Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veel te veel gegeten..

+5
loura
Roze Roos
silly-one
Dolphinne
Eva
9 plaatsers

Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Veel te veel gegeten..

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 7:07

Ik ben net zo lekker op weg met mijn eetpatroon. Maar zak de laatste dagen echt af. Ik heb vandaag al een pizza gehad en zit nu aan de shoarma.
Ik kan de verleiding maar moeilijk weerstaan en voel me moddervet.

Morgen moet ik echt weer mijn best te doen om mijn slechte eet gedrag weer onder de knie te krijgen.. Net zoals ik het de afgelopen dagen elke dag heb gedacht: Morgen begin ik echt weer op te letten! Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Eva za 20 nov 2010 - 7:40

Zeer herkenbaar. Ik zat eindelijk op mijn streefgewicht, toen viel ik nog iets meer af door omstandigheden dus toen heb ik het een beetje laten versloffen. En nu eet ik ook alweer veel meer dan de bedoeling is omdat het zo lekker is... Ik zit weer op mijn streefgewicht maar ik moet weer drastisch gaan minderen.

Sterkte in elk geval!
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Dolphinne za 20 nov 2010 - 8:24

Daar heb ik helaas ook al een paar weken last van.
Zit niet zo heel lekker in mn vel en ga dan eerder eten. Vooral omdat ik de meeste dagen alleen thuis zit achter de pc (om te studeren). Dan ligt er teveel lekkers in de kast wat ik pak.

Ik weet dat ik het niet moet doen en het eigenlijk al niet eens in huis moet halen, maar toch blijf ik het doen.... Rolling Eyes

Heb me nu voorgenomen om nu wel een beetje op te blijven letten, maar in jan/feb echt weer een poging ga doen om af te vallen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  silly-one za 20 nov 2010 - 22:30

Herkenbaar, ik kan ook heel erg snacken en snaaien. IK doe het zelf vooral in een periode dat ik niet lekker in mijn vel zit. Ik heb nu geleerd dat ik eerst alles voor mijzelf op een rijtje moet krijgen en dat ik dan pas echt op mijn eten moet gaan letten. Natuurlijk let ik tussendoor wel op, maar afvallen zit er dan echt niet in. Misschien moet je, je even niet te druk maken over wat je eet en zorgen dat je zelf lekker in je vel komt te zitten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Roze Roos za 20 nov 2010 - 23:19

Ook voor mij herkenbaar... Al heb ik de neiging om te weinig te gaan eten omdat ik mijzelf te zwaar vind.. Gevolg dat ik natuurlijk alleen maar aan kom en uit frustratie alleen maar ga snoepen en slechte dingen ga eten!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  loura zo 21 nov 2010 - 22:24

Vervelend he...

Ik heb de laatste tijd echt last van opgezwollen buik en daardoor probeer ik nu een dieet uit waarbij ik bepaalde dingen niet meer eet zoals bijvoorbeeld kaas en minder tarwe. Ook minder grote hoeveelheden eten nu moet ik zeggen dat het al een stuk beter gaat maar ik laat wel veel dingen staan nu en dat is best moeilijk.. Vooral in deze periode met al dat lekkere sinterklaas snoep en straks de kerst! Succes iig smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Nova ma 22 nov 2010 - 22:09

Voor mij is het ook heel herkenbaar.. Ik ben al een tijd aan het afvallen via een dietiste, maar de laatste kilo's lukken maar niet. Ik woon sinds een tijdje weer op kamers en dan is het toch minder makkelijk om gezond te eten of gezonde dingen in halen als er vrienden komen.

Wat bij mij nog weleens helpt, is om alles op te schrijven wat ik eet (maar dan ook echt alles!). Op die manier hoop ik dat ik dan minder snel naar 'slecht' eten neig..

Succes!

Nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 9:56

Erg herkenbaar... Vooral rond deze tijd met Sinterklaas, kerst en oud&nieuw. En elke keer beloof je jezelf weer dat je weer je best gaat doen, maar is de verleiding weer te groot. Ik zou zeggen; probeer in ieder geval genoeg groente/fruit te eten en water te drinken, dan krijg je in ieder geval de goede voedingsstoffen binnen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Jeanette wo 24 nov 2010 - 0:26

Ik ken het helemaal. en daarbij komt dat ik eigenlijk ook gewoon moet gaan sporten, maar dat stel ik ook telkens uit..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Lotus wo 24 nov 2010 - 0:29

Ik eet ook weer veel te veel de laatste tijd... Kan dan zo balen van mezelf.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 0:31

Ik eet ook teveel Sad Ik was zo goed aan het afvallen en nu zit er weer twee kilo aan. Bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Lotus wo 24 nov 2010 - 0:33

Wat zijn we goed bezig allemaal! Wink
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Suus wo 24 nov 2010 - 1:22

Ik had de laatste tijd ook veel te veel lekkere dingen in huis en eet dan ook te veel... Ik probeer niets te kopen, maar als mijn vriend dan naast mij een zak chips aan het eten is, kan ik dat echt niet weerstaan hoor!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te veel gegeten.. Empty Re: Veel te veel gegeten..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum