Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Terug gaan ivm rotte avocado's?

+7
loura
rapa nui
Mamsie
Jerry
Toet
Happydobby
Pien
11 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:21

Gister bij een kraam op de markt avocado's gekocht voor €1,75.
Ze lagen er niet dus ik dacht dat ze er niet waren. Bij navraag hadden ze achter gelegd omdat iedereen erin knijpt.
Ik doe dat ook omdat ik anders niet kan zien of die rijp is zeker als ik het dezelfde of volgende dag al wil eten.
Dus ik vroeg er 1 voor morgen (vandaag dus) en 1 voor iets later.
Snijd ik er zonet 1 open................verrot dus niet et gebruiken. Nr 2 ook maar open gemaakt voor de zekerheid en hetzelfde geval!

Toen ik ze had gekocht ging ik naar een andere kraam voor aardbeien. Daar was ik eerder langs gelopen voor avocado's, maar die hadden ze niet.
Bij die andere kraam voor de 2e keer hadden ze wel dus ik had niet goed gekeken en ze waren ook nog eens goedkoper per 2!

Ik wilde terug gaan en zeggen dat ik ze toch niet wilde en dan bij die 2e kraam kopen, maar dat vond ik lullig voor die andere.

Zouden jullie terug gaan? Ja het is maar € 1,75, maar dan ga ik heel lullig omrekenen en dan is het best prijzig vind ik.

Elke woensdag ben ik in de stad, maar volgende week toevallig niet. Er speciaal ervoor naar de stad gaan vind ik onnodig tenzij ik er ben is het handig natuurlijk.

Bovendien weet ik dat die kraam erop woensdagen staat en weet ik niet of ze op andere marktdagen er ook staan.

Ik vind het echt belachelijk en het feit dat ze ze apart hadden liggen zou je denken dat ze dan wel goed zijn.
Ben best boos!

Ik heb een keer aardbeien daar gekocht. Aangezien ik eerder bij een andere kraam ook aardbeien had gekocht en er werd gezegd dat ze zoet waren wat ze niet waren, maar erg zuur!
Dus kocht ik ze bij die kraam waar ik de avocado's gister heb gekocht.
Toen ik daar was was er alleen een vrouw en ik vroeg of ik geholpen kon worden.
Ze zei dat ze zo bij me kwam,maar het duurde bijna 5 min.
Ze ging gewoon door met waar ze mee bezig was. Erg klantonvriendelijk en mij helpen had best tussendoor gekund en dan was ze zo klaar.

Maar nu ben ik klaar met die kraam! Bah zonde van me geld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:25

Ja, zonde geld. Maar als je pas na een week teruggaat, denk ik dat je weinig succes hebt. Ze herkennen je waarschijnlijk niet eens.

En ik neem even aan dat je geen bonnetje krijgt op de markt en dan sowieso moeilijk kan aantonen dat je fruit al bedorven was? Ik zou het laten voor wat het is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:26

Ja je hebt wel gelijk idd, maar ik ga er wel wat van zeggen. Ik koop er iig NOOIT meer wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:27

Caribbeanlover schreef:Ja je hebt wel gelijk idd, maar ik ga er wel wat van zeggen. Ik koop er iig NOOIT meer wat.

Dat kan je altijd doen de volgende keer dat je er weer langs loopt. En dan gewoon lekker bij het andere kraampje wat kopen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:31

Idd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:40

Kan soms gebeuren. Maar avocado's zijn toch gewoon rijp als ze heel donker van buiten zijn?

Waarom bevatten jouw verhalen altijd zoveel zijsporen en details? Wat kan mij voor dit specifieke verhaal nou schelen hoe je aardbeien een andere keer waren. En dat t even duurde voordat je werd geholpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Pien do 30 jun 2011 - 1:45

ik zou me werkelijkwaar niet druk maken om die 1,75. sowieso snap ik een heel gedeelte van je verhaal over kraam 1 en kraam 2 niet, maar ze zullen je heus niet met opzet rotte avocado's verkopen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:51

Die donkere zijn hassavocado's en die zijn gelijk te eten.
Vind dat ze het hadden moeten weten en belachelijk dat ze gewoon verkopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Pien do 30 jun 2011 - 1:53

Maar je kunt het toch niet door de schil heen zien dat ze rot zijn? Want dan is het van jou ook dom dat je ze geaccepteerd hebt...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 3:23

Anders neem je een foto, dan kun je volgende week aan de hand van de datum laten zien welke dag ze al niet goed meer waren.



lol!



Dus ....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Happydobby do 30 jun 2011 - 4:12

Hier staat ook een marktkraam met goedkope groenten, eerst werd je geholpen maar nu kan je alles zelf pakken. (gangpaden)
Toen ze dat nog niet hadden kocht ik er niks want je moet alles dezelfde eten.
Ik zou er gewoon niet meer heengaan of vragen of je mag voelen bij alles wat je koopt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:14

Is dit echt serieus bedoeld CBL?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:14

Is jouw vraag echt serieus, Jada?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:26

Ja dat is echt. Is dit topic echt serieus bedoeld? Dat iemand echt issues heeft met avocado's?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Toet do 30 jun 2011 - 4:27

Ik zou er wel mee teruggaan ja. Maar waarom moet er zo'n lang uitgemolken verhaal omheen? In drie zinnen hadden we het ook wel begrepen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:31

Jada schreef:Ja dat is echt. Is dit topic echt serieus bedoeld? Dat iemand echt issues heeft met avocado's?

Uhh, ja?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 5:32

Zonde van je geld! Ik heb hier ook een keer avocado's op de markt gekocht, doe ik anders nooit. Maar het scheelde aardig in de prijs. Deze avocado's waren ook niet goed, kon ze beiden weggooien. Ik ga voortaan voor de donkergroene, je hebt ook een andere soort, lichtgroenige, andere structuur ook aan de buitenkant. Die laatste verkochten ze op de markt. Ik haal ze voortaan gewoon weer eetrijp bij de AH.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 5:34

Sommige kramen op de markt zijn ook echt slecht, ik had allemaal rotte aardbeien in mijn bakjes zitten. Maar inmiddels heb ik 2 kramen gevonden die super goed fruit verkopen voor een bodemprijs, dus dat is ideaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 7:36


Oh, dus jij bent zo'n avocado knijper waardoor mijn avocado's altijd gedeukt zijn! Mooi is dat!



For real, fruit bederft. Dat doet het nu eenmaal. Soms sneller dan verwacht, niks aan te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Jerry do 30 jun 2011 - 7:39

Had laatst op de markt een ananas gekocht. Thuis uitgepakt en toen merkte ik dat ik 'm helemaal in kon knijpen... Doorgesneden, helemaal verrot aan de binnenkant. Het kan niet zo zijn dat de marktmevrouw dat niet heeft gemerkt. Ook de laatste keer dat ik daar wat heb gehaald (al moet ik zelf misschien wat kritischer kijken voor 't een zakje in gaat..!)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:03

Reva schreef:Kan soms gebeuren. Maar avocado's zijn toch gewoon rijp als ze heel donker van buiten zijn?

Waarom bevatten jouw verhalen altijd zoveel zijsporen en details? Wat kan mij voor dit specifieke verhaal nou schelen hoe je aardbeien een andere keer waren. En dat t even duurde voordat je werd geholpen.

Ik kan nooit zo goed dingen uitleggen dus dan word het zo verhaal. Wat ik bedoelde is waar ik nu die avocado's had gekocht daar had ik eerder aardbeien gekocht en moest toen erg lang wachten omdat mw belangrijkere dingen had te doen dan klanten helpen. Haar collega hielp me wel gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:05

Birgit schreef:Anders neem je een foto, dan kun je volgende week aan de hand van de datum laten zien welke dag ze al niet goed meer waren.



lol!



Dus ....

Haha dat heeft geen nut natuurlijk en er staat natuurlijk geen datum op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:06

Zero schreef:
Oh, dus jij bent zo'n avocado knijper waardoor mijn avocado's altijd gedeukt zijn! Mooi is dat!



For real, fruit bederft. Dat doet het nu eenmaal. Soms sneller dan verwacht, niks aan te doen.

Om te weten of ze rijp zijn hoor je die in te knijpen en ik doe dat lichtjes bij de punt dus ik plet het niet fijn ofzo wat jij dus denkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Mamsie do 30 jun 2011 - 8:09

tja vervelend is het wel maar dat is wel een beetje het risico van een avocado. Ik zou niet echt terug gaan maar wel wanneer je weer op de markt bent even aangeven dat je er 2 gekocht had en da ze beide rot waren. Een beetje slimme zakenman geeft je zo 2 nieuwe ( en zegt daarna anders nog iets? )
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:11

Ik hoef geen nieuwe, want ik vertrouw het gewoon niet daar. M'n geld hoef ik ook niet perse terug, doen ze dat wel, dan is dat alleen maar aardig.
Ze moeten wel weten dat ze verrot waren en dat ga ik idd zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum