Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veel aankomen

+12
Happy
Viva
Thunder
Sanne
CCC
Susan
silly_85
Paper Crown
Coco
Fiwen
SparklingEyes
Sylvana
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Veel aankomen

Bericht  Sylvana zo 20 mei 2012 - 23:42

Ik heb een vraagje.

Ik ben inmiddels al best wat aangekomen. Bijna 10 kg, en ik moet nog een aantal weken.
Nu is het zo dat dit eigenlijk alleen maar op m'n buik zit. Heb geen kleine buik, ook niet gigantisch. Misschien ietje groter dan gemiddeld maar dat kan ook (voor mij) zo lijken omdat ik alles naar voren draag.

Maar nu vraag ik me echt af. Kan het echt zo zijn dat die 10 kg alleen buik/baby/zwangerschap is? Ik vind het zo veel en heb echt het idee dat als de baby er straks is, dat ik dan pas zie dat ik toch ook behoorlijk in vet ben aangekomen ofzo.. Collegaatje van me is 11 kilo aangekomen in totaal, van een tweeling.. En ik zit nu al op bijna 10 confused .

Zo, weer ff een lekker dik-worden zeiktopic :P


Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 23:45

Het is misschien wel wat meer dan gewenst rond deze termijn, maar iedereen is anders. Wat je kunt doen is gezond eten en zo veel mogelijk nog bewegen, dan weet je dat jij er in ieder geval alles aan hebt gedaan om niet teveel aan te komen. Vergelijken met anderen heeft verder weinig zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  SparklingEyes zo 20 mei 2012 - 23:46

Sylvana schreef:Ik heb een vraagje.

Ik ben inmiddels al best wat aangekomen. Bijna 10 kg, en ik moet nog een aantal weken.
Nu is het zo dat dit eigenlijk alleen maar op m'n buik zit. Heb geen kleine buik, ook niet gigantisch. Misschien ietje groter dan gemiddeld maar dat kan ook (voor mij) zo lijken omdat ik alles naar voren draag.

Maar nu vraag ik me echt af. Kan het echt zo zijn dat die 10 kg alleen buik/baby/zwangerschap is? Ik vind het zo veel en heb echt het idee dat als de baby er straks is, dat ik dan pas zie dat ik toch ook behoorlijk in vet ben aangekomen ofzo.. Collegaatje van me is 11 kilo aangekomen in totaal, van een tweeling.. En ik zit nu al op bijna 10 confused .

Zo, weer ff een lekker dik-worden zeiktopic :P


Ik ben 16 kilo aangekomen... Na de keizersnee moest ik nog 6 kilo, nu nog 4 te gaan... Geen idee waar dat allemaal gezeten heeft.... Haha

Toen ik de eerste drie weken borstvoeging gaf bij de eerste, was ik het sneller kwijt dan nu ik geen borstvoeding geef..
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Fiwen zo 20 mei 2012 - 23:51

Het kan dat het echt alleen buik is dat groeit.
Ik was 24 kg aangekomen en dat was echt alleen maar buik en borsten, en vanaf 30 weken een klein beetje bovenbenen. Je kon aan de achterkant niet zien dat ik zwanger was (op het waggelen de laatste weken na dan :P)
Op het laatst ging het wel erg hard met de kg omdat ik veel vocht vast hield en dat zag je ook wel in mijn gezicht maar dat was 2 dagen na de bevalling al weer weg. De rest van de kg was ik na 3 weken al kwijt, mijn figuur is alleen wel blijvend veranderd.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 23:54

Hahahah 10 kilo. Netjes toch! Ik zit nu al op 20 bijna :shock: .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 23:56

Ik ben ook veel aangekomen, en het was vooral buik/ baby's/ heel veel vruchtwater en heel veel vocht in mijn benen.

Zat al snel weer op mijn oude gewicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Coco zo 20 mei 2012 - 23:57

11 kilo in totaal van een tweeling is ook wel erg weinig dus daar zou ik het zeker niet mee vergelijken. Als je bang bent teveel vetjes te krijgen zou ik gewoon gezond blijven eten en niet snaaien omdat dat moet kunnen in je zwangerschap. Zolang je gewoon goed gezond eet zou je ook geen veel grotere vetmassa horen te krijgen.

En op de buik alleen kan heel goed. Ik kwam in totaal 28 kg aan alleen op mijn buik, terwijl ik verder overal afviel.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Sylvana ma 21 mei 2012 - 0:03

Het was ook niet om te vergelijken, ze kwam alleen met die boodschap en toen d8 ik: Oh. (zit ik dan met m'n 10 kilo) haha. Maar tegelijkertijd gaf ze ook aan dat het niet aan me zag, die 10 kg, dus vandaar de vraag of het echt alleen buik/baby kan zijn, of dat het dan toch ook stiekem om andere plekken er aan groeit haha.

Maar jullie reacties stellen me weer gerust. Thnx!

Enne Charlie.. Jij hebt er ook 2 he.. dus wat dat betreft gaan we nog steeds redelijk gelijk op Wink .

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:05

Ik geloof niet dat voor tweelingen geldt dat je dan ook 2x zoveel mag aankomen helaas. Ik héb me toch een stel stampers gekregen, was altijd zo trots op mijn benen Cry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Sylvana ma 21 mei 2012 - 0:06

Fiwen schreef:Het kan dat het echt alleen buik is dat groeit.
Ik was 24 kg aangekomen en dat was echt alleen maar buik en borsten, en vanaf 30 weken een klein beetje bovenbenen. Je kon aan de achterkant niet zien dat ik zwanger was (op het waggelen de laatste weken na dan :P)
Op het laatst ging het wel erg hard met de kg omdat ik veel vocht vast hield en dat zag je ook wel in mijn gezicht maar dat was 2 dagen na de bevalling al weer weg. De rest van de kg was ik na 3 weken al kwijt, mijn figuur is alleen wel blijvend veranderd.

In welk opzicht Fiwen?

En na 3 weken al alles kwijt, dat is vlot! Dat mag van mij ook wel Wink.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Sylvana ma 21 mei 2012 - 0:08

Charlie schreef:Ik geloof niet dat voor tweelingen geldt dat je dan ook 2x zoveel mag aankomen helaas. Ik héb me toch een stel stampers gekregen, was altijd zo trots op mijn benen Cry .

I feel you, m'n billen zijn ook niet meer wat het geweest was Sad. K.ut is dat he hahahaha Sad .

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Paper Crown ma 21 mei 2012 - 0:09

Charlie schreef:Ik geloof niet dat voor tweelingen geldt dat je dan ook 2x zoveel mag aankomen helaas. Ik héb me toch een stel stampers gekregen, was altijd zo trots op mijn benen Cry .

Dat komt echt wel weer hoor! Gelukkig ben je maar 9 maanden zwanger! Als de babies er straks zijn ga je lekker elke dag een flink stuk met ze wandelen, moet jij eens zien hoe gauw je weer je mooie benen hebt!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:10

Charlie schreef:Ik geloof niet dat voor tweelingen geldt dat je dan ook 2x zoveel mag aankomen helaas. Ik héb me toch een stel stampers gekregen, was altijd zo trots op mijn benen Cry .
Kan je die foto van voor en na van mijn enkels nog herinneren? Komt goed. Echt!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:10

2CKC2 schreef:
Charlie schreef:Ik geloof niet dat voor tweelingen geldt dat je dan ook 2x zoveel mag aankomen helaas. Ik héb me toch een stel stampers gekregen, was altijd zo trots op mijn benen Cry .

Dat komt echt wel weer hoor! Gelukkig ben je maar 9 maanden zwanger! Als de babies er straks zijn ga je lekker elke dag een flink stuk met ze wandelen, moet jij eens zien hoe gauw je weer je mooie benen hebt!

Ja dat ben ik ook zeker van plan, lekker veel naar buiten, wandelen en weer lekker sporten.

HOI trouwens, ik vroeg me net af hoe het met jou ging!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  silly_85 ma 21 mei 2012 - 0:11

Ik ben 30 kg aangekomen, en me meissie was maar 2 kg?? Maar ik droeg het ook alleen op me buik en op het laatst vocht.
Ik heb er nu nog 5 te gaan alleen op me buik.
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:11

Stofzuiger schreef:
Charlie schreef:Ik geloof niet dat voor tweelingen geldt dat je dan ook 2x zoveel mag aankomen helaas. Ik héb me toch een stel stampers gekregen, was altijd zo trots op mijn benen Cry .
Kan je die foto van voor en na van mijn enkels nog herinneren? Komt goed. Echt!!

Ja, ik had gisteren na een warm bad ook ineens zulke voeten, toen dacht ik aan jouw foto! Ik weet alleen niet zeker of het bij mij vocht of vet is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Paper Crown ma 21 mei 2012 - 0:14

Charlie schreef:
2CKC2 schreef:
Charlie schreef:Ik geloof niet dat voor tweelingen geldt dat je dan ook 2x zoveel mag aankomen helaas. Ik héb me toch een stel stampers gekregen, was altijd zo trots op mijn benen Cry .

Dat komt echt wel weer hoor! Gelukkig ben je maar 9 maanden zwanger! Als de babies er straks zijn ga je lekker elke dag een flink stuk met ze wandelen, moet jij eens zien hoe gauw je weer je mooie benen hebt!

Ja dat ben ik ook zeker van plan, lekker veel naar buiten, wandelen en weer lekker sporten.

HOI trouwens, ik vroeg me net af hoe het met jou ging!

Ik wil niemand voor het hoofd stoten hoor maar er zijn zwangeren die letterlijk alles naar binnenschuiven, veel te zwaar worden en daarna achteraf als de baby er is zich storen aan hun lichaam, maar er niets voor willen doen.. Gelukkig worden jullie babies in de zomer geboren, kan je lekker uren wandelen, verbrandt je hartstikke veel calorieen mee!

Met mij is het goed Veel aankomen 253468018
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:16

Charlie schreef:
Stofzuiger schreef:
Charlie schreef:Ik geloof niet dat voor tweelingen geldt dat je dan ook 2x zoveel mag aankomen helaas. Ik héb me toch een stel stampers gekregen, was altijd zo trots op mijn benen Cry .
Kan je die foto van voor en na van mijn enkels nog herinneren? Komt goed. Echt!!

Ja, ik had gisteren na een warm bad ook ineens zulke voeten, toen dacht ik aan jouw foto! Ik weet alleen niet zeker of het bij mij vocht of vet is.
Vocht. Zeker als het er na een warm bad opeens zit, dat kan onmogelijk vet zijn dat zich opeens ophoopt nerd

Als je er een kuiltje in kan drukken en het kuiltje blijft even staan is het vocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:17

Ik eet gelukkig gezonder dan ooit. Bij elk stukje chocolade denk ik....oh nee ik kan de baby's toch geen chocolade geven. Ik wil ze ook absoluut geen zoetigheid geven als ze er eenmaal zijn. Mijn enige 'zonde' sinds een paar dagen is een kopje koffie per dag, dat drijft het vocht een beetje af heb ik het gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:18

Kuiltje....check. In mijn benen staan de kuilen al vanzelf, zonder te duwen laughcry .

Sylvana, ik vervuil je topic, excuus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Susan ma 21 mei 2012 - 0:18

Borstvoeding hielp bij mij ook goed, ik viel als een gek af beide keren. Wel oppassen, want op een gegeven moment gaan ze minder drinken en ga je dus ook minder verbruiken, terwijl je wel gewend bent geraakt om meer te eten. Ik ben na de laatste borstvoedingsperiode helaas wel weer aangekomen, en inmiddels weer wat afgevallen door een (niet al te streng) dieet en ongeveer op mijn gewicht van voor de zwangerschap.

Ik heb zelf alleen zo'n hekel aan sporten, bah.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:19

O ja, als ik met mijn benen over elkaar had gezeten vervormde de boel laughcry

Steunkousjes van bijv de Hema kan wel een beetje helpen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Paper Crown ma 21 mei 2012 - 0:20

Charlie schreef:Ik eet gelukkig gezonder dan ooit. Bij elk stukje chocolade denk ik....oh nee ik kan de baby's toch geen chocolade geven. Ik wil ze ook absoluut geen zoetigheid geven als ze er eenmaal zijn. Mijn enige 'zonde' sinds een paar dagen is een kopje koffie per dag, dat drijft het vocht een beetje af heb ik het gevoel.

Dat klopt! De caffeine voert vocht af! Lekker gezond eten en je zo min mogelijk druk maken, daar wordt je juist dik van!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  CCC ma 21 mei 2012 - 0:25

Ik ben tot nu toe 8 kilo aangekomen, moet eerlijk toegeven dat ik al 1.5 week niet meer heb gewogen... Dus miss. is het nu iets meer al hoor... Maar goed, het is bij iedereen anders natuurlijk ook met vocht ed. Ik had van de week eerst van die vreselijke voeten en enkels met vocht... En wauw... dat is echt niet prettig... Enige wat je idd kunt doen is zoveel mogelijk gezond eten, en ik probeer zo nu en dan nog wat beweging erbij te pakken door te fietsen enzo. Mijn kont is door de zwangerschap echt mega geworden... :O Lijkt ongeveer net zo groot als mijn buik, niet normaal.. maar idd na de bevalling ga ik km's wandelen en fietsen :P haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Sylvana ma 21 mei 2012 - 0:30

Hahah vervuilen Charlie, doe normaal Wink .

Goede tip Susan. Kan me idd voorstellen dat je op een gegeven moment gewend bent veel meer te eten terwijl het dan eigenlijk niet meer 'nodig' is. En ik zie mezelf ook niet meteen weer in de sportschool staan na de bevalling, maar ben toch wel van plan thuis flink van start te gaan met oefeningen doen etc. (lang leve youtube/Bodyrock etc. :P).


Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen Empty Re: Veel aankomen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum