Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan ik hier nog mee terug gaan?

+3
VeryCherry
Tazz
Jeanette
7 plaatsers

Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 23:02

16 oktober heb ik bij de Schoenenreus een paar laarzen van €30 gekocht. Ik draag ze ongeveer 4 dagen per week en niet tijdens het uitgaan ofzo. Op m`n werk zit ik de hele dag. Nou trok ik gisteren m`n laars uit en zit er gewoon een heel gat in het midden van de zool en de andere laars begint ook al. Ik heb geen idee hoe het komt, maar het slaat echt nergens op.
Ik heb een print van m`n bankafschrift, maar geen bon meer. Kan ik gewoon teruggaan om te klagen en zal ik korting vragen op een ander paar of een nieuw paar van deze eisen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Jeanette do 25 nov 2010 - 23:08

Je kunt het proberen, maar ik denk niet dat je er iets voor terug krijgt. Het is al een poosje terug. En meestal bij zulke winkels geldt echt het termijn op de bon. Maar wie niet waagt, wie niet wint toch? Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 23:10

Nou een dikke 5 weken vind ik niet echt een hele poos om eerlijk te zijn. Ik heb een shitload aan goedkope schoenen, maar dit is me nog nooit overkomen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Tazz do 25 nov 2010 - 23:11

Ik zou het gewoon proberen, dat is wel heel slecht!
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Jeanette do 25 nov 2010 - 23:15

_Donnaa schreef:Nou een dikke 5 weken vind ik niet echt een hele poos om eerlijk te zijn. Ik heb een shitload aan goedkope schoenen, maar dit is me nog nooit overkomen..

Is ook niet uber lang natuurlijk. Maar winkelpersoneel ziet dat wel als lang haha. Maar gewoon proberen zou ik zeggen! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 23:18

Nee heb je, ja kun je krijgen. Gewoon proberen dus!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 23:19

Jeanette schreef:
_Donnaa schreef:Nou een dikke 5 weken vind ik niet echt een hele poos om eerlijk te zijn. Ik heb een shitload aan goedkope schoenen, maar dit is me nog nooit overkomen..

Is ook niet uber lang natuurlijk. Maar winkelpersoneel ziet dat wel als lang haha. Maar gewoon proberen zou ik zeggen! Wink

Ja, dat zal inderdaad wel. Maar ik vind het niet normaal dat ik m`n vingers door de zool heen gewoon naar binnen kan steken, whaha..

Ga vanavond gewoon een poging wagen, even klagen en dan maar horen of ze me een oplossing willen bieden. Heb daar nog een heel mooi paar laarzen gezien voor €40, maar nu twijfel ik wel sterk natuurlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 2:12

Ik heb daar ook eens schoenen gekocht, trek ze aan met een avondje stappen laat heel de zool los dus was ik ook mee teruggegaan. Mocht ik een nieuw paar uitzoeken of m`n geld terug. Ik zou het dus gewoon proberen. Nee heb je en ja kun je krijgen. En als je ze zo ontzettend leuk vind kan je ze misschien naar de schoenmaker brengen weet alleen niet hoe duur dat dat is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 2:22

Nou, ik denk dat de schoenmaker een hartaanval krijgt en zich afvraagt of ik de zool open gereten heb met een schroevendraaier ofzo.. Dit is echt niet meer te maken.. Ja met een volledig nieuwe zool eronder, maar dat zijn ze me nou net weer niet waard, haha..
Ik ben benieuwd vanavond!
angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 3:38

Haha is het zo erg. Ik ben ook benieuwd of ze geld teruggeven of dat je een ander paar mag uitzoeken ofzo smile Hoor het vanavond ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  smooch vr 26 nov 2010 - 3:46

Ik zou het zeker proberen, dat is wel heel gek dat je schoen zo snel al kapot is. Zeker als je er niks bijzonders mee doet. Dus gewoon doen! Al was je dat al van plan, maar ik geef je nog wat extra motivatie Wink

@ Tazz > wat een mooie dochter heb je en een mooie buik!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 7:16

Is het echt een gat of meer een scheur ongeveer op het midden van de zool, waarbij er een gat ontstaat als de de schoen buigt? Dat laatste zou namelijk kunnen ontstaan door auto rijden. Ik heb een paar jaar in een soortgelijke schoenenwinkel als Schoenenreus gewerkt en daar kregen we wel eens dergelijke klachten.
Ik denk trouwens wel dat je het vergoed kunt krijgen, vijf weken is niet enorm lang en je had wel mogen verwachten dat de schoenen langer mee zouden gaan dan vijf weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Caresses vr 26 nov 2010 - 9:53

Ik heb het gehad met schoenen van de van Haren die waren na 3 maanden stuk terwijl ze wel prijzig waren (vergeleken met de rest van het assortiment) toen kreeg ik geen geld terug maar mocht ik hetzelfde paar die inmiddels al voor de helft geprijst waren, nog eens voor de helft minder mee krijgen.

Wel het proberen waard dus.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Jeanette vr 26 nov 2010 - 12:28

En is het nog gelukt?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 13:14

Bedankt voor je reactie Pink, daar dacht ik ook al aan, omdat het dus rechts heel erg is en links minder..

Ik ben helaas nog niet terug geweest, want kwam wat tijd te kort. Morgen moet ik het centrum in, dus daan neem ik ze mee:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  silly-one vr 26 nov 2010 - 20:16

Succes vandaag.
Ik heb het ooit gehad met gympen van 'van Haren'. Deze hadden we gekocht en ik mocht ze pas aan op vakantie, daar heb ik ze 3 keer aangehad en toen had ik in beide zolen een scheur zitten. Wij na 4 weken terug ( waren 3 weken op vakantie). Krijgen we als opmerking, ' Er is op gelopen' :shock:. Echt we stonden te knipperen van verbazing, natuurlijk is er op gelopen. Ze bedoelde er is veel op gelopen, maar ja 3 keer op schoenen lopen is niet veel. Na veel moeite mochten we toen voor het zelfde bedrag nieuwe schoenen uitkiezen. We hebben toen maar sloffen gekozen en nooit meer daar schoenen gekocht.

Dus misschien even op voorbereiden dat ze als opmerking kunnen zeggen dat er op schoenen gelopen wordt
smile
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 23:53

Ik heb zonder moeite een nieuw paar uit mogen zoeken waar ik dan de betaalde €30 korting op gekregen heb.. Heb nu grijze laarzen met een stevige zool genomen..
Ze denkt dat het idd door het autorijden komt en vermoed dat ik scherpe pedalen heb.. Dat is niet zo, want ik rij ook op blote voeten, maargoed.. Ik heb het in ieder geval voor elkaar:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Dennenappel za 27 nov 2010 - 4:00

Fijn dat ze je goed geholpen hebben!

Rij jij in de winter ook nog op blote voeten? Worden ze dan niet erg koud of valt dat mee?
In de zomer rij ik namelijk ook op blote voeten, maar in de winter ga ik over op schoenen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 4:08

Netjes dat je nieuwe hebt mogen uitzoeken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:51

Wat netjes zeg dat je het voor elkaar hebt gekregen! Zeker omdat je geen bon meer hebt.
Nu heb je die andere schoenen genomen, die je leuk vond?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 1:45

Dennenappel schreef:Fijn dat ze je goed geholpen hebben!

Rij jij in de winter ook nog op blote voeten? Worden ze dan niet erg koud of valt dat mee?
In de zomer rij ik namelijk ook op blote voeten, maar in de winter ga ik over op schoenen.
Nee ben je gek haha.. Maar ik weet dus dat ik geen scherpe pedalen heb, omdat ik ook wel op blote voeten rij Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Jeanette zo 28 nov 2010 - 2:49

Netjes afgehandeld! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier nog mee terug gaan? Empty Re: Kan ik hier nog mee terug gaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum