Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel?

4 plaatsers

Ga naar beneden

schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel? Empty schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel?

Bericht  duckie di 19 feb 2013 - 5:56

vandaag zijn mn lekkerst lopende schoenen kapot gegaan Cry maar volgens mij heb ik ze nog niet echt super lang (moet kijjken of ik de bon nog heb ed dus ik weet het niet precies) maar tot wanneer zou jij nog terug gaan met je schoenen of hoelang heb je evt garantie zeg maar?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel? Empty Re: schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel?

Bericht  Fortissimo di 19 feb 2013 - 5:59

Ligt er aan of het plastic schoenen zijn of leren. Ook de prijs maakt voor mij een groot verschil.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel? Empty Re: schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel?

Bericht  Beachgirl di 19 feb 2013 - 6:35

Ligt eraan wat er op de bon staat (ruilen binnen .... dagen). En anders zou ik eerst even bellen en kijken wat ze zeggen.
Maar ligt er idd ook aan wat ze gekost hebben zoals Fortissimo zegt.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel? Empty Re: schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel?

Bericht  Coco di 19 feb 2013 - 7:05

Dat ligt er bij mij vooral aan wat de prijs van de schoenen was.
Mijn Uggs van 249,- waren binnen twee maanden stuk en daar ben ik wel mee terug gegaan. Maar als dat schoenen van Van Haren waren voor 20-30 euro zou ik het laten. Ik heb voornamelijk schoenen van min. 200 euro en daar ga ik wel mee terug als er binnen een half jaar wat mis mee is (zolen die losraken van het leer, of bont wat eruit valt, zoals bij mijn Uggs toen) wat niet door mijn onnozelheid komt.
Toen ik trouwens die Uggs kocht had ik oudere Uggs aan die ik een maand of 8 ervoor had gekocht en daarvan was het leer bij de neus heel dun geworden en als ik daar nog wat langer mee doorgelopen had waren er gaten ingekomen. De man van de schoenenwinkel zei dat dat echt niet mocht ondanks dat ik er veel mee in de sneeuw had gelopen en dat ik die eigenlijk gewoon had moeten opsturen. Dat wilde hij toen zelfs nog voor me doen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel? Empty Re: schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum