vocht vast. Mijn moeder en mijn zussen zijn ook nooit veel aangekomen, dus ik denk dat het genetisch bepaald is.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Sylvana ma 21 mei 2012 - 20:46

@ Fiwen: Nee dat zijn inderdaad geen gezonde omstandigheden geweest.. Moet echt zwaar zijn geweest voor je..!


Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum